PDA

View Full Version : niemiec plakal jak sprzedawal


MacGyver
19.07.2016, 17:06
Witam

Stalem sie dzis szczesliwym posiadaczem AT 750 '00

Jazda testowa nie urzekla mnie nadmiarem mocy ,a ze motocykl ten pochodzi z rynku niemieckiego od razu nasunela mi sie mysl o blokadzie.

Stad pytanie:

Czy ktokolwiek z was posiada wiedze na temat blokady mocy stosowanej na rynek niemiecki ( tj ; dysze , kryzy , wydech , a moze CDI) ?

Pozdrawiam

Inzynier MacGyver

kraft90
19.07.2016, 17:13
Witaj, sprawdź jaka moc masz w dowodzie niemiecki. Afryki były blokowane na króćcach dolotowych i miały inne dysze.

MacGyver
19.07.2016, 17:20
Niestety nie mam niemieckiego briefu gdyz import tego motocykla to bardziej epicka opowiesc niz zwykly handel.

Czy masz jakies dane nt jakie dysze byc powinny ?

rambo
19.07.2016, 17:22
Nie ma prostszego sposobu.

Zdejmujesz zbiornik potem Gaźniki i patrzysz w króćce dolotowe.
Jak są zwężki, wymieniasz na króćce bez zwężek i już :at:

Nie dławiona AT idzie 180kmh
Dławiona 160kmh i koniec.
Przyspieszenie w zasadzie podobne, ale vmax inny

voxan69
19.07.2016, 20:48
Podobno wersje zdławione na Szwajcarię miały też inne wałki rozrządu?

Maupa
19.07.2016, 21:12
Można spojrzeć w numer na tabliczce znamionowej.
Jest tam zakodowany kraj docelowy po produkcji, moc, itp.
W Haynesie jest taka tabelka z wyjaśnieniami co oznaczają kolejne cyferki.

maciej33
19.07.2016, 21:16
Można spojrzeć w numer na tabliczce znamionowej.
Jest tam zakodowany kraj docelowy po produkcji, moc, itp.
W Haynesie jest taka tabelka z wyjaśnieniami co oznaczają kolejne cyferki.

Na naklejce pod siedzeniem tez jest kod na jakie kraj szly

Ypsi
19.07.2016, 21:20
W afripedii również jest wyjaśnienie
http://faq.africatwin.com.pl/index.php/Dekoder_numeru_ramy

Ale może już ktoś odblokował, więc i tak trzeba sprawdzić króćce.

A teraz gupie pytanie, nie da się wyciągnąć króćców, bez demontażu gaźników? :)

szymon25
19.07.2016, 22:06
Nie da się

Franz
20.07.2016, 07:45
Niemcy mogły zablokować tylko na 34 PS jeśli oryginalny niemiecki . Wtedy jest muł
Jak koledzy wcześniej wspomnieli - króćce i dysze
Austria i CH 48 PS jak był reimport . Jeździ jednak wtedy prawie jak oryginał i nawet byś nie poznał. Dół silnika nawet lepszy ,góra gorsza

MacGyver
20.07.2016, 08:04
dzieki za podpowiedzi

Czy ktos z was ma dokladna wiedze nt jakie dokladnie dysze powinny byc w wersji niezdlawionej ?

W przyszly weekend zamierzam ja zaserwisowac wiec wszystko sie wyjasni