View Full Version : Dlaczego lubię Nową Afrykę
Zgodnie z zyczeniem Mallory.
Dawać. Zdjęcia połamaynch kardanow, spalonych regulatorów i tykalacych pomp paliwa.
:Thumbs_Up:
Proszę. Nową Afrykę lubię bo nie ma kardana.
http://denis.roger84.perso.sfr.fr/FotoMoto/Cardan%20BM/CardBMW_R1200GS_Adv_last-018rp.jpg
Lubie bo ... jest Afryką ;)
Lubię bo jest nie przesadzona.
59417
59418
Trudno lubić coś czego się jeszcze nie spróbowało.
Jeśli już to można by tak zaocznie za to że wreszcie powstała.
Ale czy polubię to się okaże jak zrobię nią trochę kilometrów a bardziej jak dorówna obecnym Afrykom tylko że na to trzeba poczekać choć z 15 lat.
Bo nie ma kardana, czyli są zębatki, czyli i wałek zdawczy się znajdzie :D
Bo nie ma kardana, czyli są zębatki, czyli i wałek zdawczy się znajdzie :D
Może jest na stałe z zębatką :)
A ja ją lubię za to, że JEST !!!!
Mirek Swirek
20.11.2015, 12:07
A ja ja lubie, bo nie widzialem, macalem, jezdzilem i obym zdania nie zmienil nigdy.
yacekgda
20.11.2015, 12:28
Normalnie PREDATOR!
A ja ją lubię bo nie ma jeszcze zdjęć jak się popsuła i zostawiła kogoś w czarnej dupie :)
Ciekawe jakie będą nowe furie :osy:
Ja ją lubię za to że pojawił się nareszcie motocykl który na prawdę mi się bardzo podoba :at:
Kiedyś będę ją miał:drif:
borys609
20.11.2015, 21:17
Sami onaniści normalnie...
Jeden ją lubi, drugi kocha, a trzeci da się za nią pociąć...
A to przecież tylko zlepek złomu stalowego, aluminiowego i plastikowego zapakowanego w zgrabnej formie polanej soczystą dawką marketingu... Ale nieeee, sami cholera znawcy i wielbiciele....
Normalnie złoty Graal się pojawił na ekranach komputerków i wyznawcom jedynie słusznej ideologii motocyklowej zrobiło się na tyle mokro w majtkach, że bez wstydu o tym rozgłaszają wszem i wobec...
Panowie, ogarnijcie się! Nie róbcie z siebie pizdy!
Będzie nowa Afra, to będziemy dyskutować o tym czy ją lubimy... przez pierwsze 10 lat tylko z tymi co ją kupili w salonie :).
Lubić to można GS-a, ot co! :P
Pozdrawiam!
A ja ją lubię za to, że pan Hąda konstruując ją stworzył motocykl, który w ocenie większości Czarnuchów nie miał prawa powstać. Za to, że jest zaskakująco piękna i robi wrażenie żylety. Kiedy zakochujemy się w kobiecie, najczęściej nie mamy pojęcia jaka ona naprawdę jest, mamy tylko swoje wyobrażenie. A nowa Afra jest godna tego, żeby się w niej zakochać bez pamięci. Oby nie było rozczarowania po ślubie... czego sobie i wszystkim życzę.
To mówilem ja, Jarząbek Wacław.
Kolego Borysie, informuję uprzejmie iż nie jestem pizdą i jestem w miarę ogarnięty. Tak, dla porządku.
Ciekawe jakie będą nowe furie :osy:
JAKIE? 'k...wa nie mam na kolejną ratę' ??? :haha2:
Johen w sumie w kilku zdaniach zamknąłeś to dla czego chce się kolejnego, nowego, innego motocykla /niepotrzebne skreślić/.
Borys napisał po niemiecku :D :D :D :D :D :D hehehehehe
a tak wogle to ciekawy jestem mocno jak się będzie kształtowała sprzedaż na rynku ełropejskim... oby nie trza ich byo malować w tych pojebanych czasach w khaki mat.
m
A ja ją lubię za to, że pan Hąda konstruując ją stworzył motocykl, który w ocenie większości Czarnuchów nie miał prawa powstać. Za to, że jest zaskakująco piękna i robi wrażenie żylety. Kiedy zakochujemy się w kobiecie, najczęściej nie mamy pojęcia jaka ona naprawdę jest, mamy tylko swoje wyobrażenie. A nowa Afra jest godna tego, żeby się w niej zakochać bez pamięci. Oby nie było rozczarowania po ślubie... czego sobie i wszystkim życzę.
To mówiłem ja, Jarząbek Wacław.
To porównanie jest zajebiście trafne do momentu kiedy ta nasza wymarzona piękność się nie odezwie lub nie pójdzie na zakupy.....każdy wokół chciałby ją nam wydmuchać ale niekoniecznie żyć z nią na co-dzień.....poczekamy zobaczymy....i oby nie było rozczarowania !
Panowie, ochłońcie trochę.....
marecki999
20.11.2015, 22:24
kolejny watek z du...
co to zupa pomidorowa - lubie nie lubie ????
Ja lubię Afri bo jest piękna, nie lubię gs-a, bo jest paskudny, a chciałbym multistrade enduro bo ma V-ke :D
Borys609 ;)ażebywołcipynk:D
A ja ją lubię za to, że pan Hąda konstruując ją stworzył motocykl, który w ocenie większości Czarnuchów nie miał prawa powstać. Za to, że jest zaskakująco piękna i robi wrażenie żylety. Kiedy zakochujemy się w kobiecie, najczęściej nie mamy pojęcia jaka ona naprawdę jest, mamy tylko swoje wyobrażenie. A nowa Afra jest godna tego, żeby się w niej zakochać bez pamięci. Oby nie było rozczarowania po ślubie... czego sobie i wszystkim życzę.
To mówiłem ja, Jarząbek Wacław.
To porównanie jest zajebiście trafne do momentu kiedy ta nasza wymarzona piękność się nie odezwie lub nie pójdzie na zakupy.....każdy wokół chciałby ją nam wydmuchać ale niekoniecznie żyć z nią na co-dzień.....poczekamy zobaczymy....i oby nie było rozczarowania !
