PDA

View Full Version : Modyfikacje Husqvarna 701


Strony : 1 [2]

Mhv
14.08.2022, 15:29
Ktoś by może z właścicieli z dłuższym stażem skrobnął jakieś podsumowanie tego moto. Ile przejechał, ile czasu ma, jakie awarie, na co warto zwrócić uwagę. To jest taki bliski klon ktm 690? Jakie są główne różnice? Czy duża awaryjność? Obsługowość na poziomie kata? Ciekawe byłyby opinie użytkowników praktycznych:)
Z ogłoszeń w necie większość tych motocykli praktycznie nie jeździ albo bardzo mało..ciekawe dlaczego.:confused:

EDYCJA
Już wiem że to bardzo bliski klon Kata, różnice niewielkie podobno. Reszta pytań jak najbardziej aktualna.

raf
14.08.2022, 16:25
Sprawdź w 3DMoto, brałem od Borysa podwyższony wlew i dźwignię hamulca
https://www.3dmoto.pl/Heel_Guards_Strapping_Hooks_for_KTM_690__Husqvarna _701/p6718994_20100480.aspx


kojarzycie gdzie w miare szybko kupie cos takiego

https://sklep.motocyklista.pl/zestaw-montazu-toreb-kriega-heel-husqvarna-p-37817.html

https://pl.aliexpress.com/item/1005003695737043.html?spm=a2g0o.detail.1000060.2.2 4d54b390E9G77&gps-id=pcDetailBottomMoreThisSeller&scm=1007.13339.274681.0&scm_id=1007.13339.274681.0&scm-url=1007.13339.274681.0&pvid=3c8f3595-6551-4968-a1cd-3a76c12510da&_t=gps-id%3ApcDetailBottomMoreThisSeller%2Cscm-url%3A1007.13339.274681.0%2Cpvid%3A3c8f3595-6551-4968-a1cd-3a76c12510da%2Ctpp_buckets%3A668%232846%238107%231 934&pdp_ext_f=%7B%22sku_id%22%3A%2212000029780113660%2 2%2C%22sceneId%22%3A%223339%22%7D&pdp_npi=2%40dis%21PLN%21182.44%21145.95%21%21%21%2 1%21%400b0a23a416604062259896601e5f84%211200002978 0113660%21rec&gatewayAdapt=glo2pol

Wojtkuuu
14.08.2022, 19:28
kojarzycie gdzie w miare szybko kupie cos takiego

https://sklep.motocyklista.pl/zestaw-montazu-toreb-kriega-heel-husqvarna-p-37817.html

https://pl.aliexpress.com/item/1005003695737043.html?spm=a2g0o.detail.1000060.2.2 4d54b390E9G77&gps-id=pcDetailBottomMoreThisSeller&scm=1007.13339.274681.0&scm_id=1007.13339.274681.0&scm-url=1007.13339.274681.0&pvid=3c8f3595-6551-4968-a1cd-3a76c12510da&_t=gps-id%3ApcDetailBottomMoreThisSeller%2Cscm-url%3A1007.13339.274681.0%2Cpvid%3A3c8f3595-6551-4968-a1cd-3a76c12510da%2Ctpp_buckets%3A668%232846%238107%231 934&pdp_ext_f=%7B%22sku_id%22%3A%2212000029780113660%2 2%2C%22sceneId%22%3A%223339%22%7D&pdp_npi=2%40dis%21PLN%21182.44%21145.95%21%21%21%2 1%21%400b0a23a416604062259896601e5f84%211200002978 0113660%21rec&gatewayAdapt=glo2polJa mam uzywane nicecnc w kolorze czarnym do sprzedania.

Pii
15.08.2022, 17:33
Ktoś by może z właścicieli z dłuższym stażem skrobnął jakieś podsumowanie tego moto. Ile przejechał, ile czasu ma, jakie awarie, na co warto zwrócić uwagę. To jest taki bliski klon ktm 690? Jakie są główne różnice? Czy duża awaryjność? Obsługowość na poziomie kata? Ciekawe byłyby opinie użytkowników praktycznych:)
Z ogłoszeń w necie większość tych motocykli praktycznie nie jeździ albo bardzo mało..ciekawe dlaczego.:confused:

EDYCJA
Już wiem że to bardzo bliski klon Kata, różnice niewielkie podobno. Reszta pytań jak najbardziej aktualna.

Nie wiem czy Ci pomogę, ale napiszę co wiem. Od nowości przejechałem 20 tysięcy. Jeżdżę nim turystycznie, czasem jakiś TET, odrobina offu. Na samym początku popsuł się wysprzęglik a gdy miałem około tysiąca km złamał kluczyk w stacyjce bo jest z gównolitu. Od tamtej pory bez problemów. Potrafi wziąć trochę oleju, na Peloponez i z powrotem około 0,5 litra. Zrobiłem nim dwie dłuższe traski po około 6 tysięcy i da się, teraz przymierzam się do Turcji. Lubię go bo mało kilogramów a dużo mocy. Jak się przewróci to nie pocę się na samą myśl o podnoszeniu. Jest mocno narowisty więc nie ma nudy i łatwo się nim przeciskać w korkach itp. Spalanie u mnie przy turystycznym kulaniu się bocznymi drogami około 4 litry.

zylek
15.08.2022, 18:32
Nie wiem czy Ci pomogę, ale napiszę co wiem. Od nowości przejechałem 20 tysięcy. Jeżdżę nim turystycznie, czasem jakiś TET, odrobina offu. Na samym początku popsuł się wysprzęglik a gdy miałem około tysiąca km złamał kluczyk w stacyjce bo jest z gównolitu. Od tamtej pory bez problemów. Potrafi wziąć trochę oleju, na Peloponez i z powrotem około 0,5 litra. Zrobiłem nim dwie dłuższe traski po około 6 tysięcy i da się, teraz przymierzam się do Turcji. Lubię go bo mało kilogramów a dużo mocy. Jak się przewróci to nie pocę się na samą myśl o podnoszeniu. Jest mocno narowisty więc nie ma nudy i łatwo się nim przeciskać w korkach itp. Spalanie u mnie przy turystycznym kulaniu się bocznymi drogami około 4 litry.

Ja dobiłem do 18tysi, doświadczenia podobne jak Pii, z wyjątkiem kluczyka.

rumpel
20.08.2022, 17:28
korzysta ktoś z takiego filtra? jakieś uwagi? szczelny jest?

https://www.nomad-adv.com/store/p236/Husqvarna_701___KTM_690_Twin_Air_Foam_Air_Filter_K it.html

Mhv
20.08.2022, 19:49
Dzięki za info od was. Trochę też poczytałem. Niby w nowszych (?) są już zmienne mapy, więc można sobie regulować "pazur". Cały czas ciekawi mnie dlaczego tak mało tego:)
Pozdrowienia.

