View Full Version : No to kto ma Huskę 701?
Piotr_As
14.04.2017, 06:32
A jednak temat się pojawił :)
Ja się przyznaję.
Pozdro
PiotrAs
Ja nie mam, ale się interesuje bo ciężko mi się podnosi Gsa 800, może Byście się trochę rozpisali, jakieś porównania, dobre i słabe strony etc.
Piotr_As
17.04.2017, 19:18
Motocykl nowy więc same ochy i achy. Dzisiaj byłem na małej przejażdżce i tam gdzie dużym Katem na 100 % bym leżał na Husce odkrecasz gaz i wychodzisz na prostą. Zawieszenie MEGA, silnik bomba,żadnych drgań i wibracji. Zabierzesz wszystko co potrzebne ale nie zabierzesz pasażera. Jeżeli chcesz jechać 120 to nie ma problemu, a jeżeli chcesz ją postawić na koło przy 130 też da radę. Super działa ABS, który odłączyć można tylko tylne koło.
Ale co tam ja dopiero jeździć się uczę.
Pozdro
PiotrAs
Tomas_XRV
17.04.2017, 19:33
Dużo to lepsze od 690tki?
Piotr_As
17.04.2017, 19:48
Nie wiem nie jeździłem 690-tką.
Pozdro
PiotrAs
Motocykl nowy więc same ochy i achy. Dzisiaj byłem na małej przejażdżce i tam gdzie dużym Katem na 100 % bym leżał na Husce odkrecasz gaz i wychodzisz na prostą. Zawieszenie MEGA, silnik bomba,żadnych drgań i wibracji. Zabierzesz wszystko co potrzebne ale nie zabierzesz pasażera. Jeżeli chcesz jechać 120 to nie ma problemu, a jeżeli chcesz ją postawić na koło przy 130 też da radę. Super działa ABS, który odłączyć można tylko tylne koło.
Ale co tam ja dopiero jeździć się uczę.
Pozdro
PiotrAs
to brzmi dobrze, trza by się karnąć
Dużo to lepsze od 690tki?
690 jest lepsiejsza bo jest pomarańczowa i można mapy zmieniać!!:p Każda mapa to inne oblicze sprzęta..:Thumbs_Up:
Marcin_gda2
18.04.2017, 12:24
Witam,
Na forum nie zagladalem ostatnio ale kumpel powiedzial mi ze powstal tu nowa grupa - Husky 701.
No wiec przyznaje sie - moje moto to 701 Enduro, model 2016 wiec jeszcze ze starym silnikiem, calkiem mocno zmodyfikowana :-) Pozniej postaram sie wrzucic liste modyfikacji.
Pare fotek:
https://c1.staticflickr.com/3/2907/34074460256_6e0a03adcf_h.jpg
https://c1.staticflickr.com/2/1586/26229830620_b4c3da301b_h.jpg
https://c1.staticflickr.com/6/5494/30842220282_ef7c3add54_h.jpg
https://c1.staticflickr.com/6/5327/22780196728_8486283bac_h.jpg
https://c1.staticflickr.com/6/5606/30921788866_58c687c78d_h.jpg
https://c1.staticflickr.com/9/8635/28716550136_4e04080188_h.jpg
https://c1.staticflickr.com/6/5554/30922223316_e2488266d2_h.jpg
Cześć Marcin. Fajnie, że jesteś. Czytałem Twoje wpisy na advrider.
Po fotach i modyfikacjach widać, że zakupy robiszw stanach :) a tablica z wysp :)
Jeżeli dobrze dostrzegam to półkę i handbary masz z HDB co w Europie ciężko zdobyć, a jak już to za majątek. No i podobnie jest z korkiem paliwa.
Tak czy siak witaj i pisz o tych zmianach :) i o cenach
Marcin_gda2
18.04.2017, 14:53
Czesc Greg,
Zakupy robie wszedzie gdzie sie da hehe...Z wiadomych wzgledow staram sie szukac czesci w Europie ale niektore sa nie do zdobycia tutaj (Handbary HDB oraz hamulec Clake SLR)
Tablica z wysp bo ja biedny imigrant jestem...
Wieczorem postaram sie napisac wiecej o modyfikacjach. Na zachete aktualna fotka cocpitu:
https://c1.staticflickr.com/3/2850/34117420225_7fd82d933a_h.jpg
Co to za klamka przy klamce sprzęgła? Ręczny tył?
Marcin_gda2
18.04.2017, 14:58
Tak, reczny hamulec tylni http://www.clake.com.au/slr/
Piotr_As
18.04.2017, 15:49
W ogóle ta lewa strona kierownicy ciekawa. A te przełączniki to do map zapłonu?
Pozdro
PiotrAs
Przy tym wysuniętym kokpicie ciężko jakąś szybę wstawić.
Ile Ci wyszły te handbary z przesyłką i pewno cłem. Cały czas szukam czegoś sensownego.
Czesc Greg,
Zakupy robie wszedzie gdzie sie da hehe...Z wiadomych wzgledow staram sie szukac czesci w Europie ale niektore sa nie do zdobycia tutaj (Handbary HDB oraz hamulec Clake SLR)
Tablica z wysp bo ja biedny imigrant jestem...
Wieczorem postaram sie napisac wiecej o modyfikacjach. Na zachete aktualna fotka cocpitu:
https://c1.staticflickr.com/3/2850/34117420225_7fd82d933a_h.jpg
No coś czuje ze będzie grubo..;)
Czy to tak Husia która była ćwiczona w Aragonii? :)
Marcin_gda2
18.04.2017, 19:36
Tak ta sama :)
Czy to tak Husia która była ćwiczona w Aragonii? :)
Marcin_gda2
18.04.2017, 19:42
Przelaczniki to proste on-off do dodatkowych akcesoriow. Mam je podlaczone pod dodatkowa lampe LED oraz do czujnika chlodnicy (wlacza wentylator na zadanie)
Na razie mocowanie to prowizorka - blacha alu. Docelowo obudowa bedzie wydrukowana 3D, cos takiego:
https://c1.staticflickr.com/4/3941/33992272911_947c6b7751_z.jpg
https://c1.staticflickr.com/3/2870/33737567210_c84c08c647_z.jpg
W ogóle ta lewa strona kierownicy ciekawa. A te przełączniki to do map zapłonu?
Pozdro
PiotrAs
Marcin_gda2
18.04.2017, 19:51
Napewno ciezko szybe zalozyc ale ja raczej nie planuje zadnej szyby czy owiewki...
Handbary kupowalem dosc dawno, kosztowaly 260 USD plus ok. £40 oplat
Uwazam ze warte swojej ceny. Mam juz 2gi komplet, poprzednio mialem je zalozone do 990tki.
Przy tym wysuniętym kokpicie ciężko jakąś szybę wstawić.
Ile Ci wyszły te handbary z przesyłką i pewno cłem. Cały czas szukam czegoś sensownego.
Super sprzęt i usprawnienia pro.
pozdrawiam, kopę lat :)
Co ten 'rączy tył' daje? Jak się go obsługuje (gdy nie masz jednej nogi, czy coś innego???). Naprawdę pytam, bo to ciekawy patent (skuterowy ttochę).
Chyba..ostry skręt w prawo, noga do przodu i hamujesz ręką, wolna noga na pionach i trawersach, wolna noga ogólnie.. Mnie się zdaje że to bardziej na tor bo na wyprawach chyba się nie sprawdzi ale poczekajmy na Tego co założył..;)))
Marcin_gda2
18.04.2017, 21:55
Dokladnie tak jak mowisz - skrety w prawo z wystawiona noga i rownoczesne hamowanie tylem. Po za tym przydaje sie przy ostrych podjazdach np. gdy moto zgasnie i trzeba ryszyc - mozna podeprzec sie dwoma nogami.
Ja glownie kupilem dlatego ze latwiej nacisnac klamke na kierze podczas jazdy na kole niz szukac noga hamulca noznego. Mialem juz pare sytuacji gdzie o malo nie polecialem na plecy bo ciezko mi bylo znacezc naga tylny hamulec...
Nie to zebym byl jakims ekspertem od jazdy na kole ale podobno reczny tylny pomaga :D
Chyba..ostry skręt w prawo, noga do przodu i hamujesz ręką, wolna noga na pionach i trawersach, wolna noga ogólnie.. Mnie się zdaje że to bardziej na tor bo na wyprawach chyba się nie sprawdzi ale poczekajmy na Tego co założył..;)))
Marcin_gda2
18.04.2017, 21:57
No kope lat... Trzeba by sie kiedys zgadac na jakies polatanie po Podlasiu lub na Ukrainie :)
Super sprzęt i usprawnienia pro.
pozdrawiam, kopę lat :)
Marcin_gda2
18.04.2017, 21:58
Tutaj wiecej na temat mojej Huski:
http://africatwin.com.pl/showpost.php?p=527933&postcount=28
mirkoslawski
18.04.2017, 21:59
Na podjazdach? Jakoś ciężko mi sobie wyobrazić manewrowanie jednocześnie sprzęgłem i ręcznym...jedną ręką??? No nie widzę tego i już :) Jazda na kole - no może...kto bogatemu zabroni? :P
Ale moto mnie się podoba! I za jakiś czas, jak na rynek trafią dotarte sztuki (oby nie zatarte) to może...:)
Marcin,
dawaj co jeszcze grzebales w motku, jestem ciekaw.
A przy okazji pytań, roznych map Ci nie brakuje ? Masz porównanie do 690? Huska jedzie jak 690 na soft, normal czy Kozackich mapach ?;)
wojtekm72
18.04.2017, 22:10
Weźcie ludzi nie wk.....ajcie takim sprzętem. Zamknijcie grupę bo mnie szlag trafia jak oglądam te cudeńka.
No dobra, przepraszam fajny motor.
Marcin_gda2
18.04.2017, 22:11
Na podjazdach? Jakoś ciężko mi sobie wyobrazić manewrowanie jednocześnie sprzęgłem i ręcznym...jedną ręką??? No nie widzę tego i już :) Jazda na kole - no może...kto bogatemu zabroni? :P
Ale moto mnie się podoba! I za jakiś czas, jak na rynek trafią dotarte sztuki (oby nie zatarte) to może...:)
No wlasnie sprzeglo i hamulec jest na jeden palec, da rade obslugiwac dwa na raz
https://c1.staticflickr.com/3/2918/33740331860_e508f51a23_h.jpg
mirkoslawski
18.04.2017, 22:13
o widzisz - na pierwszym zdjęciu u Ciebie jakoś tak złudzenie optyczne, że dalej od siebie te klamki są - teraz widzę, że jednak ma to sens :)
Marcin_gda2
18.04.2017, 22:17
Marcin,
dawaj co jeszcze grzebales w motku, jestem ciekaw.
A przy okazji pytań, roznych map Ci nie brakuje ? Masz porównanie do 690? Huska jedzie jak 690 na soft, normal czy Kozackich mapach ?;)
Wiecej info wrzucilem tutaj: http://africatwin.com.pl/showpost.php?p=527933&postcount=28
Co do map to 2016 model nadal ma przelacznik pod siedzeniem: soft, normal i full czy jakos tak. Dopiero w 2017 modelu usuneli ten przelacznik.
Jednak tak naprawde ten przelacznik nie zmienia mapy tylko ja troche modyfikuje zmieniajac reakcje gazu.
Co do prawdziwych map to mozna oczywiscie wgrac mapy uzywajac Power Commandel lub pojechac na hamownie. TuneEcu niesty nie dziala w Husce i KTMach od rocznika 2014-
Piotr_As
18.04.2017, 22:18
Weźcie ludzi nie wk.....ajcie takim sprzętem. Zamknijcie grupę bo mnie szlag trafia jak oglądam te cudeńka.
