View Full Version : Stelaże pod kufry/sakwy
Raczej początkowo nastawiam się na kufry. Potrzebuje czegoś co przy okazji ochroni cały tył przy upadku/ wjechaniu... Rozważałem TT ale tylko ze względu na same kufry, jak ktoś ma i wrzucił by zdjęcia jak to jest montowane było by super. Jakieś inne propozycje ?
Dziękuje Pozdrawiam
spider2you
13.07.2017, 17:54
Ochrona tyłu....nie idź tą drogą. Sorry, ale dla mnie to słabe. Widziałem coś podobnego na GS-ie i powiem Ci, że koszmar.
Normalne stelaże i będzie piknie.
GONZO 01
14.07.2017, 23:24
Raczej początkowo nastawiam się na kufry. Potrzebuje czegoś co przy okazji ochroni cały tył przy upadku/ wjechaniu... Rozważałem TT ale tylko ze względu na same kufry, jak ktoś ma i wrzucił by zdjęcia jak to jest montowane było by super. Jakieś inne propozycje ?
Dziękuje Pozdrawiam
Przejrzyj forum, wszystko w temacie jest - lepiej niż dokładnie przez kolegów powiedziane :bow:
i tu
https://www.youtube.com/watch?v=FLaPGbXgaa0
Nie chcę zakładać nowego wątku wiec tutaj zapytam bo sam jestem zielony w temacie. Mam stelaże Hepco. Czy muszę mieć do nich kufry tez od hepco czy system montażu kufrów np. Givi pozwala na mocowanie do innego stelaża?
Systemy mocowań nie są zamienne ba często nawet jedna firma stosuje dwa lub więcej sposoby połączenia kufer-stelaż . pasują tylko dedykowane kuferki .
Tak że zrób fote jakie masz mocowanie na tym stelażu :)
http://www.moto24.co.uk/media/catalog/product/cache/6/image/1000x750/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/6/5/653.994.0001.jpg
Takie mam.
radiolog
20.08.2017, 14:51
http://www.moto24.co.uk/media/catalog/product/cache/6/image/1000x750/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/6/5/653.994.0001.jpg
Takie mam.
Myślę, że do nich firma apduro dopasowałaby swoje kuferki
Grzechu2012
20.08.2017, 15:53
Jak znajdziesz fajne kuferki to daj cynk, bo też idę w alu. Sakwy miekkie jednak nie dla mnie.
Ja raczej zostaje przy miękkim ale we dwójkę idę w metal. Apduro zrobi mocowanie do stelaża Hepco kufry cenowo przystępne wiec chyba pójdę w ta stronę . Jutro mamy dogadać szczegóły.
madafakinges
20.08.2017, 16:09
Forumowy piotras też robi fajne.
Rozważ że do KTM 990 kufry też robi H&B można je kupić za pare stówek. Do tego mocowania i też będą fajne.
A tak w ogóle kufry to zło nawet we dwójkę... nie można się w korku przeciskać, z sakwami crosso nie jestem szerszy niż bez nich...
Forumowy piotras też robi fajne.
Rozważ że do KTM 990 kufry też robi H&B można je kupić za pare stówek. Do tego mocowania i też będą fajne.
A tak w ogóle kufry to zło nawet we dwójkę... nie można się w korku przeciskać, z sakwami crosso nie jestem szerszy niż bez nich...
Jak sakwy montujesz? Na stelażu czy bez?
kristoch
20.08.2017, 22:45
SW Motech robi stelaż Evo (http://shop.sw-motech.com/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi?action=showdetail&wkid=15032219786278&ls=en&nc=1503222140-11144&rubnum=products.1252674507.1256046195.1256046318&artnum=KFT.01.622.20200/B&id=100&gesamt_zeilen=50Tshowrub--products.1252674507.1256046195.1256046318&typid=267528363), do którego są dostępne adaptery do kufrów różnych firm, tez Givi. Łatwo demontowane - mam takie i są ok.
Grzechu2012
21.08.2017, 08:01
Mam stelaże Hepco i zastanawiam się nad montażem Rotopaxa od strony wewnętrznej, przerabiał to ktoś?
Drugie pytanie, które mocowanie kufrów jest bardziej odporne na gleby w terenie?
madafakinges
21.08.2017, 09:18
Ja mam H&B wydają się stabilne, i są fajnie wykonane zastanawiałem się na SW ale były trochę droższe więc wybrałem H&B.
kristoch
21.08.2017, 23:12
72364
Nie wiem, które są najbardziej odporne na gleby ale ani SW Motech wspomniane wcześniej, ani nawet symetryczne te ze zdjęcia jeszcze mi się nawet nie zarysowały porządnie - podnóżek pasażera zawsze brał kontakt z glebą na siebie.
Mam jakąś taką wadę postawy albo mózgu, że 90% przewrotek mam na lewą stronę. Przy samym stelażu NAT opierała sie na gmolu, kierownicy i podnóżku - stelaż ziemi nie dotykał. Przy miękkim bagażu (Mosko), z ziemią kontakt miała torba, kierownica i koło chyba. To wszystko przy w miarę równym terenie - łąki, szutry, polne drogi. Aaa - z racji wspomnianej asymetrii, o glebach na prawo się nie wypowiadam ;-).
Moje doświadczenie podróżnicze jest marne (kilka tras po Europie + raz większe góry) ale wychodzę z założenia, że stelaż powinien być najsłabszym elementem zestawu. W trasie wolę szukać spawacza zwykłych stalowych rurek niż ramy pomocniczej moto czy naprawiać kufry...
StrzeLuk
14.09.2017, 15:33
Podłącze się do wątku. Czy ktoś z forumowiczów ma doświadczenie ze stelażem SW-Motech? Wygląda to solidnie i ma dodatkowo adaptery do kufrów innych firm. Tak więc rozwiązanie w miarę uniwersalne. Zauważyłem, że jako akcesorium jest dostępny dodatkowy adapter Offroad, który zabezpiecza stelaż od dołu. Coś takiego (http://shop.sw-motech.com/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi?action=showdetail&artnum=KFT.01.622.20100/B&wkid=15053766807062&ls=en&nocache=1505377777-2263&gesamt_zeilen=Tshowdetail----kft.01.622.20001__b).
bosmna 65
14.09.2017, 17:33
Witam. Ja w swojej AT mam zamocowane stelarze i kufry sw motech model trax adwenture. Ogolnie jestem zadowolony. Szybko się je demontuje i wyglądają super. Minus ordinalne mocowanie płyty montażowej kufra centralnego do podstawy w moto. Po dwóch dniach zmieniłem przetyki mocujące na śruby i jest git
bukowski
14.09.2017, 18:54
72364
Nie wiem, które są najbardziej odporne na gleby ale ani SW Motech wspomniane wcześniej, ani nawet symetryczne te ze zdjęcia jeszcze mi się nawet nie zarysowały porządnie - podnóżek pasażera zawsze brał kontakt z glebą na siebie.