Emek
20.08.2022, 19:54
Ja się tam nie znam ale te mapy to na moje oko tylko zmiana działania TC i ABS . Pazura to tam się nie reguluje. Ale może to moje błędne wrażenie bo na mapie 1 TC reaguje szybko a na 2 można latać na gumie i tył blokować.

zylek
18.09.2022, 00:07
A ja się zastanawiam nad zawieszeniem, jednak! Napisałem, że nie mam uwag do fabrycznego zawiasu, ale jednak mam. Skoków z przodu niby nie domykam, ale przy szybkiej jeździe przez nasypane na drodze garby, jak jestem trochę spóźniony z gazem to odbija tył i moto leci do przodu. 950 super enduro przelatuje na równym gazie bez problemu. Natomiast przy dodaniu gazu, tył mi się domknął 2-3 razy przy większych chopkach. Może sprężyna i setting by rozwiązały sprawę!? Po drugie jednak te 250mm nie pomaga przy technicznej jeździe i czasem zwisnę na kłodzie przez która 950 se przelatuje. Przy podobnych skokach, prześwit w huśce jest jakby mniejszy. Zastanawiam się nad podniesiem o 25-30mm motonga. Znalazłem takie opcje: przód sprężyny, spacery i rurki łączące regulację z głowicą od EXC daje 285mmm skoku podobno, np tu (https://www.braeuer-shop.de/product/fahrwerkskit-wp-xplor-285mm/). Na tył nie znalazłem patentu, tylko gotowy amortyzator od Tractive (https://tractivesuspension.com/shop/motorcycle/husqvarna/701-enduro-2020/x-treme-25mm-long-travel-3/). Firmę chwaliło kilka osób z forum. Robią dla turatech. Ile to jest lepsze, i czy w ogóle, od zwykłego WP XPlore, nie wiem. Będę chyba rozkminiał

korzysta ktoś z takiego filtra? jakieś uwagi? szczelny jest?

https://www.nomad-adv.com/store/p236/Husqvarna_701___KTM_690_Twin_Air_Foam_Air_Filter_K it.html

Mam i jest szczelny. Ale . . . Uszczelka się odkleiła po potraktowaniu smarem a potem zmywaczem do filtrów. Jest przyklejona na zwykłą taśmę dwustronną na moje oko. W ogóle się rozciągnęła jakoś. Skróciłem i przykleiłem na żywicę. Wytrzymało 2a czyszczenia, mimo, że smarowałam silikonowym, żeby nie prowokować degradacji. Teraz dociąłem z uniwersalnej uszczelki piankowej i zamontowałem bez smarowania. Zobaczymy. Generalnie uszczelka to słaby punkt tego filtra i trzeba uważać, ale filtruje lepiej niż ori papierowy! Btw nie kupuj od nomad, oni nic nie maja na stanie. Będziesz czekał w uj długo.

JarekO
18.09.2022, 01:32
A ja się zastanawiam nad zawieszeniem, jednak! Napisałem, że nie mam uwag do fabrycznego zawiasu, ale jednak mam. Skoków z przodu niby nie domykam, ale przy szybkiej jeździe przez nasypane na drodze garby, jak jestem trochę spóźniony z gazem to odbija tył i moto leci do przodu. 950 super enduro przelatuje na równym gazie bez problemu. Natomiast przy dodaniu gazu, tył mi się domknął 2-3 razy przy większych chopkach. Może sprężyna i setting by rozwiązały sprawę!? Po drugie jednak te 250mm nie pomaga przy technicznej jeździe i czasem zwisnę na kłodzie przez która 950 se przelatuje. Przy podobnych skokach, prześwit w huśce jest jakby mniejszy. Zastanawiam się nad podniesiem o 25-30mm motonga. Znalazłem takie opcje: przód sprężyny, spacery i rurki łączące regulację z głowicą od EXC daje 285mmm skoku podobno, np tu (https://www.braeuer-shop.de/product/fahrwerkskit-wp-xplor-285mm/). Na tył nie znalazłem patentu, tylko gotowy amortyzator od Tractive (https://tractivesuspension.com/shop/motorcycle/husqvarna/701-enduro-2020/x-treme-25mm-long-travel-3/). Firmę chwaliło kilka osób z forum. Robią dla turatech. Ile to jest lepsze, i czy w ogóle, od zwykłego WP XPlore, nie wiem. Będę chyba rozkminiał

Odszukaj namiar na Łukasza Kurowskiego. Dziś pisał na FB, ze będzie brał się z mody zawiasu 690/701. W przypadku tego co robi do 790/890 to jest to dobra opcja. Tańsza przy okazji niż kupno nowego amora i wkładów.

zylek
18.09.2022, 06:54
Odszukaj namiar na Łukasza Kurowskiego. Dziś pisał na FB, ze będzie brał się z mody zawiasu 690/701. W przypadku tego co robi do 790/890 to jest to dobra opcja. Tańsza przy okazji niż kupno nowego amora i wkładów.

Z Qurakiem już gadałem. Zobaczymy co z tego wyrośnie.

zylek
18.11.2022, 15:36
Czekając na moment kiedy naprawdę nie da się jeździć, czyli jak będę baaardzo daleko od motocykla, zrobiłem mały pimp My ride.

120434

120435

120436

120437

120438

A jak pisałem, że wieża jest bez sensu, to . . . i tak długo wytrzymałem, bo ponad dwa lata. Szyba w końcu się poddała na Sardynii. Był pretekst do upgradeu:D

44FG
18.11.2022, 18:07
Pięknie wyglada. Co to za wieża ? Ile masz tam watów na ledach?

matjas
18.11.2022, 18:13
nie powiem nic czego byś nie wiedział :D

naprawdę klasa

zylek
18.11.2022, 18:52
Pięknie wyglada. Co to za wieża ? Ile masz tam watów na ledach?

Wieża jest od adventuremencave dot com, model enduro. Wisi na półkach, a nie przykręcona do ramy jak większość i jest relatywnie mała, co mi się podoba. Zobaczymy jak będzie z trwałością takiego wynalazku. Ile W nie wiem, ale światła mają nierównomierną wiązkę. Będę szukał czegoś z homologacją

zylek
01.12.2022, 14:37
Przyszła osłona chłodnicy od kangurów. Trochę to trwało ale od nich daleko, wiec pewnie to nie bez wpływu. Osłona jest bardzo dobrze zrobiona. Wszystko fajnie pasowało, został mały luz pomiędzy osłoną a chłodnicą. Malowanie jest proszkowe dość grube. Chyba bym polecił.

