PDA

View Full Version : crf 1000l - dwie różne firmy gmol i płyta


dzinks
03.01.2017, 23:01
Hej,

Próbuję na odległość dobrać elementy do crfy, a może ktoś z Was już to przerabiał.

Plyta, która dosyć dobrze chroni boki to sw-motech. Przynajmniej na fotach tak wygląda :D Niestety nie mają ofercie dwóch gmoli - góra i dół, a tylko górny. Skoro tak to w oko rzucają się mi dwa modele: touratech - góra i dół lub Hepco-Becker. Czy ktoś z was ma zamontowane w takiej konfiguracji i nie ma konfliktu?

A może inna konfiguracja? Proszę o podpowiedź.

Emek
04.01.2017, 09:03
Tutaj koleś opisuje swoje wrażenia z Hepco.
vAqiJm9F8-M
Nie lepiej zostawić ori płytę i zmontować komplet który będzie chronił górę i dół? Oryginalna płyta w normalnym użytkowaniu spokojnie daje radę. Moim zdaniem wkładanie pancernych płyt to tylko zbędne zwiększanie masy. O ile ma to sens w lekkim enduraku do prześlizgowania się po kamieniach czy balach to 230 kg motocyklem raczej nie będziesz tego robił.

bukowski
04.01.2017, 18:54
Ja zostawiam płytę oryginał i montuje dolne, chyba givi.

radiolog
04.01.2017, 20:32
Za oryginalną płytę wpadają kamienie, poza tym z przodu jest za niska i rama jest narażona na kamienie, kolektor jest poza płytą. Już najechałem na kamień, który fabryczna by nie zdzierżyła

TROJAN
04.01.2017, 22:15
to chyba musiałeś przejeżdżać przez koryto Białki ....:dizzy::haha2:

dzinks
05.01.2017, 00:01
Tutaj koleś opisuje swoje wrażenia z Hepco.
vAqiJm9F8-M
Nie lepiej zostawić ori płytę i zmontować komplet który będzie chronił górę i dół? Oryginalna płyta w normalnym użytkowaniu spokojnie daje radę. Moim zdaniem wkładanie pancernych płyt to tylko zbędne zwiększanie masy. O ile ma to sens w lekkim enduraku do prześlizgowania się po kamieniach czy balach to 230 kg motocyklem raczej nie będziesz tego robił.
Słabo to wygląda. A co masz u siebie?



Tapatalkiem

dzinks
05.01.2017, 00:03
Za oryginalną płytę wpadają kamienie, poza tym z przodu jest za niska i rama jest narażona na kamienie, kolektor jest poza płytą

Ten odsłonięty kolektor wygląda właśnie jakby tylko czekał na strzała :cool:



Tapatalkiem

Emek
05.01.2017, 08:38
Nie przesadzajcie z tym uszkodzeniem kolektora. Ludkowie jeżdżą po świecie i jakoś nie zauważyłem odnotowania takiego przypadku. Ja mam gmole od Henrego. Co do kamieni które łapie płyta i uszkodzeniami powłoki na ramie to zgadzam się z radiologiem ale tutaj w mojej ocenie prościej zamontować przedłużkę błotnika niż dokładać dodatkowego żelaza.

dzinks
05.01.2017, 11:13
.... Ja mam gmole od Henrego......

Masz jakieś fotki? Leżał już nie raz na nich?




Tapatalkiem

Emek
05.01.2017, 11:18
Tu masz wątek Henrego.
http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=26540
Kilka razy leżała. Bezszkodowo, gmole poobijane, lakier poodpryskiwał ale nic się nie pogięło.

myku
05.01.2017, 21:32
Moja werrsja to plyta SW Motech .Dol gmoli TT pod DCT(jeszcze nie kupione ale wkrotce) a gora to wegierskie Motortek :D i jest cacy.

radiolog
05.01.2017, 22:52
Moja werrsja to plyta SW Motech .Dol gmoli TT pod DCT(jeszcze nie kupione ale wkrotce) a gora to wegierskie Motortek :D i jest cacy.
Motortek nie kłócą się z dolnymi TT, a płyta z TT?

