View Full Version : Koła bezdętkowe do NAT
Na forach zagranicznych chwalą koła Alpina. Jest też zestaw dla NAT.
http://www.alpinaraggi.it/en/product/honda-crf1000l-africa-twin-since-2016/
Co o tym sądzicie oprócz tego że drogo? :-)
Czy byłby ktoś zainteresowany zamówieniem zbiorczym? :-)
Można też spróbować "po taniości" z zestawem do konwersji firmy Outext
CRF1000L Africa Twin Spoke Wheel Tubeless Kit (http://www.ebay.com/itm/CRF1000L-Africa-Twin-Spoke-Wheel-Tubeless-Kit-21-2-15-18-4-00-MT-FR21214-/291698243582)
ikKeVNBAmQQ
http://africatwin1000.blogspot.com/2016/03/accessoire-tubeless-kit.html
Czy ktoś z was ma już doświadczenia z patentem firmy Outext? Ile czasu da się z tym jeździć i jaka jest skuteczność?
Pozdrowienia,
D
Zamówiłeś? Czy temat pozostawiłeś?
radiolog
18.02.2018, 22:48
Słyszałem opinie, że przerabianie przodu jest ryzykowne, bo felga jest za płytka, Madafakinges może coś więcej powiedzieć
Przednia obręcz w NAT nie ma "safety bead", czyli takiego właśnie rantu zabezpieczającego przed zsunięciem się opony.
Tylne koło ma, ale przód nie.
Trzeba by przeszprychować na przykład na Excella.
Ostatnio na forum amerykańskim NAT znalazłem to:
http://www.rally-raidproducts.co.uk/honda-crf1000l-africa-twin/honda-crf1000l-heavy-duty-wheel-spoked-rear-tubeless
http://www.bartubeless.it/en/bartubeless/bartubeless-system
Nie szukam na razie, ale temat mnie zaciekawił.
Zamówiłeś? Czy temat pozostawiłeś?Mam w planach koła Alpina.
Outex wydaje mi się tylko półśrodkiem.
Pozdrowienia,
D
Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
madafakinges
19.02.2018, 21:59
http://ruggedroads.co.uk/epages/00cbb604-5d1c-407e-8207-580e14387ec5.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/00cbb604-5d1c-407e-8207-580e14387ec5/Products/SMPBT-18B
Jak komuś tak bardzo dętki przeszkadzają, sprzedać swoje koła myślę że ok 2,5-3tyś się wezmie za ori i dopłacić 2tyś i macie pewne bezdętkówki.
Alpiny fajne ale za 1800euro... ja bym tyle nie zapłacił za to żeby mieć bezdętkowe...
http://ruggedroads.co.uk/epages/00cbb604-5d1c-407e-8207-580e14387ec5.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/00cbb604-5d1c-407e-8207-580e14387ec5/Products/SMPBT-18B
Jak komuś tak bardzo dętki przeszkadzają, sprzedać swoje koła myślę że ok 2,5-3tyś się wezmie za ori i dopłacić 2tyś i macie pewne bezdętkówki.
Alpiny fajne ale za 1800euro... ja bym tyle nie zapłacił za to żeby mieć bezdętkowe...
1800E to tzw listprice. Na bezpośrednie zapytanie Alpina odpowiedziała cena 1438E.
A jak by tak z 5 kompletów zamówić to pewnie zrobią z 1200E. Chyba że się mylę.
D
Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
http://ruggedroads.co.uk/epages/00cbb604-5d1c-407e-8207-580e14387ec5.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/00cbb604-5d1c-407e-8207-580e14387ec5/Products/SMPBT-18B
Jak komuś tak bardzo dętki przeszkadzają, sprzedać swoje koła myślę że ok 2,5-3tyś się wezmie za ori i dopłacić 2tyś i macie pewne bezdętkówki.
Alpiny fajne ale za 1800euro... ja bym tyle nie zapłacił za to żeby mieć bezdętkowe...Wg mnie ten patent od BarTubeless to inna forma Outex - do uszczelnienia zamiast taśmy jest jakieś twarde tworzywo.
