PDA

View Full Version : cegła


strobus1
24.02.2017, 19:11
Kumotrzy ratujcie
Pacjent to cegła bmw k100 z pierwszego wypustu. Problemy z wtryskiem. Ktoś coś?
ps Za polecenie motomirka daje bez ostrzeżenia...

ex1
24.02.2017, 19:46
chyba podobny problem ma JarekAT... napisz do niego może coś wymyslił...

daj też znać.jakie są objawy.. może to nie koniecznie wtrysk..?

Navaja
24.02.2017, 19:50
Może Zbyszek Gołowicz Ci coś pomoże? To bardzo dobry fachowiec.
Masz numer telefonu?

ArtiZet
24.02.2017, 20:08
Ciekawe, że na innym forum wszyscy polecaja MotoMirka ;-)

matjas
24.02.2017, 20:49
No ale jakie to są problemy??? Weź coś napisz więcej?

strobus1
24.02.2017, 22:09
Ciekawe, że na innym forum wszyscy polecaja MotoMirka ;-)

W sumie też powinienem być mu wdzięcznym za robotę..... Arti :umowa::umowa:
Kierowniku Matjasie donoszę, ze po synchro w/w motur chodzi jak traktor. W tym typie zasilania NIE synchronizujesz przepustnic - to robi fabryka i każe nie dotykać. Synchro robi sie przez bajpasy które wyglądają jak piloty. Wiec ustawiono baypasy jak piloty równiuteńko a rozregulowano przepustnice:vis:
Jak to teraz odkręcić??

ex1
24.02.2017, 22:27
W sumie też powinienem być mu wdzięcznym za robotę..... Arti :umowa::umowa:
Kierowniku Matjasie donoszę, ze po synchro w/w motur chodzi jak traktor. W tym typie zasilania NIE synchronizujesz przepustnic - to robi fabryka i każe nie dotykać. Synchro robi sie przez bajpasy które wyglądają jak piloty. Wiec ustawiono baypasy jak piloty równiuteńko a rozregulowano przepustnice:vis:
Jak to teraz odkręcić??

Kurde .. przyznam że niewiele zrozumiałem, napisz proszę jaki jest objaw nie możesz synchronizować przepsustnic..? wtryski podają paliwo..?

chodzi jak traktor... w cegle jest też przepływomierz, który też może źle wpływać na pracę..

kurde nie znam się.. tak mi przychodzi do głowy.. :)

nicek27
24.02.2017, 22:33
Pewnie to jest podobne do ustawiania przepustnic w Ducati.
Masz na myśli, że poza Bypassami można też regulować skład mieszanki czujnikiem położenia przepustnicy? Plus do tego jakaś śruba główna składu mieszanki w kompie?:dizzy:
Przepustnice synchronizuje się pod wysokie obroty, a wolne ustawia się Bypassami.
Jeśli tak to najlepiej serwisówka i robić wg niej. Ewentualnie jeśli wszystko identycznie jest jak ja pisze to może opowiem Ci jak to w Ducati się ustawia i spróbujesz tak samo w BMW?:D



:)

strobus1
24.02.2017, 22:47
Ex pozwolę sobie jutro przedzwonić do Ciebie. Problem jest przy odpalaniu oraz brak chęci do wkręcania sie na obroty. Odkręcasz manete i czekasz na reakcje 3 sekundy. No trochę inne mam oczekiwania do czterech w rzędzie. Problem prawdopodobnie spowodowany popękanymi króćcami ssącym, luzami zaworowymi i przede wszystkim dlubaniem przy przepustnicach bez zaznajomienia sie z manualem. Poczytajcie o Le- jetronicu. Jeden z pionierskich systemów wtrysku paliwa. Ilość wtryskiwanego paliwa zależy od ilości zasysanego powietrza. Ktoś niestety zaburzyl te zależność grzebaniem przy przepustnicach.

ex1
24.02.2017, 22:53
hehe.. nie wiem czy jestem dobrym zródłem informacji w tym temacie.. .. moja cegłowka też wykazuje podobny objaw.. choć może nie 3 sek.. a powiedzmy 0,5 sek.. :)

strobus1
24.02.2017, 22:57
Nie stresuje sie opiszesz mi ze szczegółami cztery śrubki i już będę szczęśliwy.

Vertus72
27.02.2017, 15:28
Zadzwoń do Zbyszka Gołowicza, przez telefon powie dużo bo to swóch chłop, a jeszcze lepszy mechanik od tej technologii z małym wąsem.
601241507

strobus1
17.03.2017, 16:54
Temat ogarnięty - cegła lata :) Sposób zaczerpnięty z forum k100.

JarekAT
17.03.2017, 17:02
Strobus1 to opisz po krótce.

strobus1
17.03.2017, 17:30
http://www.k100-forum.com/t1526-how-to-balance-the-throttle-bodies-solved
Proncie bardzo :)

ex1
17.03.2017, 23:58
i jak teraz jedzie..?

strobus1
27.03.2017, 13:32
Jak lata cegła?? Dostojnie. Równiutko ciągnie przez cały zakres obrotów, nie wibruje, odpala od pół obrotu wału nieważne zimna czy ciepła. Jak dla mnie to motorek dla spokojnego osobnika z inklinacją na klasyki. 35 lat temu, w czasie debiutu rynkowego, na pewno robiła ogromne wrażenie. Kultura pracy tego silnika robi wrażenie nawet teraz, kiedyś to był kosmos. Ja jednak wolę moc dużego olejaka, klasyczny w pewnym sensie tez już jest ;)
Pokaże, wam od czego się zaczęło...
ps skąd ten syf na przepustnicach ??

bicio
27.03.2017, 13:41
Ten syf to mi się kojarzy z wynalazkiem co się nazywa EGR ;)

strobus1
27.03.2017, 13:50
no patrz cza będzie zaślepić i pdfa usunąć przy okazji :)

bicio
27.03.2017, 13:53
Hehhe, ekologia panie ;)

szynszyll
27.03.2017, 14:13
nieszczelne zawory wlotowe. wali syfem z cylindra.