myku
05.01.2017, 23:09
TT Z Motortekiem sie dogaduje,Jaskola ma tak,a ja widzialem,ze TT dogaduje sie z SW,po malych nacieciach.Wszystko razem ladnie pasuje do siebie trzeba tylko troche SW plyte ponacinac,ale bez przesady

radiolog
06.01.2017, 00:03
Czyli mógłbym wyrzucić górne TT i ich miejsce wstawić motortek

myku
06.01.2017, 08:47
Tak,Najlepiej odezwij sie do Jaskoly.Da ci zdjecia i powie co i jak.Jak dla mnie to najlepsze rozwiazanie
http://www.africatwin.pl/private.php?do=showpm&pmid=540776

radiolog
09.01.2017, 17:46
Tymczasem w TT, ponoć już w tym tygodniu ma być dostępna

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20170109/2935bbf8370a92123ba9605db3ce3673.jpg

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20170109/c699f034465b8c7ca6c09928e4b44d19.jpg

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20170109/de3d8c007ade92a9c70213324742dc92.jpg

Koło 300 euro, ponoć bez użycia spawów, wygięta ciśnieniem wody?

TROJAN
10.01.2017, 09:47
fajna płyta , szkoda tylko że nie srebrna ......

dolem
10.01.2017, 10:28
do czarnej będzie pasowała :)

madafakinges
10.01.2017, 10:49
To ile wyjdzie płyta+kompletne ogmolowanie w TT

Emek
10.01.2017, 11:14
Ze 3 tysie

myku
10.01.2017, 11:26
Srebrna będzie też. Widziałem w realu u TT.fajna i miałem na nią chrapke ale zdecydowałem się na sw

radiolog
10.01.2017, 12:19
Ja bedem puszczał swoje pełne ogmolowanie TT razem z płytą TT, jacyś chętni?

Witja
10.01.2017, 16:32
A co będziesz zakładał? I dla czego?
Jeśli to nie tajemnica;)

radiolog
10.01.2017, 16:44
A co będziesz zakładał? I dla czego?
Jeśli to nie tajemnica;)

Outback motortek combo, mam wrażenie, że więcej zniosą

myku
11.01.2017, 03:05
:Thumbs_Up:

madafakinges
11.01.2017, 09:55
http://boano.com/archivio/prodotti/Engine_Guard_CRF1000_Africa_Twin_CARBON_CRF1000_AF RICA_TWIN_Paramotori_1116_ENG.asp
Ja bym wolał zainwestować w taką osłone silnika.
Wszystkie te ameliniowe osłony nie chronią dekli.
http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=27507
Do tego gmole henrego i glebiąc czułbym się bezpiecznie jak na LC8

radiolog
11.01.2017, 10:14
Ale to nie ma 100% ochrony, natomiast po oglądnięciu tego filmiku
https://www.youtube.com/watch?v=31-M5_jKX2I

widać ,że to działa i zabezpiecza 95% wywrotek, poza tym z tego kąta łatwiej podnieść afrykę, z info na stronie outbacka pracują nad ochroną dekli

Emek
11.01.2017, 11:40
To co masz też zabezpiecza 95% wywrotek a 100% nie zabezpieczysz nigdy ;).

radiolog
11.01.2017, 12:38
Patrząc retrospektywnie, TT przy wszystkich glebach nie dotknęły nawet ziemi, afryka opierała sie na barkbusterach i tylnym secie, górne TT maja za dużą bezwładność bez podparcia w tylnej części, dolmy prawy ma mocowanie na wcisk miedzy ramę a śrube, nie jest to pełny otwór, mocowanie przodu przez pośredni kształtownik naraża na dość łatwe odkształcenie powyższego.

cygan
11.01.2017, 13:41
ja u siebie zamontowałem TT góra dół i płytę SW motech. Niestety w wersji manual nad płytą SW trzeba było trochę popracować - popierwsze wymagała odgięcia po obu stronach górnych krawędzi płyty a poza tym po lewej stronie trzeba było ją też przyciąś tak aby rura dolnego gmola się smieściła - odciąć trzeba było fragment mniejwięcej 1cm na 1cm.
za to jeśli chodzi o osłonę elementów to wygląda że płyta narazie nie ma konkurencji - no chyba że ta prototypowa TT. nawet płyta Apduro (prawie dwa razy droższa) wygląda słabo.