No dobra, przepraszam fajny motor.
Wojtek już za miesiąc będzie tyle HQV na UA że na pewno na jakiejś się karniesz :)
Pozdro
PiotrAs
Wiecej info wrzucilem tutaj: http://africatwin.com.pl/showpost.php?p=527933&postcount=28
Co do map to 2016 model nadal ma przelacznik pod siedzeniem: soft, normal i full czy jakos tak. Dopiero w 2017 modelu usuneli ten przelacznik.
Jednak tak naprawde ten przelacznik nie zmienia mapy tylko ja troche modyfikuje zmieniajac reakcje gazu.
Co do prawdziwych map to mozna oczywiscie wgrac mapy uzywajac Power Commandel lub pojechac na hamownie. TuneEcu niesty nie dziala w Husce i KTMach od rocznika 2014-
Masz rację ale mimo wszystko "pomagaja" dodają frajdy w lataniu.. Jak masz to oki, wiesz co mam na myśli.:D
Mimo, że wolę pomarańczowe kolory to przyznam, że piękny sprzęt. Oczywiście, zniknie w cieniu mojej 690tki ale mimo wszystko piękny i fajnie ze dużo serca wkładasz w jego dostosowanie pod siebie.
Wasze Zdrówko!:zdrufko:
JARO BQT
02.05.2017, 15:35
O ja tez mam
70436
Ha te dwie powyżej takie jak moja. Jakieś 3 tygodnie temu skradziono mi Ktm 1190 Adv. Jeszcze wcześniej jeździłem na bmw gs 1200 . Ocierając łzy stwierdziłem że bez moto smutne życie iod kilku dni ujezdzam 701 enduro. Zupełnie inny motocykl niż pozostałe, na razie się przyzwyczajam.
Jaro ,fajna fota -pozdrawiam i życzę Wam tysięcy bezawaryjnych kilometrów :)
Jaro ,fajna fota -pozdrawiam i życzę Wam tysięcy bezawaryjnych kilometrów :)
Dzięki. Jutro ciśniemy na Ukrainę zrobić pierwszy test :)
To miłej zabawy życzę na nowych sprzętach :) Ja w niedzielę ruszam przez Alpy nad Gardę i dalej na Bałkany :at:
No Panowie podziwiam, takie trasy zaplanowane. Dziś zrobiłem Huską 400 km. Głowa mnie napieprza od hałasu. O dziwo tyłek nie protestuje . Przydała by się jakaś forma owiewki. Spalanie na trasie, prędkość 90-130, ok 3.9 litra.
Kirde w te 3,9 to średnio mi się chce wierzyć ....przecież to ma ponad 70 koni . Mój uchodzący za oszczędny xchallange pali 7 w terenie i 5,5 na szosie.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Bartasso
21.07.2017, 15:46
może ktoś z okolic Poznania, albo samego Poznania chciałby pokazać huskę albo 690 enduro, rozkminiam przesiadkę z DRZety.
Ja mam 690 ale będę dopiero w domu po 15 sierpnia.
Jak do tego czasu nie ogarniesz gdzieś indziej, to zapraszam
Możemy gdzieś poleciec i sie zamienić na troche
No Panowie podziwiam, takie trasy zaplanowane. Dziś zrobiłem Huską 400 km. Głowa mnie napieprza od hałasu. O dziwo tyłek nie protestuje . Przydała by się jakaś forma owiewki. Spalanie na trasie, prędkość 90-130, ok 3.9 litra.
:haha2::haha2::haha2:
Istne perpetum mobile :p
oscarFire
22.07.2017, 21:07
Ostatnio pyknąłem swoją 690ką małą pojeżdżawkę po okolicznych asfaltach, szutrach i lekkim offie na miarę moich skromnych możliwości. Zdziwił mnie fakt, że kontrolka rezerwy zaświeciła w nim się po przejechaniu około 450km. Kolejnym zdziwieniem było to, że po takim przebiegu weszło do zbiorników jedynie 19,9 litrów paliwa. Chyba ten kat jest popsuty, bo wącha paliwo.
P.s. całkowita pojemność zbiorników to 14 (safari tank) + 12 seria.
Czekam na kabelek do tunecu , trzeba będzie mu podlać tego paliwa jakimś wirusem.
Bartasso
24.07.2017, 08:49
Ja mam 690 ale będę dopiero w domu po 15 sierpnia.
Jak do tego czasu nie ogarniesz gdzieś indziej, to zapraszam
Możemy gdzieś poleciec i sie zamienić na troche
wtedy juz bede na wakacjach, ale ze spokojem sie możemy ustawić pod koniec sierpnia, nie pali się:)
Kirde w te 3,9 to średnio mi się chce wierzyć ....przecież to ma ponad 70 koni . Mój uchodzący za oszczędny xchallange pali 7 w terenie i 5,5 na szosie.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Na szosie nie powinien przekraczać 4 L w turystycznej a 4,5 w sportowej jeżdzie
Coś tam szwankuje :confused:
Ja na zbiorniku przejeżdżam około 250-280km
Jazda rózna więc i spalanie średnie.
wychodzi około 4,6-4,9
Panowie, właściciele 701 pochwalcie się proszę ile wasze motocykle mają najechane i jakie ewentualnie problemy napotkaliście z motocyklem w trakcie użytkowania.
Panowie, właściciele 701 pochwalcie się proszę ile wasze motocykle mają najechane i jakie ewentualnie problemy napotkaliście z motocyklem w trakcie użytkowania.
Ok 320km. Jestem rozczarowany:
1. Skrzynią biegów. Jest mało precyzyjna przy zmianach w górę. Kilka razy zdarzyło mi się wrzucić międzybiegi (taki luz między biegami innymi niż 1 i 2).
2. Słaby hamulec przedni. To bardziej spowalniacz.
3. Hamowanie silnikiem jest bardzo słabe. Nie wiem czy to wina sprzęgła antyhopingowego, czy systemu "ride-by-wire". W "normalnym motocyklu" zamykam manetę, ta poprzez linki zamyka przepustnice, silnik natychmiast schodzi z obrotów co czuć na tylnym kole. Odnoszę wrażenie, że w H701 przy gwałtownym zamknięciu manety silniczek krokowy jednak zamyka przepustnicę znacznie wolniej realizując polecenia elektroniki. Efekt jest taki, że jadąc zamykam manetę, a motocykl jedzie dalej delikatnie zwalniając. Brak tu brutalności.
Awarii żadnych póki co nie stwierdzono. ;)
madafakinges
08.03.2019, 13:06
Z tymi 701 jest chyba tak samo jak z 690 jak ci się wydarzy to nie będziesz palcem tykał, jak będziesz miał pecha to może się zdarzyć wszystko.
Czytałem już o pękniętych pierścieniach, zablokowanej skrzyni(gość zostawił moto w lesie bo nawet się go pchać nie dało), pompy paliwa to norma trzeba wozić zapas(to akurat pikuś).
Ale mimo tego, że na targach z nówki sztuki lał się płyn chłodniczy, jak się odrobię finansowo to sobie kupie jako drugie moto do NAT.
Dlatego pytam o info użytkowników. Bo tych co słyszeli jak komuś coś klękło to zawsze się znajdzie mnóstwo. Ale oprócz chemika co ma nówkę to cisza. Może naprawiają :D.
ja wiem gdzie w poznańskiem stoi w krzakach zarośnięte 690 :D
wiem ale nie powiem :D
jako drugie moto na pewno by się nadało :D
madafakinges
08.03.2019, 13:59
Na FB jest grupa 701, nie ma tygodnia bez ciekawego przypadku;)
Na FB jest grupa 701, nie ma tygodnia bez ciekawego przypadku;)
Nie przesadzaj. Jestem w obu (światowa i krajowa) od dawna. Ludzie raczej chwalą się gdzie byli, albo jak usprawnili motocykl. Owszem, zdarzają się opisy awarii ale na pewno nie co tydzień.
PS
Kiedyś, dawno temu zmieniałem samochód. Rozważałem zakup volvo, wtedy dość nowego modelu, młodego rocznika. Pomyślałem, że zasięgnę opinii w internecie i wszedłem na forum tej marki. Przeraziłem się - dominowały wątki o awariach. Pomyślałem, że volvo to najbardziej awaryjny samochód na świecie. Dopiero potem przyszło olśnienie, że ci co problemów nie mają nie ujawniają się na forum. Oni po prostu użytkują swój pojazd nie szukając wsparcia, a forum tworzą ludzie, którzy maja jakieś problemy (z autami) i nieważne, czy jest ich 0,02%, czy 89,17% w stosunku do całkowitej ilości posiadaczy.
dokładnie jak piszesz Chemik - tak samo jest z 'legendarną na naszym forum' awaryjnością BMW - są i wśród nas tacy którzy po prostu jeżdżą i mają to gdzieś.
swoją drogą takich sprzętów jak W124 czy stara Afra się już nie robi i nie psuje się tylko to czego nie ma.
m
madafakinges
08.03.2019, 14:31
Dlatego chętnie kupię 701
Mam 2018 i lekko ponad 2000km najechane. Głównie bałkany. Jedyne co mi się stało to decentruje mi się przednie koło. Trochę moja wina, bo nie dałem motocykla do autoryzowanego serwisu po 1000km, a tam dokręcanie szprych jest na liście czynności.
Z grubych rzeczy, które robiłem to lepsze światło z przodu, wydech Wingsa i zawieche pod siebie. Z przodu wywaliłem 4cs i wstawiłem kartridże Dal Soggio pod moją wagę, z tyłu sprężynę 85nm plus hydrauliczny preload adjuster Tractive. Teraz profilaktycznie zakładam Oberona (oryginał idzie na zapas). Nie podzielam opinii Chemika w kwestii kompresji silnika - na stromych zjazdach w górach hamuje bardzo dobrze. Na przedni też nie narzekam. So far so gut :-)
madafakinges
13.05.2019, 10:03
I no jak panowie jak wam się huśki sprawdzają ile km już macie i co się rozpadło?
Nie jeżdżo coby się nie rozpadło ;).
Wygląda ,ze huski 701 są do inwestycji
I patrzenia a nie do jeżdżenia. Ostatnio emek
zadal to pytanie bo się slini na nią
i przebiegi byly symboliczne...
O yeloup może sie wypowiedzieć na temat xt 600
Bo trochę tym pojezdzil
Teraz się ślinię na Twoją XRkę. 701 nie dla mnie.
kristoch
15.05.2019, 05:48
No to się pochwałę 690-ką, którą odebrałem wczoraj...
Wprawdzie to nie 701, ale te z 2019 to prawie to samo. No chyba, że założyciel tematu nie chce tu czytać o pomarańczowej zarazie :-).
Pochwałę się, bo jeździ się super - lekko i przyjemnie, dokładnie tak jak oczekiwałem.
Niestety, po przejechaniu 60km padła hydraulika sprzęgła. Objawy są jakby się zapowietrzała. Jest ok na postoju i po 2-3 zmianach biegu przestaje wysprzęglać. Internety piszą, że to wysprzęglik pada - w 701-kach komuś po 4500 km, komuś po 1800 km, ale żeby po 60?
Nie zamierzam uogólniać czy twierdzić, że to bubel ;-), ale po przesiadce z NAT to nowe uczucie :-).
