PDA

View Full Version : Bo zima była za długa - to se dłubnąłem NAT


QrczaQ
14.09.2017, 16:03
To moze wrzucajmy tutaj jakies dziwne zmoty z NAT.

QrczaQ
14.09.2017, 16:05
To moze wrzucajmy tutaj jakies dziwne zmoty z NAT.

Prosto ze Szwajcarii 2500 km

BRIVEMO Super Africa Twin, CRF 1000 SAT. Knackig umgebauter Afrikaner mit 195 kg trocken und 109 PS. Spezial Lenker, Hebel Schutzblech, Auspuff, Blinker, Heck, Rücklicht u.s.w. Motor via Verdichtung, Brennräume, Nockenwelle und Steuergerät getunt. " Dä goht jo ab wie Pressloft". Noch nicht eingelöst und volle 2 Jahre Werksgarantie.
Extras:
Neu bereift

QrczaQ
14.09.2017, 16:07
Szwajcaria 8000 km Supermoto

Emek
14.09.2017, 16:22
Straszna pokraka to SM. Do tego automat.

madafakinges
14.09.2017, 16:26
Mów dalej...
Ta srebrna do mnie przemawia, oprócz zadupka.

W tej czerwonej wolałbym zestaw kół 19/17 na asfalt.

Pirania
14.09.2017, 16:27
Straszna pokraka ta NAT..:hehehe:

rambo
14.09.2017, 17:55
:hehehe:

Baza
14.09.2017, 19:36
SM podobna do multistrady

myku
14.09.2017, 20:44
Pokaz swoja...z gmolami :haha2:

greszczyn
15.09.2017, 22:20
W tej czerwonej wolałbym zestaw kół 19/17 na asfalt.

Ale ona, ma chyba ... fele szosowe ,nie? Bo obręcze i piasty widać jakieś customowe . Ale nie powiem ,dla fun-u ;) chciałbym się przejechać na takim zestawie ,ale.... w manualu ;)

QrczaQ
18.09.2017, 13:55
Pokaz swoja...z gmolami :haha2:

Juz ci tlumaczylem ze to najlepsze gmole na rynku! Do tego moge pranie suszyc ;-)

PS. Tutaj SM nawet nie takie brzydkie!

QrczaQ
18.09.2017, 17:41
Mów dalej...
Ta srebrna do mnie przemawia, oprócz zadupka.

W tej czerwonej wolałbym zestaw kół 19/17 na asfalt.

O tutaj jest do sprzedania.

http://www.anibis.ch/fr/moto-~-v%C3%A9lo-motos-enduro--1610/honda-crf-1000a-africa-twin--18021122.aspx?fts=crf+1000&sf=dpo&so=d&view=2&pi=5&fcid=264

madafakinges
20.09.2017, 13:14
73115

Dzisiaj zrobiłbym takiego swapa przedniego zawiasu, ale szkoda mi trochę tracić siłę hamowania. Wiadomo że na jednej tarczy też hamulce będą zajebiste, ale nie tak jak na dwie.

madafakinges
22.09.2017, 09:53
73142

73143
http://shop-africanqueens.de/WebRoot/Store12/Shops/66f73c15-7f6a-4ff7-ae3f-c15fe6812bc9/57FF/7CFA/1828/66D3/F9FE/0A48/3535/11B8/crf1000r-header_m.jpg

Zaczyna mi się co raz bardziej podobać ta owiewka rally.
Zauważcie że boczki to jeden kawałek, a nie jak w oryginale pod plastikiemy- drugi plastik.
Ciekawe czy i ile lżejszy jest taki zestawy
Niestety cena 1700eu:(

Adagiio bierz się do roboty;)

QrczaQ
22.09.2017, 14:52
73142

73143
http://shop-africanqueens.de/WebRoot/Store12/Shops/66f73c15-7f6a-4ff7-ae3f-c15fe6812bc9/57FF/7CFA/1828/66D3/F9FE/0A48/3535/11B8/crf1000r-header_m.jpg

Zaczyna mi się co raz bardziej podobać ta owiewka rally.
Zauważcie że boczki to jeden kawałek, a nie jak w oryginale pod plastikiemy- drugi plastik.
Ciekawe czy i ile lżejszy jest taki zestawy
Niestety cena 1700eu:(

Adagiio bierz się do roboty;)

Prosta przerobka to to nie bedzie. Tam z przodu jest takie okablowanie, ze strach rece pchac. Jak sie ta choinke poodlacza to nie bedzie wiadomo jak to do kupy poskladac.

madafakinges
22.09.2017, 15:06
A co ty opowiadasz, masz podpięcie lamp, kierunków, dużą kostkę do licznika, kostkę od gniazdka zapalniczki, ABS i tyle.

QrczaQ
22.09.2017, 16:11
A co ty opowiadasz, masz podpięcie lamp, kierunków, dużą kostkę do licznika, kostkę od gniazdka zapalniczki, ABS i tyle.

No ale jakbys chcial zmieniac kokpit na taki Rallye to chyba prosto nie bedzie?

madafakinges
22.09.2017, 16:13
http://www.africanqueens.de/EN/shop.html

Zostawić ori licznik.

QrczaQ
22.09.2017, 16:24
http://www.africanqueens.de/EN/shop.html

Zostawić ori licznik.Ok. Myśleniem że go nie ma.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170922/a483af5b3425d4fe4881ffff8a29c1e1.jpg

Sent from my SM-G903F using Tapatalk

redrobo
22.09.2017, 18:06
Tu przyczepic mozna wszystko.;) zima idzie cos pomysle.

matjas
22.09.2017, 22:00
Prosta przerobka to to nie bedzie. Tam z przodu jest takie okablowanie, ze strach rece pchac. Jak sie ta choinke poodlacza to nie bedzie wiadomo jak to do kupy poskladac.

To nie jest szybą do jazdy w siodle. Ruszcie głową.

madafakinges
25.09.2017, 15:53
Oryginalna szyba to też jest straszna chujnia...
http://www.africanqueens.de/_MEDIA/GALERIEN/EVENT/RALLYE/HELLAS-RALLY_2017/HE2017-2/index.html#/view/ID251081

Kolejną zaletą tego rozwiązania jest to, że dużo łatwiej się do filtra powietrza dostać. jak w normalnym moto pare śrubek i już. W ori to jednak jest z 40min roboty...

