View Full Version : Hondy XR blokada kiery
Robiąc XR zauważyłem że mają stosowane różne blokady kierownicy.
Dla wszystkich którzy maja boczną blokadę kierownicy,blokada zazębia sie o otwór w sztycy,przez który dostaje sie również woda do łożyska!
Otwór należy zaspawać,małym prądem i na kilka razy tak żeby ni pokrzywić sztycy lub w inny sposób zaślepić..
Jak komuś się wylewa błoto pod dolnym łożyskiem to ma przyczyne.
Głupio mi że teraz na to wpadłem,choć tyle mi sie ich przewineło..
Tyczy sie to XR-ek z stalową sztycą i boczną blokadą,w wersjach z blokadą zazębiającą o górną półkę ten problem nie występuje.
Nie przemyśleli tego w pierwszych wersjach.
banditos
17.06.2017, 17:18
A ja sie zastanawiam jak dorobić brakujacy klucz do takiej blokady
No ale nie będzie wtedy blokady.
Wywal wstaw inny zamek. Mój był identyczny wymiarami jak w suzuki vulcan bodaj, znalazłem w allegro bo ktoś raczył podzielić się wymiarami na zdjęciu. 70 zł dałem.
Marcin3City
31.07.2017, 16:24
Pytanie mam jaka jest różnica między modelami R a L?
Na pierwszy rzut oka takie same,a w efekcie całkiem odmienne motocykle o jaką pojemność pytasz? 250 czy 650
Marcin3City
24.09.2017, 07:57
Honde już mam:haha2:, teraz przeróbki będą się robić :)
Hondy wszyscy majom i przerabiajom.
Znalazłem podczas porządków;) Jakby się komuś przydało.
Przeróbka polega na zastosowaniu łożyska katalogowego, ale trzeba wew. bieżnie przeszlifować na 26mm. Za to mamy dużo wytrzymalsze łożysko. Zamiast 19 mamy 21 rolek. Większa szerokość nie przeszkadza. Miałem taki zestaw zamontowany.
Pytanie mam jaka jest różnica między modelami R a L?
Na pierwszy rzut oka takie same,a w efekcie całkiem odmienne motocykle o jaką pojemność pytasz? 250 czy 650
Poproszę o wyjaśnienie dotyczące 650.
Pierwotnie myślałem, że R to SM, a L to enduro, ale chyba się nie zgadza.
Gugla nie macie? XR 650L to stary dual jakich mało, wywodzący się z lat 80 z hard enduro XR600 ino z dodatkami (rozrusznik, światła itp) Doposażony w dodatki służy jako turystyk terenowy, adv jakiego byśmy chcieli jeno poniżej 50kz. http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_xr650lL%2093.htm
XR650R to jego następca (acz wersja L pozostała w produkcji do dziś w USA - notabene już 25lat w produkcji :dizzy: ), ale de facto następca XR600 bo jest znowu bardziej terenowy tj ma płaszcz wodny ale waży mniej i ma kopkę z minimalistyczną elektryką.
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_xr650r%2000.htm
Choć Włosi robili też wersję Dallara z rozrusznikiem http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_xr650r%2006.htm
robiono też chyba wersję super moto, ale akurat zarobiony byłem to mi umknęło.
Ogólnie jeszcze dodając: przedrostki XL(przed pojemnością) oznaczają soft dual, motor bardziej do spokojnego zwiedzania krzaków i dróg polnych, gdy wersje XR dla bardziej twardo-dupnych zapindalaczy przełajowych - większe skoki, moce, mniejsze masy i częstsze serwisy.
Choć ostatnio Honda dostała amoku po sake bo softy XL nazywa wręcz crossami ! (CRF250L) .
Poproszę o wyjaśnienie dotyczące 650.
Pierwotnie myślałem, że R to SM, a L to enduro, ale chyba się nie zgadza.
XR650R to jest super moto jak sobie przerobisz z enduro. W ogóle Honda robi jakieś SM poza CRF250L ?
Jesli nowe, to Dallara robiła eRki tak, że można było kupić nową w wersji SM. Ale nie Honda.
Gugla nie macie? XR 650L to stary dual jakich mało, wywodzący się z lat 80 z hard enduro XR600 ino z dodatkami (rozrusznik, światła itp) Doposażony w dodatki służy jako turystyk terenowy, adv jakiego byśmy chcieli jeno poniżej 50kz. http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_xr650lL%2093.htm
XR650R to jego następca (acz wersja L pozostała w produkcji do dziś w USA - notabene już 25lat w produkcji :dizzy: ), ale de facto następca XR600 bo jest znowu bardziej terenowy tj ma płaszcz wodny ale waży mniej i ma kopkę z minimalistyczną elektryką.