I jedź gdzieś tym dalej niż sięga wzrok :D:haha2:
Horyzont na płaskim 'zakrzywia' się po około 30km :D :D :D
Marcinnn6
15.05.2019, 09:10
no to gratulacje z zakupu, a koledzy z zazdrości taką szyderę uprawiają :):)
madafakinges
15.05.2019, 09:59
Nie szokuj się to KTM tam zawsze będzie coś do zrobienia w przeciwieństwie do NAT gdzie muszę sobie wyszukiwać roboty...
lZIb0Vya5p4
Jeśli nie leje się z wysprzęglika to jest ok tylko trzeba go odpowietrzyć, w ten sposób jak na filmie, nawet nie jedź z tym do serwisu tylko zrób sobie to sam.
I tak musisz się ego nauczyć bo wcześniej czy poźniej ci się to przyda (raczej wcześnie;))
kristoch
15.05.2019, 16:03
Dzięki za filmik. Faktycznie nie pomyślałbym, żeby tak odpowietrzyć skoro jest odpowietrznik.
Generalnie to właśnie mnie martwiło, że w NAT muszę sobie wymyślać problemy, żeby coś przy moto zrobić, a tu proszę KTM o mnie dba...
Z pozytywów w 690 to zaskoczył mnie brak wibracji. Mniejsze niż w WR250R. Nie wiem czy już w 701 była taka poprawa, ale tu jest fajnie.
Druga sprawa to quickshifter - działa bardzo dobrze, trzeba tylko obroty utrzymywać bo na niskich nie działa płynnie.
Za tydzień wyjazd na TET Pireneje i wtedy coś będzie można powiedzieć o 690-ce. Mam nadzieję, że pozytywnego i w ogóle 😉.
Marcinnn6
15.05.2019, 20:31
dobry patent. Nie używał wcale odpowietrznika
kristoch
15.05.2019, 21:07
Pytanie do znawców: czy nowe Huśki/KTMy (mnie najbardziej interesuje 690) przyjeżdzają z fabryki do dealera na sucho, czy z płynami? Chodzi mi przede wszystkim o np. płyn hydrauliczny sprzęgła, ale i inne - hamulcowy, olej silnikowy. Generalnie ciekawi mnie zakres prac dealera przy nowym moto z fabryki.
Moją NAT w 2016 widziałem jeszcze w „skrzyni”, ze zdjętym przednim kołem, bez lusterek itp.
I jeszcze ciekawostki dot masy: w homologacji 690 podana jest „masa w stanie gotowym do drogi” = 160kg. Definicje jakie udało mi się znaleźć zawierają wszystkie płyny i 90% paliwa + kierownik, ale kierownik nie dotyczy chyba motocykla. To by pasowało do 146kg (na sucho) podawanych dla 690 na stronach KTM.
Tak dla porównania 790 ER wychodzi ok 210 kg (189kg na sucho), NAT manual 230kg, a DCT 242 gotowe do jazdy.
Jak odbierałem swoją dryndę 690 to wszystkie płyny były (oczywiście oprócz paliwa)
madafakinges
30.05.2019, 22:24
Jeżdżą coś te 701? Czy już wszystkie zepsute?
Jeżdżą coś te 701? Czy już wszystkie zepsute?
Jeżdzą, moja już doczekała się poważnego przebiegu 3000km, nie wiem jak to możliwe, bo wedle wszelkich mądrości z internetów już dawno powinna się popsuć,a tu nic, tylko jeździ i jeździ i to tak że GS w koncie stoi... :p
madafakinges
31.05.2019, 09:38
3tyś to nawet nie dotarta, trzeba czekać na 30tyś.
Jeżdzą, moja już doczekała się poważnego przebiegu 3000km, nie wiem jak to możliwe, bo wedle wszelkich mądrości z internetów już dawno powinna się popsuć,a tu nic, tylko jeździ i jeździ i to tak że GS w koncie stoi... :p
Jak kupowalem 640 z przebiegiem 34000 wiekszosc twierdzila, ze zaraz silnik wybuchnie i ze to ogolnie amatorka:) teraz ma 70000 i chodzi jeszcze lepiej niz w dniu zakupu.
Jak kupowalem 640 z przebiegiem 34000 wiekszosc twierdzila, ze zaraz silnik wybuchnie i ze to ogolnie amatorka:) teraz ma 70000 i chodzi jeszcze lepiej niz w dniu zakupu.
coś robisz nie tak widocznie ;)
Jeżdżą coś te 701? Czy już wszystkie zepsute?
Nie wiem czy wszystkie, ale moja popsuta. Tzn. już naprawiona.
A co zepsułeś? :)
Ja nic. Samo się popsuło. Huska się obraziła, ze jej w Pamir nie wziąłem, dogadała się z podłączonym chińskim gniazdem USB, które rozładowało akumulator.
Akumulator naładowałem, gniazdo przełączyłem na obwód "po stacyjce" i już działa.
No i łańcuch wysechł przez miesiąc, więc przesmarowałem.
No i płytę bagażową musiałem zainstalować. I heelguardy.
Kupa roboty.
madafakinges
31.05.2019, 11:58
Co za szmelc;)
kristoch
05.06.2019, 06:54
690 ma 3 tygodnie i 2600kkm, z czego 1700 i kilka gleb na TET Pireneje - polecam hiszpańską stronę. Francją to nuda.
Nic się nie rozkręciło, ani nic nie odpadło. Obserwacja na świeżo po przesiadce: NAT to świetny krążownik szos, ale 690 nawet na asfalcie pomyka lepiej od NAT i daje jeszcze więcej radochy. W off oczywiście też, ale to nie zaskakuje.
Mimo to do NAT może kiedyś wrócę.
kristoch
05.06.2019, 11:42
Zrobię krótką relację z wyjazdu w osobnym wątku. Mam nadzieję, że dwa zdjęcia poniżej zbytnio nie zaśmiecą wątku o 701 😉.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190605/694625a1afda5e437c6ce0c0bf63bfe6.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190605/5407f9dfa463e8f7c1d03a7f6f4ddca0.jpg
690 ma 3 tygodnie i 2600kkm, z czego 1700 i kilka gleb na TET Pireneje - polecam hiszpańską stronę. Francją to nuda.
Nic się nie rozkręciło, ani nic nie odpadło. Obserwacja na świeżo po przesiadce: NAT to świetny krążownik szos, ale 690 nawet na asfalcie pomyka lepiej od NAT i daje jeszcze więcej radochy. W off oczywiście też, ale to nie zaskakuje.
Mimo to do NAT może kiedyś wrócę.
Ale jak to lepiej pomyka od NAT po asfalcie? Rozwiń temat proszę, bo jestem bardzo zainteresowany :-).
kristoch
05.06.2019, 14:54
Wyobrażałem sobie, że będzie się zachowywał jak lekkie enduro. Obawiałem się wibracji, większych prędkości i stabilności jazdy. Nic z tych rzeczy. Okazało się, że solo można bardzo zwinnie i przyjemnie poruszać się również po asfalcie i kultura jazdy nie odbiega od większych moto. Zauważalne różnice in minus pojawiają się przy stałych prędkościach powyżej 100km/h właściwie jedynie ze względu na ochronę przed wiatrem. Także autostrada byłaby męcząca, ale krótkotrwałe przejazdy nawet 150km/h nie robią na nim większego wrażenia. Przyspieszenia, elastyczność na poziomie NAT lub lepsze. 690 bije NAT na asfalcie zwinnością i zwrotnością - zakręty pokonuje szybciej i bardziej precyzyjnie się w nich prowadzi. Zawieszenie to przepaść w stosunku do NAT. Wcześniej myślałem, że nie umiem skakać na moto, a tu z pełnym bagażem to była super zabawa. To wszystko było na fabrycznych mitasach 07, które za to były fatalne na kamieniach czy sypkim żwirku/piasku. O mokrym nie wspominając.
Na TET robiliśmy dziennie 100-200 km, z czego ok 40% (10% czasu) to asfalt i tyłek mnie nie bolał. Dopiero jak przerzuciliśmy się na drugą stronę Pirenejów, i we Francji TET prowadził głównie asfaltami poczułem, że siedzisko jest niewygodne po kilku godzinach jazdy.
Generalnie zaskakująco uniwersalny dual do jazdy solo.
Ma też parę minusów, np.
- fałszywy luz między biegami wpadnie od czasu do czasu,
- przednie koło łatwo wybić z obranej trajektorii przy niecentralnym najechaniu na przeszkodę (zakładam amor skrętu),
- dla mnie za nisko kierownica i zbyt wąskie podnóżki,
- przy jeździe na stojąco jak ściskam nogami moto to jego profil powoduje ucisk na kolana (w NAT i WRR kolana miałem wyżej i moto sprawiało wrażenie węższego),
- silnik wydaje odgłosy jak z sieczkarni,
- pomarańczowy kolor.
madafakinges
15.06.2019, 09:02
88610
- silnik wydaje odgłosy jak z sieczkarni,
- pomarańczowy kolor.[/QUOTE]
Polecam zmianę wydechu, leo pięknie brzmi, jest lżejszy i nie pali jak oryginał.
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Mada, bo tak się to kończy jak się nie wymienia kostek na czas tylko zjeżdża do zera ...
Lucky Luke
24.06.2019, 09:55
Przejechalem się kawałeczek 701, fajnie to jedzie po "kamienisym szutrze", zawias rewelacja, dobrze reaguje na gaz , podobało mi się bardzo.
madafakinges
24.06.2019, 10:20
Tymczasem na FB grupie 701
88727
88728
Anyone ever broken the triple tree? And the suspension spring popped out... Hoping they'll warranty this! Was riding normally offroad and it just went.
Bo to super motek :) ;)
88729
88730
88731
88732
A pewnie, że fajny!!!
Jeździcie coś?
90242
90243
90244
90245
Oczywiście! Moja ma już prawie 9 tyś km i wbrew zaklęciom różnych mesjaszy nie chce się popsuć! Co więcej, zamiast się pospuć po prostu zapie...icza i lata! :-) Wczoraj zrobiliśmy trasę Krk - Kielce bez asfaltu, poezja :-D
greenman
02.09.2019, 09:03
Hall masz może tracka?
Hall masz może tracka?
PM me :-)
Sam bym nabył takie Moto, jakby kosztowało tak z dychę mniej.
madafakinges
02.09.2019, 10:10
jest teraz za 35 łądna na olx z owiewka rally, ostatnio była za 32 z przebiegiem 2tyś.
Trafiają się sztuki tylko trzeba być czujnym.
Drodzy właściciele sucharów, napiszcie proszę czy z doświadczeniami jakie teraz posiadacie ponownie byście je zakupili i dlaczego? Nie wiem jak innym ale mi taka wiedza by się przydała.
mikołajp
05.07.2020, 23:35
ja kupiłem 701 miesiąc temu. Wspaniała maszyna. Mam jeszcze Dominatora. Dwa różne światy.
ja kupiłem 701 miesiąc temu. Wspaniała maszyna. Mam jeszcze Dominatora. Dwa różne światy.
Robiłeś kilka tygodni temu Polski TET może?
Mam i ja. Niby się cieszę ale...sprzęgło! Wiem, wiem, nie odrobiłem lekcji.
98406
piotrekd10
23.12.2020, 08:52
Zakupiłem w tym roku i ja.
Wypad na Polski TET.