Byłby ktoś zainteresowany takim kitem gdyby był w rozsądnych pieniądzach i był polskiej produkcji:)

bukowski
25.09.2017, 20:16
Oryginalna szyba to też jest straszna chujnia...
http://www.africanqueens.de/_MEDIA/GALERIEN/EVENT/RALLYE/HELLAS-RALLY_2017/HE2017-2/index.html#/view/ID251081

Kolejną zaletą tego rozwiązania jest to, że dużo łatwiej się do filtra powietrza dostać. jak w normalnym moto pare śrubek i już. W ori to jednak jest z 40min roboty...

Byłby ktoś zainteresowany takim kitem gdyby był w rozsądnych pieniądzach i był polskiej produkcji:)Mada, czy jest coś, co nie jest chujnią w NAT?

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

madafakinges
25.09.2017, 22:48
Lampy całkiem nieźle świecą.

Nie patrz na mnie ja każdy motor jaki w życiu miałem to przerabiałem. Taki ze mnie kustomizer.

madafakinges
25.09.2017, 23:26
73251

73252

73253

A jeśli już mówimy o chujowych rzeczach w afrze to..:umowa:

motomax
25.09.2017, 23:59
Kolejny który ma nie równo pod deklem,ale takich sie kocha najbardziej..podobno

Zawias jest jaki jest,jest dobry ale każdy markowy zamiennik będzie lepszy,o ile ktoś potrzebuje..

Dla mnie to kloc i jazda takim klocem w terenie to dla mnie samobójstwo,ale jak ktoś ma długie nóżki to czemu nie...

mada a ohlinsa nie chciałeś ?

madafakinges
26.09.2017, 07:37
Zawis jest dobry dla jazdy solo dla osoby ważącej 80kg. Ja waże 105kg jak jeździłem sam musiałem skręcać sprężynę na max i było spoko, jednak jak zabrałem babinę+bagaże tył pływał tak że choroby morskiej można było dostać.
Rozważałem wszystkie opcje, ohlinsa też. Wychodził drożej o 500zł od wilbersa, ale to nawet nie o to chodzi.
Zamawiając ohlinsa ściągają Ci go z półki i wysyłają do Ciebie. Sprężyna w ohlinsie to 95N/mm jeśli jesteś paskudnym grubasem za dopłatą 400zł mogą włożyć Ci 105N/mm.
Wilbers jest personalizowany pod Ciebie w cenie. Podajesz swoją wagę, czy jeździsz na pusto czy z plecakiem/bagażami czy on/off, i budują dla Ciebie amora. Mój przyszedł z spręzyną 115N/mm z dopasowanym tłumieniem pod nią itp.
Moim zdaniem była to najlepsza opcja z dostępnych. Z resztą miałem wcześniej 2 wilbersy i jednego ohlinsa w moich afrykach i naprawdę nie czułem różnicy...
Dodatkowo wilbers ma regulacje długości, dzięki temu można obniżyć lub podwyższyć moto o 25mm. Ja mam 192 więc sobie tył dźwigłem:)

myku
26.09.2017, 08:07
No dobra.Ile cie to cudo kosztowalo,bo mam podobne parametry,a wszystko brzmi censownie.Gdzie go zamawiales i z kim wszystko uzgadniales?

madafakinges
26.09.2017, 08:46
Jak co to mam 10%rabatu. Od ceny na stronie. Wal na priva jak co.

redrobo
26.09.2017, 08:50
myku, ale pies nie wazy tyle co baba:)

myku
26.09.2017, 08:54
Dwa psy chciales powiedziec...a to juz 5.80kg i zmienia obraz sytuacji :haha2:

madafakinges
27.09.2017, 16:07
73312

73313
Zima się jeszcze nie zaczęła a ma być długa w tym roku...

madafakinges
29.09.2017, 09:19
Zamontowałem wczoraj amor mam podniesiony tył o 25mm. Moto stoi zdecydowanie wyżej, i zmieniło się też prowadzenie, chętniej wchodzi w zakręty za to w złożeniu jest zdecydowanie bardziej nerwowa, muszę jeszcze podregulować przód, bo nie miałem wczoraj czasu.
Za to sama praca amora to niebo a ziemia jest stabilny ładnie wszystko wybiera, moto nie buja się miód. Dodatkowo znacznie łatwiej lata się na kole, przedtem jak na 2. na stojąco podnosiłem to moto pływalo na boki i zaraz musiałem opuszczać bo mnie strach trzymał. Teraz spokojnie dzwigam go bez żadnych niestabilności przyjemnie się leci.
Zrobiłem na razie może 50km solo więc wiele więcej nie jestem w stanie powiedzieć. Testy trwają. Teraz trzeba zająć się przodem. Zawieszeniowiec zaproponował mi taką opcje.


Generalnie koszt wkładów Andreani Misano to koszt 2700zł brutto (bez oleju) + instalacja.
Przerabiałem również opcję wymiany zaworów i sprężyn MUPO w fabrycznych wkładach i efekt był bardzo podobny a koszt znacząco niższy 1700zł (z olejem) + instalacja.

Ale wcześniej trzeba ogarnąć temat wycierania się anodowania.

radiolog
29.09.2017, 09:34
Oryginalne sprężyny z przodu są progresywne.
Mam ten sam amor co Michał ale standardowej wysokości, różnica między oryginałem jest taka że amor siada minimalnie, ale tłumi i wybiera lepiej niż oryginał.
Na oryginale przy max. napięciu wstępnym SAG był koło 8-9 cm, w Wilbersie w połowie zakresu jest 4-5 cm

QrczaQ
10.10.2017, 13:58
Cos ze Stanow.

http://www.advpulse.com/adv-bikes/honda-africa-twin-build/

Koszt modyfikacji USD 3'850

madafakinges
10.10.2017, 14:08
73963

Ktoś tu miał naprawdę długą zimę...

QrczaQ
10.10.2017, 14:09
http://www.advpulse.com/adv-bikes/honda-shows-off-new-africa-twin-enduro-sports-concept/

Honad cos dlubnela. Fajna plyta pod silnik i doopa.

QrczaQ
10.10.2017, 14:11
73963

Ktoś tu miał naprawdę długą zimę...

Fajny Wilbers z tylu zaczepiony ma.

madafakinges
18.10.2017, 10:03
74330

Kolejny przeszczep przodu na KYB SSS 300mm skoku. Podobno nawet bez setingu i na ori sprężunach można ustawić sag i dział przyjenie i mniej nurkuje niż ori...
Błotnik trochę pokracznie wygląda...