Mam jakąś taką wadę postawy albo mózgu, że 90% przewrotek mam na lewą stronę. Przy samym stelażu NAT opierała sie na gmolu, kierownicy i podnóżku - stelaż ziemi nie dotykał. Przy miękkim bagażu (Mosko), z ziemią kontakt miała torba, kierownica i koło chyba. To wszystko przy w miarę równym terenie - łąki, szutry, polne drogi. Aaa - z racji wspomnianej asymetrii, o glebach na prawo się nie wypowiadam ;-).
Moje doświadczenie podróżnicze jest marne (kilka tras po Europie + raz większe góry) ale wychodzę z założenia, że stelaż powinien być najsłabszym elementem zestawu. W trasie wolę szukać spawacza zwykłych stalowych rurek niż ramy pomocniczej moto czy naprawiać kufry...Ja mam sw-motech normalne stelaże do ich miekkich kufrów. Kufry są super, super, super. Rolowany zamek na rzepa, wewnętrzna torba osobno zamykana i wyciąganą, wodoodporna, usztywniona na dole.
Po glebie nic się nie stało, lekko naderwalo się mocowanie, ale bez wpływu na uzywalnosc. Stelaż poddał się w minimalnym stopniu.
Wady są dwie: po pierwsze kufer wyciera farbę, stelaż rdzewieje w tym miejscu. Po drugie, jeśli w kufrze jest > 8 kilo, to zaczep przy zakładaniu nie trzyma i zanim zapniesz rzepa, to trzeba trochę się nagimnastykowac.
Ale.zakup dobry.
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
kristoch
14.09.2017, 19:27
Podłącze się do wątku. Czy ktoś z forumowiczów ma doświadczenie ze stelażem SW-Motech? Wygląda to solidnie i ma dodatkowo adaptery do kufrów innych firm. Tak więc rozwiązanie w miarę uniwersalne. Zauważyłem, że jako akcesorium jest dostępny dodatkowy adapter Offroad, który zabezpiecza stelaż od dołu. Coś takiego (http://shop.sw-motech.com/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi?action=showdetail&artnum=KFT.01.622.20100/B&wkid=15053766807062&ls=en&nocache=1505377777-2263&gesamt_zeilen=Tshowdetail----kft.01.622.20001__b).
Używałem ich cały zeszły sezon i podobnie jak bosmana 65 uważam, że są spoko. Obawiałem się, że te mocowania na kołki się poluzują ale jak się przykręci wszystko bardzo solidnie wygląda. Super sprawa z tym szybkim montażem na kołki - często, na szybko demontowałem kufry (sw-motech trax) razem ze stelażem.
Ten adapter offroad nie wnosi nic w sztywności stelaża w normalnej eksploatacji. Może ew. pomóc przy glebie choć wątpię bo to jest mocowane tam gdzie kufry ori czyli do plastiku. Za to znika zaleta szybkiego demontażu stelaża bo ten patent offroad jest na śruby.
Odkąd kupiłem te symetryczne, sw-motech leżą i się kurzą (bo są asymetryczne :-))
StrzeLuk
14.09.2017, 22:17
Ja mam sw-motech normalne stelaże do ich miekkich kufrów. Znaczy jakie masz dokładnie kufry? Miękkie? Zapodasz jakiegoś linka?
Za to znika zaleta szybkiego demontażu stelaża bo ten patent offroad jest na śruby.Zaleta jest taka, że Ci tego złodziej nie zdemontuje na parkingu.
Odkąd kupiłem te symetryczne, sw-motech leżą i się kurzą (bo są asymetryczne :-)) Które dokładnie leżą i się kurzą? Podaj model lub linka. Nie chcesz sprzedać?:D
bukowski
14.09.2017, 22:25
Mam takie. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170914/363f070db5f8a20f387fe467c2aef9ac.jpg
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
kristoch
14.09.2017, 22:59
Ja piszę o Trax Evo off-road edition - http://shop.sw-motech.com/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi?action=showdetail&wkid=15054212896943&ls=en&nc=1505421462-11160&rubnum=brands.honda.crf1000l&artnum=KFT.01.622.20200/B&id=38&gesamt_zeilen=Tshowrub--brands.honda.crf1000l&typid=271338101
To mocowanie faktycznie zabezpieczy przed kradzieżą trochę ale jest też opcja z pokrętłem zamykanym, które mocuje się zamiast tych kołków - http://shop.sw-motech.com/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi?action=showdetail&artnum=QLS.00.046.10100/B&wkid=15054212896943&ls=en&nocache=1505422440-30493&gesamt_zeilen=Tshowdetail----kft.01.622.20001__b
bosmna 65
14.09.2017, 23:40
Mam takie. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170914/363f070db5f8a20f387fe467c2aef9ac.jpg
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Kolego trochę zmienię temat ale oglądając zdjęcie twojej AT mam pytanie jak ci się sprawdzają gmole, widoczne na zdjęciu. Nie widzę szczegółów ale z tego co widzę to nie są one oryginalne i chyba nie chronią dolnej części silnika.
Napisz jakie masz doświadczenia z tymi gmolami bo ja mam podobne i zastanawiam się nad wymianą na typu bunkier z firmy HEED. W mojej AT DCT blok silnika wystaje bardziej niż w manualu dla tego obawiam się że przy glebie mogę uszkodzić silnik.
bukowski
15.09.2017, 07:37
To jest komplet outback motortek, płyta, osłona silnika, gmole dolne. Chroni wszystko jak trzeba, w wielu przypadkach także górę.
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Ja mam heedy, sa ok złego słowa nie powiem po kilku parkingowkach bez zastrzeżeń. Natomiast "spotkałem "ostatnio gmole od henrego, pewnie sa w stanie znieść duzo szedłbym w ich stronę jak bym mogl wybierać.
bosmna 65
15.09.2017, 23:07
Czy twoje heedy dobrze osłaniają bok silnika i czy nie ma problemu z dostępem do osprzętu podczas serwisu
Grzechu2012
16.09.2017, 08:47
Mam gmole od Henrego i polecam, przetrwały kilka lekkich i jedną bardziej spektakularną glebę, heedy z prawej strony są strasznie blisko silnika, no i givi ładnie oplatają górę i dół silnika
Czy te sakwy SW Motech posiadaja stelaz w cenie czy tez trzeba osobno dokupić?
bukowski
17.09.2017, 10:12
Mozna kupić razem i osobno. Ja kupiłem komplet, wyszło ok. 1400 zł w Niemczech.
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
radiolog
16.02.2018, 09:13
Chciałbym dorobić takie blachy do stelaża apduro, ktoś kogoś poleci? https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180216/9859d74592244391fff05dfb54eef018.jpg
Chciałbym dorobić takie blachy do stelaża apduro, ktoś kogoś poleci?
A nie lepiej demontowaną dostawkę, przykładowo:
77897 77896 77898
radiolog
16.02.2018, 10:25
Też ładne, tylko kto to robi, jest tez mały problem, że prawy jest z wycięciem na tłumik czyli taki wybrzuszony
madafakinges
16.02.2018, 10:26
Po co taką płytę się montuje? Same płyty na laserze wytnie Ci jack*_daniels od deflektorów. Można to zrobic z alu albo nierdzewki. Tylko jak to widzisz na tym stelażu z 'wybrzuszeniem" płyta też wybrzuszona czy pod kątem?