Panowie, ochłońcie trochę.....
No raczej z honda to można zostać na dłużej. Jeżdżąc KTM Mam wrażenie że fajnie wyskoczyć na numerek, ale tak na dłużej to jest męcząca i droga w utrzymaniu.. jak narwana blondi.
borys609
21.11.2015, 10:45
Jochen, miło mi, że chociaż Ty wniosłeś sprzeciw! Odnotowałem, przy najbliższej okazji warto to oblać :).
Pozdrawiam Panów romantyków... :)
kolejny watek z du...
co to zupa pomidorowa - lubie nie lubie ????
Nie podoba ci się to wypad. Po ch. śmiecisz?
W temacie to miejmy nadzieję, że nowa królowa spełni oczekiwania.
Podobają mi się te kształty, kibić wysmukłą ma, zadek powabny i oczka piękne.
Będzie ostra sztuka. Takie lubię :D
Pierwsza furia? Szyna Can:p
Może mała sonda?
marecki999
21.11.2015, 20:08
Nie podoba ci się to wypad. Po ch. śmiecisz?
W temacie to miejmy nadzieję, że nowa królowa spełni oczekiwania.
Podobają mi się te kształty, kibić wysmukłą ma, zadek powabny i oczka piękne.
Będzie ostra sztuka. Takie lubię :D
A co Ty taki agesor!!??
Popatrz ile jest wątków o lubie to tamto... itd.
Ile stron na temat Nowej Afryki. ...
Chcialbym przeczytać konkretnie ... "lubię w nowej Afryce to tamto... to mi nie pasuje"itd,
Ale od osób ,które miały okazję poznać ja organoleptycznie, a nie spuszczaly się przed monitorem. ...
Takich wpisów oczekuje, a nie czyichś fantazji...
W temacie... czy lubie ? napiszę jak przejade nią conajmniej 500 km . Narazie moge napisac ,że jest piękna :drif: i jako motocykl podoba mi się bardzo.
Borys, każda okazja do oblewania jest dobra... brak okazji w zasadzie też może stać się okazją, hehe
A co Ty taki agesor!!??
Popatrz ile jest wątków o lubie to tamto... itd.
Ile stron na temat Nowej Afryki. ...
Chcialbym przeczytać konkretnie ... "lubię w nowej Afryce to tamto... to mi nie pasuje"itd,
Ale od osób ,które miały okazję poznać ja organoleptycznie, a nie spuszczaly się przed monitorem. ...
Takich wpisów oczekuje, a nie czyichś fantazji...
W temacie... czy lubie ? napiszę jak przejade nią conajmniej 500 km . Narazie moge napisac ,że jest piękna :drif: i jako motocykl podoba mi się bardzo.
Moim zdaniem już teraz, bez testowania można oddać opinię. Są zdjęcia i filmy, wielu się przymierzyło i podotykalo.
Nie ma się też co dziwić że większość chwali. Jest to Forum Africa Twin i bardziej oczekiwanego motoru nie widzieliśmy od dekady... no i raczej jak narazie wtopy nie ma. Specyfikacja w przynajmniej 90% pasuje naszym oczekiwaniom.
... Specyfikacja w przynajmniej 90% pasuje naszym oczekiwaniom.
To może ja przypomnę trzy najważniejsze (dalej było trochę rozbieżności):
1. V-ka
2. Pojemność ~800 ccm
3. Niska waga
.
.
.
.
Lepi co do V-ki masz 100% racji, reszta to już zależy... dla mnie nie mała waga to akurat zaleta, powinna być pancerna jak stara ;)
Widzialem macalem wachalem sluchalem
wstepnie sie odoba choc teskbie za starą :(
Mysle ze bedzie wielu zadowolonych !
Pozdrawiam
To może ja przypomnę trzy najważniejsze (dalej było trochę rozbieżności):
1. V-ka
2. Pojemność ~800 ccm
3. Niska waga
.
.
.
.
800 i waga to się zgadzam.
Fałka mnie grzeje.
Czyli to 90% chyba się zgadza ☺
borys609
23.11.2015, 12:43
Nie chce mi się kopać w archiwach, ale tak mniej więcej z pamięci polecę...
Rok-dwa temu, te zachwyty ortodoksów, że nowa Afri jednak chyba będzie...
A jaka ma być, jaką chcecie żeby była?
A ma być zajebista, odpowiadają wyznawcy jedynie słusznej marki i modelu! Zajebistsza niż LC8 ADV! Dużo zajebistsza!
I litrowy piec koniecznie w V. Bez tego nie będzie to Afryka!
I waga, koniecznie poniżej 200kg, najlepiej 160-180. I dakarowa specyfikacja!
I po 300mm skoku zawieszeń, a jak Bozia da to więcej! Tak chcemy, odpowiadali chórem zaślepieni miłością i otępieni alkoholem...
Ma być zgrabna i powabna! Ma być absolutnie niezawodna, serwisy po 10tys km! Rozrząd na śrubkach, reszta naprawialna młotkiem i przecinakiem! Takiej afryki chcemy! - krzyczeli jeden przez drugiego, niczym arabscy jegomoście w tłumie aktywnych wyznawców Allaha...
I kosztować ma nieco może ponad 30 tys zł! -krzyczeli żyjący w realnym europejskim ubóstwie Polacy...
A dziś?
Nikt na niej jeszcze nie jeździł, dwie osoby macały w salonie pod pilnym okiem ciecia uzbrojonego w gaz pieprzowy i paralizator, jeden dla dobra ludzkości wyszedł z propozycją przeprowadzenia badań niszczących co nie spotkało się z publicznym aplauzem...
Absolutnie wszyscy ją kochają, bo jak się okazuje w 100% spełnia ich wieloletnie tęsknoty i wyobrażenia za następczynią starej dobrej RD04.
I w dupie mają, że nie V tylko R2 (choć to może akurat lepiej z wielu względów).
Że nie 180 na mokro tylko 240 na sucho (tak ogólnie).