Ciekawe jak sie z tym jeździ ja mam tył wilbersa z regulowaną wysokością i podkręciłem tył o 2,5cm i jednak gorzej się w zakrętach jeździ, jakby przednie koło mniej trakcji miało, a tu jeszcze większa motyfikacja.

myku
21.10.2017, 22:27
W zwiazku ze swieta sie zblizaja i gwiazdka juz tuz,tuz,moja mala dostala dzisiaj pieknego Corbina :Thumbs_Up:,plus kilka kg wiecej :p

madafakinges
13.11.2017, 15:45
75545

75546

siwy
13.11.2017, 16:57
:bow: O hospodi

Zmyler
13.11.2017, 17:42
... to ... musiała być .... konieczność .

machoni
13.11.2017, 20:00
ale dlaczego, qwa dlaczego!!!!

rumpel
13.11.2017, 20:05
jakis taki Uralowy ten wozek

Mallory
13.11.2017, 20:15
o...matko... mój braciszek upiera się że NAT jest strasznie brzydka... do tej pory nie wiedziałem o czym mówi...

Zmyler
13.11.2017, 21:24
Ostatnio słyszałem że jak się coś zobaczy to się nie da odzobaczyć....:vis:

Mhv
14.11.2017, 07:43
A było to tak..ktoś jechał nową afryką i nie wyrobił się w zakręcie..wjechał w szopę w której był dziwnym trafem zaparkowany kosz od ruskiego zaprzęgu z pozostałościami przedniego zawieszenia z lat 30 poprzedniego wieku..musiał jakoś jechać dalej, poskładał co było w szopie do kupy i tak już zostało.
Najbardziej (oprócz wspomnianego zawiasu) urzekają światła kosza - zapożyczone z Kraza czy innego Ziła:D

flisak
14.11.2017, 09:21
Światła orginał Dniopr.

Rychu72
14.11.2017, 09:29
I znowu wina Putina :)

madafakinges
17.11.2017, 09:35
75778

75779

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10213066276483599&set=a.10213066261403222.1073741857.1593810925&type=3&theater

:bow:

madafakinges
23.11.2017, 10:32
75907

Amerykańska policja też ma chyba długą zimę... zawias ohlinsa, koła excela...

Emek
23.11.2017, 10:35
I bez ABSu. Miodzio.

madafakinges
23.11.2017, 14:18
https://rideapart.com/articles/honda-x-rsd-unveil-new-africa-twin-police-bike

apex
24.11.2017, 07:03
Mają rozmach skurczybyki :)

nabrU
12.12.2017, 13:02
Trochę więcej na temat tej policyjnej Afryki tutaj:
http://www.advpulse.com/adv-bikes/africa-twin-police-bike-build/

Gończy
12.12.2017, 14:23
Brałbym:) Niezły patent z tą kuloodporną osłoną.

Stary-S3
12.12.2017, 23:28
Szkoda że konstruktorzy nie przewidzieli "gumy" lub ślizgu na tyle bo kolba tej wystającej M4 to raczej tego nie przetrwa. Ale osłona balistyczna jeśli ciekawym pomysłem. Ilość "molle" i rzepów powala ale to jest aktualnie u nich na topie. Takie ROBOCOP'y na ulicy :D

Zmyler
13.12.2017, 06:59
Roobi wrażenie .

madafakinges
15.12.2017, 15:19
76435

googels
15.12.2017, 19:09
Ciekawe jak NAT sobie radzi jako SM. Chętnie bym to sprawdził

DanielCRF
16.12.2017, 16:13
Już ktoś to sprawdził i daje radę. Africa i przejazd Isle Of Man TT

https://youtu.be/GMuLxRQ22fA

googels
16.12.2017, 19:32
Jakie tam koła idą, ktoś wie?
2 x 17 cali ale od czego?

madafakinges
05.01.2018, 09:48
76859

76860

Jak nie podoba mi się NAT z wysokim błotnikiem, tak z zawiasem 300mm i wysokim błotnikiem wygląda słodko...:drif:

machoni
05.01.2018, 11:00
przyznam ci rację, ze wygląda ok

tommi
05.01.2018, 12:25
A gdyby tak pociąć oryginalny błotnik? Pożyczone z fejsbuka.

http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2018/1/5/10463306_26171431_2091450444474704_127994993001976 2545_o.jpg

madafakinges
05.01.2018, 12:41
Bezsens bo w ori błotniku problemem jest tylna jego część, ta czarna. Między nią a oponą jest b.mało miejsca i tam właśnie najpierw koło zapcha się błotem.

Na ori zawiasie z małym skokiem kiepsko wygląda wysoki błotnik bo jest zaraz nad kołem, tak samo sprawa słabo wygląda w niskich lc8.
http://www.altrider.com/images/thumbnail/product_large/installed-altrider-high-fender-kit-for-the-honda-crf1000l-africa-twin-3.jpg
http://blackdogcw.smugmug.com/Other/BDCW-Triple-Clamp-mount-for/i-rDhjwDH/0/L/Martha_990_SE_fender-L.jpg

Choć i tak afra ma przynajemniej te 230skoku tak jak 950 a nie 210 jak jamnikowate 990.


Za to na wysokich LC8 już wygląda kozacko.
http://iloapp.hojresor.se/data/_gallery//public/114/136907696879295000_resized.jpg


Swoją drogą błotnik od superenduro ma fajny kształt i myślę że też by się fajnie z nat komponował.

siwy
05.01.2018, 13:03
Miałem kiedyś w xr błotnik a'la supermoto i nie chronił jak trzeba, dokupiłem zwykły enduro i było ok.

madafakinges
05.01.2018, 15:25
76870

76871

76872

76873

76874

:drif:

siwy
05.01.2018, 15:37
wow, ale koza

madafakinges
15.03.2018, 10:40
78838

78839

78840

78841

78842

78843

78844

78845

radiolog
15.03.2018, 10:49
Fajna, przerabiasz tak?

dzinks
15.03.2018, 11:02
Szukam takiego typu toreb. Możecie polecić któreś?