Też ładne, tylko kto to robi, jest tez mały problem, że prawy jest z wycięciem na tłumik czyli taki wybrzuszony
przykładowe rozwiązanie dla podciętego stelaża poszło na priv
Obrazki: Perun moto, Giant Loop, Holan
Po co taką płytę się montuje? Same płyty na laserze wytnie Ci jack*_daniels od deflektorów. Można to zrobic z alu albo nierdzewki. Tylko jak to widzisz na tym stelażu z 'wybrzuszeniem" płyta też wybrzuszona czy pod kątem?
Przeważnie pod Rotopax'a oraz dowolny miękki bagaż i inne takie
jack*_daniels - no proszę :Thumbs_Up:
Grzechu2012
16.02.2018, 17:49
rotopax jest fajny ale ciężki, bańka 5L jest 3 razy lżejsza i sto razy tańsza.
też dumam jak swojego na stałe zamontować, bo kupiłem i szkoda żeby leżał tylko.
ale to tylko 3,6L paliwaa taką Piątkę można i na gmola zaczepić, co prawda paskudnie to wygląda, ale jest tanie i nie szkoda zgubić/zostawić jak np. Ja w motelu po ruskiej stronie na granicy w Tashancie :)
Zawsze można w AliExpress'a uderzyć i będzie mniej paskudnie i znacznie taniej niż Rotopax :D
77908 77909
77910 77911
Grzechu2012
16.02.2018, 20:15
$48 ?
bańki piątki po 6zeta widziałem :)
Nagrzane na słońcu przez cały dzień dają moc :)
Pisałeś "na gmola, paskudnie" to ci podrzuciłem patenta :confused:, który i szlifa przeżyje
77912
GONZO 01
16.02.2018, 23:57
$48 ?
bańki piątki po 6zeta widziałem :)
To Ty masz NAT czy Rometa ? :)
07 A-gent
17.02.2018, 00:14
Zawsze można w AliExpress'a uderzyć i będzie mniej paskudnie i znacznie taniej niż Rotopax :D
77908 77909
77910 77911
też kuźwa brzydkie :mad:
Nigdy nie zrozumie jaki jest sens kupiwania karnistetka za 100$ .3 razy mialem na wyjazdach karnister za 8€ i zawsze swietnie sie spisal.
też kuźwa brzydkie :mad:
paskudne < brzydkie - jest progres
Ładne i bezpieczne jest b.drogie, a brzydkie musi być bezpieczne :)
77918 77917
Może Kriega Grzecha2012 się ucieszy
olecki79
18.02.2018, 11:02
https://biker47.com/motorcycle-fuel-bladders-why/
Bez udziwnień przy moto. Ale i tak najlepsze są PET.
bukowski
18.02.2018, 11:43
https://biker47.com/motorcycle-fuel-bladders-why/
Bez udziwnień przy moto. Ale i tak najlepsze są PET.Z petem zawsze jest problem, żeby dobrze go umocowac. Przy turystyce asfaltowej to mały problem, przy offie duży.
Rotopax sprawdza się super i można go wypożyczyć razem z mocowaniem. Szybki montaż i demontaż, zero stresu przy glebie no i kształt nie demolujacy przestrzeni bagażowe.
Wysłane z mojego G8441 przy użyciu Tapatalka
radiolog
19.02.2018, 11:58
Dobra wiadomość, dla użytkowników stelaży apduro, na wiosnę będą dedykowane pod ramki i demontowalne
olecki79
19.02.2018, 14:01
A po co NAT w teren z rotopaxem? To nie liść.
PETy mnie nie zawiodły, czy to kazachstan, czy mongolia. Ostatnio wrzucałem je do kaskw brothersów tłenti łanów - tam gdzie mają miejsca na PET.
Cena też jest konkurencyjna . ;-)
bukowski
19.02.2018, 15:30
W Kirgistanie/Tadżykistanie dwukrotnie w ciągu dwóch tygodni :)
Za pierwszym razem z powodu braku pieniedzy, za drugim zwyczajnie nie bylo gdzie paliwa wziąć. Za trzecim ratowałem się po wlaniu syfiastego paliwa.
tak, jak byłem spakowany, nie mialbym gdzie petów wsadzić. W jednej sakwie żarcie, w drugiej ciuchy, w rolce wyposażenie biwakowe. Taki pet zawsze troche śmierdzi benzyna.
Przypinać na zewnątrz - i ryzyko (kiedyś w Maroku na totalnym zadupiu w temperaturze 40+ straciłem w ten sposób jedyną wodę do picia) - i kłopot przy zrzucaniu bagażu po glebie.
Jakaś alternatywa dla Rotopaxa http://allegro.pl/kanister-do-paliwa-lub-oleju-5l-typu-rotopax-i7001890061.html?reco_id=746c8007-1573-11e8-8115-246e96321b10#thumb/3
olecki79
21.02.2018, 15:53
W Kirgistanie/Tadżykistanie dwukrotnie w ciągu dwóch tygodni :)
Za pierwszym razem z powodu braku pieniedzy, za drugim zwyczajnie nie bylo gdzie paliwa wziąć. Za trzecim ratowałem się po wlaniu syfiastego paliwa.
tak, jak byłem spakowany, nie mialbym gdzie petów wsadzić. W jednej sakwie żarcie, w drugiej ciuchy, w rolce wyposażenie biwakowe. Taki pet zawsze troche śmierdzi benzyna.
Przypinać na zewnątrz - i ryzyko (kiedyś w Maroku na totalnym zadupiu w temperaturze 40+ straciłem w ten sposób jedyną wodę do picia) - i kłopot przy zrzucaniu bagażu po glebie.
Nie trzymaj petów po benzie w ciuchach! Da radę bez problemu na zewnątrz.
Rotopax zajmuje w pytę miejsca, nie zredykujesz go z bagażu gdy niepotrzebny i... spory koszt, jak za zwykłą bańkę z plastiku.
Dokladnie.Tak samo uzywam PETy do picia zamiast Camelbaga.Wezyk z nakretna chyba za 16Euro i zawsze nowa swieza butelka
mareksz007
21.02.2018, 20:45
Dokladnie.Tak samo uzywam PETy do picia zamiast Camelbaga.Wezyk z nakretna chyba za 16Euro i zawsze nowa swieza butelka
Myku,
Podeślij proszę link do wężyka.
Dzięki
Myku,
Podeślij proszę link do wężyka.
Dzięki
Prosiłeś o odpowiedź Myka, ale też to mam. Poniżej link
https://www.ebay.de/itm/Convertube-Source-blau-Trinkschlauchlange-94cm-Beissventil/311877864165?epid=8012046193&hash=item489d5e8ae5:g:o9YAAOSwC-taDU7s
Wężyk do butelki (https://www.ebay.de/itm/Source-Convertube-Trinkschlauchlange-94cm-Beissventil-blau-Fahrrad/311890504656?hash=item489e1f6bd0:g:TFMAAOSwfRdZN7z 8)
Może być zestaw zaawansowany z filtrem i możliwością dokręcenia do różnych butelek:
http://www.e-horyzont.pl/rurka-konwersyjna-z-filtrem-do-butelek-convertube-134621.html?utm_source=skapiec.pl&utm_medium=referral
Może być zestaw zaawansowany z filtrem i możliwością dokręcenia do różnych butelek:
http://www.e-horyzont.pl/rurka-konwersyjna-z-filtrem-do-butelek-convertube-134621.html?utm_source=skapiec.pl&utm_medium=referral
To jest dokładnie to samo, co w linku, który podałem. Jedyną różnicę stanowi filterek, którego cena wali na kolana! Nawet po przecenie :)
A sama rurka w decathlonie za 30zł z tego co widzę. Nie ma dostępnej on-line. Jak będę na miejscu, to wezmę nawet ze dwie :D.