120684

120685

120686

120688

120687

rumpel
01.12.2022, 14:51
a konkretnie co to za firma?

zylek
01.12.2022, 14:54
Wydawało mi się, że wcześniej w wątku pisałem, ale chyba nie.
bboffroad.com.au (https://bboffroad.com.au/product/radiator-guard-husqvarna-701/?attribute_pa_please-choose-polished-or-bl=black-polymer-coated)

Zakupiłem po takiej przygodzie

120689

44FG
01.12.2022, 16:08
Zylek, a gdzie zamawiałeś naklejki na moto ?

zylek
01.12.2022, 16:15
Zylek, a gdzie zamawiałeś naklejki na moto ?

https://www.motoes.net/ ale zamówiłem przy okazji, bo kupowałem radiator guard do betinki.

rumpel
01.12.2022, 17:18
a korzysta ktoś może z takie prefilterka (myślę o nim na Maroko)?

https://www.uniflow.com.au/contents/en-us/p5903_AU1417PC.html

44FG
02.12.2022, 14:31
Ja mam filtr od Ram-Air. Na niego Wujtkuuu wymyślił zakładanie czepka takiego medycznego co się na głowie nosi. Łatwo założyć i wymienić potem. Na ER24 fajnie się sprawdzał. Łapał dużo pyłu. Co odcinek zmienialiśmy na nowy. Grosze to kosztuje.

zylek
05.12.2022, 09:14
Wieża z posta #412 (https://africatwin.com.pl/showpost.php?p=798677&postcount=412) przeszła pomyślnie testy do 140, znaczy przy 140 czyni jazdę znośną, jak szyba od puig przy 120. W sumie jestem zaskoczony, bo chyba jest niższa od szyby przekręconej do maskownicy lampy. Z drugiej strony atakuje powietrze nieco dalej od kierownika i pod innym kątem. W każdym razie wydaje się, że robi.

rumpel
05.12.2022, 13:26
Ja mam filtr od Ram-Air. Na niego Wujtkuuu wymyślił zakładanie czepka takiego medycznego co się na głowie nosi. Łatwo założyć i wymienić potem. Na ER24 fajnie się sprawdzał. Łapał dużo pyłu. Co odcinek zmienialiśmy na nowy. Grosze to kosztuje.


a podasz jakiegoś linka do Ram-Air bo nie potrafię namierzyć

JarekO
05.12.2022, 13:32
Wieża z posta #412 (https://africatwin.com.pl/showpost.php?p=798677&postcount=412) przeszła pomyślnie testy do 140, znaczy przy 140 czyni jazdę znośną, jak szyba od puig przy 120. W sumie jestem zaskoczony, bo chyba jest niższa od szyby przekręconej do maski światła. Z drugiej strony atakuje powietrze nieco dalej od kierownika i pod innym kątem. W każdym razie wydaje się, że robi.

A masz moze foty jak to świeci? Mysle nad tym do EXC 450...

zylek
05.12.2022, 16:44
Baza Ori z jakąś żarówką superduper +130% od Philips

120759

Krótkie

120760

Długie

120761

JarekO
05.12.2022, 16:54
Dzięki Zylek. Wyglada to bardzo Ok.

rrolek
05.12.2022, 18:10
Z punktu widzenia tych jadących z przeciwka, powiem, że wygląda wręcz olśniewająco.
Jak oni robią te lampy, że nie są w stanie zrobić odcięcia góry strumienia na krótkich? Może używają kolimatorów z lampek sufitowych?

zylek
05.12.2022, 18:26
Z punktu widzenia tych jadących z przeciwka, powiem, że wygląda wręcz olśniewająco.
Jak oni robią te lampy, że nie są w stanie zrobić odcięcia góry strumienia na krótkich? Może używają kolimatorów z lampek sufitowych?

Jeżdżę coraz mniej na kołach, a szczególnie nocą, wiec kierowcy statystycznie będą mieli mniej szans do narzekania. Jak pisałem wcześniej świecą nierównomiernie. Do tego dochodzi odbicie od błotnika czy/i szyby. Kupię jakieś lampy z homologacja w przyszłym roku. Na razie chyba muszę sprzedać najmniej używany motocykl, żeby sponsorować uzbrajanie betinki i zrobienie zawiasu w huśce :D

44FG
06.12.2022, 23:22
a podasz jakiegoś linka do Ram-Air bo nie potrafię namierzyć

Przepraszam, nie Ram-Air a Twin-Air. Dostajesz razem z dodatkowym bakiem lub schowkiem (co wolisz) od Rade Garage. Potem po numerze dobierasz filtr. https://www.radegarage.com/parts/husqvarna-701-auxilliary-tank/

44FG
06.12.2022, 23:26
Jeżdżę coraz mniej na kołach, a szczególnie nocą, wiec kierowcy statystycznie będą mieli mniej szans do narzekania. Jak pisałem wcześniej świecą nierównomiernie. Do tego dochodzi odbicie od błotnika czy/i szyby. Kupię jakieś lampy z homologacja w przyszłym roku. Na razie chyba muszę sprzedać najmniej używany motocykl, żeby sponsorować uzbrajanie betinki i zrobienie zawiasu w huśce :D

Co planujesz z zawiasem robić?

rumpel
07.12.2022, 09:00
Przepraszam, nie Ram-Air a Twin-Air. Dostajesz razem z dodatkowym bakiem lub schowkiem (co wolisz) od Rade Garage. Potem po numerze dobierasz filtr. https://www.radegarage.com/parts/husqvarna-701-auxilliary-tank/


... a tak Rade Garage znam i właśnie zamierzam zamówić ale zestaw ze schowkiem choć wciąż się waham czy na pustynie zakładać gąbkę czy pozostać przy filtrze papierowym.


To idąc za ciosem które czepki polecasz ;) ?

Emek
07.12.2022, 09:07
Mam tą gąbkę od Rade i po tripie na Łotwę gdzie większość czasu to były pyliste szutry to było tak zabite gnojem, że masakra. Czepek jednorazowy też się zabije pyłem i wtedy było jeszcze gorzej bo motocykl się zaczyna dusić i mam wrażenie że szybciej łapie temperaturę. Lepiej zabrać drugi nasączony i wymienić. Natomiast wewnątrz dolotu nie puściło to nic a nic. Zero choćby pyłka. Mam tą starą wersję na śruby na ramce a nie tą nowszą z centralnym śrubowaniem.

zylek
07.12.2022, 11:24
... a tak Rade Garage znam i właśnie zamierzam zamówić ale zestaw ze schowkiem choć wciąż się waham czy na pustynie zakładać gąbkę czy pozostać przy filtrze papierowym.