Emek
15.03.2018, 12:51
Enduristan. Wysyłają z EU.

madafakinges
20.03.2018, 14:23
b4RnXFPiqik

myku
20.03.2018, 14:30
Wyglada,ze gosc dokladnie wiedzial co chce zrobic i jak.Wyglada profesjonalnie.Przedni zbiornik lakierowany...ciekawe jaki to material.Szacun :Thumbs_Up:

madafakinges
20.03.2018, 14:37
Amelinium- tego nie pomalujesz...

tadzik
20.03.2018, 14:49
Pod takim ciężarem to dopiero się będą lagi wycierać.

madafakinges
07.09.2018, 11:59
82838

82839

82840

82841

:drif:

Zmyler
07.09.2018, 16:14
Ale kosa !!! :drif: :drif: :drif:

madafakinges
11.11.2018, 14:40
https://www.gumtree.co.za/a-motorcycles-scooters/eastern-pretoria/honda-africa-twin-rally-spec/1002997599440911157204309

:convulsion:

madafakinges
20.11.2018, 10:05
https://web.facebook.com/pg/RB-Racing-di-Riccardo-Ballocca-398456243586704/photos/?ref=page_internal

Gość grubo przerabia NAT większość wychodzi tak se... ale zrobił jednoczęściową owiewkę z laminatu i to się chwali, gdyba pasowała pod ori lampy, bez tych wszystkich plastików pod plastikami, byłoby lux, jako zamiennik do jazdy off.

madafakinges
05.12.2018, 09:34
85161

nie...

drwalu4
05.12.2018, 09:54
Mada to tylko kolejny dowód na to , że Afra (we wszystkich wydaniach) jest Mega Uniwersalnym motocyklem :)

matjas
05.12.2018, 18:42
Mada nie mazgaj się ;) fota z wozem super ;)

Drwalu dopiero zobaczyłem Twój podpis. Jebłem ;)

ex1
06.12.2018, 01:14
przyznam.. że te wszystkie wydumy mnie się nie podobają wcale.. :(

ta jest za to najładniejsza jaką widziałem!

http://pemotoare.ro/wp-content/uploads/Honda-Africa-Twin-Adventure-Sports-Concept-2-800x531.jpg

drwalu4
06.12.2018, 09:32
Mada nie mazgaj się ;) fota z wozem super ;)

Drwalu dopiero zobaczyłem Twój podpis. Jebłem ;)


Mój podpis nie wziął się z nikąd - oglądnij dokładnie :)

https://www.youtube.com/watch?v=roHtQ7Mrxn0&t=168s

madafakinges
13.02.2019, 10:46
86297

To jest garaż GPmucci a to z czerwoną ramą po prawej to NAT... będzie piękna zmota...

madafakinges
13.02.2019, 13:01
86298

Ta konkretna co się Jasper ją ściga na Hellas waży 189kg bez paliwa...
Moja z paliwem 248kg to gdzie oni to urwali?
19l = 13.5kg
Stelaże tylne 5.5kg
Gmole 3.5kg
Płyta pod silnik 3kg
Układ wydechowy 5kg
Aku 3kg

To jest 33,5kg

Co dalej? zestaw kluczy dętki łyżki 4kg(z tym ważyłem moją)
ABS+ jedna tarcza i zacisk 9kg?
To jest 46,5kg
Podnóżki pasarzera, granetki, olejarka, osłona łańcucha, mocowanie rejestracji, bagażnik, lusterka, pojedyncza linka gazu...
A jeszcze wyszukałem że można tytanowe śruby tarcz hamulcowych 50% lżejsze...
Co ciekawe akcesoryjne koła HAANwhelsa na excelach 1,85 przód i 2.5tył z grubymi 36cioma szprychami (Ori ma 32) są cięższe od oryginalnych...
http://www.africanqueens.de/EN/MOTORCYCLES/crf1000r-at.html

chemik
13.02.2019, 14:53
...gdzie oni to urwali?


Koła pompują helem. Masy to nie urywa, ale daje większy wypór, więc i ciężar mniejszy.
;)

majki
13.02.2019, 16:07
Hmmm...tu piszą, że udało im się osiągnąć 217kg z paliwem...ale to z '17 artykuł.

https://motorradabenteuer.de/archiv/archiv/download///ueberflieger-65404/

Odlicz stelaż zegarów, lampy, airbox i plastiki z przodu...może bak plastikowy...na fotach nie widzę dokładnie...koła podają 1,6+2,5, wieża tytanowa...

Z ciekawostek na końcu jest lista przeróbek...ponad 16,5kE... :eek: Co najlepsze z tyłu jest Ohlins TTX, ale z przodu zapakowali akcesoryjny kartridż w seryjne lagi...nawet na fotach widać, że po prostu odkręcili zacisk...może potem wsadzili lżejszy zawias na jedną tarczę...

http://www.africanqueens.de/_MEDIA/GALERIEN/MOTORRAD/AQ/HONDA/CRF1000R-AFRICA_TWIN/CRF1000R-5/index.html#

madafakinges
13.02.2019, 16:58
Dalej latają na ori zawiasie z cadridzem mupo+40mm.

To wychodzi na to że kłamią z tym 189kg bez paliwa bo z paliwem będzie 203kg to nie wierze że 15 kg zeszli...

chemik
15.02.2019, 21:57
Honda Africa Four: http://dirtbikelover.com/honda-africa-four-nonsense-of-145-hp-that-falls-in-love-first/?fbclid=IwAR06xpNWwt9bZbrOgtodLa7WFo8-Nd2EUzfABrc36SYtC2JVp5H7eVct_lA

86331

pumabit
16.02.2019, 22:00
To musi iść, mam CB1000R, wprawdzie starszy ale do Afryki to pocisk!

madafakinges
18.02.2019, 10:02
86359

86360

https://www.olx.pl/oferta/lampa-honda-crf-1000l-africa-twin-CID5-IDywyFm.html#efd80359c8

Tak sobie myślę, żeby zbudować sobie takiego concepta, można by wykożystać ori lampę, potrzebne nowe boczki i jakąś fajną szybko owiewkę zbudować...:drif:

ex1
18.02.2019, 10:21
lampa jest ta sama... zastanawia mnie ogon i przedni błootnik.. :)

madafakinges
18.02.2019, 10:31
Przedni błotnik można by zamontować od 990sm bo je szeroki i wychodzi zasłania półki, Mi ori tył się podoba, nie motałbym.

86361

86362

Kupiłem kiedyś za drobne używkę i tak przyciąłem, ale nie zdążyłem zamontować.:)

matjas
18.02.2019, 12:00
a jak tam scramblerer? :D

madafakinges
18.02.2019, 14:27
Tu Cię zaskoczę, wrócił właśnie z wyjazdu do Gambii z Kowalem
Wziął go ode mnie kumpel zamontował 19' z przodu, TKC, wyspawał bagażnik i zrobił wyprawówkę dla swojej baby...