Że nie surowa rajdówka, tylko napchany elektroniką kondon z kolektorami pod silnikiem, niskim błotnikiem, plastikowymi handbarami i tłumikiem wielkości transkontynentalnego pocisku balistycznego...
Niektórzy nawet dadzą się wychłostać za teorię, że ABS i automatyczna skrzynia biegów są niezbędna do sponiewierania sprzęta w piasku, błocie i krzaczorach!
Raptem każdy poczuł się ekspertem od serwisu zaworów na płytkach, zwłaszcza podczas wyprawy w czarną dupę. Pomijam już niedemontowalne cylindry bo to jest kibel oczywisty patrząc z perspektywy dłuższego przebiegu motocykla..
Do wyświetlacza jak ze statku kosmicznego w filmie Obcy z '79 roku już się nie przyczepię, bo to kwestia gustu, ale w temacie "Lubię" to ja nie lubię...
I nikomu nie przeszkadza cena prawie jak za GS-a 1200 po przecenie rocznikowej... Wszak za marketing trzeba zapłacić..
I każdy widzi przepaść postępu technologicznego w stosunku do starszego o 13 lat LC8 ADV!
Reasumując...
Koledzy moi drodzy, najmilsi! Jesteście jak chorągiewki! :)
Lubicie ułudę, a rzeczywistość naginacie do wytrawionej przez lata teorii!
A czy lubię Nową Afri, czyli XRV... tfu.... CRF cośtamcośtam?
Na szczęście mnie na nią nie stać, więc mam ten zaszczytny komfort oznajmienia, że Nie Lubię :). Gdyby było odwrotnie choć w jednej kwestii, miałbym nielichy problem :).
Pozdrawiam!
P.S. I dajcie już odpocząć tej prawej ręce, bo i odciski będą i członek od masturbacji sfatygowany :).
Borys609,
tyle Ci "powiem":
http://zmniejszacz.pl/zdjecie/340/3774492_WP_20151122_10_45_37_Pro.jpg
O żesz fcuk, myślałem, że jeden palec pokazywałem :P
Masz problem, facet..wyluzuj bo Ci coś pęknie (i nie chodzi tu o wał)..
:haha2:
Nie chce mi się kopać w archiwach, ale tak mniej więcej z pamięci polecę...
Rok-dwa temu, te zachwyty ortodoksów, że nowa Afri jednak chyba będzie...
A jaka ma być, jaką chcecie żeby była?
A ma być zajebista, odpowiadają wyznawcy jedynie słusznej marki i modelu! Zajebistsza niż LC8 ADV! Dużo zajebistsza!
I litrowy piec koniecznie w V. Bez tego nie będzie to Afryka!
I waga, koniecznie poniżej 200kg, najlepiej 160-180. I dakarowa specyfikacja!
I po 300mm skoku zawieszeń, a jak Bozia da to więcej! Tak chcemy, odpowiadali chórem zaślepieni miłością i otępieni alkoholem...
Ma być zgrabna i powabna! Ma być absolutnie niezawodna, serwisy po 10tys km! Rozrząd na śrubkach, reszta naprawialna młotkiem i przecinakiem! Takiej afryki chcemy! - krzyczeli jeden przez drugiego, niczym arabscy jegomoście w tłumie aktywnych wyznawców Allaha...
I kosztować ma nieco może ponad 30 tys zł! -krzyczeli żyjący w realnym europejskim ubóstwie Polacy...
A dziś?
Nikt na niej jeszcze nie jeździł, dwie osoby macały w salonie pod pilnym okiem ciecia uzbrojonego w gaz pieprzowy i paralizator, jeden dla dobra ludzkości wyszedł z propozycją przeprowadzenia badań niszczących co nie spotkało się z publicznym aplauzem...
Absolutnie wszyscy ją kochają, bo jak się okazuje w 100% spełnia ich wieloletnie tęsknoty i wyobrażenia za następczynią starej dobrej RD04.
I w dupie mają, że nie V tylko R2 (choć to może akurat lepiej z wielu względów).
Że nie 180 na mokro tylko 240 na sucho (tak ogólnie).
Że nie surowa rajdówka, tylko napchany elektroniką kondon z kolektorami pod silnikiem, niskim błotnikiem, plastikowymi handbarami i tłumikiem wielkości transkontynentalnego pocisku balistycznego...
Niektórzy nawet dadzą się wychłostać za teorię, że ABS i automatyczna skrzynia biegów są niezbędna do sponiewierania sprzęta w piasku, błocie i krzaczorach!
Raptem każdy poczuł się ekspertem od serwisu zaworów na płytkach, zwłaszcza podczas wyprawy w czarną dupę. Pomijam już niedemontowalne cylindry bo to jest kibel oczywisty patrząc z perspektywy dłuższego przebiegu motocykla..
Do wyświetlacza jak ze statku kosmicznego w filmie Obcy z '79 roku już się nie przyczepię, bo to kwestia gustu, ale w temacie "Lubię" to ja nie lubię...
I nikomu nie przeszkadza cena prawie jak za GS-a 1200 po przecenie rocznikowej... Wszak za marketing trzeba zapłacić..
I każdy widzi przepaść postępu technologicznego w stosunku do starszego o 13 lat LC8 ADV!
Reasumując...
Koledzy moi drodzy, najmilsi! Jesteście jak chorągiewki! :)
Lubicie ułudę, a rzeczywistość naginacie do wytrawionej przez lata teorii!
A czy lubię Nową Afri, czyli XRV... tfu.... CRF cośtamcośtam?
Na szczęście mnie na nią nie stać, więc mam ten zaszczytny komfort oznajmienia, że Nie Lubię :). Gdyby było odwrotnie choć w jednej kwestii, miałbym nielichy problem :).
Pozdrawiam!
P.S. I dajcie już odpocząć tej prawej ręce, bo i odciski będą i członek od masturbacji sfatygowany :).
Dobre. Trochę się z tobą zgadzam. Oczywiście wolałbym 800cc i 160-180kg... No i 30kPLN!
Niestety konkurencja jest jeszcze bardziej przesadzona. Jak zobaczyłem nowe Ducati Super enduro, BMW, KTM to włos się jeży. Guzików na kierownicy ma tyle że nie wiadomo który to katapulta.