RedDragon
03.05.2021, 17:55
Witam, planuję zakup 690/701. Mam pytanie do posiadaczy.. jak z awaryjnością tego motocykla po większych przebiegach bo czytałem we wcześniejszych wątkach, że parę osób taki tu nabyło. Interesuje mnie model od 2019 roku. Jeszcze pytanko czy między 690 a 701 są jakieś znaczące różnice, czy to praktycznie to samo moto, a jedynie wizualnie deczko różniące się? Awaryjność lub jej brak 690/701 taka sama? Osobiście skłaniam się ku 690 (posiadam EXC-F 250), ale jeśli 701 miałaby być lepsza to nie będę się upierał przy pomarańczy.
Świetny motocykl, juz nie raz na nie zerkałem. Czy ktoś.kto posiadał AT i teraz posiada Husky jest w stanie napisac jak bardzo rozni sie podrowanie tym motocyklem ? Nie pytam tutaj o silnik i moc bo to bedzie oczywiste, bardziej mi chodzi o komfort przy dluzszych trasach i ochronie przed wiatrem (Ktorej pewnie nie ma:)
Witam, planuję zakup 690/701. Mam pytanie do posiadaczy.. jak z awaryjnością tego motocykla ⌠Jeszcze pytanko czy między 690 a 701 są jakieś znaczące różnice
690/701 moim zdaniem są zajefajne, szczególnie po 2019, ale mają słabe niektóre komponenty i chyba generalne kłopoty z kontrolą jakości.
Wysprzęglik padł mi po 650km, wymiana na gwarancji + za wymianę oleju musiałem zapłacić. Wysprzęglik, to najlepiej wymienić od razu po kupnie motorka.
Te motory wymagają też większego reżimu serwisowego. Ilość śrubek które odkręciły mi się w 701 jest zauważalna, w NAT nie przypominam sobie. Pewnie spowodowane jest to w dużej mierze tym, że 701 szuram po kamieniach, a NATką zasadniczo mniej. Udało mi się też zrobić dziurę kołkiem w przewodzie odmy, załapanym w lesie. Poszedł nad osłoną silnika, po pompie wody, między przewodem olejowym z filtra a przewodami do zaworu wtórnego powietrza i hyc w odmę. Najlepsze że nie zauważyłem tego od razu. Dopiero jak zacząłem po wyjeździe żaby z kiwaczki przeganiać, to położyłem moto do zabiegu na bok. W ten sposób odnalazłem kropki oleju pod motongiem, a potem ich źródło, rozerwaną odmę.
Miałem raz jakiegoś chochlika w elektryce, zapaliło się check engine, ale to raczej moja wina, bo poprzedniego dnia wyjmowałem airbox i nie docisnąłem wtyczki od sensora ( nie wiem czy to termometr tylko czy jakiś czujnik masy/przepływu powietrza). Skleiłem fakty, docisnąłem wtyczkę od tamtej pory cisza.
A i wisienka na torcie. Miałem wyciek z pokrywy zaworów, praktycznie zanim wyjechałem z salonu. Zakleiłem taśmą aluminiową i pojechałem na wyjazd, a w zimie wymienili mi na gwarancji. Miała mikro pęknięcie i olej się sączył.
PS moja ma nie za wiele nalotu, znaczy 6kkm i kupił bym ten motong ponownie, mimo przygód. Natomiast nie pojechałbym od razu po zakupie na dłuższy wypad. Najpierw w koło komina nakręcić kilka kilo i jak już wyjdzie wszystko co ma wyleźć, można jechać.
Ja wybrałem 701 zamiast 690 z dwóch powodów:
1. 701 wydaje mi się jest trochę łagodniejsza, nie taka narwana jak 690. Ale różnica nie jest wielka.
2. Posiada wygodniejsze siedzenie, dla mnie istotnie wygodniejsze.
Na minus dla 701, białe plastik rysują się masakrycznie. Szczególnie jak z torbami i bez stelarzy chcesz jeździć. Przestało mi przeszkadzać, wyglada jak by miała 10 lat a ma 10 miesięcy.
Świetny motocykl, juz nie raz na nie zerkałem. Czy ktoś.kto posiadał AT i teraz posiada Husky jest w stanie napisac jak bardzo rozni sie podrowanie tym motocyklem ? Nie pytam tutaj o silnik i moc bo to bedzie oczywiste, bardziej mi chodzi o komfort przy dluzszych trasach i ochronie przed wiatrem (Ktorej pewnie nie ma:)
Wibracyjnie jest moim zdaniem bardzo spoko. To był dla mnie główny czynnik dlaczego nie podchodziły mi single. Ten silnik naprawdę nie przeszkadza jeżeli chodzi o wibracje.
Aerodynamika jest jak w Enduro. Mam mała szybę od puiga, trochę pomaga ale szału nie czyni. Jednego dnia najdłuższa trasa to około 550km, po jeździe w terenie przez 4h. No motocykl turystyczny, to napewno nie jest. Do ok 125km/h daję radę wytrzymać na dłuższa metę, potem wysoki chlapacz robi swoje i zaczyna miotać motkiem trochę.
W jeździe po szutrach, czy lekkim offie, leśne ścieżki, górskie ścieżki, jest dużo lepsza niż NAT. Znaczy to przepaść. Moja NATka wazy coś koło 250 w pełni zatankowana, huśka 153 tez w pełni zatankowana, i tę różnice czuć bardzo wyraźnie. Dla zmniejszenia wagi zmieniłem aku na lion, co zbalansowalo z nawiązką wszystko co przykręciłem do niej. Komin mam OEM, pewnie tam można urwać jeszcze z 2kg, ale ja mieszkam w kraju gdzie to droga zabawa, wiec na razie jest ok.
Po czarnym w zakrętach nie odstaje od NATki bardzo i daje dużo radości z jazdy. Oczywiście mówię o scenariuszu solo. O jedzie z plecaczkiem na tym motku nawet nie myślę.
Zasięg około 300km, może lekko ponad, 230-250 do zapalenia rezerwy. Zasięg można zwiększyć o ponad 100km przez montaż dodatkowego zbiornika od radegarage. Tankowanie z torba zamontowaną z tyłu, jest trochę upierdliwe. Szukam rozwiązania.
Zawieszenie jest po sprężystej stronie, w porównaniu do NAT, znaczy dość twarde. Ale spokojnie, nie wypadają plomby. Dla mnie to zaleta. W sumie to chyba pierwsze moto, gdzie jestem zadowolony z fabrycznego zawieszenia. Pewnie coś dałoby się poprawić, ale taki lama jak ja, nie potrafi tego ubrać w słowa.
Edit: no i jest znacznie mniej miejsca na klucze, czy inne drobiazgi w 701 w porównaniu do NAT. W NAT wszystkie klucze i szpargały mieściły mi się w fabrycznym schowku + pod siedzeniem ( z wyjątkiem dętki zapasowej). W 701 musze jeszcze 2l torbę wozić.
Pozdro
piotrekd10
13.05.2021, 09:51
Bardzo ale to bardzo fajny Moto. Sprawę wiatru bardzo poprawia owiewka Rade Garage, kwestię shimmy można załatwić amortyzatorem skrętu. Huska bardzo pewnie i lekko prowadzi się w zakrętach na czarnym, w terenie jest fantastyczna w porównaniu z NAT, lekka i zwrotna. pomykam na oponach Moroza, obecnie na modelu adventure. Huska przelatane ma 14 000 km, z czego sam zrobiłem 3000 km i puki co nic się z moto nie wydarzyło. Zmieniłem tylną sprężynę pod moją wagę (98kg), dorzuciłem amorek skrętu i założyłem krótsze obie klamki. Jestem bardzo zadowolony, zrobienie trasy 400 km nie stanowi problemu. Nie tak dawno zrobiliśmy trasę z Pienin do Lublina, trasa zajęła nam 9 godzin jazdy po paciapach i było ekstra. Jak dla mnie Moto wprost genialny :)
zylek fajny opis. Chodzi za mną 701 od dłuższego czasu. Afra jest generalnie pod prawie każdym względem świetna, naprawdę dzielna w terenie i luksusowa na czarnym (pomijając, że jak złożysz kostki to po prostu huczy i od silnika też jest dość głośno. Ja przynajmniej na przelotach autostradowych zawsze wkładam zatyczki bo inaczej jest mi niemiło.) Jednak waga w terenie powoduje pewne ograniczenia w kontekście tego co polubiłem robić.
Afry nie sprzedaję na razie ale szukam czegoś na wypady off albo samemu jednodniowe bez strachu, że jak się gdzieś wpierniczę to motocykla nie wyrwę i na kilkudniowe typu TET. Coś w stylu nowoczesny dual-sport. Chcę aby był dość lekki, miał jakieś tam ABSy i ustawianą kontrolę trakcji, trochę ochrony przed wiatrem na przelotówkach i dałby radę zabrać bagaż typu namiot z wyposażeniem w sakwie centralnej i jakieś ciuchy w bocznych.
Teraz kilka pytań do Ciebie jako osoby, która trochę pojeździła już tym sprzętem.
- widziałem, że jest opcja z wieżyczką Dakar: zastanawiam się czy to może dość istotnie pomoc pod kątem przelotów po czarnym. Dodatkowo chyba lepiej świeci.
- czy trzeba myśleć o jakiś gmolach pod kątem wywalania się w off czy konstrukcja jest tak, że porządne handbary i np okleina powinny generalnie dać radę (nie jestem szatanem, nie robię cudów i nie wywalam się co chwila - raczej zaliczam paciaki w offie)
- czy da radę (i ma sens) zabrac 3 sakwy?
- wiele osób wspomina o poprawie sterowności dzięki amortyzatorowi skrętu. Jaka Twoja opinia z jazda bez (rozumiem, że jeździsz bez)?
- siedzenie standardowe czy jakieś akcesoryjne żelowe?(Mam na myśli przypadki typu lecę z Warszawy na Mazury po czarnym aby tam w weekend pojeździć i musi mi dupa wytrzymać te 200-300 km)
Wdzięczny za opinie. Oczywiście innych kolegów też.
Mam taką obawę,że jakbym kupił Huske to musiałbym odpiąć akumulator w CRF aby nie padł z braku używania :P
[/QUOTE]
âŚ
- widziałem, że jest opcja z wieżyczką Dakar: zastanawiam się czy to może dość istotnie pomoc pod kątem przelotów po czarnym. Dodatkowo chyba lepiej świeci.
Nie wiem, nie mam. Dla mnie lepsza szyba za ponad 1000 eur to przesada, ale wyglada zajebiście to fakt. Trochę też obawiam się co się stanie przy locie przez kierę. Mam szybę PUIG za 80eur, przykręconą na śruby z nylonu, w razie âwâ śruby się zerwą. Co do lamp to dla mnie argument, który nie przeważa, bo jak pisałem ja staram się nie jeździć w nocy. Dodatkowa waga natomiast jest.
- czy trzeba myśleć o jakiś gmolach pod kątem wywalania się w off czy konstrukcja jest tak, że porządne handbary i np okleina powinny generalnie dać radę (nie jestem szatanem, nie robię cudów i nie wywalam się co chwila - raczej zaliczam paciaki w offie)
Nie mam i nie planuję. Jak dla mnie za ciężki towar na takie moto.
- czy da radę (i ma sens) zabrac 3 sakwy?
Znaczy sakwy i rolkę? Jeżeli tak to można, ja tak podróżuję. Muszę jakąś płytę bagażową skombinować, bo rolka zajmuje trochę siedzenia i wlew paliwa. Rolke mam małą 20l.
107185
- wiele osób wspomina o poprawie sterowności dzięki amortyzatorowi skrętu. Jaka Twoja opinia z jazda bez (rozumiem, że jeździsz bez)?