86367

madafakinges
25.03.2019, 09:04
86858

86859

86860

86861

86862

86863

86864

86865

86866

86867

Fajny bagażnik. Ogólnie moto wygląda zgrabnie.
Niestety z wagą wiele nie zszedł mimo że włożone grube pieniądze w moto 238kg na gotowo...

majki
25.03.2019, 10:14
Przecież to jakaś stylistyczna/koncepcyjna szkarada jakich mało...przednia lampa i 'owiewka'...montaż tylnej lampy...seryjne handbary...K60 + wysoki błotnik...karbonowe boczki, osłona...gmole SW...do tego zawias ohlinsa, koła excela, roadbook i tytanowy wydech...no i naklejka rallye... :haha2:

Brak ładu i składu...wygląda jak bulwarówka... :fool2:

madafakinges
25.03.2019, 11:36
Mi tam się podoba okrągła lampa, a gość się zapatrzył na HP2 bo normalnie lata na gs1200.

Emek
25.03.2019, 11:50
Paskuda. A z masy trochę zszedł bo to automat.

GregoryS
25.03.2019, 11:54
Na tego ulepka zdecydowanie warto patrzec wylacznie od burty lub rufy :)

myku
25.03.2019, 14:23
Kondon jakich mało. Dlaczego nie polubicie Triumpha scramblera xe?

madafakinges
25.03.2019, 14:27
Siedziałem na targach na nim, zajebisty jest ale do jazdy w terenie się nie nadaje, bo chcąc zaprzeć się kolanami zapierasz się o głowice i kolektor a to w cieplejsze dni może być niefajne...

myku
25.03.2019, 14:31
Mada proszę..... Czym on ustępuje KTMomi Afryce? Przewyższa je pod kazdym wzgledem

madafakinges
25.03.2019, 14:42
Już powiedziałem.

Przedni zawias dokładnie ten sam co w afrze. Wizualnie mi się podoba ale to jest bulwarówka a nie ADV.

myku
25.03.2019, 15:08
No nie wiem... Nie wiem. Wykonanie bije Afre na glowe. Podzespoły lepsze. Ja nie widzę tam bulwarowki. No chyba że kogoś boli ze się pobrudzi lub poobija

madafakinges
15.04.2019, 11:39
87384

Kiedy GPmucci spotyka się z AQ wiedz że coś się dzieje...

Lucky Luke
16.04.2019, 11:25
Pomalowali ramę i szprychy , czyli będzie bez wad ;)

Lakrua
30.04.2019, 16:36
https://youtu.be/aX2EAG558ag

madafakinges
14.05.2019, 14:24
https://www.subito.it/moto-e-scooter/honda-crf1000l-africa-twin-2016-torino-296202903.htm

Novy
14.05.2019, 14:30
https://www.subito.it/moto-e-scooter/honda-crf1000l-africa-twin-2016-torino-296202903.htm

Te gmole to nie są oryginalne hondowskie? 🤔

madafakinges
27.05.2019, 11:14
Nie ma zimy ale ciągle u nas leje wiec człowiekowi się nudzi.
Chciałem odchudzić NAT. Kiedyś ją zważyłem w pełnym rynsztunku z paliwem wyszło 248kg:dizzy:
Zacząłem odkręcać to i tamto.
Na tą chwile moto waży 224 bez paliwa. Mam gmole OM, osłony chłodnic, wzmocnienie podnóżka, olejarka, grzana łapa, amortyzator skrętu, tłumik+decat.
Do jazdy w off dojdzie płyta SW +3kg, koła z kostkami i dętkami+1,5kg.
Mam już mniejszą pompę hamulcową od CB500x,kupiłem za 50zł na allegro, więc wystarczy odkręcić przewód zacisk i tarcze 30min roboty, żeby zrobić z przodu mod na jedną tarczę myślę że ok -4kg.

No i w sumie skończyły mi się sensowne pomysły, teraz zostały już niesensowe, przynajmniej finansowo;
-Litowe aku -3kg
-carbonowa płyta pod silnikiem -3kg w stosunku do SW
-ABS ale trochę mi się nie chce bo to dużo roboty -3kg
-Patrzę na te rally owiewki i na przykład rally kit do 701 od RR waży 9kg. Nat ma lekkie te plastiki, a nie wierzę że lampa i stelaż jest jest bardzo ciężki, więc tu nie wiele można zdziałać. Pytałem o róznice w wadze zestawów rally i AQ i MST i jakoś dziwnie się składa że ani jedni ani drudzy nie wiedzą... czyli pewno waży tyle samo albo i więcej...
Jak żyć?
Nie chce zmieniać na żadne 790 tym bardziej na t7.

Lucky Luke
27.05.2019, 11:20
A z jedną tarczą to będzie dobrze hamować z dużych prędkości ? Tarcza zostaje seryjna czy jakaś super o rozmiarze dużej pizzy ?

chemik
27.05.2019, 11:25
Mam już mniejszą pompę hamulcową od CB500x,kupiłem za 50zł na allegro, więc wystarczy odkręcić przewód zacisk i tarcze 30min roboty, żeby zrobić z przodu mod na jedną tarczę myślę że ok -4kg.


Idź za ciosem i wybebesz jedną lagę. ;)

Novy
27.05.2019, 11:26
Może zmiana baniaka by coś dała? Tylko to tez w ch... kasy.

madafakinges
27.05.2019, 11:32
Z powodzeniem wiele ludzi stosuje ten mod w 9x0. Do jazdy na kostkach na prawdę nie wykorzysta się siły hamowania dwiema tarczami. Afra ma 310mm z 4tłoczkowym zaciskiem.

Np camel adv lata z jedną tarczą właśnie z pompą od cb500 i bardzo sobie chwali.

https://www.advpulse.com/adv-bikes/camel-ad-africa-twin-bike-build/

https://advrider.com/f/threads/africa-twin-crf1000l-suspension.1155122/page-119#post-35235689
If you simply remove one caliper/rotor but keep the stock master, you'll get a very stiff brake lever and crappy braking power. However, if you replace the master cylinder with something more appropriately sized, it's a non-issue. There are 900lb Harleys that have a single caliper and rotor up front and stop just fine even with 2 people and luggage on them.