Dość mi się spodobał np. angielski CCM i portugalski AJP. Takie lekkie dryndy, ale to kosztuje 10kEUR i jest naprawdę egzotyczne.
Fajny był np. taki chiński endurak pod włoską marką SWF. Ale jak chciałem na to wskoczyć to 2 ochroniarzy mnie obezwladniło grożąc deportacją, bo to prototyp.
Byłem i ja nacieszyć oko.
Choć silnik suchy i dziś musiało wystarczyć samo oglądanie, to warto było. Nie dziwi mnie ta piana oponentów. Zobaczyłem nowoczesny motocykl zbudowany na kultowej linii, a tak naprawdę, to trzy różne motocykle w zależności od przeznaczenia i preferencji.
Podobała mi się kierownica, mocne obręcze kół, łatwa regulacja zawieszenia, dzielona kanapa z podwyższoną tylną częścią, szyba i stelaż z miejscem na nawigację, dostęp do świec, napinacza... i wiele innych. I co najważniejsze jest w tym harmonia, swoisty wdzięk i lekkość. Działa na wyobraźnię i daje tyle pozytywnej energii.
Jest Nowa Afryka- jest nowa radość; po co ją studzić? Niech trwa!!
Wieszcz się nie mylił pisząc:
"AT y jesteś jak zdrowie.
Ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie
kto cię stracił
kasę wydał na bmw i gut się oszmacił...
Dziś piękność twą nową w całej ozdobie
widzę i opisuję, bo tęsknię po tobie"
Co do wagi, to pięknego ciała nigdy dość. A na poważnie, to moje pierwsze odczucie przy jej pochylaniu i popychaniu (tak, wiem, motofilia :))
to lekkość w porównaniu z Moją Starą. Brałem poprawkę na pusty zbiornik, ale chyba to sprawa środka ciężkości.
59454
Nie chce mi się kopać w archiwach, ale tak mniej więcej z pamięci polecę...
Rok-dwa temu, te zachwyty ortodoksów, że nowa Afri jednak chyba będzie...
A jaka ma być, jaką chcecie żeby była?
A ma być zajebista, odpowiadają wyznawcy jedynie słusznej marki i modelu! Zajebistsza niż LC8 ADV! Dużo zajebistsza!
I litrowy piec koniecznie w V. Bez tego nie będzie to Afryka!
I waga, koniecznie poniżej 200kg, najlepiej 160-180. I dakarowa specyfikacja!
I po 300mm skoku zawieszeń, a jak Bozia da to więcej! Tak chcemy, odpowiadali chórem zaślepieni miłością i otępieni alkoholem...
Ma być zgrabna i powabna! Ma być absolutnie niezawodna, serwisy po 10tys km! Rozrząd na śrubkach, reszta naprawialna młotkiem i przecinakiem! Takiej afryki chcemy! - krzyczeli jeden przez drugiego, niczym arabscy jegomoście w tłumie aktywnych wyznawców Allaha...
I kosztować ma nieco może ponad 30 tys zł! -krzyczeli żyjący w realnym europejskim ubóstwie Polacy...
A dziś?
Nikt na niej jeszcze nie jeździł, dwie osoby macały w salonie pod pilnym okiem ciecia uzbrojonego w gaz pieprzowy i paralizator, jeden dla dobra ludzkości wyszedł z propozycją przeprowadzenia badań niszczących co nie spotkało się z publicznym aplauzem...
Absolutnie wszyscy ją kochają, bo jak się okazuje w 100% spełnia ich wieloletnie tęsknoty i wyobrażenia za następczynią starej dobrej RD04.
I w dupie mają, że nie V tylko R2 (choć to może akurat lepiej z wielu względów).
Że nie 180 na mokro tylko 240 na sucho (tak ogólnie).
Że nie surowa rajdówka, tylko napchany elektroniką kondon z kolektorami pod silnikiem, niskim błotnikiem, plastikowymi handbarami i tłumikiem wielkości transkontynentalnego pocisku balistycznego...
Niektórzy nawet dadzą się wychłostać za teorię, że ABS i automatyczna skrzynia biegów są niezbędna do sponiewierania sprzęta w piasku, błocie i krzaczorach!
Raptem każdy poczuł się ekspertem od serwisu zaworów na płytkach, zwłaszcza podczas wyprawy w czarną dupę. Pomijam już niedemontowalne cylindry bo to jest kibel oczywisty patrząc z perspektywy dłuższego przebiegu motocykla..
Do wyświetlacza jak ze statku kosmicznego w filmie Obcy z '79 roku już się nie przyczepię, bo to kwestia gustu, ale w temacie "Lubię" to ja nie lubię...
I nikomu nie przeszkadza cena prawie jak za GS-a 1200 po przecenie rocznikowej... Wszak za marketing trzeba zapłacić..
I każdy widzi przepaść postępu technologicznego w stosunku do starszego o 13 lat LC8 ADV!
Reasumując...
Koledzy moi drodzy, najmilsi! Jesteście jak chorągiewki! :)
Lubicie ułudę, a rzeczywistość naginacie do wytrawionej przez lata teorii!
A czy lubię Nową Afri, czyli XRV... tfu.... CRF cośtamcośtam?
Na szczęście mnie na nią nie stać, więc mam ten zaszczytny komfort oznajmienia, że Nie Lubię :). Gdyby było odwrotnie choć w jednej kwestii, miałbym nielichy problem :).
Pozdrawiam!
P.S. I dajcie już odpocząć tej prawej ręce, bo i odciski będą i członek od masturbacji sfatygowany :).
Hehe zaczęło się, teraz Gs- i Ktm-owcy będą szukać....:D
A tak naprawdę to plują sobie w brodę ze Ich maszyny potanieją i na dodatek nikt nie będzie chciał tego kupić :D
NIECH ZYJE KRÓLOWA :at:
Mirek Swirek
23.11.2015, 17:24
Dzieki Tomek za opis sprzeta. Jakas juz wizje mam.