To idąc za ciosem które czepki polecasz ;) ?

Papierowy na pył to lipa bo puszcza. Jak jedziesz za kimś to masakra.

A czy siatkę nie można zwyczjnie wytrzepać? Bo jej się nie nasącza chyba? Ktoś coś podpowie z doświadczenia?

zylek
07.12.2022, 11:37
Co planujesz z zawiasem robić?

Wycofałem się z planu podniesienia.
tył: wymiana sprężyny, setting, wymiana tłoka z plastikowego na ameliniowy, mechaniczne pokrętło do regulacji napiecia, serwis.
przód: wlatuje nowy base i mid valve w obu lagach będzie regulacja reb i comp, setting, serwis, nowe sprężyny i być może korki z regulacją napięcia.

motor ma 21tysi nalotu i uszczelniacze zaczeły przepuszczać delikatnie. Uszczelniły się po wyczyszczeniu, ale znak to, że pora serwis robić. Więc przy okazji chcę zwiększyć zakres regulacji przodu, i mam nadzieję, że całość zabiegu zbalansuje moto lepiej, szczególnie z bagażem + oczekuję że przód będzie nieco bardziej kulturalny na dużych kamieniach, bo jak się szybko jedzie, a tak po kamieniach najlepiej, to przód nie wyrabia i motor jest wszędzie

44FG
07.12.2022, 11:50
... a tak Rade Garage znam i właśnie zamierzam zamówić ale zestaw ze schowkiem choć wciąż się waham czy na pustynie zakładać gąbkę czy pozostać przy filtrze papierowym.


To idąc za ciosem które czepki polecasz ;) ?

Chyba wszystko jedno które. Pewnie ten sam Chińczyk je tłucze. Sprzedają je po kilkaset sztuk. Oczywiście, że za chwilę będą zawalone pyłem ale wymiana to 2 minuty. Zdejmujesz kanapę, czepek i zakładasz nowy. Patrząc ile syfu się na nich osadza wiesz, ze to wszystko przynajmniej na filtrze nie zostało. Ja na ER24 wymieniałem po kazdym odcinku. I tak jak Emek sugeruje na pustynie oprócz tego wziąłbym drugi filtr na zapas. Albo nawet i trzeci.

Odnośnie wersji miałem taka sama jak Emek czyli z ramką. Dziś na serwisie przy okazji przeglądu wymienili na ten nowszy typ ze śrubą w środku. Emek - jeśli zamówisz ten nowy typ filtra w Rade to kit do przerobienia wyślą Ci za darmo tylko musisz się upomnieć.

Emek
07.12.2022, 11:57
Jakoś chyba wolę pozostać przy starym bo wiem, że jest szczelny a ten na śrubę to nie budzi mojego zaufania.

Wojtkuuu
07.12.2022, 14:12
Używam tego ze śrubą na środku. Za mną kilkanascie zmian filtra, często zasyfionego pyłem i piachem. W środku natomiast czysto jak w laboratorium farmaceutycznym.

rrolek
15.10.2023, 16:06
Tak sobie ex Wojtkuuuową szykuję pod siebie i po łbie chodzi mi taki pipek mający niby przesztywnic chłodnice: https://gmoto.pl/oslona-chlodnicy-husqvarna-701-yakk-exp,2984182.html (przykład, nie reklama)
Używa ktoś? Zylek, ty masz oryginał z ozilandu bodajże. I truniejsze pytanie do tych co z zamontowanym takim lub podobnym szpejem klepali gleby: działa?
I jeszcze pytanko o extra osłony pod silnik. Kiedyś, komuś uratowała kratery/kapy? Może pościej i bez złudzeń jeno wywiercić w oryginale otwory by nie wyplyniete błoto nie dociążalo i tak nie lekkiego motorka i chasać?

rumpel
15.10.2023, 18:02
jesli masz 690'kę od WojtkaBBI to sprawdź tylko czy ta osłona będzie pasować bo jest teoretycznie od nowszego modelu. Ja kiedyś miałem w pierwszej 690 z 2009 coś takiego https://ktmsklep.pl/76535940000-radiator-protection?gclid=Cj0KCQjwm66pBhDQARIsALIR2zBjyuVa4 9nM2sFoQEAriFGlGb-YhMC5sZyN817yNUQom5IgdbkXxGMaAmSNEALw_wcB i robiło robotę, gdyby nie to że teraz jeżdżę z dużym bakiem od safari który robi jako osłona to kupiłbym znowu.

rrolek
15.10.2023, 18:44
701 ad 2021. Teoretycznie powinno pasować. Martwi mnie nieco wątłość bocznych łączników do ramy. Na obrazkach żadnych przesztywniajacych przetłoczeń nie widzę czy tu, czy tam.

rumpel
15.10.2023, 18:45
a to sorki ;)

zylek
15.10.2023, 20:56
Tak sobie ex Wojtkuuuową szykuję pod siebie i po łbie chodzi mi taki pipek mający niby przesztywnic chłodnice: https://gmoto.pl/oslona-chlodnicy-husqvarna-701-yakk-exp,2984182.html (przykład, nie reklama)
Używa ktoś? Zylek, ty masz oryginał z ozilandu bodajże. I truniejsze pytanie do tych co z zamontowanym takim lub podobnym szpejem klepali gleby: działa?
I jeszcze pytanko o extra osłony pod silnik. Kiedyś, komuś uratowała kratery/kapy? Może pościej i bez złudzeń jeno wywiercić w oryginale otwory by nie wyplyniete błoto nie dociążalo i tak nie lekkiego motorka i chasać?

Osłona działa. To z gmoto wygląda na zbyt pociętą na wspornikach bocznych, za delikatne będzie na mój gust. To od KTM fajnie wygląda, jestem ciekawy jak materiał. Te od kangurów są z grubej blachy zrobione, nie wiem 3mm może!? Dzięki temu sztywne i zdejmują obciążenie z chłodnicy.