A master with a smaller bore is a must. I swapped the stock AT unit out for one from a CB500X (about $100). Now my braking is back inline with a stock AT. FYI, I'm 290lbs in gear and just got back from a 10 day California bike trip where I was fully loaded with camping gear, tools etc and had no issues with braking power or fade. YMMV

Z pojedynczą tarczą nat będzie hamować zdecydowanie lepiej niż XRV z dwiema, a na kostkach i tak nie przekraczam 120-130.

Lucky Luke
27.05.2019, 16:55
E to ja myślałem, że taką crf1000 to się szybciej jeździ , 120-130 to i ja babcią latam :)

matjas
27.05.2019, 17:27
Nie no mod z wycinką jednej tarczy mnie ubawił.
Zima się skończyła Mada :)

madafakinges
27.05.2019, 22:18
Matias ile masz tarcz w NC?

matjas
27.05.2019, 23:05
Jedna 320mm do tego przy kole 17 gdzie jest zupełnie inna dźwignia a sam motocykl ma 50KM i jest w zasadzie jednoosobowy. Uważam ze hamuje bardzo dobrze...

Nie idź droga takich porównań.

Chcesz zostawić jedna tarcze 310 na kole 21” przy stukonnym klocku 240kg latającym po dwie stówy. Sorry ale za ch..@ nie kumam.

M

Emek
28.05.2019, 06:25
W terenie 2 paki latał nie będzie. Tam starczy.

Adagiio
28.05.2019, 07:12
Nie słuchaj nikogo, tylko rób swoje. Oni tak z zazdrości krytykują. Jedna tarcza w krzaczoarch starcza bez problemu. We wszystkich moich zgrzebanych AT miałem jedną tarczę z przodu, przejechałem grubo ponad sto tysiaków i nigdy w nic nie przywaliłem.

matjas
28.05.2019, 08:44
Pewnie trochę z zazdrości :D troszkę.

Niemniej jednak nie rozumiem co to ma poprawić skoro na czarnym gdzie bez wątpienia spędzisz większość czasu będziesz miał bezdyskusyjnie gorszy hebel.
Chodzi o ubytek 2kg masy???
Do tego jak pisałeś latasz z Panną i tobołami. Zanim dojedziesz do Albanii dobre hamulce mogą się przydać a, wybacz, ale nie wierzę, że jedna tarcza na załadowanym motocyklu od tych marszowych 120 zrobi to samo co dwie w razie 'W'.
Choć może honda zrobiła dwie tarcze tylko po to aby było symetrycznie i ładnie :Thumbs_Up: i tak naprawdę jedna styknie.

madafakinges
28.05.2019, 11:58
Ale mogę ze swoim Moto zrobić co chce?

siwy
28.05.2019, 12:04
Ale mogę ze swoim Moto zrobić co chce?

nie możesz

chemik
28.05.2019, 12:06
Ale mogę ze swoim Moto zrobić co chce?

Formalnie nie możesz. Niestety. Żyjemy w UE. Pojazd ma homologację na takich podzespołach na jakich wyszedł z fabryki. Zmieniając tak drastycznie układ hamulcowy de facto stajesz się producentem nowego pojazdu, na który musiałbyś uzyskać homologację.
W razie W na drodze, jak się ktoś dopatrzy takiej zmiany i będzie w miarę ogarnięty to będzie miał świetny punkt zaczepienia.
No chyba, że latasz po krzaczorach tylko. To wtedy...chyba też nie możesz robić czego chcesz, ale to już inna bajka.

tommi
28.05.2019, 12:08
Możesz
ale musisz pogodzić się krytycznymi uwagami - po to mamy to forum.
Moja, jak ją jeszcze wypożyczałem, przelatała obładowana Alpy i wróciła do PL na jednej tarczy - był lekki kontakt z autem i skrzywiła się jedna tarcza - kierownik nie miał żadnych zastrzeżeń do skuteczności/wydajności hamulca.

matjas
28.05.2019, 12:11
Nie bierz tego tak do siebie Mada :D wiesz jakie jest forum :D

Novy
28.05.2019, 12:15
W de nie można zdemontować chociażby setów pasażera.
To znaczy można, ale moto należy wtedy przekwalifikować na pojazd jednoosobowy.

siwy
28.05.2019, 12:23
W de nie można zdemontować chociażby setów pasażera.
To znaczy można, ale moto należy wtedy przekwalifikować na pojazd jednoosobowy.

dobre

a ja znam kolesia co w PL zarejestrował wyczynowy KTM SX jako Aprilia Pegaso ;)

madafakinges
28.05.2019, 14:29
Oczywiście się nie obrażam, nie jestem też typem który będzie się słuchał poleceń z forum, mam już trochę doświadczenia w tym temacie, miałem pojedynczą tarczę w 950 i bez problemu ze 160 hamowałem dwie tarcze są po to żeby hamulec mniej się przegrzewał, czy jak ktoś długo łoi po afsalcie ostro hamuje, przyspiesza hamuje, to pojedyncza tarcza po prostu się przegrzeje.
Siała hamowania nawet na jednej tarczy jest wystarczająca, żeby zablokować przednie koło, czy zrobić stopala, wiekszym ograniczeniem jest opona, a raczej jej przyczepność przy tak mocnym hamowaniu.

Pojedynczą tarczę będę tylko używał do kostek, na które i tak afra nie ma homologacji... Na wyjazd z babą do Albanii po autostradach na pewno założe szosowy zestaw kół i dokręcę drugi zacisk+ odpowietrzenie całość zamyka się w godzince roboty z 2 piwkami w międzyczasie.

Co do prędkości podróżnych to naprawdę rzadko przekraczam 140-150 a w trasie trzymam 110-120 z tym, że staram się takie prędkości utrzymywać też w zakrętach;)
Gdybym potrzebował jeżdzić szybko po prostym kupiłbym hajabuse.

Adagiio
29.05.2019, 07:52
Nie ma to jak Polska poprawność, większość zapierdala stówkę w zabudowanym mając dwie tarcze. Ale do pouczania innych są pierwsi, niemiecka poprawność wynika ze zniewolenia przez euro kołchoz.

madafakinges
05.06.2019, 09:49
88420

88421

88422

88423

Robi się fajny sprzęcik u makaronów.