Apliny mają po prostu uszczelnione oringiem nyple, więc to jest rozbieralne / wymienialne. Ten sam patent obecnie ma KTM. Dlatego wolę Alpiny.
D
Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
olecki79
20.02.2018, 14:49
Myślę, że dwa rozwiązania są spoko. Gdyby zmieścić się w 1200 E to naprawdę warte zainteresowania. Zdarzyło mi się w życiu pie... dętki przy wyższej prędkości... były to najdłuższe sekundy jakie przeżyłem.
HarryLey4x4
21.02.2018, 09:27
Jakby był jakiś zakup zbiorowy Alpin, to może bym się podłączył. Darius, może byś się tym zajął, znaczy zapytaniem, czy cena dla np. 5 kompletów oże być dużo atrakcyjniejsza?
krzysiek_m
21.02.2018, 20:41
Również wstępnie bym się podłączył :).
olecki79
21.02.2018, 22:50
Może na przód Alpinę a tył outex?
Może na przód Alpinę a tył outex?Kombinowanie.
D
Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
Jakby był jakiś zakup zbiorowy Alpin, to może bym się podłączył. Darius, może byś się tym zajął, znaczy zapytaniem, czy cena dla np. 5 kompletów oże być dużo atrakcyjniejsza?Ok.
Pytam o cenę dla 5 kompletów - przód + tył.
D
Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
radiolog
23.02.2018, 20:34
Alternatywa za 1248 funtów
http://www.rally-raidproducts.co.uk/honda-crf1000l-africa-twin/honda-crf1000l-heavy-duty-wheel-spoked-rear-tubeless
A to chyba najtańszy sposób...
https://youtu.be/NVoBLYO_Elk
Co o tym sądzicie?
D
Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
Myslw ze to bez sensu. W 1190 adv jest zwykla gumowa opaska krora pod wplywem cisnienia w kole wszystko pieknie uszczelnia . Zawsze mozna na nowa wymienic jakby sie nie wiem....przebila czy cos. Szprychy sa czyste i mozna przy nich pokrecic. Mysle ze ta gruba klejaca tasma jest wystarczajaca.
radiolog
24.02.2018, 20:53
No właśnie, a tej gumy nie można przeszczepic do afry?
Mysle ze mozna. Ten sam rozmiar ci w Rce. Mozna podjechac do KTM i zapytac.
Mnie to jednak cały czas zastanawia, w jakim celu?
Niech mi to ktoś łopatologicznie wytłumaczy, dlaczego tak będzie lepiej? :confused:
Będzie wygodniej naprawić kapcia bez zdejmowania gumy zestawem naprawczym i to koniec plusów jak dla mnie. Alpiny za tysie juri? Heloł Panowie, zaczynam sie czuć jak na forum BMW. Relacji z wyjazdów zaledwie kilka a dyskusji o blinku na moto na pęczki. Rury, płyty, światełka, wzmocnienia, ruda na ramie, szprychy śniedzieją, opony się ślizgają, szyba za mała etc. Wsiadać, jeździć i opowiadać co się widziało a nie zajmować się bzdurami.
07 A-gent
25.02.2018, 02:44
No i w końcu jeden rozsądny!
Hehe....swieta racja. Załóżmy watek o narzekaniu i szukaniu problemow
Zima jest trzeba się czymś zająć zamiast grzebania w garażu
Jechac gdzie ciepło i pojeździć lepiej.
Czy to ze felga przednia jest taka i owaka dyskwalifikuje ja z zalozenia tasmy i opony bezdetkowej? Ktos to w koncu robil wiec czy oszalal czy jest tu tylko bicie piany?
olecki79
25.02.2018, 23:22
Kombinowanie.
D
Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
Co to oznacza kombinowanie?
olecki79
25.02.2018, 23:24
W przedniej nie można zrobić konwersji to dlaczego nie wymienić na Alpinę, tył można. Efekt taki sam a 3tys zł w kieszeni.
No dobra, trochę mi zeszło... ale właśnie poszło zapytanie do Alpiny i jeszcze do ich jakiegoś dilera z CH o 5 kompletów - przód i tył - za 1150E każdy...