Borys - czytam Twoj post i nie wiem czemu ale powoduje jakaś wewnętrzną irytację (to już chyba 2 post w takim tonie). Wrzucasz wszystkich do 1 wora ironizując i próbując być "ponadto"-taki smerf mądrala. Co chcesz udowodnić pisząc takie bzdety ludziom, którzy uwielbiają AT i cieszą się, że po kilkunastu latach w końcu mogą jarać się nową wersją. Że są debilami?
Staram się być tolerancyjny i akceptować inny punkt widzenia, ale próby udowadniania mojej głupoty na afrykańskim forum że jestem miłośnikiem Africi Twin jest kulturalnie mówiąc niesmaczne.
borys609
23.11.2015, 20:20
Ależ Panowie, hola hola, nie wkładajcie mi nie moich słów w usta!
Jeśli ktoś po moich słowach poczuł się gorzej, to chyba tylko na zasadzie "uderz w stół a nożyce...itd". Cała, znakomita reszta odebrała moje słowa prawidłowo jak widzę i równie prawidłowo odczytała ironię.
Bo to czysta prawda, co napisałem, czyż nie?
A może jednak należy być obłudnikiem i klepać tak jak przystoi pomimo braku takiego nakazu w Regulaminie?
Po BmW jedziecie jak po łysej kobyle i nawet Admin się nie irytuje a tutaj proszę... Zabolało? To nie mój problem, że prawda boli...
A tak żeby całkiem OT nie było. Nowa Afri wygląda ładnie i nowocześnie, z pewnością jest też przemyślana, bo Honda przeważnie bubli nie wypuszcza. Ale czy faktycznie jest w 100% motocyklem, do którego w marzeniach wzdychaliście przez ostatnie kilka lat?
Powiem krótko. Jeśli i ja bym wzdychał to bym się czuł zawiedziony, podobnie jak ci, którzy zamiast następcy RD07a dostali Varadero...
Nie zmienia to faktu, że będzie to i tak pewnie ciężki kawał solidnego, turystycznego motocykla. Jeśli dziś miałbym kupować nowego F800GS to ja, wielbiciel beemek, bez mrugnięcia okiem stanąłbym w kolejce po nową Afri.
Teraz lepiej?
Wysłane z ajfona..
Nie ma słów - Borys wyluzuj
Staram się być tolerancyjny i akceptować inny punkt widzenia, ale próby udowadniania mojej głupoty na afrykańskim forum że jestem miłośnikiem Africi Twin jest kulturalnie mówiąc niesmaczne.
Bez przesady, Borys wykazał pewną, może nie hipokryzję, powiedzmy niekonsekwencję w wypowiedziach wielu i widać trafił w punkt :D
Nikogo absolutnie nie obrażał, a to, że wielu się obraziło i tak, to wina raczej nie po jego stronie :)
Pany, trochę więcej dystansu, do życia, motocykli i marzeń ;)
borys609
23.11.2015, 20:56
Louis, dziękuję..
Wysłane z ajfona..
Borys/Louis ja też dziękuję :)
Borys 609 masz jaja. Mnie tez juz kurwica brala na te wszystkie ochy i achy. Zobaczymy czy bedzie tak pieknie po 50tys km.
A ja se napisze cos na czerwono.
To ja napisze moje odczucia po EICMA.
Genaralnie specyfikacja jest bardzo OK na motocykl do szeroko pojetych podrozy, po drogach i bezdrozach, z i bez pasazera. Dokladnie tak jak stara AT... a piec i zawias ma pewnie z innej bajki.
Ja bylem bardzo napalony i wrecz gotowy kupowac w cienmo po zdjeciach i filmikach.
Na EICMA mialem okazje przysiasc sie do niej i troche mi puls zwolnil... Bylo pare sztuk. Minusem bylo przyczepione kola oskami do podlogi. Nie dalo sie tego pobujac i zobaczyc jak ta waga jest odczywalna. Ale gabaryty to raczej tych wiekszych motocykli. Ale ja raczej jestem srednio cienki, plus, wole male motory.
Na stoisku Kuradrecha byl taki model z calym tobolem, osłonka osłonki, kufry, halogeny, gmole, dzipiesy, bloto w spreju, sztuczna pochwa na scyzoryk itd.
0-wIXugsdcs
Stalo to na stopce bocznej, ułańska fantazja mnie poniosła i nie moglem sie powstrzymac zeby to do pionu postawić. Scoorviel taki ciezki jak stara AT!!! Zaraz komentowalem, ze to straszny czolg. Widownia mnie splawila, ze motocykle to raczej lekkie nie sa i tak jak stara AT ten nie nalezy do wagi lekkiej.
Tak naprawde to niewielu jednak bedzie to trolowalo po wydmach. A na drodze i bezdrozach wole 10kg wiecej ale zeby sie nie łamała i do domu odwiozla a nie strzeiła focha.
PS. Nie widzialem bardziej "obsiadanego motocykla" na tych targach...
religijni jak mało kto...
To ja napisze moje odczucia po EICMA.
Genaralnie specyfikacja jest bardzo OK na motocykl do szeroko pojetych podrozy, po drogach i bezdrozach, z i bez pasazera. Dokladnie tak jak stara AT... a piec i zawias ma pewnie z innej bajki.
Ja bylem bardzo napalony i wrecz gotowy kupowac w cienmo po zdjeciach i filmikach.
Na EICMA mialem okazje przysiasc sie do niej i troche mi puls zwolnil... Bylo pare sztuk. Minusem bylo przyczepione kola oskami do podlogi. Nie dalo sie tego pobujac i zobaczyc jak ta waga jest odczywalna. Ale gabaryty to raczej tych wiekszych motocykli. Ale ja raczej jestem srednio cienki, plus, wole male motory.
Na stoisku Kuradrecha byl taki model z calym tobolem, osłonka osłonki, kufry, halogeny, gmole, dzipiesy, bloto w spreju, sztuczna pochwa na scyzoryk itd.
