View Full Version : Maroko
Jest ktos z naszych w Maroku? Mam problem z AT .
Kajman z Ekipa powinni byc jeszcze
Co potrzebujesz? Gdzie jestes?
Nie wiem , afryka oslabla, jechac jedzie , ale nie ma mocy.
Tylny cylinder cos nie dziala.
Jestem pod Casablanca.
Skonczyly sie juz opcje.
Dzisiaj wieczorem będziemy w Casablance. Dzwoń do Kajmana.
Temat do zamkniecia, ogarniete.
Wypada napisać dla potomnych, że problemem były prawie nowe ¶wiece, szanujmy swój czas, a i komu¶ w podrózy to info może się przydać ;)
Wypada napisać dla potomnych, że problemem były prawie nowe ¶wiece, szanujmy swój czas, a i komu¶ w podrózy to info może się przydać ;)
To tak:
Afryka juz po wjezdzie do Maroka , cos przerywala. Wszysztko szlo na paliwo. Dojechalem do Tangeru i bylo ok, z malymi przerwami. Dojazd do Rabatu i AT zdecydowanie oslabla, choc byl odcinek , ze szla normalnie ,przy dodaniu gazu dusila sie , kaszlala, nie chciala jechac. Bardzo podobnie bylo , kiedy pompa padla i paliwo nie dochodzilo do gaznikow. Przejaz z Rabatu w strone Casablanki byl juz tragiczny. Ledwo szla 70 km/h. Swiece zostaly wymienione przed samym wyjazdem, zrobilem na nich max 2 tys km.
mirkoslawski
06.04.2017, 19:31
Przy nowych ¶wiecach ważne jest wygrzanie porz±dne tuż po zmianie, szczególnie przy irydowych. Chociaż zawsze jest możliwo¶ć, że jaki¶ bubel się trafił...dobrze, że sytuacja opanowana :)
Co rozumiesz przez wygrzanie?
Pzdr
Qter
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
mirkoslawski
06.04.2017, 22:00
Doprowadzenie do temperatury roboczej i przejechanie się na nich parę km - błędem jest uruchomienie silnika na nowych ¶wiecach na chwilę, na postoju, na chwilę. Słyszałem o tym od paru mechaników.
Ok. Zawsze tak robię :)
Pzdr
Qter
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Sizyrk-jakie to były ¶wiece?
Ja miałem problem z now± ¶wiec± w XR-ce i to była DENSO
Chyba jeden temat do zamknięcia, lec± dwa równolegle.
Sizyrk-jakie to były ¶wiece?
NGK zwykle ( nie irydowe)
Chyba jeden temat do zamknięcia, lec± dwa równolegle.
Jeden to relacja , ten byl z pytaniem , czy ktos jest w Maroku teraz.
Zreszta Afra dalej niecchodzi jak powinna.
Z wlasnego doswiadczenia - nie wyjezdza sie na dluzsze wycieczki po kupnie nowego uzywanego -motocykla, wiekszym serwisie itp. Trzeba przetestować kolo komina przynajmniej kilkaset km czy wszystko ok. Też tak mialem...
Z wlasnego doswiadczenia - nie wyjezdza sie na dluzsze wycieczki po kupnie nowego uzywanego -motocykla, wiekszym serwisie itp. Trzeba przetestować kolo komina przynajmniej kilkaset km czy wszystko ok. Też tak mialem...
Zgadzam sie z Toba, ale jak narazie to wszystkie bolaczki wynikaja , powiedzmy nie z winy AT. Pierwsza to swiece , zalozone nowe , na przednim wszystko ok, na tylnim nie, teraz pewnie tez cos podobnego........
Zawsze mi super mechanikowi mówili ,stare ¶wiece zabierać ze sob±!
Najważniejsze, że łogarnięte!
Zawsze mi super mechanikowi mówili ,stare ¶wiece zabierać ze sob±!
Najważniejsze, że łogarnięte!
Przy wymianie swiec zawsze ze dwie ida do pudelka , w razie w.
Czekam narazie na paczke , a w Maroku to roznie bywa:D
Temat do zamkniecia
Dzis AT poszla na warsztat , problemem okazala sie uszkodzona sprezynka na zaworku od ssania tylnego cylindra; zaworek sie nie domykal.
Gdzie¶ tam pisałem -sprawdĽ ssanie :)
Franz pisales , ale z moja wiedza mechaniczna nie wychwyce tego. Dopiero jak koles przystawil obydwa zaworki do siebie i mi pokazal , to byla roznica 2mm. No ale teraz wiem:D
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.