Dzięki za podrzucenie patentu. Nie wiedziałem, że takie coś istnieje. Do tej pory używałem bukłaków i niestety wymieniałem co jakiś ze względu na picie różnych specyfików, a nie tylko czystej wody.
olecki79
21.02.2018, 22:45
Wężyki są też w Decathlonie.
Dzieki Nowy,spoznilem sie.Tak,to ten wezyk mam juz dluuugi czas i nie widze potrzeby miec ten filterek.Minusem jest ze nakretka pasuje tylko na jeden rodzaj PETa.Tak wiec albo trzeba kupowac pasujacy typ butelki albo przelac to co kupisz do pasujacej butelki.Nigdy nie mialem z tym problemu.Jeszcze jeden minus to brak neopranowej koszulki na szlauch.W lato trzeba najpierw przelknac wrzatek :D
robertG7
22.02.2018, 22:54
Jest i bez filtra i nie z ebaya:
http://www.e-horyzont.pl/rurka-konwersyjna-do-butelek-convertube-113618.html
Grzechu2012
22.02.2018, 23:05
No dobra ale gdzie taką butelke włożysz?
W kieszen kurtki ani spodni nie wejdzie.
Do tankbaga?
W majtki? W sumie jak gorąco to i jajka schłodzi:)
No dobra ale gdzie taką butelke włożysz?
W kieszen kurtki ani spodni nie wejdzie.
Do tankbaga?
W majtki? W sumie jak gorąco to i jajka schłodzi:)
No jak to gdzie?
Do plecaka lub na zewnatrz plecaka do przystosowanej kieszeni na butelke. Wezyk mozesz dokrecic tez do malej butelki (ten sam gwint), wiec mala butelke upchniesz juz gdzekolwiek. Ja mam w swojej kurtce taka duza kieszen z tylu, na plecach, na wysokosci nerek i jezeli jade sam nadaje sie do tego idealnie.
Grzechu2012
23.02.2018, 07:31
To ja chyba wole camelbaga
bukowski
23.02.2018, 09:21
To ja chyba wole camelbaga
Jezdzenie na dluzsza mete z plecakiem slabo wyglada. Wciaz tez nikt mnie nie oswiecil, jak sensownie* przyczepic kilka butelek PET do bagazu i pojechać w off.
może ktoś podpowie patrząc na zdjęcie, gdzie miałbym wsadzić 5 flaszek 1,5 litra
* musi byc pewne, łatwe do demontazu po glebie, nie zasmradzające bagazy w sakwach/rolkach/rogalach.
https://s18.postimg.org/hd1ncrfyx/20170607_180645.jpg
ja peta chowam pod siatkę którą naciągam na wałek ale nie wożę w nim benzyny
Biorąc pod uwagę taką butelkę, gdzie ma zwężenie w połowie to raczej łatwo zamocować. Gdzie? To już Twój wybór. Benzyna będzie zawsze śmierdzieć.
bukowski
23.02.2018, 09:33
Biorąc pod uwagę taką butelkę, gdzie ma zwężenie w połowie to raczej łatwo zamocować. Gdzie? To już Twój wybór. Benzyna będzie zawsze śmierdzieć.
wybór-srybór. tak konkretnie, to gdzie mam przyczepić? Skoro za przewężenie, to taśma albo expandery. Taśma x 5? Expandery x 5? Z kolei duze butelki nie mają raczej przewężeń.
Siwy - butelkę z wodą x1 też pod siatkę czasem wrzucam, ale jak napieprzasz godzinami offem to można zgubić. 5 sztuk trochę nie widzę, ani jednej dużej.
a, benzyna w kanistrze przyczepionym na zewnątrz motocykla nie śmierdzi.
https://www.google.de/search?dcr=0&biw=360&bih=283&tbm=isch&sa=1&ei=mc-PWtTtKdL4wALHkIvIAw&q=mineralwasser+kaufland&oq=Mineralwasser+Kauflad&gs_l=mobile-gws-img.1.0.0i13i30.15918.27485..29586...0....113.2278 .13j11..........1..mobile-gws-wiz-img.....3..0j41j0i67j0i30j0i19j0i30i19j0i8i30.JKlz Vc2G5HY%3D#imgrc=4x7I0RVuP1EA8M:
Taka butelka
Edit:
Na górze, na bocznych torbach lub tam, gdzie masz puszkę narzędziową.
Grzechu2012
23.02.2018, 10:12
W mongolii chyba nie majo kauflanda
W mongolii chyba nie majo kauflanda ��
Kufa Grzechu!
Bierzesz picie na drogę. Wypijasz, gnieciesz PETa. Jest płaski i waży prawie nic. W razie potrzeby napełniasz benzyną. Po powrocie z powodzeniem ponownie oddajesz w skupie (dotyczy de).
Bardzo intrygujący jest temat tej butelki ;), niech już wiosna idzie na moto się wskoczy to wywieje takie rozterki z głowy :D
Grzechu2012
23.02.2018, 11:21
Kufa Grzechu!
Bierzesz picie na drogę. Wypijasz, gnieciesz PETa. Jest płaski i waży prawie nic. W razie potrzeby napełniasz benzyną. Po powrocie z powodzeniem ponownie oddajesz w skupie (dotyczy de).
Ale żeś wydumał :)
W sumie to przecież każdy bierze zgrzewke wody na wyjazd do Kirgistanu i później se gniecie puste butelki żeby wrócić z nimi do skupu :D
bez urazy tak tylko sobie dowcipkuję koleszko :p
btw. ja woziłem kanisterek i powiem szczerze że nawet mi nie przeszkadzał za mocno, przydatny był tylko do tego jak za dużo u ruskich zamówiłem paliwa i zlewałem do niego resztki z węża.
http://grzechunakolach.pl/wp-content/uploads/2018/01/144-768x1024.jpg
madafakinges
23.02.2018, 11:31
Takie dywagacje to coś w stylu poco kupować nieprzemakalne buty z gore, jak można workami na śmieci zwykłe owiązać.
No jak to gdzie?
Do plecaka lub na zewnatrz plecaka do przystosowanej kieszeni na butelke. Wezyk mozesz dokrecic tez do malej butelki (ten sam gwint), wiec mala butelke upchniesz juz gdzekolwiek. Ja mam w swojej kurtce taka duza kieszen z tylu, na plecach, na wysokosci nerek i jezeli jade sam nadaje sie do tego idealnie.
