luźno kieta
24.09.2017, 18:58
Witam, po zakupie upragnionej RD04, wracając na niej w siodle nocą, byłem zachwycony iluminacją przednich świateł. Jak pisał Lem "świeciły tak że o nowiu szpilki liczyć było można". Jednakże po zagłębieniu się na :bow: ATF w tematykę przyłożyłem miernik do akumulatora i czar prysł. 17v przy 4500 RPM :mur:
Jako że szczycąc się pochodzeniem w linii prostej od Piasta Kołodzieja, postanowiłem przechytrzyć system
73182
i kupić tani zamiennik (60 PLN z KW)
Nie polecam zupełnie, po 600 km dostał szoku i począł się grzać, a jak już osiągnął temperaturę, która wystarczyła by do zagotowania wody, ładowanie ustawało.
W tym padole płaczu zastał mnie znajomek, któren inne problemy z motorcyklem mając pożyczył mi swój "mocny" regulator:
73185
widać różnicę.
Przysposobiłem onego do Afry i dygał jak złoto, tylko się nie bardzo z boku chciał zmieścić. Ale ładowanie było jak w podręczniku do elektrotechniki - 13,6V przy włączonych światłach i 4500 RPM. (Można polemizować co do idealności tejże wartości)
Zamówiłem więc dla siebie takowy u producenta, ten jednak polecił mi do RD04 nieco mniejszy. Zamówiłem, zamontowałem i wartości były podobne, ale przy świecącej jednej przedniej lampie (opcja oryginalna). Po podłączeniu drugiego reflektora (opcja ociekam zajebistością na drodze) mam ładowanie 13,1V.
73186
Miejsce na zamocowanie wybrałem sam. Opcja TRYTYKA to moja inowacja, ale tak żeby było na bogato. kupiłem wraz z dedykowanym uchwytem. Na tymże zestawie uczyniłem już 2000 km i jak dotąd bez uwag. Na moje życzenie producent przysłał mi regulator z przewodami o długości 1m. wystarczyło w zupełności by sięgnąć do wtyczek przy aku. Nie chce się chwalić, potraktujcie to jako swoistego rodzaju test. Mam nadzieję, że to rozwiązanie sprosta naszym wymaganiom co do regulatorów.
Jako że szczycąc się pochodzeniem w linii prostej od Piasta Kołodzieja, postanowiłem przechytrzyć system
73182
i kupić tani zamiennik (60 PLN z KW)
Nie polecam zupełnie, po 600 km dostał szoku i począł się grzać, a jak już osiągnął temperaturę, która wystarczyła by do zagotowania wody, ładowanie ustawało.
W tym padole płaczu zastał mnie znajomek, któren inne problemy z motorcyklem mając pożyczył mi swój "mocny" regulator:
73185
widać różnicę.
Przysposobiłem onego do Afry i dygał jak złoto, tylko się nie bardzo z boku chciał zmieścić. Ale ładowanie było jak w podręczniku do elektrotechniki - 13,6V przy włączonych światłach i 4500 RPM. (Można polemizować co do idealności tejże wartości)
Zamówiłem więc dla siebie takowy u producenta, ten jednak polecił mi do RD04 nieco mniejszy. Zamówiłem, zamontowałem i wartości były podobne, ale przy świecącej jednej przedniej lampie (opcja oryginalna). Po podłączeniu drugiego reflektora (opcja ociekam zajebistością na drodze) mam ładowanie 13,1V.
73186
Miejsce na zamocowanie wybrałem sam. Opcja TRYTYKA to moja inowacja, ale tak żeby było na bogato. kupiłem wraz z dedykowanym uchwytem. Na tymże zestawie uczyniłem już 2000 km i jak dotąd bez uwag. Na moje życzenie producent przysłał mi regulator z przewodami o długości 1m. wystarczyło w zupełności by sięgnąć do wtyczek przy aku. Nie chce się chwalić, potraktujcie to jako swoistego rodzaju test. Mam nadzieję, że to rozwiązanie sprosta naszym wymaganiom co do regulatorów.