Zet Johny
05.06.2019, 10:45
Myślałem ze to u Ciebie w garażu ale nie mogłem znaleźć specyficznego dywaniku. :D

madafakinges
05.06.2019, 10:50
88428

Ja to nazywam pokój zabaw

luk2asz
05.06.2019, 22:37
A ja myślałem, że Ty zamieniłeś popękane plastiki w jeden dzień ( nie licząc przesyłki) w takie cuda. Co najmniej, jak jeden gościu w długich włosach, wodę w wino.

madafakinges
06.06.2019, 09:09
Niestety nie mam długich włosów, bynajmniej na głowie. Nie potrafie też zamieniać wody w winno, za to potrafię zamieniać piwo w mocz i roślinność w dym i dobry humor, niestety nie sprzyja to szybkim realizacją moich projektów.

Zet Johny
06.06.2019, 09:29
Czyli zdjęcie z avatara to nie jest Twój prawdziwy wygląd?:)

voxan69
06.06.2019, 09:42
Kiedyś jak go poznałem to tak właśnie wyglądał ale żonka go już ucywilizowała 😉

Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka

madafakinges
06.06.2019, 10:21
To jest zdjęcie z wieczoru kawalerskiego.

madafakinges
07.06.2019, 10:22
88447

Myślałem że uda mi się przetestować mocowanie wysokiego błotnika w warunkach bojowych, jednak jest jeden błąd który muszę poprawić i nici z tego, zamontowałem ori.

Co do pojedynczego hamulca to będzie testowany, z mniejszą pompą bez problemu blokuje koło, tzn. hamowanie awaryjne ze 120 uruchamia abs.
Co do wad to przy ostrym hamowaniu delikatnie czuć że skręca kierowiną w prawo, w ktm tego nie było, tam są grubsze lagi i ośka. W NAT to jednak wszystko bardziej elastyczne ma być. Zobaczymy w normalnym użytkowaniu i w offie.

dawid8210
07.06.2019, 12:11
Jaka ona pikna...:)

madafakinges
10.06.2019, 10:12
88507

Zrobiłem 400 km asfaltem i ponad 150 szutrami i offem w weekend z pojedynczą tarczą z czego 150km w dwie osoby i wciąż żyję.

Na początku przeszkadało mi lekkie skręcanie kierownicy przy b.ostrym hamowanu jednak szybko przywykłem i nie zwracm na to uwagi.
Siła hamowania jest b.dobra i spokojnie zatrzymuje moto nawet w dwie osoby, niestety pompa od cb500x jest za mała bo jest pod zacisk dwutłoczkowy a afra ma 4 na zacisku więc trzeba użyć większej siły a ja przyzwyczajony hamować 1-2 palcami. W offie taki układ za to sprawdza się super jest ekstra dozowalny.
Cały weekend przejeżdziłem z wyciągniętym bezpiecznikiem od ABS i TC piękna sprawa, polecam jak ktoś chce pojeżdzić poza mokrym asfaltem, bo jedynie wtedy odnajduje sens ABSu.
Na razie wracam do szosówek i dwóch tarcz bo szykuje się wyjazd na boże ciało gdzieś dalej. Po wakacjach z babą wracam do pojedynczej tarczy tylko muszę wyszukać inną pompę, może od 690 duke albo smc?

machoni
10.06.2019, 10:58
i tak biała babka najładniejsza ;)

madafakinges
10.06.2019, 11:06
Biała babka dawała czadu.. na rajd przyjechała roz*&%bana a ukończyła roz%$&urwiona:bow:

muszel72
10.06.2019, 11:56
Czy te lekkie skręcenie kiery przy ostrym hamowaniu nie spowoduje uślizgu namolnym asfalcie? Inny jest uślizg przy dwóch tarczach a inny gdy wektory się rozjeżdżają.

madafakinges
10.06.2019, 12:01
To nie jest skręcenie koła tylko lagi lekką się gną przez to czuć to na kierownicy, ja to czuję kuzyn się przejechał i mówi że pier*ole że on nic nie czuje.

Lucky Luke
10.06.2019, 13:12
Mysle , że kuzym ma rację :P

Adagiio
10.06.2019, 20:04
Poszukaj pomy od litrowego sporta, można kupić za grosze, działa sprawdzone.

madafakinges
09.08.2019, 07:50
Ostatniowchodzę do garażu z piwkem w ręku i tak patrez na afre i myślę może by coś zrobił, no i myk....
Moto wizualnie schudło 20kg i bardziej rejli się zrobiło, teraz zakłądam kosteczki i na TETa bałkańskiego trzeba uderzać...
89713

89714

89715

89716

Tak przeglądałęm te moje graty w garażu i takie coś znalazłem...

89717

89718

ktoś ma jakiś pomysł co by można było z tym zrobić?


89719

89720

JarekO
09.08.2019, 08:38
Zostaw ten przód w spokoju :).

Emek
09.08.2019, 08:45
Temu motoru coś się stało z tyłu, że kuper tak wysoko czy to tylko wizualne wrażenie?

madafakinges
09.08.2019, 08:51
Stało się że ma zawias od ATAS

radiolog
09.08.2019, 09:32
Jednak bedzie Magura

bicio
09.08.2019, 10:01
Ostatniowchodzę do garażu z piwkem w ręku i tak patrez na afre i myślę może by coś zrobił, no i myk....
Moto wizualnie schudło 20kg i bardziej rejli się zrobiło, teraz zakłądam kosteczki i na TETa bałkańskiego trzeba uderzać...
89713

89714

89715

89716

Tak przeglądałęm te moje graty w garażu i takie coś znalazłem...

89717

89718

ktoś ma jakiś pomysł co by można było z tym zrobić?


89719

89720

Mada najbardziej rejli to są gmole w motocyklu :haha2::haha2:

madafakinges
09.08.2019, 10:14
Ban!
Za wyśmiewanie gmoli moda!

bicio
09.08.2019, 10:36
Nie tylko moda, no ale na placu manewrowym nauki jazdy się przydają :D

plaku
12.08.2019, 17:57
Ładnie.... tylko ten wydech strasznie siermiężnie wygląda.

madafakinges
07.10.2019, 14:03
91191

91192

91193

91194

91195

91196

91197
91199
GPmucci jest przeuj... zwróccie uwagę o ile niżej zbiornik paliwa powędrował,do tego siedzenie jest o 12cm bliżej kierownicy i można siedzieć bardzien na przodzie moto.
To na razie wersja prototypowa waga poniżej 200kgi podobno ma być mniej:Thumbs_Up:
Podoba mi się to co widzę.

Novy
07.10.2019, 14:34
Wydaje mi się, zbiornik nie jest niżej tylko jest przesunięty bardziej do przodu. Stąd przesunięcie do przodu kanapy. Nie wiem, jaki zabieg musiałby uczynić, żeby baniak poszedł w dół - tam i tak jest mało miejsca.