:lol8::lol8: W ucho sobie wsadzcie.Zawsze jezdze z plecakiem.Malym ale plecakiem.Nie lubie miec wypchanych kieszeni w kurtce i co kieszen to cos.Butelka to najlepsza opcja,zuzyta-do kubla i nowa.Nic prostszego i wygodniejszego.Ale jak ktos chce robic problem...zawsze mozna :mur:
Widze ze robi sie nowa moda Hevy Adv wozenie paliwa w PETach :lol8::lol8::lol8::lol8:.Ludzie kupcie sobie karnisterek za dyche albo dwie,albo trzy...i nie pajacujcie.Mlodzi czytaja i jeszcze uwierza :D
07 A-gent
23.02.2018, 22:06
zatankuj w pet-a a ok południa w takiej Albanii czy innej Gruzji butla spuchnie jak arbuz.
Grzechu2012
23.02.2018, 22:41
Niemieckie pety nie puchno, są dobre jak proszki do prania i słodycze :)
sorry Novy :)
budżetowa bańka piątka robi robotę ;)
Se jaja robicie... :D
Jeden pyta o butelkę do picia, drugi o butelkę na benzynę i jej umieszczenie, a ja po kolei udowadniam, że woda jest mokra, a niebo niebieskie :lol8:
Śfiry :D
Butelki puchno Panie, kanisterek też :)
Ale do karnisterka nie trzeba wozic lejka zeby bylo +10Adv :lol8::lol8:
Ja mam taki ujowy, że trzeba :D
Przestrzegam wszystkich - litrowy z Hepco...
Grzechu2012
23.02.2018, 22:56
Se jaja robicie... :D
Jeden pyta o butelkę do picia, drugi o butelkę na benzynę i jej umieszczenie, a ja po kolei udowadniam, że woda jest mokra, a niebo niebieskie :lol8:
Śfiry :D
Butelki puchno Panie, kanisterek też :)
puchno jak amerykańskie nastolatki :D
Novy,a moze zrobimy biznes i zaczniemy eksportowac do Polski niemieckie pety,skoro nie puchna? W rok zarobimy na preparat do rdzewiejacych ram :webers:
Grzechu2012
23.02.2018, 23:00
Novy,a moze zrobimy biznes i zaczniemy eksportowac do Polski niemieckie pety,skoro nie puchna? W rok zarobimy na preparat do rdzewiejacych ram :webers:
oraz anode w szpreju do lag :)
Musimy to dobrze przeliczyć. W de PET to koszt 0.25euro, więc za ile trzeba najlepiej pogonić? :D
Ja narazie wzialem kredyt na szprychy,ktore mi Blizniak zrobi.Z lagami sie wstrzymam ,jakos do 5tys km doczolgam.NAjwyzej nie bede jezdzic :D
A ja chyba zacznę PETy zbierać, bo kupiłem sobie zestaw turatechowo-motechowy i bida Panie :vis::D
oraz anode w szpreju do lag :)
Ale z tą anodą w szpraju to jest patent!
Patent na miarę Raptora! :smoking:
To ja tez zaczynam pic mineralke.Dosyc z wiskaczem w szklanych butelkach :umowa:
A tam, aktualnie w Kaufie jest promo na 0,7 Glen Morgan za 6,99.
I jak tu nie pić? :dizzy::D
Taka cene preferuje juz od kilku lat.Ale chec uszczesliwienia rodakow jest mocniejsza :D
radiolog
13.03.2018, 16:47
Na upartego, najtańsza wersja ochrony na miękki bagaż78801
Grzechu2012
29.09.2018, 21:44
Sw motech.
Czarnym grzybem obrosło :dizzy:
.... pracujemy nad kolejnymi modelami Sakw.. :)
i pech chciał że mało stelażowców w koło.. :)
zatem noszę się z zamiarem zakupu jakiś stelaży..
ale docelowo i tak będę latał z ROGALem.. bo wolę tą formę bagażowania :)
.. i tutaj nasuwa się pytanie... czy znacie jakieś Stelaże łatwo rozbieralne..? na zasadzie 3 śrubki i lecimy na lekko..?
i drugie pytanie .. ma ktoś stelaże do CRF? nie chce sie pozbyć..? :D
krzysiek_m
19.10.2018, 15:55
Givi jest na "zatrzaski" i taki jakiś trójkątny klucz. Z wyjątkiem poprzeczki montowanej pod błotnikiem, ale może ja można do jazdy zostawić.
Po dwóch latach się do tych stelaży przekonałem. Ze dwa paciaki miałem w pełni okufrowany i nic się nie stało (raz musiałem na kolanie poprawić gemetrię :D), raz nawet z żoną na jakimś kamienistym podjeździe :).
Grzechu2012
19.10.2018, 17:00
hepco & becker jest łatwo demontowany dokładnie chyba 3 śruby, 2 na secie pasażera i jedna pod dupą pasażera.
są jakieś które nie wymagają setów pasażera..?
Grzechu2012
19.10.2018, 18:15
są jakieś które nie wymagają setów pasażera..?
zasadniczo nie wymagają tylko muszą być w te miejsca przykręcone. Ja nie mam setów :)
84069
Panowie, mam dylemat odnośnie wyboru stelaża i skrzynek, APDURO vs HOLAN
Poradzicie coś??
radiolog
05.11.2018, 08:38
Panowie, mam dylemat odnośnie wyboru stelaża i skrzynek, APDURO vs HOLAN
Poradzicie coś??
Apduro bez wiercenia ma większa sztywność, ale pewnie nie maja jeszcze update do rocznika 2018.
Będą mieć za około 3 miesiące.
Dżuma czy cholera 😉.
Emku, aż tak źle?;)
Kufer musi być bo często jedzie z tyłu koleżanka małżonka, a jak kufer to i wsparcie dla niego jakie zapewnia stelaż Apduro, widziałem ich zestaw na żywo, wygląda na solidną robotę.
Nie upieram się przy Apduro ale nie wszyscy producenci stelaży stosują wsporniki pod płytę centralną a na tym mi zależy, nie będę latał z kufrem zamontowanym na plastikowym ogonie:mur:
Dali tam wspornik bo cała konstrukcja była mało sztywna bo nie jest solidnie mocowana. Unikasz wiercenia w plastiku i dostajesz zestaw ohydnie pogiętych rurek (rzecz gustu)do tego mocowanych pod kanapą kompletnie bez sensu. To takie trytkowanie w moto za 50 tysi. Są ładniej i solidniej wykonane stelaże w podobnych pieniądzach a do tego z systemem szybkiego demontażu. Czyli pozbywasz się żelaza jak nie jest ci potrzebne. Ja bym wybrał inną opcję chyba ze kluczowa jest cena setu żelazo + kufry to pewnie jedni i drudzy będą ciut tańsi niż konkurencja zachodnia.
radiolog
06.11.2018, 06:40
Jak coś się szybko demontuje to i szybko się upierdala. Brzydko pogięte rurki?