0-wIXugsdcs
Stalo to na stopce bocznej, ułańska fantazja mnie poniosła i nie moglem sie powstrzymac zeby to do pionu postawić. Scoorviel taki ciezki jak stara AT!!! Zaraz komentowalem, ze to straszny czolg. Widownia mnie splawila, ze motocykle to raczej lekkie nie sa i tak jak stara AT ten nie nalezy do wagi lekkiej.
Tak naprawde to niewielu jednak bedzie to trolowalo po wydmach. A na drodze i bezdrozach wole 10kg wiecej ale zeby sie nie łamała i do domu odwiozla a nie strzeiła focha.
PS. Nie widzialem bardziej "obsiadanego motocykla" na tych targach...
Hehe było chyba 7-sztuk a żeby posiedzieć to trzeba było swoje oddstac :dizzy:
Dla mnie afri akurat wydawała się bardzo mała w porównaniu do konkurencji (nawet gs800)
Hehe było chyba 7-sztuk a żeby posiedzieć to trzeba było swoje oddstac :dizzy:
Dla mnie afri akurat wydawała się bardzo mała w porównaniu do konkurencji (nawet gs800)
Moze sie coorva kurcze
Wolisz małe moto, a czym jezdzisz obecnie?
Wolisz małe moto, a czym jezdzisz obecnie?
Dokładnie. Jeżdżę LC8 i średnio mi to odpowiada. Najbardziej to pasował LC4 z piecem TA... Ale takiego jeszcze nie wymyślono 😕
strobus1
24.11.2015, 07:58
Dokładnie. Jeżdżę LC8 i średnio mi to odpowiada. Najbardziej to pasował LC4 z piecem TA... Ale takiego jeszcze nie wymyślono 😕
LC4 690 powinna Cie zadowolić.
O tym samym pomyślałem, przełączyć mapę na łagodną i idzie jak trampek :)
No ale nie ta kanapa ;)
bliźniak
24.11.2015, 10:25
Już lubię ten wątek :D
Za rok będzie miał 400 stron :D Pewnie setka będzie od beemiarza co wali gruche, wielbi allaha, pluje na coś na czym nawet nie siedział, nazywa nas chorągiewkami i na wszelki wypadek "najmilszymi kolegami" :D
No to w temacie dodam.
Lubię nowa AT bo może trochę zmobilizować konkurencję. Przecież To tylko lepiej dla klientów. Wolicie dyktaturę BMW?
Bemiarz na fesjbuku też sieje ogniem..
Cały czas w stylu "mam starego gsa, jak oni mogli wyprodukować coś nowego, ładniejszego" ;)
Maurosso
24.11.2015, 13:31
No to w temacie dodam.
Lubię nowa AT bo może trochę zmobilizować konkurencję. Przecież To tylko lepiej dla klientów. Wolicie dyktaturę BMW?
O, to, to. Jakieś nowe hiszpańsko-angielskie czterystapiędziesiątki. Jakieś photoshopowane supertenery, które wyglądają wielce zacnie. Może za jakieś dwa lata na bazie AT, powstanie nowy Trampek ~800ccm? Kto wie...
Ogólnie fajnie i ciekawie :)
Apropos Borys'a, ciekawa wrzuta, choć wydaje mi się że i tak najważniejsze w marzeniach o nowej AT było to...żeby była :)
I to w tym temacie chyba było najwięcej dywagacji. A reszta to marzenia :)
Miało być 800? Jest 1000, a mogło być 1200.
Miało być 21'' i 17''? Jest 21'' i 18'', a mogło być 2x19''
Miało być 200kg? Jest 228, a mogło być 250.
Miało być 250mm skoku? Jest 230, a mogło być 200mm.
Miała być równie ładna jak stara? Jest...a mogła nie być ;)
Jest ok :)
Teraz tylko czekać i zobaczyć co się będzie najbardziej rwało i co japończyki przeoczyli...bo wiek dziecięcy będzie na pewno ciężki dla nowej AT, szczególnie przy tak ogromnej presji i fantazji, że ma skoro taka nazwa to ma się nie psuć...
O, to, to. Jakieś nowe hiszpańsko-angielskie czterystapiędziesiątki. Jakieś photoshopowane supertenery, które wyglądają wielce zacnie. Może za jakieś dwa lata na bazie AT, powstanie nowy Trampek ~800ccm? Kto wie...
Ogólnie fajnie i ciekawie :)
Apropos Borys'a, ciekawa wrzuta, choć wydaje mi się że i tak najważniejsze w marzeniach o nowej AT było to...żeby była :)
I to w tym temacie chyba było najwięcej dywagacji. A reszta to marzenia :)
Miało być 800? Jest 1000, a mogło być 1200.
Miało być 21'' i 17''? Jest 21'' i 18'', a mogło być 2x19''
Miało być 200kg? Jest 228, a mogło być 250.
Miało być 250mm skoku? Jest 230, a mogło być 200mm.
Miała być równie ładna jak stara? Jest...a mogła nie być ;)
Jest ok :)
Teraz tylko czekać i zobaczyć co się będzie najbardziej rwało i co japończyki przeoczyli...bo wiek dziecięcy będzie na pewno ciężki dla nowej AT, szczególnie przy tak ogromnej presji i fantazji, że ma skoro taka nazwa to ma się nie psuć...
Co do robienia TA na bazie tej AT to nie wierze. Byloby to za duze i za ciezkie. Ale kto wie. Chetnie bym widzial TA w tym samym kierunku co nowa AT ale mniejsza, lzejsza, slabsza.
Do tego teraz klienci nie chca nic ponizej 100KM rozpieszczeni specyfikacjami konkurencji.
Na koniec, pewnie dla gryzipiórków z Hondy to NC750X chyba zastapilo TA... Jest 750? jest.
Nie podejzewam, ze zrobienie kolejnego modelu przekona excela finansistow z Honda.
Generalnie, to jestem bardzo zaskoczony samym powstaniem AT!!! W sumie to wiele bylo trzezwego myslenia, zeby to wogole nie powstalo. Potencjalna liczba sprzedanych motocykli moze byc dosc mala... Ale nie podejzewam, ze zrobili ten motocykl tylko i dlatego zeby zaspokoic paru starych ortodoksow i pokazac sie przed BMW i KTM jaka to Honda jest cool. Pewnie bedzie sie to sprzedawalo i robilo $$$.