Płyta pod silnik tylko plastikowa jak dla mnie, jak AXP, zachodzącą na boki i osłaniająca kiwaczkę. Pomaga chronić kartery i dźwignie. Kolega z Krk zrobił dla siebie i znajomych podobną do AXP. Jak ktoś zainteresowany to mogę zapytać czy by zrobił więcej i jaka cena.

rrolek
15.10.2023, 21:09
Ten produkt YAKK z blachy alu 3 mm.
Nie wątpię, że dobrze zrobiona osłona pod silniik może zminimalizować straty przy położeniu na bok, podniesieniu przez przednie koło kamienia itp. Projektant po prostu założył, że walniecia w pień, próg, kamul ect nie będzie. Tak miało być. Luzik.

afrykanin
10.12.2023, 18:11
kolejna modyfikasja Huski - obudowa akcesoryjnych przelacznikow. Wydrukowana 3D z Nylonu z dodatkiem carbon fibre

https://c1.staticflickr.com/5/4187/33508581023_b38c865d98_h.jpg

https://c1.staticflickr.com/4/3941/33992272911_947c6b7751_z.jpg
Cześć dogadaliście wkoncu ten temat z Marcinem czy projekt poległ?

rrolek
10.12.2023, 20:55
....Kolega z Krk zrobił dla siebie i znajomych podobną do AXP. Jak ktoś zainteresowany to mogę zapytać czy by zrobił więcej i jaka cena.
A może kolega z Krakowa udostępnił by lub odsprzedał wektorówki?
Mam wrażenie, że chyba wszystkie dostępne na rynku są bardzo odsunięte od kraterów i generalnie zrobione najtaniej jak to możliwe.
Mam jakieś swoje przemyślenia i pomysły, coś tam będę dłubał.

zylek
10.12.2023, 22:51
A może kolega z Krakowa udostępnił by lub odsprzedał wektorówki?
Mam wrażenie, że chyba wszystkie dostępne na rynku są bardzo odsunięte od kraterów i generalnie zrobione najtaniej jak to możliwe.
Mam jakieś swoje przemyślenia i pomysły, coś tam będę dłubał.

Jak wydłubierz to się pochwal. Projekt to jedno, a gięcie i spawanie HDPE to drugie. Moim zdaniem odsunięcie od silnika wynika z łączenia karterów , które ma wargę i wystawione śruby. Dodatkowo, musisz mieć miejsce na to żeby to pracowało. AXP i ori jest zamocowane na sztywno tylko od przodu. Tył w AXP wchodzi takim hakiem na ramę, ori w dziury montażowe w stelażu podnóżków, dzięki czemu nie ma naprężeń, jak się odkształca. A jak się już odkształci, to kartery mają zaprojektowane miejsca gdzie opiera się płyta ori i w tych miejscach, moim zdaniem, musi się podeprzeć akcesoryjna. HDPE po odkształceniu na zimno praktycznie wróci do swojej pierwotnej formy, a aluminium jak się odkształci, to ciągnie za śruby i się rwie. Dlatego pisałem tylko plastikowa moim zdaniem. Tu nie ma sanek, więc to będzie pracować.
Jak chcesz poprawiać, to lepiej zacząć od tektury i drewna, niż od poprawiania czyjegoś projektu, ale zapytam. No chyba że masz dostęp do dokładnego skanera 3d, co zrobi model silnika/ramy. Wtedy pewnie można w CAD zacząć.

Rafał Rs7
18.03.2024, 16:24
Hej
Podpowie ktoś który korek wybrać do huśki 701 23r.
Są dwa do wyboru:
https://gmoto.pl/podwyzszenie-wlewu-paliwa-husqvarna-701,1261613.html?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwzN-vBhAkEiwAYiO7oHBXvhCw-HEu66eooIKTQj_9edQpEX9-GacLTe01Tj9_ZYK7F797KxoCIjUQAvD_BwE
Nr.2


https://a.aliexpress.com/_Ez3p0UH

rrolek
18.03.2024, 20:02
Tak sobie pomyślałem, że może czujnik z tylniej dołożyć do przedniej tarczy lub odwrotnie (tu trzeba by pewnie wpisać inny obwód koła). Pitolenie z ABS i TC skończyło by się raz na zawsze bez jakiś błędów ect.
Wyłączył bym też ten popieprzony QS. Odpięcie wyłącznika przy klamce wystarczy? Nie chcę mi się jechać do serwisu by próbowali to dziadostwo dezaktywować.
Macie moze jakie inne ciekawe patenta?

Emek
18.03.2024, 20:09
Hej
Podpowie ktoś który korek wybrać do huśki 701 23r.
Są dwa do wyboru:
https://gmoto.pl/podwyzszenie-wlewu-paliwa-husqvarna-701,1261613.html?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwzN-vBhAkEiwAYiO7oHBXvhCw-HEu66eooIKTQj_9edQpEX9-GacLTe01Tj9_ZYK7F797KxoCIjUQAvD_BwE
Nr.2


https://a.aliexpress.com/_Ez3p0UHW pl masz taniej. Jedna cholera. Masz jeszcze vanasche ale jeszcze drożej.

Rafał Rs7
18.03.2024, 20:45
Dzięki .

way88
19.03.2024, 20:36
Tak sobie pomyślałem, że może czujnik z tylniej dołożyć do przedniej tarczy lub odwrotnie (tu trzeba by pewnie wpisać inny obwód koła). Pitolenie z ABS i TC skończyło by się raz na zawsze bez jakiś błędów ect.
Wyłączył bym też ten popieprzony QS. Odpięcie wyłącznika przy klamce wystarczy? Nie chcę mi się jechać do serwisu by próbowali to dziadostwo dezaktywować.
Macie moze jakie inne ciekawe patenta?

A Ty w 2021 nie masz możliwości zmiany trybu ABSu na tryby jakie daje dongiel ABS? Ja w starszej mam tego dongla i chwalę, bo ABS jest tylko na przednim kole i do tego dużo mniej czuły, więc można naprawdę ostro hamować.

Emek
19.03.2024, 20:42
W 2021 jest taka opcja.

rrolek
19.03.2024, 21:10
Nooo..... Nie do końca jest dobrze.
Owszem pamięta ostatnie ustawienia jak zgasze z klucza. Jak zadusze albo zgasze z guzika po glebie raz pamięta, raz nie. Jeszcze nie złapałem reguły. Dotyczy to ABS jak i TC. W trybie 1 jakoś nie mogę wyłączyć ABS - lampka powinna chyba się palić ciągle, tak nie ma, co najwyżej miga od czasu do czasu. W trybie 2 ten jeno na przód czasami jednak podnosi ciśnienie, lampeczka też nie świeci a pomiguje. Instrukcja enigmatyczna, netowe mądrości różniste. Wyjmę chyba bezpiecznik może też wyłączy TC na amen.
I jeszcze ten QS.
Zaprawdę, mają nas z lebiegów...