Montaż pod siedzeniem jest akurat do ramy, to wg mnie ma sens, lepsze to niż wiercenie, po którym zostaną dziury jak mi się stelaż nie spodoba
Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka
Radio, wybacz ale niestety wykonanie apduro burzy moje poczucie estetyki.
http://apduro.com/assets/apduro.com_IMG_2461_041.jpg
http://apduro.com/assets/apduro.com_IMG_2430_040.jpg
I ten montaż po najmniejszej linii oporu sklepaną końcówką pod kanapą która obciera o siodło. Podobnie ma Holan.
https://holan.pl/10320/stelaz-pro-do-crf1000l.jpg
TT, Hepco czy SW Motech pro prostu wykonane są lepiej i wcale nie kosztuja więcej.
https://sw-motech.com/cosmoshop/default/pix//a/z/KFT.01.622.30100__B/g/kft_01_622_30100_b_3_xl.jpg
Do tego SW i Hepco mają system szybkiego demontażu. Ja wiem Radio, że każdy chwali swoje ale kolega niech ma opcję wyboru najlepszej opcji a nie mojej czy Twojej bo najlepsiejsza. A kwestię tych otworów w milimetrowej grubości plastiku pod siedzeniem to możemy sobie darować. Zawsze można zaślepić a i tak nie widać bo to od spodu ;).
madafakinges
06.11.2018, 09:10
Dodatkowym utrudnieniem w niesymetrycznych stelażach jest to, że w razie chęci właściciela nie da się do nich sakw zamontować.
radiolog
06.11.2018, 10:12
Dodatkowym utrudnieniem w niesymetrycznych stelażach jest to, że w razie chęci właściciela nie da się do nich sakw zamontować.
Da się, Apduro mi dorobiło za 50 zeta adaptery i mam teraz Kriega OS-32 na asymetryku :), w okresach kiedy nie wozi się sakw, asymetryk zgabniej wygląda :)
Radio, wybacz ale niestety wykonanie apduro burzy moje poczucie estetyki.
Do tego SW i Hepco mają system szybkiego demontażu. Ja wiem Radio, że każdy chwali swoje ale kolega niech ma opcję wyboru najlepszej opcji a nie mojej czy Twojej bo najlepsiejsza. A kwestię tych otworów w milimetrowej grubości plastiku pod siedzeniem to możemy sobie darować. Zawsze można zaślepić a i tak nie widać bo to od spodu ;).
Kolega pojechał z SW w trasę szutrową i przy małym paciaku coś mu sie tam w nim urwało czy wygięlo, że mu pokiereszowało plastiki boczków, a potem jakoś to próbowali naprawiać i spawać w trasie. Oczywiście,że ma prawo do wyboru, ale mnie bardziej chodzi na ochronie ,niż wyglądzie i dlatego mam pełno żelastwa OM, które przy glebie się sprawdziło, łącznie z apduro :)
A który stelaż oprócz Apduro i Holana stosuje jeszcze wsporniki pod ogon? Bo to jest moim wyznacznikiem.
radiolog
06.11.2018, 10:37
Chyba tylko oni
Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka
Apduro zastosowało te wsporniki aby ta konstrukcja miała jakąkolwiek sztywność. Nie wydaje mi się to jakąkolwiek wartością dodaną. TT czy Hepco mocowane są pod błotnikiem solidnymi śrubami i są sztywne jak zintegowane z motocyklem. Jak się domyślam wydaje ci się że te rurki wzmacniają tył pod kufrem centralnym. Mnie się zdaje że tak nie jest i to ten element z tyłu wzmacnia stelaż pod kufry a nie odwrotnie.
To wychodzi na to, że trzeba cały ten uchwyt pasażera wymienić na jakiś metalowy, robi ktoś takie? Od ATAS nie pasuje?
Zamierzasz w centralnym wozić jakieś ciężkie rzeczy że cię to nurtuje? Ja z tyłu woziłem 3 galonowy rotopax z paliwem, na nim torbę i co się tylko dało a widziałem znacznie mocniej obładowane Afry kolegów z forum. Nic się nie urwało.
http://i.imgur.com/oyEbXpI.jpg
Brodacze też w Pamirze Afryk nie oszczędzały. Wsio całe.
https://i.imgur.com/mUBjW6r.jpg
To raczej dmuchanie na zimne, myślałem o skrzynce alu 60 litrów, na niej sporadycznie jakiś namiot itp. w sumie nic ciężkiego nie zamierzam wozić, rzeczy na wyprawę. Droga to głównie asfalt czasem szutr więc może da radę
Dotychczas miałem Shada SH59X który na nierównościach mocno się telepał stąd ta rozkmina.
Da się, Apduro mi dorobiło za 50 zeta adaptery i mam teraz Kriega OS-32 na asymetryku :), w okresach kiedy nie wozi się sakw, asymetryk zgabniej wygląda :)
Kolega pojechał z SW w trasę szutrową i przy małym paciaku coś mu sie tam w nim urwało czy wygięlo, że mu pokiereszowało plastiki boczków, a potem jakoś to próbowali naprawiać i spawać w trasie. Oczywiście,że ma prawo do wyboru, ale mnie bardziej chodzi na ochronie ,niż wyglądzie i dlatego mam pełno żelastwa OM, które przy glebie się sprawdziło, łącznie z apduro :)
Co do jakości SW to akurat pozwolę się nie zgodzić. zaliczyłem z nimi tego lata 4 gleby w tym 2 w kamorach. Raz udało mi się wywalić w dół stoku tak że moto musiałem obrócić wokół osi żeby je podnieść i nie miałem bocznych kufrów żeby coś zamortyzowało tylko torbę o centralkę, tak że stelaże przyjęły całość. Szarpaliśmy za nie we dwóch żeby podnieść moto i nic się nie urwało. Fakt porysowały się i zginęła jedna śruba ale mi to wisi. Gorzej zniosły to gmole tt.
madafakinges
07.11.2018, 16:15
84580
84581
Hąda w końcu zrobiła porządne kufry.
Wyglądają raczej jakby to TT sprzedał jej swoje zegi 2 pro. :)
Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
radiolog
07.11.2018, 17:48
Wyglądają raczej jakby to TT sprzedał jej swoje zegi 2 pro. :)
Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu TapatalkaTak samo jak BMW kupuje felgi do nowych gs-ów od Hondy
Piszesz zeby tylko cos napisac i wspomniec o BMW?:) Co ma BMW wspolnego z Touratechem? Popatrz na zegi i porownaj. Co ma do tego BMW? TT robil kufry dla BMW, robi dla Ducati, z odpowiednimi logo. to moze robic i dla Hondy.
Ps. "Zlote" obręcze to był nie produkt Hondy tylko DIDa, stosowane nie tylko w hondach., ale i chociazby m. in w dakadowych beemkach sprzed lat, n/b zanim zaczely byc montowane w afrykach, byly juz wczedniej w serii w tenerach.
Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
radiolog
07.11.2018, 19:06
Każdy każdemu coś sprzedaje, więc mój post jest równie bezmyślny jak Twój
Tak. Oczywiscie. Masz rację... :D
Tyle ze to nie ja mialem z tym problem. :)
Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
madafakinges
07.11.2018, 19:47
Fajnie ,że mocowane bez stelaża. Cena na pewno będzie zabijać.
Fajnie ,że mocowane bez stelaża. Cena na pewno będzie zabijać.
Przymierzasz się do nich?
madafakinges
07.11.2018, 20:31
Nienawidzę kufrów, tylko sakwy.