Witja
12.01.2017, 19:30
Zastanawiam się nad gmolami HEED basic czarne i dołem TT srebrne, lub HEED bunkier. Miałem w GS 800 i sprawowały się dobrze.
Jakieś uwagi, porady, doświadczenia?
Pozdrawiam

TROJAN
12.01.2017, 20:01
cygan mogę poprosić o fotkę tej kompilacji :bow:

Hiszpan11
12.01.2017, 20:17
cygan mogę poprosić o fotkę tej kompilacji :bow:

Sir Maciej Czy masz już ce er efe u siebie ??

TROJAN
12.01.2017, 20:38
juz stoi od 2 tygodni z przebiegiem moze 30 metrów :mur:

cygan
13.01.2017, 11:35
sorki ale ni chu....a nie mogę dodać zdjęcia. Trojan jak dasz maila to wyślę Ci fotke

cygan
13.01.2017, 11:48
http://africatwin.com.pl/picture.php?albumid=293&pictureid=1717


udało się ale nie wiem dlaczego obraca mi wszystkie zdjęcia do góry nogami:(

Emek
13.01.2017, 11:52
http://i.imgur.com/P3bsIwh.jpg?1

cygan
13.01.2017, 11:58
o dzięki , mi się wreszcie też udało:)

radiolog
13.01.2017, 12:27
A to nie nazbyt przesadzona koncepcja firmy Motortek?

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170113/3104f20e58d183fc33cc9eccead8f5f0.jpg

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170113/4ac369841d4789ef84705399063b3e5d.jpg

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170113/c3dcf90040e2b9510a6cbd0a544ecdf6.jpg

Nynek
13.01.2017, 12:49
A to nie nazbyt przesadzona koncepcja firmy Motortek?

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170113/3104f20e58d183fc33cc9eccead8f5f0.jpg

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170113/4ac369841d4789ef84705399063b3e5d.jpg

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170113/c3dcf90040e2b9510a6cbd0a544ecdf6.jpg

Ło Jezusie jakie to paskudne :dizzy:

radiolog
13.01.2017, 13:12
Też mi sie wydaje,ze przekombinował koncepcję
A wracając do płytvpod silnik, pisali o możliwym konflikcie takich wysokich płyt przy maksymalnym ściśnięciu przedniego zawiasu, wtedy koło jest bardzo blisko kolektorów

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170113/f4d0dd438a7fc8eb8ebe3882b5ad993f.jpg

Ślad gumy po kole na płycie Altridera

Motortek też musiał zmienić
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170113/cec59f0955c763625184b3e019953b5e.jpg

TROJAN
13.01.2017, 16:26
http://i.imgur.com/P3bsIwh.jpg?1

super

superancko , dzięki za fote

lessinorge
24.01.2017, 11:55
Hejka. Ja kupilem Polskie gmole od heed, jestem bardzo zadowolony.Przede wszystkim sa bardzo solidne i ich mocowania sa w takich punktach,ze przy glebie nie uszkodza sprzetu

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka

BlackDragon
16.03.2017, 14:44
cześć ,
ja właśnie odbieram moją afrykę z Salonu - i zdecydowałem się na TOURATECHA góra dół .


Sw motech - po prostu mi się nie podobały

HarryLey4x4
15.05.2017, 13:51
Hejka. Ja kupilem Polskie gmole od heed, jestem bardzo zadowolony.Przede wszystkim sa bardzo solidne i ich mocowania sa w takich punktach,ze przy glebie nie uszkodza sprzetu

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka

Czy miałeś już gleby?
Jaki masz kolor motocykla i jaki gmoli ?

tommi
15.05.2017, 14:41
Czy miałeś już gleby?
Jaki masz kolor motocykla i jaki gmoli ?

Panowie, jest osobny dział stworzony specjalnie dla NAT - proponuję tam kontynuować wątek.

HarryLey4x4
15.05.2017, 18:06
Wątek toczy się od 4 miesięcy i od 5 stron. Dlaczego teraz ma się przenieść do innego działu ? Może go po prostu w całości tam przenieść ?