Emek
19.03.2024, 21:21
Masz to dołożone czy jak?

piesy
19.03.2024, 21:21
Sorry Rrolek za śmiałość ale kto wpadł na pomysł jeździć dualem? Dualem w dzisiejszym wydaniu?

rrolek
19.03.2024, 21:32
Emek: Dołożone jeno koryto i filtr z RG i tlumiczek. Ta cała ałutomatyka fabryczna i chyba nie grzebania.
Pieszy: Czemu? W starej lc4ce to i owo było już wymęczone a i części już coraz wiecej brak - np zawory ssące adoptowane z WV 2.0. Trzeba by ją było kochać aż do śmierci bo jeszcze kilka lat i nikt by jej nie kupił. Ale głównym problemem były przeloty po asfalcie. Na przelozeniach 15/48 jazda ponad 90 to dla mnie była męka. Dualowatość więc wątpliwa.

Emek
19.03.2024, 21:50
Kurła, nie mam przekonania czy moja to ma. Jakieś opcje coby to ustalić?

rrolek
19.03.2024, 22:58
Ale co "...czy ma?..."
Z tego co piszą Amerykanie pre 2020 nie miała TC i przełącznika map na kierownicy. Tryby ABS chyba takie same (trzeba by porównać instrukcje). Do tych od 2021 chyba nie ma opcji dołożenia dongla wspinającego na amen ABS ale jeszcze nie drążyłem.

Emek
20.03.2024, 06:24
Idzie o ten easy shift.

rrolek
20.03.2024, 09:02
Sprawdź. Rzekomo działa przy wyższych obrotach jak czujnik odczyta że zapinasz do góry (bez wciskania sprzęgła co QS dezaktywuje). Rozbujaj się i na otwartym puknij. Jak będzie krótkie odcięcie to działa.
Ale bym się tym cudem nie cieszył. Byle trącenie butem na podjeździe i stajesz, względnie lecisz na kiere jak w powietrzu. Nie wiem czy odcina tylko zapłon ale bujnięcie jest.
Oceniam, że ten shiter służy raczej do sprzedaży. W dół nie działa, silnik udaje że hamuje więc nie do ostrego napierania.
Motorek generalnie zapie..la fajnie ale chyba trzeba będzie trochę pomodzić pod moje widziwimisię.

Emek
20.03.2024, 09:13
Wiesz, bez sprzęgła to i w enduraku polecę w obie strony bez QS. Widze że w tych nowych masz QS na przełączniku.
https://ultimatemotorcycling.com/wp-content/uploads/2021/12/2022-ktm-250-sx-f-factory-edition-first-look-supercross-motocross-racing-motorcycle-9.jpg
U mnie tego nie ma. Jest takie coś.
https://husqvarnamalaysia.my/wp-content/uploads/2022/12/PHO_BIKE_DET_ridemodes-701enduro-20_SALL_AEPI_V1.png

rrolek
20.03.2024, 10:31
Zgadzam się stąd moje biadanie nad tym gadżetem. Ale widzę, że poszli po rozum do głowy, tylko czy w 690/701? Zauważ że inna pompa (Brembo bez opcji wkręcenia lustereczka).

Emek
20.03.2024, 10:37
To górne jest z enduraka, myślałem że takie w nowych 701/690 montują.

managa
20.04.2024, 19:12
Szybkie pytanie:
Która płyta po silnik - Acerbis czy AXP?

Dredd
20.04.2024, 22:09
Tak sobie pomyślałem, że może czujnik z tylniej dołożyć do przedniej tarczy lub odwrotnie (tu trzeba by pewnie wpisać inny obwód koła). Pitolenie z ABS i TC skończyło by się raz na zawsze bez jakiś błędów ect.
Wyłączył bym też ten popieprzony QS. Odpięcie wyłącznika przy klamce wystarczy? Nie chcę mi się jechać do serwisu by próbowali to dziadostwo dezaktywować.
Macie moze jakie inne ciekawe patenta?

Walczyłem z tematem (w KTM 690 20 rok) i moje wnioski są następujące:
- 2 czujniki na 1 tarczy nie działają (hamuje na suwa i puszcza i tak w kółko),
- na kablu do tylnego czujnika założyłem wyłącznik rozłączający oba przewody. Zapalała się wtedy kontrolka ABS i nie było ani ABS, ani TC. Żeby ponownie aktywować trzeba było zgasić silnik (oraz oczywiście przełączyć przełącznik ;))
- tester diagnostyczny nie odczytywał potem żadnych błędów.
P.S.
- w moim był quickshifter (użyłem go jak padł mi wysprzęglik i musiałem wrócić do domu)

rrolek
20.04.2024, 22:50
Odsunalem tylni czujnik od tarczy na dobre. Na razie jest git. Ale patent z wyłącznikiem na kablu fajny. Muszę zobaczyć jakie tam wtyczki, dołożyć gdzieś jaki cpyczek.

rrolek
27.05.2024, 12:49
Coś te Euro5 z filtrem Rade i Wingsem wspomaganymi fuel dongle nie do końca się sprawdza. Robił ktoś z was u krajowych macherów flash ECU? A możeoże lepszy Powercomander? Nie żeby mocy za mało ale:
- grzeje się jednak,
- elastyczność srodku obrotów 5/6 biegu jakby jednak gorsza niż na standardowym filtrze/tłumiku,
- z każdym tłumikem i dolotem za wolno zamykana jest przepustnica - wqrwia trochę jak zmieniasz ze sprzęgłem bo schodzi za wolno i bardzo słabe hamowanie silnikiem w środkowych di dolnych obrotach. Ja wiem, to czasem nie pomaga ale czasami bardzo.

zylek
27.05.2024, 15:32
Ja się niedawno przekonałem, że pewnie żadna osłona nie chroni przed przebiciem chłodnicy gałęzią :rolleyes: 4 rok leci i mam 4 chłodnię, ale w sumie to tylko raz zawiniłem, reszta to czysty peszek. :dizzy:

rrolek
27.05.2024, 18:18
Konkretne gałęzie tam widać macie. Wiadomo Szwajcaria ;)
Mi ostatnio coś nie wyszedł skok przez zwalone drzewo i przwalilem w dębinę. Chłodnica całą, plastiki połamane, widelc spaczony. To się zatenteguje.

zylek
28.05.2024, 00:15
Konkretne gałęzie tam widać macie. Wiadomo Szwajcaria ;)
Mi ostatnio coś nie wyszedł skok przez zwalone drzewo i przwalilem w dębinę. Chłodnica całą, plastiki połamane, widelc spaczony. To się zatenteguje.

