View Full Version : Reset ustawień po wyłączeniu NAT
Czy ktoś z was wie jak zrobić aby ustawienia trakcji i np. trybu G nie resetowaly się po wyłączeniu silnika?
Ja właśnie po roku jazdy to odkryłem. Ciekaw jestem czy ktoś jeszcze?
;)
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Odkryłeś ze się resetują czy jak zrobić aby się nie resetowały?
radiolog
13.09.2017, 14:19
Dopóki nie przekręcisz kluczyka będą trzymały, innych sposobów nie znam
Czy ktoś z was wie jak zrobić aby ustawienia trakcji i np. trybu G nie resetowaly się po wyłączeniu silnika?
Ja właśnie po roku jazdy to odkryłem. Ciekaw jestem czy ktoś jeszcze?
;)
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
No pewnie jak jakas stara japonska napierdalanka na Atari. 2 razy w gore, lewo, prawo, dol.
Wchodzisz do nastepnego lewelu i dostajesz 15KM wiecej i 2 gwiazdki rally.
Dawaj, dawaj bom też ciekaw :drif:
Emek kurde czytaj ze zrozumieniem ;-). To, że się resetują to wiem.
Radiolog jesteś w błędzie. Wystarczy, że zapłon wylaczysz i po ustawieniach.
Qurczaq - lubię to :-)
Jak ktoś wymyśli to stawiam wino prosto z Aragonii. :-)
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
radiolog
13.09.2017, 20:40
Jakiś bezpiecznik trzeba wyciągnąć
kristoch
13.09.2017, 20:48
No nie mów, że chodzi Ci o boczną stopkę - wystarczy lekko odsunąć, silnik gaśnie i ustawienia zostają, wystarczy nacisnąć start. Ale to wszyscy znają i musiałbyś dużo tego wina mieć ;-)
No to gdzie wino wysłać? Banalne jak sex analny bez b.
Rok trzeba jeździć żeby odkryć. :-)
Gasisz silnik że stopki, zapłonu nie wylaczasz i stacyjki i wszystko gra jak w lego.
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Eeee już myślałem ze coś wymyśliłeś. Akcja z kosa znana od lat tylko ze nie o to biega.
A idze idze. Całe forum biadoli, że się kasuje. Jak biały człowiek przez przypadek na obcym kraju odkryje, że można normalnie funkcjonować to ty go dolujesz :-) :-)
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
HarryLey4x4
20.09.2017, 08:47
Emek zawsze ma dobre rady, Śrubę z gwintem spec M18 też mi miał załatwić i tyle go widzieli...
A jaką ja Ci śrubę miałem załatwić? Śruby i gwinty to nie mój konik. Przypomnij proszę bo nie wiem o co kaman a nie zwykłem chować głowy w piasek.
No to teraz się nie "wykręcisz" :-)
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Emek zawsze ma dobre rady, Śrubę z gwintem spec M18 też mi miał załatwić i tyle go widzieli...
to nie Emek :)
Ja to wiem i Ty to wiesz. Szkoda tylko że kolega nie wie :dizzy:.
HarryLey4x4
20.09.2017, 13:21
Emek, baaaardzo przepraszam. Sorry. Chodziło o @motomaxa.
Pierdalnąłem jak łysy grzywką o kolano. Piwo i to duże masz u mnie. Ale ze mnie "gupia pi...a"
madafakinges
13.10.2017, 13:09
IVtcc-69IOs
Dobry patent!
A mnie zainteresowały z tego filmiku te dodatkowe owiewki/lotki na szybie. Widział ktoś gdzieś coś takiego? Jak mam podniesioną szybę Batzen'em jak na filmie to dokładnie tymi bokami pęd powietrza chce mnie z motoru ściągnąć :)
madafakinges
13.10.2017, 16:34
Gadałem z moim elektronikiem, uda się zrobić coś takiego, że po odpaleniu moto kontrola trakcji zawsze będzie wyłączona, ale będzie można sobie ją włączyć samemu.
radiolog
13.10.2017, 22:27
To jeszcze może ABS ☺️
bukowski
14.10.2017, 08:51
Gadałem z moim elektronikiem, uda się zrobić coś takiego, że po odpaleniu moto kontrola trakcji zawsze będzie wyłączona, ale będzie można sobie ją włączyć samemu.
Mada, naprawisz mi tym patentem największy problem NAT :) wchodzę!
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
madafakinges
14.10.2017, 09:59
ABS na tył wg mnie jest bezcelowy, dla mnie mogło w ogole by go nie być.
Tak sobie myślę, że może po prostu puścić przewód bezpośrednio z pompy do zacisku, a wejście do pompy ABS zaślepić...
Też tak myślałem do momentu jak jebnalem o ziemię w Johannesburg. Jakoś było z góry, akurat zaczęło padać, ruch jak w Indiach. Sekunda dwie i nie było jak tego ratować.
Sent from my SM-G903F using Tapatalk
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.