Co mnie zdziwilo to komentarze Włochow. Myslalem, ze beda same ochy i achy. Rozmawialem z paroma osobami i podobno wielu sceptycznie do tego podchodzi. Że cena jest wysoka, moc mała.
Nie mam pojecia jak Honda mogla gorzej zdefiniowac owy produkt w erze internetu. Nie podejrzewam, ze wielu powie "ok, moc jest nie duza ale pewnie wystarcza. Waga jest spora ale pewnie swietnie wywazona i jest to wytrzymaly motocykl." Raczej wszyscy patrza na to jak ociezaly i slaby!
Dla mnie ktos dal naprawde doopy robiac tak oczekiwany motocykl:
- Power 93.9KM
- Dry Weight 208kg (STD)
- Torque 98Nm
Co to ma byc i dlaczego nie zrobili:
- Power 100KM
- Dry Weight 199kg (STD)
- Torque 100Nm
Oczywiscie, ze nie ma to zupelnie znaczenia dla uzytkownika. Nie wiem czy macie takie same odczucia.
at.pawel
24.11.2015, 15:25
Odczucia sa u mnie takie same ! Dwa Nm wiecej czy mniej nie maja zadnego znaczenia tak samo jak 5 kg w ta czy tamta strone. To nie jest motocykl wyczynowy na tor. Dla teoretykow wazny jest nawet ksztalt blotnika z przodu ktory gwarantuje super turbo wlasciwosci aerodynamiczne i ten jeden lub dwa rowki wiecej w moim modelu niz w twoim swiadczace o tym, ze mam lepsze osiagi i..... mozna sie tym pochwalic przy piwie !!! Nie !!! Zapominamy, ze motocykl ma dawac przyjemnosc z jazdy. Mamy sie na nim czuc przyjemnie i bezpiecznie - a jezeli do tego pozwala nam jechac przed siebe wszedzie tam gdzie zachce nam sie skrecic........ :D
Nie dotykalem jeszcze nowej AT ale mysle ze spelni takie moje osobiste wymagania ;)
Czego i Wam zycze !
borys609
24.11.2015, 15:32
Pominę milczeniem wypowiedzi kolegów sr.jących na mnie personalnie żarem stronę wcześniej. Dystans do świata i umiejętności czytania ze zrozumieniem, to wartości zanikające we współczesnych realiach.
Maurosso, masz rację, najważniejszym aspektem pojawienia się nowej AT będzie misja poruszenia w zaschniętym bagnie producentów motocykli ADV do tego stopnia, by zaczęli oni proponować maszyny mniej wybujałe, a bardziej "mobilne".
Może faktycznie świętej japońskiej trójcy uda się wypełnić rosnące (miejmy nadzieję) zapotrzebowanie rynku na maszyny bardziej zorientowane w teren, niż największe, spasione motocyklowe SUV-y w rodzaju R12GS, ST1200, Duży Tiger czy Crosstourer. Jeśli to jest nowa strategia Hondy to stanowczo mogę powiedzieć, że "Lubię to".
QrczaQ, to co zaobserwowałeś wśród gości Targów zdaje się tylko potwierdzać moje poprzednie obawy. Ludzie patrzą przede wszystkim na obrazki i na cyferki. Sprzedaje się cyferki, a dopiero po wielu latach renomę. Nowy produkt nie ma renomy, trzeba więc zachwycić klienta cyferkami, obrazkami, marketingiem.
Honda nie mówi, że jest "ready to race" czy "f'ckin' unstoppable ever", w zamian za to sprzedaje piękną, turystyczną, sielankową bajkę w fantastycznych sceneriach trudno dostępnych zakątków naszego globu, przyklepaną potakiwaniem mądrych panów o rybich twarzach. Czy to zadziała? Trudno powiedzieć...
Na żądnych kosmicznych prędkości, atomowych przyspieszeń, pionowych wykresów mocy na hamowni czy amatorów wyrywania lasek na "tłustego sprzęta" to raczej nie zadziała. Bo ani to wybitnie szybkie, ani wybitnie tłuste... I dobrze! Do tego są inne sprzęty.
A cyferki?...
Kiedyś Rolls Royce nie podawał mocy silników w swoich pojazdach, twierdząc że jest wystarczająca...
Jedno jest pewne. Jeśli ktoś kiedykolwiek liczył, że nowa AT będzie wyznaczała nowy kierunek w trendzie ADV, na modłę "dakarowej rajdówki", to raczej ręce mu opadły. Z przekazów wynika, że będzie to nowoczesna wersja starego dobrego klunkra AT sprzed ponad 25 lat. Jeśli będzie choć w części tak udana jak poprzednik na tle obecnej konkurencji, to tylko pozostaje ręce zacierać.
Za tydzień będę miał okazję ją w końcu osobiście pomacać, ale nie napalam się jak Reksio na boczek. Wolę się miło zaskoczyć niż sromotnie rozczarować.
To mówiłem ja, beemiarz, a jednocześnie też hondziarz, kateemiarz, ujeżdżacz zabytka i rodzimego wyrobu sprzed 20 lat marki Romet :).
Zdrowia!
Pominę milczeniem wypowiedzi kolegów sr.jących na mnie personalnie żarem stronę wcześniej. Dystans do świata i umiejętności czytania ze zrozumieniem, to wartości zanikające we współczesnych realiach.
Maurosso, masz rację, najważniejszym aspektem pojawienia się nowej AT będzie misja poruszenia w zaschniętym bagnie producentów motocykli ADV do tego stopnia, by zaczęli oni proponować maszyny mniej wybujałe, a bardziej "mobilne".
Może faktycznie świętej japońskiej trójcy uda się wypełnić rosnące (miejmy nadzieję) zapotrzebowanie rynku na maszyny bardziej zorientowane w teren, niż największe, spasione motocyklowe SUV-y w rodzaju R12GS, ST1200, Duży Tiger czy Crosstourer. Jeśli to jest nowa strategia Hondy to stanowczo mogę powiedzieć, że "Lubię to".
