PDA

View Full Version : awaria ST 750


Tolecki
03.01.2016, 19:44
Witam! Moze ktos mi powie jaka moze byc przyczyna niezapalania sie kontrolki luzu w Super tenere 750 ai zarazem niemozliwosc odpalenia.Wszystko chodzilo jak trzeba ,po zatrzymaniu sie i wylaczeniu silnika nie zapalila sie kontrolka luzu.Pozniej nie uadlo sie juz jej odpalic (w ogole nie kreci) NIC.Swiatla ,sygnal i reszta kontrolek jest.

szymon25
03.01.2016, 19:52
ja bym podejrzewał czujnik luzu. a na sprzęgle zapala?

Tolecki
03.01.2016, 20:06
W ogole nie kreci

marekw
03.01.2016, 20:37
Albo czujnik luzu albo czujnik stopki bocznej.moze byc też coś z instalacją.

ferolo
03.01.2016, 20:41
a kręci rozrusznikiem sprawdzałeś bezpiecznik główny?

szymon25
03.01.2016, 21:00
zewrzyj bieguny przy przekaźniku rozrusznika np srubokretem, sprawdzisz czy pali z pominięciem czujnika. albo spróbuj z zaciągu :)

wolly
03.01.2016, 21:54
zaciągu to na wojnę można iść, jest zima i teresa się wypięła na jazdy; sprawdź czujnik przy klamce lewej

mareksz007
04.01.2016, 07:45
Zrób spanie w garażu, jutro wieczorkiem może "wpadnę". Zorganizuję podlaski "prąd" na pewno odpali.

Tolecki
04.01.2016, 08:25
Po co w garazu przeciez chata wolna,Wpadaj

Prince
04.01.2016, 12:34
Stawiam na czujnik bocznej. Syf jest i nie wraca. Ręką wysuń pstryka i zobacz. Nic prostszego.

sluza
04.01.2016, 12:44
Stawiam na czujnik bocznej. Syf jest i nie wraca. Ręką wysuń pstryka i zobacz. Nic prostszego.

a jaki to ma związek z kontrolką luzu?

Tolecki
04.01.2016, 15:00
Przedtem jak stala na bocznej to palila.

Tolecki
04.01.2016, 15:03
Bo jesli bedzie na biegu to nie zapali...

cezeters
04.01.2016, 16:49
Zewrzyj kabelek z czujnika luzu do masy i sprawdz czy kreci. Może czujnik się zawiesił i moto myśli że jest na biegu. A do tego zmostkuj przewody od czujnika przy sprzegle bo moze i on nie łączy. A żeby wyeliminować usterke rozrusznika to tak jak już ktoś pisał śrubokręt między styki stycznika rozrusznika. I musi się coś pokazać.

wolly
04.01.2016, 17:07
http://moto.elban.net/wp-content/uploads/2014/04/XTZ750-PL-instalacja-du%C5%BCa.pdf
no i chyba wszystko jasne powodzenia a śrubowkrety wkładaj w wkręty panowie trochę kultury technicznej a nie rzeźnia

Tolecki
04.01.2016, 17:29
Chcem to zrobic ale najpierw dostac sie do tego kabelka. Do rozrusznika taki sam dobry dostep.Tu trzeba pol motoru rozbierac!!

wolly
04.01.2016, 17:45
Tolek wstaw do ciepłego to foch minie ale nie w pięć minut :haha2: zrobił ci się nie-kontakt gdzieś i popstrykaj w ciepłym off-red... teresa to ciepłolubna jest i masy kolego masy posprawdzaj bo to takie niechciane dziecko jest o kostkach nie wspomnę a napewno zagdacze radosnie

Tolecki
04.01.2016, 20:14
Dzieki wolly,Ona stoi w garazu ale foch nie mija .I tak musze rozebrac ,zdjac zbiornik zeby zobaczyc stan filtra powietrza.Przy okazji cos jeszcze sie zobaczy.Marek ma wpasc jutro to moze przy rozjasniaczu umyslu cos sie wyjasni!

cezeters
04.01.2016, 21:52
Mialem st750 i tam wizualnie stanu filtrów powietrza nie sprawdzisz. Są dwa i tak zakręcone, że do środka trzeba chyba mini kamerką zaglądać. Jak potrzepiesz i syf wypada to zmienić wypada. A kiedyś tanie nie były tzn sto pare złotych za oba, przy dużo niższych zarobkach to bolało. Trzepanie i dmuchanie bez możliwości sprawdzenia efektów to był tylko zabieg tymczasowy przed nazbieraniem skarbonki pieniędzy.

Tolecki
06.01.2016, 19:49
Byl Marek i doszedl .Po pierwsze zakorodowaly przewody przy klamce sprzegla i zawiesil sie czujni biegu jalowego,przy okazji zagdakalo tez bmw 650f ktore nie chcialo zapalic gdyz okazalo sie ze w zbiorniku byla stara benzyna ktora zamienila sie w niewiadomo co.

wolly
06.01.2016, 20:20
no na podlasiu nie ma niemożliwe, a cuda robią na drugi dzień

dawid8210
06.01.2016, 20:41
Do diabła z tymi benzynami! W zeszłym roku po zimie zajrzałem do zalanego do pełna baku, a tam wacha zmieniła kolor na jakiś rudy...