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_xr650r%2000.htm
Choć Włosi robili też wersję Dallara z rozrusznikiem http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_xr650r%2006.htm
robiono też chyba wersję super moto, ale akurat zarobiony byłem to mi umknęło.
Ogólnie jeszcze dodając: przedrostki XL(przed pojemnością) oznaczają soft dual, motor bardziej do spokojnego zwiedzania krzaków i dróg polnych, gdy wersje XR dla bardziej twardo-dupnych zapindalaczy przełajowych - większe skoki, moce, mniejsze masy i częstsze serwisy.
Choć ostatnio Honda dostała amoku po sake bo softy XL nazywa wręcz crossami ! (CRF250L) .
Tak się składa, że na mobile.de wszystkie (aż trzy!) xr650r to są SuperMoto, natomiast xr650l to enduro i stąd pomyślałem, że tak właśnie jest jak wcześniej opisałem.
Jak wpisuję xl650 to wyszukuje mi wyłącznie Transalpy.
Wstrzymaj sie chwile z zakupem na wiosne będzie w enduro do sprzedania,na tą chwilę mam ale właśnie supermoto..
Generalnie jakby ktoś szukał rozrusznika do XR 650R to można się na liste wpisywać,powoli temat ogarniam już jeden forumowicz się skusił..
Ale na razie to wszystko tajemnica
Swoją droga XR-ki zaczynają byc towarem deficytowym co od pewnego czasu jest zauważalne
Wstrzymaj sie chwile z zakupem (...)
Jeśli to jest odpowiedź na mój post to rozgryzłeś mnie :D
XR650R to jest super moto jak sobie przerobisz z enduro. W ogóle Honda robi jakieś SM poza CRF250L ?
Jesli nowe, to Dallara robiła eRki tak, że można było kupić nową w wersji SM. Ale nie Honda.
XR 400 SM Z elektrycznym rozrusznikiem
Dallara to sprzedawca oryginalnej Hondy SM z Japonii
Belgarda kupował silniki i osprzęt Yamahy
I budował swoje motocykle pod znaczkiem Yamaha
Dallara wychodziła w konfiguracji z kołami enduro/super moto, miała podwójną homologację w dowodzie rejestracyjny. Oczywiście było wiele wersji enduro z kołami super/moto, ale nie były to oryginalne dallary.
Generalnie jakby ktoś szukał rozrusznika do XR 650R to można się na liste wpisywać,powoli temat ogarniam już jeden forumowicz się skusił..
Ale na razie to wszystko tajemnica
Swoją droga XR-ki zaczynają byc towarem deficytowym co od pewnego czasu jest zauważalne
Teraz jest ich więcej niż dwa-trzy lata temu. Ogólnie wpytkę lokomotywa ale specyficzna. Moim zdaniem tylko dla wielbicieli. Nie można polecić komuś na zasadzie ze to: Honda w wuj mocna i tyle. Znam kilka osób mocno rozczarowanych, które przyznają że moc zajebista ale..
Ja przy dużej świni zostanę na długo i dlatego motomax możesz mnie wpisać na listę tych chętnych na tajemnice ;)
Jakie ale Panie :)
Ludzie się boją, że części drogie, też się bałem dopóki nie znalazłem stronki w us gdzie jest taniej niż do wyczynów.
A jazda to już w ogóle bajka, wada ino taka, że jak się oglądniesz a podbije to lubiii dobrze pociągnąć po krzakach :D
Jak na razie w mojej okolicy za jedyną wade tego sprzęta uznają rozrusznik, i zgadzam się ale tylko w specyficznych sytuacjach.
I ta mina w lusterku(jego) gościa na szlifierce bezcenna..
Offtop
banditos
16.12.2017, 20:56
Motomax ile ta tajemnica bedzie kosztować?
Nie znam ceny tajemnicy entera w dużej świni jeszcze,w swoim czasie założe temat jak bede gotów i będą z 2 zestawy na sell
Na razie sonduje temat kto jest zainteresowany.
Wiecej info na pw lub pod telefonem
Daleko od tematu odjechaliśmy to już chyba bardziej nie szkodzi
https://www.ebay.co.uk/itm/XR650r-Baja-Designs-Electric-Start-Kit-Very-rare/192393644418?hash=item2ccb8e0982%3Ag%3AN7EAAOSwdG9 aLbdb
Ale z tego co widziałem w grupie na FB to wyszydzili gościa.
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.