Dodatkowym utrudnieniem w niesymetrycznych stelażach jest to, że w razie chęci właściciela nie da się do nich sakw zamontować.Eee tam się nie da...
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181107/bfd2e79db3618f04af601bece249fb94.jpg
madafakinges
08.11.2018, 11:00
https://www.youtube.com/watch?v=7W8gtVulsHU&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2xowkd_pTiZatX_iub4Sm8ic7aALUakEE0QCe6z 5t-ZePtwZjKKwA0sxU
A jednak ze stelażem 3.10
radiolog
08.11.2018, 11:34
Ale zgrabnym
Witam nie będę zakładać nowego tematu.
Mam pytanie czy kufry hepco gobi można zainstalować do chociażby stelaży od merty? Czy jest tam jakiś patent, że tylko stelaże oryginalne pasują.
Pyt. nr. 2 Czy hepco gobi są coś wartne czy nie ? Czy lepiej alusy (heavy duties.ro)? Pomijam na razie miękkie sakwy.
Jest patent ale może da się. Kufry mają takie wypustki, które zaczepiają się wewnątrz stelaża + zamek.
https://i.ebayimg.com/thumbs/images/g/1BcAAOSwHI5bo0-x/s-l225.jpg
Mam te kufry ale jeszcze nawet raz z nimi nie jechałem. Wziąłem je z racji tego że mają zbiorniki wody wbudowane w ściany co można wykorzystać choćby do przewożenia oleju. Ogólnie jak się je zamontuje to moto jest dość szerokie i na oko ten z prawej od wydechu wystaje ciut poza obrys moto wyznaczony kierą.
Witajcie. Czy ktoś z Was posiada zdjęcie stelaża i kufrów trax zrobione od tyłu Afryki?
Na stronie SW Motech masz
traveler
09.11.2019, 19:03
Kappa ma rozwiązanie z givi tylko inne mocowanie samych kufrów kufry identyczne jak givi. Mam dwa kufry 37 litrow prawy odstaje 4cm wiecej od lewego patrzac w osi motocykla. Stelaże demontuje się w ciągu jednej minuty
nic nie odstaje i nie szpeci zresztą zobaczcie sami. Niestety ale nie mam zdjęcia zamontowanych kufrów bo nie zdążyłem przed wyjazdem do pracy.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191109/bb9c31525258165b6d573de6bc9e80e1.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20191109/26650b8e9272e96c5c97547375cab78d.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20191109/e7039e54371c5379c15e8166bcf8c2fb.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20191109/8a5d703837cde5e78c03547fa73dfaa6.jpg
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
traveler
09.11.2019, 19:17
Jak wrócę do domu za trzy tygodnie to wrzucę fotkę mojej NAT uzbrojonej w kufry kappa z boxem na narzedzia i zbiornikiem 2.5l. Na paliwo
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
traveler gdzie kupiłeś te stelaże?
Te stelaże są zrobione z gównolitu, niestety je kiedyś miałem i gdyby nie taśma Trojana bylibyśmy w du..e
Dlaczego z goownolitu, jestem innego zdania. Przejechałem z pełnymi kuframi z Theth do prekal i nic nie odpadło a telepało w ch..j. Teraz szukam do Afry bo KTMa rozj...em.
Ani z tym nie jeździł ani spawał i pisze że z gównolitu.Kappa i givi to to samo i jest przyzwoicie zrobione z dobrych materiałów.
Ooooo melon, cześć i czołem :D
sagittariush
10.11.2019, 13:09
Kappa ma rozwiązanie z givi tylko inne mocowanie samych kufrów kufry identyczne jak givi. Mam dwa kufry 37 litrow prawy odstaje 4cm wiecej od lewego patrzac w osi motocykla. Stelaże demontuje się w ciągu jednej minuty
Też mam takie stelaże. Zastanawia mnie tylko samo mocowanie kufrów. Na dolnym zdjęciu (zestaw na podłodze) masz na stelażach mocowanie monokey. To mocowanie kappy, które jest już na pozostałych zdjęciach, zakłada się dodatkowo w miejsce zaczepu monokey?
Dokładnie tak, ja dostałem to w komplecie. Zakładasz mocowanie które pasuje Ci do kufrów. Obecnie mam takie na sprzedaż do KTM 1190.
Ooooo melon, cześć i czołem :D
Marek to ty?
Też mam takie stelaże. Zastanawia mnie tylko samo mocowanie kufrów. Na dolnym zdjęciu (zestaw na podłodze) masz na stelażach mocowanie monokey. To mocowanie kappy, które jest już na pozostałych zdjęciach, zakłada się dodatkowo w miejsce zaczepu monokey?
Jak kupiłem takie stelaże do Kata to oba te mocowania były w lomplecie.
traveler
12.11.2019, 01:10
Kufry kupiłem na stronie givi ze stelarzem do X-ADV sa bardzo wytrzymałe w Rumuni na Transalpinie wykrzaczylem sie z nimi na kamienistym poboczu bo chcialem selfika płynąć i tylko dwa drobne wgniecenia, stelaż jest bardzo sztywny i wytrzymały wbrew pozorom. X-ADV sprzedałem ale kufry sobie zostawiłem i tylko stelaż dokupiłem do Afry. Mocowanie mono key
Jest proste i bardziej niezawodne a mono lock jest według mnie za bardzo przekombinowane
Na jednym zdjęciu są podane numery katalogowe kufrow i stelaża.
Pozdrawiam
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
traveler
12.11.2019, 01:17
Dodam jeszcze że jak kupisz stelaż kappy i kufry to z kurami dostajesz mocowania do tego stelaża
Plus dodatkową wkładkę zamka np.do skrzynki narzędziowej i wszystko otwierasz jednym kluczem
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
traveler
12.11.2019, 01:37
To mocowanie jest z kuframi w komplecie. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191112/87dd257622c4952e7006654f447b90b2.jpg
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
sagittariush
12.11.2019, 14:09
@Traveler :Thumbs_Up:
Dzięki za pełną informację, co jest tutaj rzadkością niestety :smoking:
Panowie pytanie. Jestem całkowicie zielony i dopiero o tygodnia szczęśliwym posiadaczem NATki. Będę uzbrajać ją w kufry. Zdecydowałem się na APDURO, ale pytanie brzmi, czy można je założyć na stelażu SW Motecha EVO? Miałem takie założone na CB 1300 i mam o nich bardzo dobre zdanie. drugie pytanie brzmi czy kufer w rozmiarze L apduro jest optymalny i jak wygląda kwestia ładowności bo na bagażniku znalazłem naklejkę która mówi że maksymalnie 10 kg jak to traktować? LwG
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
bukowski
17.11.2019, 23:27
naklejkę traktuj poważnie, chyba że nie będziesz z centralnym po wyje*bach latał. jest trochę zdjęć w sieci peknietej rany pomocniczej. sam kufer z mocowaniem parę kilo waży.
Ja mam centralny bardzo duży, ale używam go tylko na asfalt i nie ma problemów.
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
naklejkę traktuj poważnie, chyba że nie będziesz z centralnym po wyje*bach latał. jest trochę zdjęć w sieci peknietej rany pomocniczej. sam kufer z mocowaniem parę kilo waży.
