Zaloguj się

View Full Version : "Podgłośnienie standardowego wydechu"


Kaju
16.08.2016, 11:58
Witam

Czy jest jakiś sposób aby standardowy tłumik bezinwazyjnie czyli np. poprzez wycięcie puszki stał się głośniejszy i bardziej agresywny?
Gdy obok mnie przejeżdża KTM to jestem trochę zazdrosny :P
No chyba że lepiej sprzedać oryginalny tłumik bo szkoda go psuć i kupić coś innego.

hellwoot
16.08.2016, 12:15
Zamontuj megafon na wylocie. Jedyny bezinwazyjny sposób. Bo ten: "bezinwazyjnie czyli np. poprzez wycięcie puszki" :D to już taki bezinwazyjny nie jest.
Kupuj leona, żadne wycinanie nie da takiego dźwięku jak ma leoś. Jak powycinasz to będziesz miał metaliczny dźwięk jakiegoś parcha z wspawanym oszustem zamiast kata ;)

Kaju
16.08.2016, 12:24
Zamontuj megafon na wylocie. Jedyny bezinwazyjny sposób. Bo ten: "bezinwazyjnie czyli np. poprzez wycięcie puszki" :D to już taki bezinwazyjny nie jest.
Kupuj leona, żadne wycinanie nie da takiego dźwięku jak ma leoś. Jak powycinasz to będziesz miał metaliczny dźwięk jakiegoś parcha z wspawanym oszustem zamiast kata ;)

leona :)?

hellwoot
16.08.2016, 12:31
http://www.wrs.sm/56010-large_default/leovince-lv-one-carbon-slip-on-exhaust-honda-xrv-750-africa-twin-omologato-95-05.jpg

a jak :D

redrobo
16.08.2016, 12:35
tylko Arrow paris dakar replica.

hellwoot
16.08.2016, 12:38
No i się zaczęło :D

Kaju
16.08.2016, 12:40
:P od razu mówie że kasa to mi z nieba nie leci :P
tego Arrow paris dakar replica nie mogłem nawet znaleść
natomiast jeśli chodzi o LEO to taki sie nada? http://allegro.pl/leovince-sbk-tlumik-sportowy-przelotowy-i6360075457.html#thumb/5


EDIT:
A może projekt naszego kolegi:
http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=20055

hellwoot
16.08.2016, 12:46
Nada się, tylko do każdego takiego komina trzeba jeszcze dorobić kawałek rury, inaczej nie zamontujesz.

Mhv
16.08.2016, 12:48
Poczytaj, było już na ten temat sporo. Psucie oryginału da się zrobić ale jest bez sensu. Jak zmiana to inny tłumik i potem strojenie układu pod ten tłumik. Oryginał prędzej bym zmienił ze względu na wagę. Trochę bardziej odkręcaj, wtedy lepiej gada. Miałem kilka tłumików w Afryce i dużo głośniejszy po prostu męczy i w lesie za głośny.

Kaju
16.08.2016, 12:49
Poczytaj, było już na ten temat sporo. Psucie oryginału da się zrobić ale jest bez sensu. Jak zmiana to inny tłumik i potem strojenie układu pod ten tłumik. Oryginał prędzej bym zmienił ze względu na wagę. Trochę bardziej odkręcaj, wtedy lepiej gada. Miałem kilka tłumików w Afryce i dużo głośniejszy po prostu męczy i w lesie za głośny.

Chyba zainteresuję się Huzarem, moja africa nie jeżdzi w terenie :), śmigam tylko po mieście i stwierdziłem że za mało mnie samochody słyszą.

Ypsi
16.08.2016, 12:51
Leon
http://www.sklep.tszoda.pl/214-tlumik-leo-vince.html

I również jestem za arrowem, ale na razie mam dużo innych wydatków.
http://allegro.pl/arrow-xrv-750-africa-twin-k96-04-wydech-tlumik-i6324675519.html

A jak masz mało pieniędzy, to bierz Huzara od kolegi z forum.

Mhv
16.08.2016, 12:54
Albo daj info na forum że szukasz używki, może ktoś ma. Ostatnio był jakiś motad za 200zł używka. Ja swojego sprzedałem już.

Kaju
16.08.2016, 12:58
Lubie polskie prosukty, biore Huzara.