Zobaczymy co odpiszą. Przewiduję, że mnie pogonią :-) ale kto wie :-)
Także czekamy na obrót sytuacji :-)
Pozdrowienia,
D
Pierwszy feedback.
Pani Alessandra z Alpiny pracuje dla nas nad "najlepszą" ceną dla poniższej konfiguracji:
- rims color = GOLD
- hub colors = BLUE
- spokes colors = SILVER
- nipples steel = colored aluminium BLUE
Także wszyscy zainteresowani trzymamy kciuki za Panią Alessandrę :-)
Pozdrowienia,
D
Wycena dla standardowej konfiguracji:
"n. 5 Alpina Wheels set for Honda Africa Twin MY since 2016 in standard configuration
2.15x21”
4.25x18”
BLACK ALUMINIUM RIM
BLACK or GOLD or RED HUB CNC machined
BLACK or SILVER INOX STEEL SPOKES
STS STEEL NIPPLES BLACK or SILVER
This standard configuration has a price of € 1.190,00 each set (VAT not included)"
Pozdrowienia,
D
HarryLey4x4
07.03.2018, 11:54
Teraz jest 1190 EUR i to jeszcze bez vatu - jak rozumiem przy 5 kompletach. Czy dobrze rozumiem ? A jaka zatem jest cena wyjściowa przy jednym komplecie ?
madafakinges
07.03.2018, 12:25
po zbóju promocja...
Teraz jest 1190 EUR i to jeszcze bez vatu - jak rozumiem przy 5 kompletach. Czy dobrze rozumiem ? A jaka zatem jest cena wyjściowa przy jednym komplecie ?
Tak przy 5 kompletach.
Przy jednym to było 1378E
Pozdrowienia,
D
k......a w tej cenie to Ja wolę dętki zmieniać:)
Dokładnie. 6 kółek to starczy z naddatkiem na miesięczny wyjazd w fajne rejony.
radiolog
07.03.2018, 17:10
Ja chyba też skończyłem poprawianie fabryki, tyle kasy to wolę jak co wydać ostatecznie, ale nie napewno na poprawę przedniego zawiasu, ale to i tak przy okazji przeglądu amorów u Peksesa
Mada,dzieki za ten link z ibeja .W czerwcu przyjda szprychy z nierdzewki i bedzie piknie za 450E
radiolog
17.03.2018, 17:21
Za 6 tysi i to bez zniżki są koła SM pro z systemem bartubless, może przy kilku kompletach byłoby tu taniej.
Jak wytlumaczycie to,ze jednak ludzie robia z orginalu kola bezdentkowe?Oszaleli czy przekonaja sie jak...im opona spadnie,zejdzie powietrze...co jeszcze moze sie wydarzyc?
radiolog
17.03.2018, 17:56
Jak wytlumaczycie to,ze jednak ludzie robia z orginalu kola bezdentkowe?Oszaleli czy przekonaja sie jak...im opona spadnie,zejdzie powietrze...co jeszcze moze sie wydarzyc?
Może tylko pozwala na jazdę z pełnym ciśnieniem przy takiej modyfikacji?
Ale co jest w tych felgach nie tak ze nie mozna cisnienia spuscic?
Ten problem jest chyba przy kazdych felgach.Wtedy musza byc detki.Ale majac komplet na asfalt to chyba smialo mozna felge obkleic i wyrzucic detke?
Jak ktos chce złote koła do NAT po konwersji na TL z Conti Trail Attack 2 z przebiegiem 1000 mil (bez tarcz) to dajcie znać. Na UKGSer są do sprzedania za 400 funtów. Może gość wyśle do PL.
http://www.ukgser.com/forums/attachment.php?attachmentid=367783&stc=1&d=1521133703
http://www.ukgser.com/forums/attachment.php?attachmentid=367784&stc=1&d=1521133703
To na czym stanęło to zamówienie Alpiny?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
radiolog
31.03.2018, 22:18
Kupujesz felgi za ciężkie pieniądze, a tu obluzowuje się szprycha i powietrze uchodzi równie szybko jak w dętce.
Przykład z fb. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180331/6f66ad2f1203141049bc461b08d53d51.jpg
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.