Jeżdżę bez, nie planuję.. Dokręciłem troszkę łożyska główki ramy, może z 5 stopni i pomogło. Ale nie było dramatu. O triku z dokręceniem, gdzieś na YT, od zawodnika Enduro czy Cross który pokazywał co robi w liściu żeby przygotować go pod zawody dla siebie, się dowiedziałem.
- siedzenie standardowe czy jakieś akcesoryjne żelowe?(Mam na myśli przypadki typu lecę z Warszawy na Mazury po czarnym aby tam w weekend pojeździć i musi mi dupa wytrzymać te 200-300 km)
W tym tygodniu zrobiłem w rzędzie dwa dni po 650km (1300 w sumie) wracając z wyjazdu do Hiszpanii. Siedzenie std. Czy da radę? Dla mnie tak. Czy można lepiej? Na pewno! Pojeździj i zobaczysz czy jest poza tolerancją twojej d…y
Wdzięczny za opinie. Oczywiście innych kolegów też.
Mam taką obawę,że jakbym kupił Huske to musiałbym odpiąć akumulator w CRF aby nie padł z braku używania :P
U mnie w obu motocyklach przebieg rośnie. Nawet w trzecim też ;-) Mi szkoda sprzedać NAT, kasa do odzyskania niewielka w mojej rzeczywistości, a od czasu do czasu pod namiot z córka pojadę, czy na weekend z żoną. Huśka do tego się nie nadaje, moim zdaniem oczywiście ;-):D
Dzięki wielkie. To jeszcze takie pytanie - a ile masz wzrostu? Ktoś mi naopowiadał, że przy moim (184) to będzie małe moto. Sorry za te pytania, na które można by sobie samemu odpowiedzieć albo siadając na niej albo robiąc jazdę testową ale w Polsce ciężko 701 zobaczyć już nie mówię pojeździć. Chyba do Lublina się pojadę przymierzyć.
Dzięki wielkie. To jeszcze takie pytanie - a ile masz wzrostu? Ktoś mi naopowiadał, że przy moim (184) to będzie małe moto. Sorry za te pytania, na które można by sobie samemu odpowiedzieć albo siadając na niej albo robiąc jazdę testową ale w Polsce ciężko 701 zobaczyć już nie mówię pojeździć. Chyba do Lublina się pojadę przymierzyć.
178, motong jest relatywnie mały, bliżej mu do liścia niż do adventure, znowu moim zdaniem
Podpytam, czy ktoś popełnił już jakiś słuszny przebieg na 701 i może opowiedzieć o ewentualnych awariach? Słuszny to nie jest dla mnie 10-15 tysi tylko powiedzmy przynajmniej 30-40 tysi. Gadałem z Finami i zeznali że żadnych przygód nie mieli ale jeden zrobił 12 koła a drugi 15 więc nędznie a do tego wszystko aftermarket - wysprzęgliki, baniaki, lampy etc.
Około 11 tys. Kompletny brak awarii
kristoch
30.07.2021, 22:34
Podpytam, czy ktoś popełnił już jakiś słuszny przebieg na 701 i może opowiedzieć o ewentualnych awariach? Słuszny to nie jest dla mnie 10-15 tysi tylko powiedzmy przynajmniej 30-40 tysi. Gadałem z Finami i zeznali że żadnych przygód nie mieli ale jeden zrobił 12 koła a drugi 15 więc nędznie a do tego wszystko aftermarket - wysprzęgliki, baniaki, lampy etc.
Głowę dałbym sobie uciąć, że widziałem już odpowiedzi na Twoje pytanie, ale teraz widzę, że nie ma. Może inny wątek? Więc:
1. KTM 690, a nie Huska ale to dziś jak Skoda vs VW ;-). 690 była z 2019 i z tego co wiem to oprócz kilku drobiazgów to to samo co 701 2020+. Z tego co pamiętam to zrobiłem kilkanaście kkm, w tym TET Pireneje.
2. Wysprzęglik padł w dniu 0. W drodze do domu od dealera 😀.
3. Po 2 kkm jedna z linek prawie wytarła VIN na główce ramy pomimo folii ochronnej. To nie awaria, ale przy przekraczaniu granic może być problemem..
4. Oczywiście przy takim przebiegu nic się więcej nie wydarzyło, ale IMHO dbałość o jakość wykończenia, obróbki materiałów itp. jest sporo poniżej Hondy.
5. 690/701 to nie są moto do turlania przez przełęcze (crf1000, cfr300 czy ew dr650). One są „ready to race”. I w ściganiu czy zabawie nie mają sobie równych. Czy chciałbym 690/701 jako jedyne albo do dalekich wypraw? Nie.
PS statystycznie, awaryjność względem NAT wypada podobnie - w pierwszym roku po jednej awarii. Tylko, że wysprzęglik praktycznie unieruchomił moto.
Podpytam, czy ktoś popełnił już jakiś słuszny przebieg na 701 i może opowiedzieć o ewentualnych awariach? Słuszny to nie jest dla mnie 10-15 tysi tylko powiedzmy przynajmniej 30-40 tysi. Gadałem z Finami i zeznali że żadnych przygód nie mieli ale jeden zrobił 12 koła a drugi 15 więc nędznie a do tego wszystko aftermarket - wysprzęgliki, baniaki, lampy etc.
Troszkę tu ludzie piszą o tym ile najechali ale szczegółów mało: https://thumpertalk.com/forums/topic/1380790-how-many-miles-are-on-your-690701/
RedDragon
04.10.2021, 17:32
W końcu zakupiłem i ja, co prawda nie H 701 ale K 690 z 2015r. z kitem Rally Raid evo2. Jako Dual super sprzęt.
https://images90.fotosik.pl/542/b2e210ab43b75e5fmed.jpg
https://images91.fotosik.pl/542/25591484489063efgen.jpg
https://images91.fotosik.pl/542/8fd8693cd8cd1893gen.jpg
Poka jakieś fotki kolego.
Łaziłem, łaziłem w koło tematu i w końcu kupiłem i ja :D Jedna z 3 ostatnich w PL w tym roku.
Łaziłem, łaziłem w koło tematu i w końcu kupiłem i ja :D Jedna z 3 ostatnich w PL w tym roku.
Gratki:at:
Trochę mnie zainspirowałeś - także swoimi relacjami z podróży ;)
Wojtkuuu
12.11.2021, 23:56
Ja tez dzisiaj przywiozlem do domu 701 :-)
Słyszałem - siedziałem na Twojej w środę ;) Chciałem zobaczyć o ile podnieść kierownicę a w Twojej o ile się nie mylę zamontowali ok 3cm podwyższenie ;)
Wojtkuuu
13.11.2021, 06:02
Ok, świat jest mały. Musimy sie złapać na jazde. 😀
Tak. W mojej jest 3 cm podwyzszenie i uwazam ze przy moim wzroscie 183 cm jest optymalnie. Jadac na stojaco jestem wyprostowany. Jest komfortowo, co przy dluzszej jezdzie daje odpoczac lędzwiom.
Dodam jeszcze ze zaraz po odbiorze 701 pojechalem do MCS po odbiór CRF300L mojej narzeczonaj. Miły dzień. 😀
Gratulacje :) Fajna sprawa. Też mam 183 i nie wiem czy nie wziąć jednak 51mm tego podwyższenia. Jak wczoraj wracałem do domu to na stojąco mam wrażenie dość mocno się pochylałem. Może mam krótsze ręce od Ciebie ;)
Gratulacje :) Fajna sprawa. Też mam 183 i nie wiem czy nie wziąć jednak 51mm tego podwyższenia. Jak wczoraj wracałem do domu to na stojąco mam wrażenie dość mocno się pochylałem. Może mam krótsze ręce od Ciebie ;)
Zanim załadujecie podwyższenia 3 czy 5cm poeksperymentujcie z kierą. Dla mnie podwyższenie to zło, bo zwiększa dźwignię na półki przy przewrotce, co sprzyja krzywieniu się elementów. Drugi powód to pozycja na motorku. Jak chcecie atakować podjazd, to lepiej mieć na to miejsce przed sobą. Szuterki, pojedziecie na siedząco na luzie, bo zawias zrobi swoje dość kompetentnie, wiec nie trzeba stać cały dzień.
W skrócie, wzmacniać mięśnie pleców i brzucha, a nie próbować robić z huśki GSa. Wzmocnienie brzucha przyda się też na nartach czy desce.
PS. Jestem 5centów niższy.
Wiem to wszystko ale naprawdę dla mnie za nisko. Poza tym ja lubię stać na motocyklu. Spróbuję przekręcić trochę kierownicę, zobaczę jak będzie.
Zawodnik kilka godzin dziennie będzie gonił (prawie) na stojąco bez powyzszania kiery. Jak zaczniesz latać szybciej sam w pewnym momencie sam stwierdzisz, że pozycja stojąca jest bardziej naturalna i pozwala lepiej kontrolować zabawkę. Więcej powiem, mniej męczy w terenie. Niestety, jak ciągniesz kilka dni a jeszcze z jakimś plecakem, docenisz podniesienie kierownicy. To nie przeszkadza w dynamicznej jezdzie i pozwala odpocząć. Takich pionów gdzie podniesiona kierownica oprze ci się o jajca na tych zabawkach nawet nie ma co próbować.
Ważne by nie przesadzić, bo to będzie ułatwiało bezwiedne prostowanie kolan co może prowadzić do poważnych kontuzji. I koniecznie pilnować żeby manetki były 3-5 cm za płaszczyzna wyznaczona przez lagi.
Półki wam się nie pokrzywia przy glebie, mogą się "skręcić". To chwila by to skorygować, wystarczy drzewo itp. Zresztą na to ma większy wplyw szeroka kierownica bo osią skręcenia jest sztyca półek.
Pozdr rr
Duże podniesienie kiery, powoduje że odpada ci korpus do tyłu, no chyba że ktoś jest naprawdę wysoki 190cm+. Przy najeździe albo zostajesz z tyłu, co jest ujowe albo cofasz łokcie co ogranicza zakres ruchu kierownicą i sprzyja kontuzjom. Ja uważam, że podwyższenie to droga na skróty, ale niekoniecznie we właściwym kierunku, ale każdy ma swoją opinię.
A propos opinii, do podglądania.
https://youtu.be/IlXEa97yr0w
IlXEa97yr0w
Wojtkuuu
14.11.2021, 06:27
Spoko, wiem co to znaczy dbanie o mocny i stabilny 'core'. Od 2018, czyli od usuniecia przepukliny kregoslupa, dbam o to jak głupi. To już zostanie ze mna do konca zycia - higiena kręgosłupa. Ja juz wyczynowo jezdzil nie będę, stad wybor 701. Mozliwosc postania wyprostowanym na moto co jakis czas jazdy to element tej higieny. 3 cm w moim przypadku robi robote.
Podpytam, czy ktoś popełnił już jakiś słuszny przebieg na 701 i może opowiedzieć o ewentualnych awariach?
Nie wiem czy widziałeś http://www.dualadventure.com/pictures-maintenance-121000-km/?fbclid=IwAR3Nl6AktpjAPggDCOaorTVpxkS8-bxwkEYb0te5ggzVInED4XtLDfDxW4o
Wojtkuuu
21.11.2021, 06:30
Pierwsza jazda zaliczona. To chyba jest to czego szukałem. :)
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20211121/590615415fafb9c0484ba8e86b00e92a.jpg
Też wczoraj jeździłem i ten sam wniosek wyciągnąłem. Ta 690 to Dredd-a?
To chyba jest to czego szukałem. :)
A u mnie wczoraj :D
111577
111578
Pieknie, qurewa, pieknie.