Akurat patyk był wybitnie Hiszpański, a nawet andaluzyjski. Ale mniejsza o większość, pięknie się ustawił, a nie był gruby. Nadziałem się jak na kopię. Na reperaturce z epoxy objechałem do końca wyjazd, więc nie było dramy. Po powrocie i zdemontowaniu ledwo się sączyło na praktycznie pełnej chłodnicy, więc przez chwilę zastanawiałem się czy nie zostawić…ale pomyślałem potem, że jak się z tym mam znowu zmagać w krzakach, to bez sensu.

135409

44FG
28.05.2024, 09:10
Coś te Euro5 z filtrem Rade i Wingsem wspomaganymi fuel dongle nie do końca się sprawdza. Robił ktoś z was u krajowych macherów flash ECU? A możeoże lepszy Powercomander? Nie żeby mocy za mało ale:
- grzeje się jednak,
- elastyczność srodku obrotów 5/6 biegu jakby jednak gorsza niż na standardowym filtrze/tłumiku,
- z każdym tłumikem i dolotem za wolno zamykana jest przepustnica - wqrwia trochę jak zmieniasz ze sprzęgłem bo schodzi za wolno i bardzo słabe hamowanie silnikiem w środkowych di dolnych obrotach. Ja wiem, to czasem nie pomaga ale czasami bardzo.

Hej. U mnie taki setup (filtr rade, wings i fuel dongle) całkiem dobrze się sprawdzał. Ostatnio kolega co też ma 701 robił ecu flash w wawie (mototune.com.pl) i bardzo był zadowolony z tego jak mu zaczęła jeździć na niskich i średnich obrotach. Tam jest w oryginale taki paskudny uskok mocy i momentu. Zrobiłem to samo. Jeszcze nie pojeździłem za bardzo oprócz powrotu 12 km asfaltem do domu ale czuć jak to się zupełnie inaczej dołem zbiera. Do tego dajesz +2 zęby zębatkę na tylnym kole i robi się całkiem użyteczne moto.

Emek
28.05.2024, 09:27
Panowie, z ciekawości czy komuś padł czujnik stopki tak że nie dało się jechać. Są te dongle ale kupiłem opornik za grosze i awaryjnie będę woził. Tylko mnie interesuje czy to aby nie awaria czysto teoretyczna.

zylek
28.05.2024, 09:32
Panowie, z ciekawości czy komuś padł czujnik stopki tak że nie dało się jechać. Są te dongle ale kupiłem opornik za grosze i awaryjnie będę woził. Tylko mnie interesuje czy to aby nie awaria czysto teoretyczna.

Tak, motor raz chciał jechać, za chwilę nie. Lepiej zaślepić za wczasu.

Emek
28.05.2024, 09:35
Dzięki, o to mi chodziło.

44FG
28.05.2024, 16:42
Zgadza się. Też mam dongla na to

dzinks
28.05.2024, 16:44
Coś te Euro5 z filtrem Rade i Wingsem wspomaganymi fuel dongle nie do końca się sprawdza. Robił ktoś z was u krajowych macherów flash ECU? A możeoże lepszy Powercomander? Nie żeby mocy za mało ale:
- grzeje się jednak,
- elastyczność srodku obrotów 5/6 biegu jakby jednak gorsza niż na standardowym filtrze/tłumiku,
- z każdym tłumikem i dolotem za wolno zamykana jest przepustnica - wqrwia trochę jak zmieniasz ze sprzęgłem bo schodzi za wolno i bardzo słabe hamowanie silnikiem w środkowych di dolnych obrotach. Ja wiem, to czasem nie pomaga ale czasami bardzo.Kolega robił u Cerbola w Poznaniu.
Już nie grzeje, manetka chodzi płynnie od zera, itd. Najlepiej zadzwonić do tego tunera. Kolejka spora z tego co się orientuję

44FG
03.06.2024, 19:28
Pojeździłem wreszcie wczoraj kilka godzin w terenie. Bardzo jestem zadowolony z tego remapu. Nie ma żadnej narowistości. Huska ciągnie płynnie i mocno po całym zakresie obrotów. Tam gdzie do tej pory jechałem wysoką 3-ką teraz mogę jechać nisko-średnią 4-ką i w każdej chwili jest z czego odkręcić i od razu przyspiesza. W połączeniu z zębatką na tyle większą o 2 zęby mam wrażenie, że teraz jakoś szybko kończą mi się biegi ;)

Aha - zakupiłem w promocji z Motocykle Lublin WP Xplor Pro 6500. Oddaję do Sancheza na montaż i ustawienie tego pode mnie. Mam duże oczekiwania wobec tego zawieszenia. Chciałbym aby pracowało przynajmniej tak jak zwykły Xplor w 890. Ponoć ten Xplor w 701 jest policzony na ridera z całym ekwipunkiem ważącego razem około 70kg i stąd to tak średnio daje radę.

rrolek
03.06.2024, 19:46
Zmienili jedna mapę czy obydwie? Czy nadal jest taki, jak mówi Ex, lag na gazie? (Strasznie mnie to wq.wia).
Ile finalnie zapłaciłeś za 2 kartridże jeśli to nie tajemnica?

44FG
03.06.2024, 19:50
Poprosiłem tylko o zmianę na mapie 2. W sumie mapą 1 i tak nie jeżdżę. Poza tym to zdaje się ta sama mapa tylko różni się reakcją na gaz. Ja tego laga nie czuję żadnego laga, ale w sumie wcześniej też nie czułem tylko gorzej się zbierała na niskich obrotach. Teraz mieli kołem do 5 biegu bez problemu.

Odnośnie WP kupiłem 2 komplety bo jeden dla kumpla. Po 4 tysie za komplet brutto.

rrolek
03.06.2024, 21:59
Uuuuu... Ty to kozak jesteś. Mnie ta druga mapa poniewiera po lodzie i śniegu strasznie.
Mocno, widzę, przecenili te cartridge. Nie zapomnij napisać jak się sprawdzają.

44FG
04.06.2024, 06:02
Po lodzie i śniegu nie latałem :) Pierwszy rok przejeździłem na mapie 1. Potem się przestawiłem i przyzwyczaiłem do 2 i już jej nie zmieniam. Obecnie ćwiczę kolejny ‚stage’ czyli zaczynam wyłączać TC bo są miejsca (np podjazdy) gdzie bardzo mi nie pomogła :P

zylek
04.06.2024, 07:14
Pojeździłem wreszcie wczoraj kilka godzin w terenie. Bardzo jestem zadowolony z tego remapu. Nie ma żadnej narowistości. Huska ciągnie płynnie i mocno po całym zakresie obrotów. Tam gdzie do tej pory jechałem wysoką 3-ką teraz mogę jechać nisko-średnią 4-ką i w każdej chwili jest z czego odkręcić i od razu przyspiesza. W połączeniu z zębatką na tyle większą o 2 zęby mam wrażenie, że teraz jakoś szybko kończą mi się biegi ;)


Pytałeś może czy da się na mapie dwa na stałe w sofcie wyłączyć abs i tc?