Odpali po zmianie czy lepiej robic to u mechanika i potem gaźniki regulowac?

szymon25
16.08.2016, 13:02
Odpali nawet bez tłumika...

grohot
16.08.2016, 13:06
Mam tego motada i gra wyśmienicie! Żadnych db killerów przy 100-120 stałej prędkości prawie go nie słyszę, dopiero pod obciążeniem słychać trzewia:).
Wyglądał średnio, ale po użyciu kilku gradacji papieru ściernego i polerki wygląda dobrze.

Kaju
16.08.2016, 13:10
Odpali nawet bez tłumika...

w sumie głupie pytanie przy africe :P

robertG7
16.08.2016, 14:25
Jako że Zbyszek nie kwapi się zbytnio z owalem do afryki, to zapytam czy ktos posiada może tłumik Dominator i jak to gada z i bez db killera?

JarekO
16.08.2016, 14:33
Witam

Czy jest jakiś sposób aby standardowy tłumik bezinwazyjnie czyli np. poprzez wycięcie puszki stał się głośniejszy i bardziej agresywny?
Gdy obok mnie przejeżdża KTM to jestem trochę zazdrosny :P
No chyba że lepiej sprzedać oryginalny tłumik bo szkoda go psuć i kupić coś innego.

Zadzwoń do Edhausta. Masz blisko. Według mnie to bardzo dobra opcja.

kudlaty
16.08.2016, 14:46
Kaju, jak nie chcesz mieć kiedykolwiek problemów to zwróć uwagę na homologację wydechu.

hellwoot
16.08.2016, 16:25
No to ani huzar się nie załapie ani edhaust.
Można sobie nabić jakieś E15 na komin i będzie dobrze. Nadgorliwość gorsza od faszyzmu.
Wyroby edhaust mogę polecić, Edzio jest dobry fachowiec i na kominach się zna jak mało kto. Ceny też ma normalne. Nie masz do niego daleko, dryndnij, pewnie ma coś ze swoich wyrobów na jakimś moto, podjedziesz, posłuchasz i sam ocenisz.

Kaju
16.08.2016, 16:32
No to ani huzar się nie załapie ani edhaust.
Można sobie nabić jakieś E15 na komin i będzie dobrze. Nadgorliwość gorsza od faszyzmu.
Wyroby edhaust mogę polecić, Edzio jest dobry fachowiec i na kominach się zna jak mało kto. Ceny też ma normalne. Nie masz do niego daleko, dryndnij, pewnie ma coś ze swoich wyrobów na jakimś moto, podjedziesz, posłuchasz i sam ocenisz.

Dzięki , a na co komu homologacja? Nigdy nikt niczego mi nie sprawdzał, kratka na reflektor też pewnie jej nie ma. A stelaże też wątpie.

kiedyś jeździłem customem i tam to w sumie rama miała homologacje :P


PS: jakiś kontakt do edhaust?

JarekO
16.08.2016, 17:58
506 436 737. Ja mam w GSie modyfikacje. Zrobił mi od razu pomiar głośności. Łapie się w normę po przeróbce.

jorge
17.08.2016, 11:15
Gdzie badasz moto ze nie zwracają uwagi ? Mi Leona badają regularnie. Mam dedykowany nominał. Badają tyle ze lance wkłada w dB. Słuchaj ludzi skoro nie wiesz co to Leoś. Arrow ma lepszy dźwięk na mniejszych obrotach. Gaźniki reguluj pod przelot. Jak ktoś mówi ze nie trzeba - ma wypalone gniazda po paru latach.

teddy-boy
17.08.2016, 12:01
Ja mam Dominatora w Afryce,
ale taki rombowaty, widze na ich stronie ze nie juz nie maja w ofercie chyba.
Ale oval bedzie analogiczny

Kaju
17.08.2016, 13:37
Gdzie badasz moto ze nie zwracają uwagi ? Mi Leona badają regularnie. Mam dedykowany nominał. Badają tyle ze lance wkłada w dB. Słuchaj ludzi skoro nie wiesz co to Leoś. Arrow ma lepszy dźwięk na mniejszych obrotach. Gaźniki reguluj pod przelot. Jak ktoś mówi ze nie trzeba - ma wypalone gniazda po paru latach.