Cięgle myślę o 690/701 mimo imo popieprzone koncepcji. Cóż począć, widać taki były o słowami potencjalnych klientów. Tymczasem docieram nowy tłok w mojej 640ce. Jeszcze nowe oponki na zimę i będzie dobrze.
Jak będziecie kiedyś kroić lubelskie dajcie cynk. Popatrzę jak to działa, może ktoś da pomacac tyłkiem piękności....
Pozdr rr
Gdyby ktoś się zastanawiał nad zakupem to poniżej ciekawy anons, Huska 701 stara ale nowa :-)
https://www.olx.pl/d/oferta/husgvarna-701-nowa-2016-CID5-IDMIMEj.html
Zylek jak podróżujesz to w jaki sposób montujesz sakwy aby się nie przypaliło od wydechu? Bo stelarza u Ciebie nie widzę.
Zylek jak podróżujesz to w jaki sposób montujesz sakwy aby się nie przypaliło od wydechu? Bo stelarza u Ciebie nie widzę.
Nie mam stelarza. Pod spodem wyglada to tak.
111709
Obkleiłem też ostatnio boczek folią termorefleksyjną, bo towar mi się grzał w lewej torbie.
111711
Po założeniu boczku tak.
111712
A po objuczeniu torbami tak.
111710
Mam tylko płytę bagażową, bo bez niej musiałem zdejmować rolkę, żeby zatankować. No i dzięki poprzecznie zamontowanej rolce, mam też całe siedzenie za sobą dostępne.
Jasne. Czyli przyczepiłeś tego 'heat guarda' od Enduristanu.
Jasne. Czyli przyczepiłeś tego 'heat guarda' od Enduristanu.
Tak, dokładnie 2 docięte +gumka na której opiera się boczek. Było z tym nieco rzeźby ale działa.
Myślałem o dokładne takim samym patencie na U-bag. Czyli bagażnik od 3d moto plus taki heat guard. Bo żaden ze stelarzy na rynku do mnie nie przemawia. Wszystkie to jakieś pancerne kratownice.
Ja płytę bagażową mam od nomad-adv.com. Wykonanie spoko, na oko może odrobinkę szersza jest od tej od â3d moto i z jednego kawałka Alu. To drugie to nie wiem czy to wada czy zaleta. Za to czas realizacji to w eonach, a kontakt też taki se.
Polecił bym też przednia osłonę kolektora. Ja mam od wing, ale pewnie od każdego producenta będzie robić. Przy przewrotce ocali spodnie/buty a może nawet zapobiegnie oparzeniom, jak noga zostanie pod motocyklem.
W sensie masz na myśli tą osłonę 'front', a nie zamiennik standardowej?
W sensie masz na myśli tą osłonę 'front', a nie zamiennik standardowej?
Tak, tę na przód wydechu. Odbiliśmy trochę od tematu wątku. Jeżeli administracja uzna za stosowne, proponuję przenieść cześć dyskusji do wątku o modyfikacjach.
Przygotowania do sezonu 2022 trwają. Trochę się pozmieniała:
https://lh3.googleusercontent.com/pw/AM-JKLV9GUHNt9BIhvpUZPcqwZYy25L4Rpgq-NdPw0kIZu5r9Jb-MtNozy7DCOyoMzUhC9OymIHcy9lmQkeJHZN1GrTuIVcCEuphX5 m3ueNVKJL5CK5OAWTC7H6W96Qn-9ZuG-3M09Q8rlt7AlHRmsq8psV7=w690-h518-no?authuser=0
https://lh3.googleusercontent.com/pw/AM-JKLWonZADopiiajKk7pTznG9okKlmSP5oGRxqN9USWP2rXu1yQ WgsO8pczOehWN75Ba3k4XXKa-AJvuBAtC7hD4a9p2CVzoHySg5Fwu6mEY1U8n0RMDOkedSrAnzD Cd9g0pUwM-8K2bCKR4SwENAIb_tm=w690-h518-no?authuser=0
https://lh3.googleusercontent.com/pw/AM-JKLUlAXknhzPmn6XqdOIqXxbDumtdxo2U0gIuN7EWN9NC76QtY JglVK62vl1zb8SfbbTDLB_B9qJkMJlqMnj_7za_czfUltdqLEZ q7yUFZsU40KRHEObYYjrmWupDQomWq4lTyd9_JUwHzxW_RSYPG xSw=w690-h518-no?authuser=0
Przygotowania do sezonu 2022 trwają. Trochę się pozmieniała…
Kurde, ta wieża od nomad wyglada zajejefajnie :drif:
@44FG śliczna Huska. Gratki :Thumbs_Up:
Kurde, ta wieża od nomad wyglada zajejefajnie :drif:
Dzięki Panowie.
A wieża to Rade Garage F5. Fajna bo jest z carbonu i ma dożywotnią gwarancję także na wypadek połamania w wyniku dzwona. Swoją drogą polecam chłopaków. Kontakt super i nawet z ceny udało się trochę urwać. Wziąłem też od nich podnóżki i dodatkowy bak.
Dzięki Panowie.
A wieża to Rade Garage F5. Fajna bo jest z carbonu i ma dożywotnią gwarancję także na wypadek połamania w wyniku dzwona. Swoją drogą polecam chłopaków. Kontakt super i nawet z ceny udało się trochę urwać. Wziąłem też od nich podnóżki i dodatkowy bak.
A właśnie myślałem o rade, nie wiem dlaczego nomad napisałem:vis: tak czy inaczej fajna
Wojtkuuu
30.01.2022, 08:41
Też wczoraj jeździłem i ten sam wniosek wyciągnąłem. Ta 690 to Dredd-a?Przegapiłem to pytanie wczesniej. Tak, Dredda.
Skróciłem ten paskudny chlapacz. Prędzej czy później i tak by sie sam skrócił, znając życie i siebie.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220130/3a0b176f13b94060b2907c61caefcb41.jpg
Przegapiłem to pytanie wczesniej. Tak, Dredda.
Skróciłem ten paskudny chlapacz. Prędzej czy później i tak by sie sam skrócił, znając życie i siebie.
W dwie osoby jeździłeś? Pytam bo widzę podnóżki dla pasażera.
Wojtkuuu
30.01.2022, 11:36
W dwie osoby jeździłeś? Pytam bo widzę podnóżki dla pasażera.
Nie, nie jeździłem we dwójkę. Podnóżki były zamontowane fabrycznie. Już są zdjęte. Wrzucę do tematu z modyfikacjami parę fotek zrobionych dzisiaj.
Skróciłem ten paskudny chlapacz. Prędzej czy później i tak by sie sam skrócił, znając życie i siebie.
Też skróciłem. Trochę błotem teraz na plecy chlapie. Muszę coś pokombinować.
Wojtkuuu
26.03.2022, 12:28
Jeździcie coś? :)
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220326/4143640d105de44dc206b5a3267b6c78.jpg
Jak nie, jak tak, tylko nie mamy na to dowodu.
odpowietrzą wysprzęglik i będzie jeżdżone :D
odpowietrzą wysprzęglik i będzie jeżdżone :D
Niezdrowa zazdrość przez ciebie przemawia Matyjasku, bo wysprzeglik to trzeba wymienić, a odpowietrzanie nic nie da :D My przynajmniej mamy co robić przy motorkach, a u ciebie co? Nuda! A w ogóle to go przekonstruowali, i już się nie psuje. Dokonali tego wiekopomnego czynu już po mniej więcej 5 latach problemów :bow: Ale jak działa to zapierdala tak, że na 300L to będziesz za 701 głównie umiejętności tropiciela rozwijał :at:
Ten wysprzęglik zasługuje na napiętnowanie i szyderę przy każdej nadarzającej się okazji. No bubel do kwadratu. U mnie strzelił przy ok 15mth, na pierwszym okrążeniu pierwszego OSa na Tukanie. Kupiłem Oberona bo ASO się wypięło.
No co!? Polać trochę nie można? :) skoro celnie i na temat!?
701 była na orbicie moich zainteresowań ale zwolniłem i obniżyłem orbitowanie :)
Momenty zapierdalania w mojej jeździe są tak rzadkie ze mała crf robi mi za dość do tego jest nudna. Czyli jesteśmy dopasowani :)
Moszna, a nawet trzeba! :haha2: Je też nie tak zupełnie na poważnie.
Na poważnie, to każdy motong ma plusy dodatnie i plusy ujemne. Dla każdego, ich wypadkowa wyjdzie inaczej
Wojtkuuu
27.03.2022, 07:35
Szydzić wręcz należy jeśli jest ku temu powód. 701 wychodząc z fabryki ma sporo bolączek do poprawienia, co przy jej cenie jest żenujące. Jednak efekt ogolny jest wyśmienity. Mam bezpośrednie porównanie z 300L. Oba motki maja swoje zastosowanie. Blizej wieku emerytalnego bede celowal w osiolka jak 300, odpuszczajac sobie wariackie 701. :)
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220327/bd26904a25446795c94a9da7dcc92676.jpg
siemeczka
przymierzam sie do zakupu 701 na drugie moto bo nie chce mi się juz dzwigać afry w terenie ;)
Na co zwrócić uwagę przy zakupie, będę kupował z drugiej ręki. A może ktoś chce sie pozbyć ? :)
No i stało się. Wróciłem do produktów KTM w postaci nowej Husky 701 :) Po 10 tys km na CRF300L mam wrażenie jakbym dosiadał wściekłego ogiera, którego coś non stop gryzie w dupę :)
Z zabawnych obserwacji:
- w modelu na 2022 dodano gniazdo USB po lewej stronie obudowy reflektora ale nie znajdziecie o tym słowa w manualu :)
- po 100 km zjebał się czujnik biegów :) Po konsultacji z serwisem postanowiłem pojeździć do pierwszego przeglądu 1000 km i wtedy ogarniemy temat (reset kompa albo wymiana czujki).
- po włączeniu zapłonu ale przed uruchomieniem silnika cały czas słychać cichy bzyczenia - to chyba pompa paliwa dobija ciśnienie przy wtrysku. Ciekawe, też tak macie ?
- jak przejrzałem wątek to widzę jak w ciągu tych kilku lat poprawiło się zaopatrzenie w różne akcesoria. Graty od 3dmoto, AXP i Outbacka zamówione i część już nawet założona :)
Gratulacje! Parę lat temu też się przymierzałem do 701 i czasem żałuję, że nie poszedłem w tą stronę. Może kiedyś.
Niesamowite przy okazji jak łatwo się KTM-owi wybacza usterki, które w Hondzie czy BMW spowodowałyby cały wątek o tym jakie to "badziewie" :D
Pewnie chodzi o tą adrenalinę w nadprogramowych ilościach, którą się dostaje w zamian :)
No i stało się. Wróciłem do produktów KTM w postaci nowej Husky 701 :) Po 10 tys km na CRF300L mam wrażenie jakbym dosiadał wściekłego ogiera, którego coś non stop gryzie w dupę :)
Z zabawnych obserwacji:
- w modelu na 2022 dodano gniazdo USB po lewej stronie obudowy reflektora ale nie znajdziecie o tym słowa w manualu :)
- po 100 km zjebał się czujnik biegów :) Po konsultacji z serwisem postanowiłem pojeździć do pierwszego przeglądu 1000 km i wtedy ogarniemy temat (reset kompa albo wymiana czujki).
- po włączeniu zapłonu ale przed uruchomieniem silnika cały czas słychać cichy bzyczenia - to chyba pompa paliwa dobija ciśnienie przy wtrysku. Ciekawe, też tak macie ?