44FG
04.06.2024, 07:16
Nie pytałem. Ale mogę zapytać jeśli Ci zależy.

Edit: dobra, dowiedziałem się - niestety tak się nie da w tym sterowniku.

rrolek
04.06.2024, 20:20
Też mam takie informacje. Ja, jak ktoś radził, po prostu odsunalem tylni czujnik. Już nawet stałe wyświetlany sygnał błędu przestał mnie irytować :)

44FG
04.06.2024, 20:32
Tak, to najprostszy i skuteczny sposób. Wkładasz podkładkę i odsuwasz czujnik i po temacie.

rrolek
07.07.2024, 16:03
Ma ktoś z was zrobione mapowanie tak by było hamowanie silnikiem poniżej tych 4-5 tys obr i motor nie ciągnął do przodu na całkowicie zamkniętym gazie na 1, 2, 3 biegu tyko po prostu da się zdusić?

Artek
11.07.2024, 08:18
Jakieś dobre manetki gąbkowe polecicie?

Emek
11.07.2024, 10:05
Foam grip z prigripa

Artek
11.07.2024, 10:31
Dziękuję.

rrolek
19.07.2024, 21:41
.....zakupiłem w promocji z Motocykle Lublin WP Xplor Pro 6500. Oddaję do Sancheza na montaż i ustawienie tego pode mnie. Mam duże oczekiwania wobec tego zawieszenia. Chciałbym aby pracowało przynajmniej tak jak zwykły Xplor w 890. Ponoć ten Xplor w 701 jest policzony na ridera z całym ekwipunkiem ważącego razem około 70kg i stąd to tak średnio daje radę.
Jakieś testy, uwagi, przemyślenia?

44FG
21.07.2024, 18:04
Tak, właśnie wróciłem z Endurorally. Uważam, że zdecydowanie warto było wydać te pieniądze. Motocykl prowadzi się dużo pewniej, świetnie wybiera hopki i daje dużą pewność prowadzenia przy szybkiej jeździe w porównaniu z tym Xplor w serii. Jak dla mnie najlepsze modyfikacje w tym motocyklu to remap (teraz świetnie idzie dołem nawet w głębokim piachu na 4-5 można lecieć dość niskimi obrotami), zawieszenie, wydech (lżejszy i nie grzeje się jak seria), większe podnóżki, wlew paliwa, światła oraz amortyzator skrętu. Trochę tego jest aby go poprawić w stosunku do serii…

rrolek
22.07.2024, 12:54
Waliliście tam pewnie głównie po piachu więc w domyśle ustawione na twardo. Nie przestawiało na korzeniach?

44FG
23.07.2024, 05:29
Skręcone wszystko prawie na maxa było na te piachy ale było trochę miejsc twardych z różnymi hopkami itp - bardzo pewnie się zachowywał motocykl.

WooKRIss
28.09.2024, 08:43
Cześć, poszukuje krótkich klamek/lamanych do 701, polecicie cos co pasuje? przegadałem ali express jest tego masa al nigdy nie wiadomo co przyjedzie zresztą Chińczyk klepie wszystko takie samo i dodaje adaptery. Zaznaczę ze nie koniecznie szukam na ali.

rrolek
28.09.2024, 08:50
Nigdy nie złamałem krótkiej klamki. Kiedyś przerabiałem długie, teraz bez problemu kupisz co chcesz.
Radzę pod pompy dać warstwę taśmy i skręcić na tyle słabo by mogła się przy uderzeniu obrócić ale była stabilna.

WooKRIss
28.09.2024, 13:18
Masz racje szukam/krótkich lub łamanych bo złamane to mam :). Długie się ł amią koncertowo tym bardziej że preferuje listki zamiast pełnych osłon . jak coś macie sprawdzonego to dajcie linka.

rrolek
28.09.2024, 15:03
Od roku mam jakieś takie:

https://pl.aliexpress.com/item/1005006363971491.html?pdp_npi=4%40dis%21PLN%2187.7 5%2174.59%21%21%2122.20%2118.87%21%402141155017267 963081091097d0c5f%2112000036903981168%21affd%21%21 %21&dp=11a095328ad5a37d1252fa8aaa3c85ffb1e1e39c&aff_fcid=ba7df7ab39a44e278fa76ae68ab88b22-1727528371575-00234&aff_fsk&aff_platform=api-new-product-query&sk&aff_trace_key=ba7df7ab39a44e278fa76ae68ab88b22-1727528371575-00234&terminal_id=644eca0058804c18880123e8cb28bbcd&afSmartRedirect=y

Kilka gleb było, ale ja mam handguardy z szynami.

matjas
28.09.2024, 23:29
Do tego pomaga przesunąć pompy do środka kiery.
To jak i patent z teflonem pod jarzmami stosuje się w trialowkach. Pomaga.
O ile ktoś potrafi operować tylko dwoma palcami klamka.

WooKRIss
03.10.2024, 07:45
Zamówiłem takie ale chinol już mi napisał że hamulec będzie pasował a sprzęgło nie no i tak to zamawiaj w Japonii.

https://pl.aliexpress.com/item/1005006533979121.html?spm=a2g0o.order_detail.order _detail_item.4.24e343ce4f0vtX&gatewayAdapt=glo2pol

siwy
03.10.2024, 10:00
Mam podobne. Dla mnie chujowe. Za długie i za grube Teraz wstawię oryginalne obcięte tylko muszę dokupić lewą bo sprzedawca z ktmem dał mi tylko hamulcową klamkę.
Mam w exc te krótkie po obcięciu, na dwa palce, idealne szczególnie przy jeździe na stojąco.

rrolek
03.10.2024, 11:05
U mnie takie chodzą jako 1 lub 2u palcowe. Może trzymam kierę bliżej końców, może mam dalej odsunięte pompy. W beciaku też mam klamki obcięte i dospawane kulki

way88
02.11.2024, 11:05
Znacie jakieś alternatywne pompy hamulca przedniego? Mam do wymiany, ale nie chcę oryginału, bo nie ma do niego zestawów naprawczych