Na każdej stacji kontroli pojazdów nie sprawdzają... głośności.
Ani na Arrow ani na Leovince mnie nie stać. Kupuję Huzara. w teori 96 db z dbkillerem.

Pirania
17.08.2016, 15:33
Mam Huzara i spokojnie daje rade, wyrzucasz db i bajka, nie odstaje od loe a cena 1/3!

hellwoot
17.08.2016, 15:57
Nie wiem Jorge gdzie Ty na stacje jeździsz... u mnie też brak problemów z przeglądem a latam na szlifierce bez dbkilera. Gdzie taka lipna stacja? Lepiej ostrzegać innych :D

wezyr
17.08.2016, 19:38
http://africatwin.com.pl/showthread.php?p=491113#post491113

Tu masz w przedostatnim poście jak gada Huzar.... Właśnie zamówiłem taki i w przyszłym tyg mam nadzieję że już w swoim usłyszę ten dźwięk na żywo ;-)

jorge
18.08.2016, 14:58
Nie wiem Jorge gdzie Ty na stacje jeździsz... u mnie też brak problemów z przeglądem a latam na szlifierce bez dbkilera. Gdzie taka lipna stacja? Lepiej ostrzegać innych :D

Wylot na Kazimierz Dolny - kiedyś tam pojechałem i tak zostało od 7 lat. Biała czy jakoś tak się zwie. Badają spaliny - ino w dbkillerze ;). Badają mi wsio -od żarówek po sygnał itd. dźwięku nie - to sprawdza policja- ale ma raptem kilka urządzeń na kraj. Tak czy siak np. sprawdzali mi homologację w halogenach - że mam helli to się odpieprzyli. Mi w sumie to wisi - bo nie ma co znaleźć. Moja Afra jest młoda przebiegiem (44 kkm) - więc nie sobie Panowie popaczą. Ale szukam czegoś w centrum - na ten rok.

Lucky Luke
18.08.2016, 16:58
Na Gocławiu przy pętli autobusowej sprawdza nr VIN ;)

tom500
18.08.2016, 17:35
" Gaźniki reguluj pod przelot. Jak ktoś mówi ze nie trzeba - ma wypalone gniazda po paru latach.[/QUOTE]

To jak jest w końcu z tymi przelotami, np.Huzarem
Czy to faktycznie niekorzystne dla naszych skromnych piecyków???
Trzeba specjalnie regulować gaźniki pod to???
Czy ewentualnie jak sie założy końcowego dBkillera i już nie strzela z wydechu
to jest już ok???

Misza
18.08.2016, 19:14
Nie wiem za bardzo co wy tam byście chcieli regulować... jedyne czym możecie pokręcić to pilot jety. faktycznie jakby troche nimi pokręcić to jakby strzelanie w wydech przy hamowaniu silnikiem lekko zmalało. Ale zrobiłem to chyba dopiero z 4 lata po założeniu przelotu... a przelot to mam kurwa zajebisty. Zaworom nic się nie działo - zero regulacji, więc i pewnie zero przysmażania przylgni.

zbyszek
18.08.2016, 21:10
Gaźniki reguluję się poprzez zmianę dysz, zmianę wysokości iglicy lub jej wymianę razem z rozpylaczem.
Jest to dość pracochłonne, i może być kosztowne jeżeli potrzeba kupić kilka zestawów dysz na podmianę.
Z silnikami użytkowanymi normalnie nic się nie dzieje na przelotowych tłumikach, co innego w sporcie, kiedy silnik pracuje w ekstremalnych warunkach przez dłuższy czas.

Po wymianie na przelot należy obserwować kolor świec zapłonowych.
Sprawdzamy po montażu jaki mają kolor elektrody świecy, powinny być brązowe. Robimy minimum 50 km normalnej jazdy, jak silnik ostygnie ponownie sprawdzamy kolor elektrod świecy jeżeli są brązowe, jest OK. Elektrody nie mogą być białe(uboga mieszanka) ani czarne okopcone (zbyt bogata mieszanka)

Prawda jest taka że mało kto bawi się dyszami, iglicami, poziomem paliwa etc montuje się przelot i w zasadzie tyle. Jeżeli ktoś sprawdzi kolor świecy to już dobrze...;) a motocykle robią kilometry sezon za sezonem.