- jak przejrzałem wątek to widzę jak w ciągu tych kilku lat poprawiło się zaopatrzenie w różne akcesoria. Graty od 3dmoto, AXP i Outbacka zamówione i część już nawet założona :)
Mam 21 i gniazdo jest.
Bzyczenie to nie pompa tylko ride by wire (silniczek napiera cały czas).
Niesamowite przy okazji jak łatwo się KTM-owi wybacza usterki, które w Hondzie czy BMW spowodowałyby cały wątek o tym jakie to "badziewie" :D
Pewnie chodzi o tą adrenalinę w nadprogramowych ilościach, którą się dostaje w zamian :)
:Thumbs_Up:;)
Niesamowite przy okazji jak łatwo się KTM-owi wybacza usterki, które w Hondzie czy BMW spowodowałyby cały wątek o tym jakie to "badziewie" :D
Pewnie chodzi o tą adrenalinę w nadprogramowych ilościach, którą się dostaje w zamian :)
Raz miałem do czynienia z crf 250 koleżanki. Utopiła w rzece i trzeba było wyjąć filtr powietrza i zmienić olej. Przy exc, obsługa crf to jakaś masakra. Filtr powietrza ukryty, kilka śrub trzeba odkręcić żeby się dostać. Plastiki jakieś takie delikatne. Wziąłem też śmiga tym sprzętem to albo to było zepsute albo takie beznadziejne. Nie jedzie, waży tyle co exc 450, pozycja z dupy.
To raczej nie było popsute tylko ten typ tak ma. Nie jestem fanbojem KTMa ale przeleciałem się CRF450 L i w porównaniu do 701 czy 690 to jest kurcze muł. Nawet przy mojej gaźnikowej 450X sprzed paru lat to nie widzę postępu poza wtryskiem.
Z dotychczasowych doświadczeń to po mojemu należy zejść z 1 zębem z przodu bo jest lipton przy niższych prędkościach.
Mam 21 i gniazdo jest.
Bzyczenie to nie pompa tylko ride by wire (silniczek napiera cały czas).
Dzięki za wyjaśnienie co do bzyczenia. Co do USB - to znaczy, że KTM od 2 lat nie zrobił aktualizacji manuala ale zaktualizował motocykl :)
Gdybym miał do wyboru kupić takie moto jak Huska 701 pod marką/produkcją Hondy albo KTM to brałbym Hondę. Zawsze. Kontrola jakości w KTM to lekka fikcja.
siwy, a teraz przeczytaj jeszcze raz co napisałem, tylko przestań się fiksować, że nie lubię KTM-ów :)
Lubię, kiedyś prawie kupiłem, kiedyś może kupię. Ale nie dlatego, że są bezawaryjne, albo mają mniej śrub dostępu do filtra powietrza :)
Dzięki za wyjaśnienie co do bzyczenia. Co do USB - to znaczy, że KTM od 2 lat nie zrobił aktualizacji manuala ale zaktualizował motocykl :)
W manualu masz opisane na stronie przy bezpiecznikach, że jeden z nich to jest USB charging socket. Samego gniazda nie opisali a ja The Bill kupiłem cały zestaw, zabrałem się za montaż i przypadkiem znalazłem gniazdo z boku. :D
siwy, a teraz przeczytaj jeszcze raz co napisałem, tylko przestań się fiksować, że nie lubię KTM-ów :)
Lubię, kiedyś prawie kupiłem, kiedyś może kupię. Ale nie dlatego, że są bezawaryjne, albo mają mniej śrub dostępu do filtra powietrza :)
Ktmy są fabrycznie lepiej przygotowane do jazdy off i użytkowania półprofesjonalnego. Mniej trzeba patentów żeby to dobrze jechało. Miałem dużo hond, ktma jednego ale jestem pod wrażeniem jakie to przemyślane. Honda ma świetną kulturę pracy i jakość ale ilość nieprzemyślanych rozwiązań albo podatnych na uszkodzenie jest spora. Może nie są to rzeczy w codziennej jeździe robiące różnicę ale już przy upalaniu w terenie albo rajdach może być upierdliwe.
p.s.
a huskę 701 kiedyś sobie kupię :)
Ktmy są fabrycznie lepiej przygotowane do jazdy off i użytkowania półprofesjonalnego. Mniej trzeba patentów żeby to dobrze jechało. Miałem dużo hond, ktma jednego ale jestem pod wrażeniem jakie to przemyślane. Honda ma świetną kulturę pracy i jakość ale ilość nieprzemyślanych rozwiązań albo podatnych na uszkodzenie jest spora. Może nie są to rzeczy w codziennej jeździe robiące różnicę ale już przy upalaniu w terenie albo rajdach może być upierdliwe.
Może mała CRF po prostu nie jest pomyślana do rajdów..?
Dostęp serwisowy jest może gorszy w Hondzie, a porównałeś też zalecaną częstotliwość serwisów przy okazji?;)
To inna koncepcja motocykla..
W manualu masz opisane na stronie przy bezpiecznikach, że jeden z nich to jest USB charging socket. Samego gniazda nie opisali a ja The Bill kupiłem cały zestaw, zabrałem się za montaż i przypadkiem znalazłem gniazdo z boku. :D
Szukałem w opisie wyświetlacza i innych dynksów. Tam nawet pół obrazka nie ma :) Nie jesteś pierwszy który to późno zauważył :)
No to popełniłem od zakupu jakieś 4500 km więc już coś tam mogę powiedzieć. Na razie nic nie klękło w sposób uniemożliwiający dalszą jazdę. Spalonego na wyprawie boczka nie liczę bo wiedziałem że jest taka opcja ale wcześniej postanowiłem przetestować na SOSMIE jak to jest. Więc na SOSMIE nic się nie zjarało więc uznałem że jest git. Ale niestety nie. Teraz robiliśmy offem kraje bałtyckie i spaliło się przypalając sakwy. Poniżej spostrzeżenia.
1. Przy jeździe technicznej na niskich prędkościach moto mocno się grzeje a między puszką a boczkiem nie ma dość przestrzeni i gorąc się tam kumuluje. Spalony boczek, sakwa i to co w sakwie. Zdystansowałem folią z grila i jakoś przetrwało. Na plus boczek używka niecałe 200 ziko czyli akceptowanie. Grzanie jest jebitne i wiatrak chodzi niemal stale. Były głównie piachy. Na szutrach, gruntówkach czy czarnym gdzie speed jest wyższy jest git.
2. Motocykl spala średnio jakieś 4,2 l/100 ale udało się zejść poniżej 4 l/100. Max jaki wyciągnąłem to 4,85. W mojej ocenie jest dobrze. 250 km robi się bez problemu i zostaje jakieś 3-3,5 litra paliwa czyli zasięg 300 jest jak najbardziej prawdziwy.
3. Osłona przed wiatrem to jej nie ma ale o dziwo na klatę wali mniej niż w DR. Spokojnie da się trzymać 120 licznikowe bez większego bólu co daje 112 kmh na GPS.
4. Nie kumam za wuja o co chodzi jak się zapala rezerwa. Zapala się literka F i jakieś cyfry ale nie potrafię ich do niczego dopasować. Nie wiem o co kaman. Może ktoś coś rozjaśni.
5. Przełożenia są ciut za długie ale idzie się przyzwyczaić. Można zejść 1 ząb w dół na zdawczej.
6. Motocykl jest o wiele poręczniejszy niż moja DRka. Dużo łatwiej się nim operuje, zawraca czy dokonuje innych manewrów. Jest też o niebo bardziej stabilny na luźnych nawierzchniach. Byliśmy na 3 DRki , duży kat i Huska. W piachu DRki latały jak szalone zamiatając dupą a Huska szła stabilnie bez takiej tendencji. Pływanie zanotowałem jedynie na szybkich szutrach gdzie łapało shimmy przy 85-90 i to mocne. Więcej gazu i stabilizacja. Tu by się przydał amor skrętu.
7. Dwukrotnie odkąd mam 701 wypadła mi 6 ale tak samo miałem w CRF1000 i można śmiało to położyć na niechlujne wbicie szóstki.
8. Silnik chodzi jak zepsuty no ale taka jego uroda. Oleum nie wzięło nic a nic. Filtr mam gąbkowy i mimo tego że jest wysoko i większość wyjazdu leciałem na przodzie jako prowadzący to jest tam niesamowity gnój i warto na dłuższy wyjazd w teren gdzie się kurzy zabrać zapasowy bo już czuć że moto oddycha się ciężej.
Tyle do tej pory. Ogólnie jestem zadowolony bo dużo łatwiej i pewniej mi się jeździ niż DRką.
F czyli ile zrobiles km od zapalenia sie rezerwy. Tak jest w kacie
Zapala sie rezerwa i pokazuje 36. To coś mi nie pasi jakoś. Ostatnio 80.
kristoch
07.09.2022, 07:33
Zmiana tłumika mocno poprawia sytuację bo w fabrycznym grzeje się katalizator (jest chyba chyba z ołowiu 😉). Ja zmieniłem na Wings-a i było dużo chłodniej i mniej kilka kg. Trochę głośniejszy niestety.
Tu fajny zestaw co załatwia trzy tematy - filtr gąbkowy, mniejszy airbox i dodatkowy schowek 5l. Też niestety trochę bardziej słychać. https://www.radegarage.com/parts/husqvarna-701-storage-kit/
Ja chciałem najpierw dać o 2 zęby więcej z tyłu, ale się zębatka nie zmieściła pod oem osłoną i skończyło się jak piszesz -1 z przodu. Duża poprawa. To w 690 było.
Mam ten zestaw od Rade. Wings nie ma homologacji a to mały problem.
Wstawiłem Leo, dołożyłem trochę wełny wyciszającej wokół db killera bo dźwięk był zbyt metaliczny. Wreszcie nie słyszę tej młockarni, to na plus, znacznie chłodniejszy od ori, to na plus i jeszcze bardziej narwany, to już nie wiem czy na plus ale już się przyzwyczaiłem, w sumie polecam.
Czy Wings czy Leo grzeją się dużo mniej jak ori. Z tym licznikiem km na rezerwie też nie kumam kompletnie tak samo jak Emek o co w tym chodzi ale olewam to bo mam drugi bak od Rade. Amor skrętu to była najlepsza modyfikacja w tym motocyklu. Jest totalna stabilność na każdej nawierzchni przy każdej prędkości. Odnośnie zebatki to najlepsza wypracowana opcja to zdawcza ori a na tył +2 zęby. Łańcuch wtedy 118 ogniw. U mnie ta zębatka weszła bez problemu.
Jaki Amor skrętu założyłeś?
Update: nakręciłem 20,5tysi. W tym roku może jeszcze z tysiąc dorzucę lokalnie. Mam/miałem ostatnio przelotne problemy z czujnikiem stopki. Z polowej diagnozy wtyczka jest w ujjj zajebana pyłem lub kabel przetarty i nie kontaktuje. Poruszany przewód i motor odżywa. Musze chyba podnieść zbiornik żeby tam się jakoś dostać i obejrzeć/wyczyścić, ale to planuję zrobić przy okazji oddania zawieszenia na serwis w zimie. Udało mi się też rozeeebać chłodnicę. Tak to jest jak się jeździ z czysetkami, ale wyglądało to trochę smutno.
120238
Efektywnie nie ciekło ale wentylator zablokowany i nie dało się kontynuować dnia do końca, więc zjazd na bazę. Kupuję osłonę od kangurów, o taką (https://bboffroad.com.au/product/radiator-guard-husqvarna-701/). Mam nadzieję że rozwiąże problem. Jak na moją niekompetencję w terenie to i tak długo przetrzymała :D
Zylek, kup dongla na ten czujnik kosy. Bez sensu się męczyć.
