PDA

View Full Version : Wydech sportowy


vtwin90
24.06.2016, 16:08
Takie pytańsko chopy plusy/minusy co do wydechu sportowego w AT czy w ogóle jest sens zakładać mam włoskiej firmy MASS z debilem kilerem homo też jest i tak się zastanawiam -jedynie co do mnie przemawia to masa ,oryginał to wiadomo 5 kilo jak nie więcej a ten to jedynie 1.3kg. Jak wygląda spalanie czy wam z wrosło itp..

Mirek Swirek
24.06.2016, 16:34
Hej. Mialem Lasrera i dwa Leony w At. Spalanie wzrasta tylko wtedy, kiedy chcesz posluchac jak sobie gada pucha i odkrecasz i odkrecasz ;)
Aktualnie czworka na karbonie z kilerem, 400 na zbiorniku spokojnie.

vtwin90
24.06.2016, 16:49
Zazwyczaj przy każdym tak jest jak maneta ciężka to pali a co z średnim zakresie dynamika silnik itp. ?

Mirek Swirek
24.06.2016, 17:38
Moj kolga twierdzi, ze moja czworka lepiej przyspiesza od jego siodemki. On ma Motada. Wniosek z tego taki, ze Leony sa szybsze ;)
Dynamika lekko na plus, sredni zakres bez zmian. Ciezko mi opowiedziec. Przyzwyczailem sie. Silnik gra, oleju nie ubywa. Jezdze zazwyczaj setka, maks jeden dwa.
Dla mnie zmiana na plus. Nizsza waga, walory dzwiekowe. Minusow brak.
Aha... stelaz symetria.

vtwin90
24.06.2016, 18:52
Dorobię rurę miedzy kolektor a tłumik założę i zobaczę zawsze idzie wrócić do oryginału

Zmyler
24.06.2016, 19:00
Nie zapominajcie chłopaki o odpowiedniej regulacji gaźników po założeniu całkowitego przelotu.Wzbogacenie mieszanki konieczne. A już minimum to skład mieszanki wolnych obrotów.Idealnie by było większe dysze ,iglica wyżej itd a na to trzeba trochę cierpliwości i umiejętności.Chociaż niektórzy jeżdżą bez żadnych regulacji i mówią że jest ok ja będę się upierał że wyjście z wolnych obrotów tak gdzieś do średnich jest słabsze niż na oryginale a czasem pojawia się dziura w pewnym zakresie (właśnie to przerabiałem w Bandicie 1200).

Mirek Swirek
24.06.2016, 19:15
Mialem juz puche w moto, a gaznik dalem na mycie i regulacji juz pod katem puchy. Odbylo sie to bez nadzwyczajnej magii. Dziala.

Zmyler
24.06.2016, 21:14
Miras i tak się będę upierał.Eksperymentowałem na tych samych ustawieniach z dbkilerem i bez,z jednym i z dwoma dbkilerami i z całkowicie wolnym przelotem i jest to wyraźni do wyczucia przynajmniej w 4w rzędzie i nie widzi mi się żeby v2 było inaczej.pozdro

Mirek Swirek
24.06.2016, 21:19
Miras i tak się będę upierał.Eksperymentowałem na tych samych ustawieniach z dbkilerem i bez,z jednym i z dwoma dbkilerami i z całkowicie wolnym przelotem i jest to wyraźni do wyczucia przynajmniej w 4w rzędzie i nie widzi mi się żeby v2 było inaczej.pozdro

Zapewne jest jak mowisz Piotrze. Ja mam jednego, ostatniego killera i muzyka gra ;)

szymon25
24.06.2016, 21:44
Motad ryczy wściekle. Aż dostałem syndromu nerwowego nadgarstka.

motormaniak
24.06.2016, 22:04
czy afra wymaga zmiany dysz po zmianie wydechu zależy także od modelu. RD03 ma wielkie dysze, rd04 inne gaźniki, ale dysze spore- ale już rd07a- ekonomiczna, ale skastrowana po założeniu przelotu straci na dynamice i będzie ubogo.