Ja mam centralny bardzo duży, ale używam go tylko na asfalt i nie ma problemów.
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu TapatalkaDzięki za info, a powiedz mi proszę jak wygląda z bokami? Czy to zależy tylko od stelażu jaki założę? Chcę SW Motech EVO pro.
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Czołem! Planuję samemu zrobić z amelinium płytę/adapter pod rotopaxa, aby montować kanister po wewnętrznej stronie lewego stelaża, za sakwą. Ćwiczył ktoś może podobne rozwiązanie i może podzielić się np projektem z wymiarowaniem do wypalenia lub innymi informacjami, jak to zrobić dobrze?
Dzięki!
Czołem! Planuję samemu zrobić z amelinium płytę/adapter pod rotopaxa, aby montować kanister po wewnętrznej stronie lewego stelaża, za sakwą. Ćwiczył ktoś może podobne rozwiązanie i może podzielić się np projektem z wymiarowaniem do wypalenia lub innymi informacjami, jak to zrobić dobrze?
Dzięki!
W mojej ocenie nawet galonowy rotopax nie wejdzie od wewnętrznej strony stelaża. Samo odsadzenie mocowania to z 10 cm + płyta a jeszcze będziesz musiał jakoś go zapiąć. Do tego w AT masz boczek, który jest dość blisko stelaża. Nie chcę wyrokować ale jakoś nie widzę opcji wykonania tego w rozsądny i dobry użytkowo sposób.
Czołem! Planuję samemu zrobić z amelinium płytę/adapter pod rotopaxa, aby montować kanister po wewnętrznej stronie lewego stelaża, za sakwą. Ćwiczył ktoś może podobne rozwiązanie i może podzielić się np projektem z wymiarowaniem do wypalenia lub innymi informacjami, jak to zrobić dobrze?
Dzięki!
Wszystko zależy jakie masz stelaże i jaki kanister.
Ja mam GIVI (pod aluminiowe kufry GIVI) i w tym miejscu zamontowałem skrzynkę serwisową GIVI - oczywiście pasuje jak ulał - foto.
Mój Rotopax (mam 1,75 galona czy jakoś tak) jest za duży do montażu w opisanym przez Ciebie miejscu, dlatego zamontuję go sobie na dodatkowej płycie nad siedzeniem pasażera - właśnie ją robię, jak zrobię, to się pochwalę.
Mocowanie ma 85 mm , rotopax kolejne 80 mm. Jakby nie liczył to będzie zajebiście ciężko go zamocować i zdjąć. Musi być zamontowany krzywo bo boczek jest w osi stelaża (przynajmniej u mnie Hepco). W mojej ocenie nawet jak ktoś wykmini jak to zrobić to będzie mega niepraktyczne.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191218/572c616aedd08a96b8afed49f1bd1580.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20191218/3530d66ec26f2b24d11ef3530c28c3e5.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20191218/f15aee3d155975e77afc032b2484ba5b.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20191218/abe1eca4e4713fa91a88974098cd4bce.jpg
A przypadkiem przy dużym ugięciu wahacza osłona łańcucha nie przyładuje w ten baniak?
Mocowanie ma 85 mm , rotopax kolejne 80 mm. Jakby nie liczył to będzie zajebiście ciężko go zamocować i zdjąć. Musi być zamontowany krzywo bo boczek jest w osi stelaża (przynajmniej u mnie Hepco). W mojej ocenie nawet jak ktoś wykmini jak to zrobić to będzie mega niepraktyczne.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191218/572c616aedd08a96b8afed49f1bd1580.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20191218/3530d66ec26f2b24d11ef3530c28c3e5.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20191218/f15aee3d155975e77afc032b2484ba5b.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20191218/abe1eca4e4713fa91a88974098cd4bce.jpg
Serdeczne dzięki za fotki, chyba jednak pomyślę nad zamontowaniem baniaka na gmolach z przodu. Miejsce byłoby na kanapie z tyłu, ale - stety, niestety - okupuje ją małżonka :D
Jak nie wozisz kufra to mnie wchodzi 3 galonowy na tył za kanapę. Ale gdzie ci zasięg taki będzie potrzebny to już inna rzecz.
A nie wystarczą dwa pety po pepsi 2l które zawsze gdzieś się przyczepi i na pierwszym siku wlewam i nie wozi się zbędnego ciężaru..?;))
Grzechu2012
19.12.2019, 14:59
Chciałem uczepić rotopaxa tak jak na foto do płyty księga, niestety jeśli zostawisz trochę miejsca i ustawisz tak żeby np. dało się go zatankować bez wyciągania to będzie napierdalało osłonę łańcucha- kolejna rzecz to waga- osobiście używam bańki za 10-15zeta 5L- lekka i nie boli jak zgubie lub wyrzucę :)
Grzechu bo nie kumam. Jak ci mogło nawalać w osłonę?
http://www.redline.com.pl/image/cache/data/kriega/rotopax/kriega-os-platform-os6-roto-600x600.jpg
Grzechu2012
19.12.2019, 15:07
królu złoty- jak chciałem zamocować od wewnątrz ;)
greszczyn
06.01.2020, 18:26
Czołem! Planuję samemu zrobić z amelinium płytę/adapter pod rotopaxa, aby montować kanister po wewnętrznej stronie lewego stelaża, za sakwą. Ćwiczył ktoś może podobne rozwiązanie i może podzielić się np projektem z wymiarowaniem do wypalenia lub innymi informacjami, jak to zrobić dobrze?
Dzięki!
Podejrzyj tutaj , nie ze wszystkimi szczegółami , ale pokazane jak zrobić : https://youtu.be/rrbziOQn0Jc?t=59
traveler
18.06.2021, 21:40
Jak masz gmole heed bunker to zamontuj dwa na przodzie
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
Czytam, szukam i się lekko pogubiłem. Cel to przyodziać na przyszły rok ATAS. Chciałbym założyć na boki aluminiaki z opcją zamiany na miękkie. Stąd pytanie: które mocowania wchodzą elegancko w uchwyty fabryczne, bo gdzieś znalazłem info, że są też jakieś rozwiązania ładowane pod kanapę. Jak to jest w przypadku: Givi, Apduro czy H&B?
Stelaż pod Apduro z racji podcięcia na tłumik będzie bardziej kłopotliwy do połączenia z miękkim bagażem w stylu Red Mamut lub 21 brothers. Coś podpowiecie z doświadczeń?
Onufry22
02.12.2021, 10:42
Z rozmowy z Holanem podobno Apduro ma słabe punkty mocowania.
Stelaż Holana używa punktów mocowania w ramie oraz ma zwykła ramkę.
Dzięki zastosowaniu zwykłej ramki, a nie grzybków itp. nie będzie problemu z miękkim bagażem.
Rozważałeś sakwy Enduristan, które możesz zamontować na stelaż:
https://www.enduristan.pl/collections/sakwy-motocyklowe/products/sakwy-motocyklowe-monsoon-3
lub
https://www.enduristan.pl/collections/sakwy-motocyklowe/products/sakwy-motocyklowe-monsoon-evo
Kupując EVO masz super cenę na stelaż.
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.