A do czego ten dongiel służy?
Wojtkuuu
15.11.2022, 07:15
Wtyczka z rezystorem którą się wpina zamiast wiązki z czujnikiem stopki. Eliminuje problem razem z funkcją gaszenia moto przy wbiciu biegu na rozlozonej stopce.
Dzień się nie zapowiadał. Pizgało okrutnie. Piękny się okazał.
122768
122769
Takie spostrzeżenie z tegorocznego ER24: 701 to chyba najpopularniejszy motocykl offroadowy w PL. Jakby policzyć sztuki to były 701 i długo, długo nic ;)
Takie spostrzeżenie z tegorocznego ER24: 701 to chyba najpopularniejszy motocykl offroadowy w PL. Jakby policzyć sztuki to były 701 i długo, długo nic ;)
Pamiętasz jak mówiłeś o donglu!? To se kupiłem i nie zamontowałem :dizzy::dizzy::dizzy::dizzy: A mogło być naprawdę nieźle:at:
Ale tym ‚eko’ donglu czy tym od kosy ?
Ale tym âekoâ donglu czy tym od kosy ?
Od kosy. Stanąłem na minimum 10 min na ss4 i się z nim szarpałem
dynks oszukujący czujnik otwarcia stopki bocznej.
Jesli jest taki sam jak w 690 to wykonanie kosztowało mnie ok 10zł.
Od kosy. Stanąłem na minimum 10 min na ss4 i się z nim szarpałem
Na SS4 ja dłużej się babrałem w tej mazi piaskowej która się zrobiła w głębszych miejscach niż Ty z kosą pewnie ;) Jakoś lepiej mi się jeździ po suchym piachu jak jest głęboko.
Na SS4 ja dłużej się babrałem w tej mazi piaskowej która się zrobiła w głębszych miejscach niż Ty z kosą pewnie ;) Jakoś lepiej mi się jeździ po suchym piachu jak jest głęboko.
Os4 jechaliśmy jako 2 tak naprawdę, to ten co w piątek po południu jechaliśmy. Sobotni popołudniowy OS7 faktycznie był wyzwaniem, pewnie o tym piszesz. Nigdy jeszcze nie widziałem kałuż po kolano na piasku :D choć nie przeszkodziło mi to zrobić 3 czasu. W sumie to przez ten czujnik kosy nie zmieściłem się na pudle, więc uznaję to za dobry wynik:at:
Dzisiaj zamówiona 2023 :) Nie ukrywam, że ogarnęła mnie lekka ekscytacja.
Nic dziwnego. To świetny sprzęt. Ja nigdy przez sekundę nie żałowałem zakupu
No to mam i ja :D
https://i.imgur.com/WYIlXe1.jpg
gratuluje, teraz zacznie się zabawa w "ubieranie" ;)
dzieki ;) no cos tam trzeba dolozyc ale pomału.. na razie to golaskiem sie pociesze. jutro tablice ;D i cos by trza sie po dzielni pokrecic.
ogolnie pierwsze wrazenia kosmos. banan na gebie z kazdym odkreceniem manetki.
Zacznij od odkręcenia tych podnóżków pasażera i będzie od razu pierwszy tuning ;)
Pioter, gratulacje! Świetny wybór.
Bardzo mi się ta Huska zawsze podobała i czasami żałuję, że jej nie kupiłem. Może nawet bym się obszedł tylko jednym moto :)
Nie ma czegoś takiego jak jedno moto :)
Dzieki sudden. Jak cos to 2 sztuki w troche nizszych cenach jeszcze byly w elblagu i lodzi. Za 49700, w myslenicach mniej jak 53 nie chcieli zejsc (cena w katalogu niby 56). Moze jak zostanie cos na wyprz to jeszcze lepiej bedzie. A co do ilosci moto - u mnie zawsze jeden i jakos daje rade :D
o w lodzi demowka jest za 47900 - 14km.
https://www.otomoto.pl/motocykle-i-quady/oferta/husqvarna-701-enduro-demo-profi-lodz-ID6FEazU.html#gallery-open
Nie ma czegoś takiego jak jedno moto :)
Bardzo blisko mi do twojego stanu umysłu :at: Ale 701 robi naprawdę wiele, choć oczywiście to nie powód żeby w jakąś monogamię zaraz popadać :D
126096
Dzień dobry,
poszukuję właściciela 701 enduro z okolic Poznania-Swarzędza. Chciałbym popytać, pomacać, pogadać, bo przymierzam się do zmiany. będę wdzięczny.
Pozdro
Bardzo blisko mi do twojego stanu umysłu :at: Ale 701 robi naprawdę wiele, choć oczywiście to nie powód żeby w jakąś monogamię zaraz popadać :D
126096
Ja najbardziej lubię 701 też za wszechstronność i za możliwość samotnego bezstresowego wypadania w wycieczki offowe. Najczęściej się tak zdarza, że jak akurat mogę jechać to koledzy nie bardzo i jadę sam. Na 701 czuję totalny luz i świadomość, że z każdej praktycznie opresji się sam wyrwę. Teraz dokupiłem nowe 890 R i zaczynam testować jak to się w takim użytkowaniu sprawdzi. Na razie wycieczka z centrum na Mazury w te i z powrotem tym nowym TETem. Za wyjątkiem opon (te fabryczne mitasy w błocie żyją własnym życiem - co jest najbardziej stresujące jeśli idzie o przednie koło rzecz jasna) jestem pod wrażeniem poręczności tego sprzętu.
Ja najbardziej lubię 701 też za wszechstronność i za możliwość samotnego bezstresowego wypadania w wycieczki offowe..... i jadę sam. Na 701 czuję totalny luz i świadomość, że z każdej praktycznie opresji się sam wyrwę.....
Sugeruje więcej pokory. Nawet w pozornie nudnej okolicy można się wpier..lic że hej. Dzisiaj np kumpel kładł kreskę w wysokiej nawłoci. Widziałem tylko jego kask. Nagle znikną. Wylądował w zarośniętym a głębokim na jakieś 2,5 m rowie melioracyjnym. Na szczęście dość wolno kroił więc motocykl go nie nakrył. Godzinę we dwóch wyrywaliśmy z bagna po jajka i wytaszczlismy LC4ke po niemal pionowej skarpie. W takich i podobnych sytuacjach sam nie poradzisz, nawet na zarabistym motorku.
Pisałem kiedyś - 90kg betą jebnalem się na wywalonego wielkiego buka.
Zaplątałem się w gałęzie tak ze nie było opcji wyjść i wstać i lało się na mnie paliwo bo dopiero co zatankowałem.
Żeby wstać musiałem wykręcić sobie nogę tak ze po prostu płakałem z bólu. Gdyby ta wacha zaczęła się palić - nie chce myśleć.
Macie rację, napisałem o tej uniwersalności z własnej perspektywy - ja, szczególnie jak jadę sam to raczej wyłącznie po znanych trackach. Nie spodziewam się tam hardcore-u, choć oczywiście ulewne deszcze potrafią znacznie zmienić warunki. Natomiast do takiej jazdy jak moja 701 jest niezwykle uniwersalna. Robię kilkaset km czymś a’la TET i potem tego samego dnia mogę jeszcze na kołach wrócić asfaltem do domu.
A siedzenie nie przeszkadza w takim nawijaniu km...?
Zet poprawił i 5-6 stówek spokojnie nawijasz bez bólu doopy.
Thorgal77
23.10.2023, 11:39
siema pany - po długiej przerwie szukam czegoś następnego ( kolejnego) 701 chyba to je to... ktoś z okolic Katowic lub tarnowskich gór posiada taką by dupe posadzić - nie muszę jeździć ( chyba że ktoś sie uprze) ;-) - tylko na "sucho"...
Jak z przebiegami 10 - 15k - coś extra tam trzeba grzebać?
afrykanin
12.12.2023, 15:49
Co tu taka cisza:))) Panowie takie pytanko czy ktoś podłaczał dyno jet power comander do swojej husqvarny?
Który przedstawiciel w kraju ma 701 na jazdy próbne?
Widziałem testówke w Motoholikach w Wawie ale to jakiś czas temu. Możesz sprawdzić w Poznaniu - dirtbike.pl
szukam zębatki zdawczej 14z ale z gumą, ktoś-coś podpowie? JT jest ale bez gumy
Widziałem testówke w Motoholikach w Wawie ale to jakiś czas temu. Możesz sprawdzić w Poznaniu - dirtbike.pl
Dzięki.
W Poznaniu mają 701, ale jeszcze niezarejestrowaną.
Z gumą JT ma od 15 zębów. Nie spotkałem 14 z gumą. Na bank nie ma JT, Sunstar ani Supersprox.
afrykanin
29.01.2024, 17:13
Który przedstawiciel w kraju ma 701 na jazdy próbne?
Jak dobrze kojarzę to Liberty Motostore Wrocław , będę oddawał swoją na serwis do nich to mogę popytać od kiedy można na jazdy testowe brać.
Z gumą JT ma od 15 zębów. Nie spotkałem 14 z gumą. Na bank nie ma JT, Sunstar ani Supersprox.
dzięki
Widziałem 14 z gumą ale jakiś brand Asahi. Nie wiem co to za wynalazek.
Jak dobrze kojarzę to Liberty Motostore Wrocław
Dzwoniłem.
Jeszcze nie wiadomo czy będą mieli 690 czy 701.
Koło marca/kwietnia będą na pewno coś mieli.
Podobnie, jak u innych przedstawicieli moto max. do 2h/80 km.
Brak kaucji.
Tylko tankujesz do pełna przed oddaniem.
GasGas 700 to to samo co husqa701?
Na pewno cena GasGas jest ciut niższa.
Prawie. Gas jest 10 mm wyższy w kłębie , nie ma portu USB w standardzie i jest brzydszy :D.
Są drobne różnice w ramie pomiędzy Gasem a 701.
Dzięki Emek.
Macałem w niedzielę hsq. i chyba dzisiaj podjadę do Katowic obejrzeć GG.
Korbol ostatnio kupił w dobrej cenie tego Gasa. Na poważnie to jedna cholera co reszta. W mojej ocenie 701 ma lepszą kanapę. W sensie wygodniejszą.
Z tego co kiedyś interesowałem się tematem różnice pomiędzy GG/HSQ/KTM są kosmetyczne tylko.
No i cena - GG najtańszy
dzisiaj macałem GG kumpel wczoraj odebrał, no co by nie mówić Huska wizualnie ładniejsza i tylko tyle za to cena GG bardzo atrakcyjna w stosunku do Kata czy Huski
Odwiedziłem wczoraj GasGas w Katowicach i Liberty MotoStore we Wrocławiu.
Subiektywnie kanapa najlepsza w KTM. Potem na równi GasGas i hsqa, choć husqa ma tą kanapę większą. Na żadnym moto nie jeździłem, bo nie miałem kakakasku.
Według sprzedawców motocykle różnią się wizualnie (plastyki, siedzenia, tylna lampa). Reszta bez zmian (gasgas nie miał gniazdka usb). Szkoda, że przednia lampa nie jest już w technologii LED. We wrocku sprzedaż ktm/husqa prawie identyczna. Z ciągłym wzrostem husqi. Wrocek ma testówkę huskę i ktm a także wiele innych moto...
RAVkopytko
21.03.2024, 13:07
Artek,Masz w ryj :D
do Liberty mam może z 600 m,razem byśmy pooglądali ;)
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.