No i ostatnie zdjęcie to zupełnie rożna wersja od tych z czerwoną ramą.

MrWaski
07.10.2019, 20:41
Zastanawiam się nad sensem takich przeróbek. Moto do crossu to i tak nie będzie.
Ale ładny jest.

greenman
07.10.2019, 21:06
Zastanawiam się nad sensem takich przeróbek. Moto do crossu to i tak nie będzie.
Ale ładny jest.

Wąski ja chłopaków zapraszałem na nasze Manewry, ale coś im akurat wypadło. Kiedyś do nas wpadną to Ci pokażą jak można na dużym w terenie latać :P

Pooglądaj sobie filmiki z takiego Rajdu Tukan, Enduro Rally 24 co na dużych ludzie potrafią robić ;) i na dużym na dojazdówce tak dupa nie boli jak na moim i mniejszych.

honda_honda
08.10.2019, 08:46
Zastanawiam się nad sensem takich przeróbek. Moto do crossu to i tak nie będzie.
Ale ładny jest.
Bo to nie jest do crossu tylko do rajdów a to zupełnie inne motocykle

siwy
08.10.2019, 09:55
Wygląda przekozacko. Zbiornik kształt ma fajny ale chyba lepiej by było z abs'u go zrobić niż z metalu ale to pewnie prototyp na razie.

MrWaski
08.10.2019, 19:08
i na dużym na dojazdówce tak dupa nie boli jak na moim i mniejszych.
Tu się zgodzę. :D

PS
Adrian, filmy widziałem i też chcę se tak kiedyś solo w terenie polatać. Zawsze mnie to ciągnęło. I dlatego dla mnie i dla mojego plecaczka będzie Africa, a nie jakiś super wygodny wypasiony cruiser.

Lakrua
08.10.2019, 22:14
To na razie wersja prototypowa waga poniżej 200kgi podobno ma być
Mada, z płynami ?

madafakinges
09.10.2019, 08:39
Tłumaczone z włoskiego


CRF 1000 is an exaggerated bike.
It's good for a bit of everything and it's the classic Honda, get on it and it's all easy.
And it's really beautiful.
I worked on the proto with which Paolo Ceci went really strong to Africa eco race, always staying in the podium area before a trivial break.

For a purely would use, I notice three substantial defects.
First place weighs a bang.
We weighed the standard of a couple of friends who only mounted the central easel and with very little petrol exceeded 240 kg.
The second flaw is that sitting is bound rather behind.
The third flaw is that petrol is located very high.
The tanks tanks above are beautiful but little functional.
So here Stephan Jasper and I, or mr africaqueens himself, put us under and uniting our experience with that of a rallista as massimo doretto we gave up.

The goals were these:
1. Make the seat more free on the saddle.
2. Moving gasoline weights lower.
3. Remove as much weight as possible without modifying the frame.

The first goal has been reached. The seat is much more free, I can advance more than 20 cm compared to the standard conformation, without touching the tank.
The second goal has been reached. Petrol on average is 30 cm lower. There are two tanks, one under the saddle and one that wraps the frame. In Total 20 liters. The front tank is very tight.
For the third goal we are almost satisfied. We are under 200 kg in marching order but we wanted to do better. We'll see the next evolutions.

Not last we had crazy advice and collaboration from mr guglatech guglielmo ferrazzani. Without him we would still be there to ask ourselves how to do with the gas pumping system.


I post photos of the prototype not yet completed for pure desire to fix.

Tak że to jest prototyp i wciąż walczą, wydaje mi się że bez przeróbki subframa ciężko będzie więcej urwać.

bukowski
09.10.2019, 08:50
nie wiem, co było w oryginale, ale "marching order" to gotowy do jazdy.

JarekO
09.10.2019, 13:18
Tłumaczone z włoskiego


CRF 1000 is an exaggerated bike.
It's good for a bit of everything and it's the classic Honda, get on it and it's all easy.
And it's really beautiful.
I worked on the proto with which Paolo Ceci went really strong to Africa eco race, always staying in the podium area before a trivial break.

For a purely would use, I notice three substantial defects.
First place weighs a bang.
We weighed the standard of a couple of friends who only mounted the central easel and with very little petrol exceeded 240 kg.
The second flaw is that sitting is bound rather behind.
The third flaw is that petrol is located very high.
The tanks tanks above are beautiful but little functional.
So here Stephan Jasper and I, or mr africaqueens himself, put us under and uniting our experience with that of a rallista as massimo doretto we gave up.

The goals were these:
1. Make the seat more free on the saddle.
2. Moving gasoline weights lower.
3. Remove as much weight as possible without modifying the frame.

The first goal has been reached. The seat is much more free, I can advance more than 20 cm compared to the standard conformation, without touching the tank.
The second goal has been reached. Petrol on average is 30 cm lower. There are two tanks, one under the saddle and one that wraps the frame. In Total 20 liters. The front tank is very tight.
For the third goal we are almost satisfied. We are under 200 kg in marching order but we wanted to do better. We'll see the next evolutions.

Not last we had crazy advice and collaboration from mr guglatech guglielmo ferrazzani. Without him we would still be there to ask ourselves how to do with the gas pumping system.


I post photos of the prototype not yet completed for pure desire to fix.

Tak że to jest prototyp i wciąż walczą, wydaje mi się że bez przeróbki subframa ciężko będzie więcej urwać.

To i tak jest już ładny wynik. No i te 30cm w dół..... Będzie lux. Jeździłbym.

Dario
24.03.2020, 22:18
O takie coś sobie zrobiłem z nudów....
Głównie do ładowania interkomu na postoju.
Podłączone bezpośrednio do akumulatora za pomocą 6-pinowego gniazdka akcesoriów.
Oryginalne gniazdo zapalniczki Hondy. Kupione za ok 80 zeta w Plazie. Ten plastik w ATAS nadaje się do tego idealnie bo pod nim jest wystarczajaco dużo miejsca na gniazdo i wiązkę.

nabrU
24.03.2020, 22:36
O takie coś sobie zrobiłem z nudów....


I wreszcie jakiś konkret i w temacie forum :Thumbs_Up:

Dario
24.03.2020, 22:43
I wreszcie jakiś konkret i w temacie forum :Thumbs_Up:

Zima była długa i pomajsterkowałem wiecej, ale będę puszczał w odcinkach.:D