QrczaQ, to co zaobserwowałeś wśród gości Targów zdaje się tylko potwierdzać moje poprzednie obawy. Ludzie patrzą przede wszystkim na obrazki i na cyferki. Sprzedaje się cyferki, a dopiero po wielu latach renomę. Nowy produkt nie ma renomy, trzeba więc zachwycić klienta cyferkami, obrazkami, marketingiem.
Honda nie mówi, że jest "ready to race" czy "f'ckin' unstoppable ever", w zamian za to sprzedaje piękną, turystyczną, sielankową bajkę w fantastycznych sceneriach trudno dostępnych zakątków naszego globu, przyklepaną potakiwaniem mądrych panów o rybich twarzach. Czy to zadziała? Trudno powiedzieć...
Na żądnych kosmicznych prędkości, atomowych przyspieszeń, pionowych wykresów mocy na hamowni czy amatorów wyrywania lasek na "tłustego sprzęta" to raczej nie zadziała. Bo ani to wybitnie szybkie, ani wybitnie tłuste... I dobrze! Do tego są inne sprzęty.
A cyferki?...
Kiedyś Rolls Royce nie podawał mocy silników w swoich pojazdach, twierdząc że jest wystarczająca...
Jedno jest pewne. Jeśli ktoś kiedykolwiek liczył, że nowa AT będzie wyznaczała nowy kierunek w trendzie ADV, na modłę "dakarowej rajdówki", to raczej ręce mu opadły. Z przekazów wynika, że będzie to nowoczesna wersja starego dobrego klunkra AT sprzed ponad 25 lat. Jeśli będzie choć w części tak udana jak poprzednik na tle obecnej konkurencji, to tylko pozostaje ręce zacierać.
Za tydzień będę miał okazję ją w końcu osobiście pomacać, ale nie napalam się jak Reksio na boczek. Wolę się miło zaskoczyć niż sromotnie rozczarować.
To mówiłem ja, beemiarz, a jednocześnie też hondziarz, kateemiarz, ujeżdżacz zabytka i rodzimego wyrobu sprzed 20 lat marki Romet :).
Zdrowia!
Przestań bo bana dostaniesz :haha2:
eKSlBUPg9Rw
Ja powiem tylko tyle - borys609 to jest forum afrykańskie (jeżeli zapomniałeś) daj spokój a jak ci się spuszczanie nad nową Afrą nie podoba to nie wchodź na ten wątek.
Na forum GS-a takie wypowiedzi nie zostałyby przemilczane tak jak tutaj (co wg. mnie świadczy o dużej kulturze kolegów). Wiem bo miałem GS-a i byłem na ich forum.
Ja osobiście bardzo się cieszę z tego, że w końcu będzie nowa Afra - może nie będzie najmocniejsza, najlepsza itd. ale jest i miejmy nadzieję, że godnie będzie kontynuowała legendę RD03, 04, 07,07a.
Na forum GS-a takie wypowiedzi nie zostałyby przemilczane tak jak tutaj (co wg. mnie świadczy o dużej kulturze kolegów). Wiem bo miałem GS-a i byłem na ich forum..
Bo tam same chamy i buce, Panie- wiadomo beemiarze... A tu kurtula pełna, torelancja, szanowanie siem wzajemne i szacón - Borys juz to odczul... :D
"Najmilszych ludzi spotkasz na hondzie..." Buhahaha
Grupa miłośników motków bmw na FAT wykonuje sumiennie krecią robotę :)
Userzy bmw są generalni tacy sami, ale niektórzy chcą się dać lubić i odrabiają lekcję, a drudzy będą pluć do końca na wszystko co nie ma śmigiełka na baku, nowe czy używane to już nie ma znaczenia :at:
Na oględzinach nowej AT w warszawskim MCS było kilka takich osób..
Przyszli by nawet w zimę, w japonkach bmw, gdyby dział marketingu bwm takie sprzedawał dla fanów... normalna sekta.
A bo w moim giejesie, to.. a w moim giejesie tamto...
Panowie nie wyrośli czasem mam wrażenie z etapu piaskownicy, grabek i kubełka.
Nikt Wam nie karze czytać tego wątku jak Wam się nie podoba że komuś podoba się coś innego niż Wam, tym bardziej nikt Wam na siłę nie każe pisać, tym bardziej postów pozbawionych sensu :at:
Wszedzie sa ludzie i ludziska i nie ma reguly. Ale nie spotkalem sie na forum GSa z taka sytuacja aby wlasciel innej m-ki w takim tonie wyrazal sie o nich. Dla mnie koniec tematu i sprawy. Pozdrawiam wszystkich bez wyjatku
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
borys609
24.11.2015, 18:06
Rambo, troskliwie zapytam, czy aby w dzieciństwie jakiś złoczyńca na motorze bmw "ze skrzydełkiem na baku" nie wjechał Ci w kołyskę, że taką zaciekłą nienawiścią do nich zioniesz? A skoro miał "skrzydełko" to może jednak jakiś "hondziarz" był? :)
Masz jakieś lęki nocne w kierunku bawarskiej marki? Może Cię jakiś forumowicz forum BMW sromotnie oszukał, wydupcył w krzakach? Podziel się z nami, na pewno znajdzie się jakiś uczony medyk, co w temacie zaradzi...
Spisek węszysz? O matko i córko, tego jeszcze chyba nie grali... :)
Pomijając fakt czy nam ktoś coś "każe" czy "karze", to sam napisałeś właśnie posta zupełnie bez sensu i to w dodatku kompletnie nie w temacie, który brzmi, przypomnę: "Dlaczego lubię Nową Afrykę".
O!
A ja dodam, że lubię Nową Afrykę (żeby nie było OT), bo ma fajny znaczek na baku, coś jak skrzydełko czy coś... :)
Edit: Zainteresowany edytował w swoim poście "skrzydełko" na "śmigiełko", w związku z tym część mojej wypowiedzi, także dalej cytowana, traci nieco sens. Mimo wszystko oddaje klimat zaciekłej paranoi maniakalnej podmiotu wiadomości. :)
Panowie przekazcie sobie znak pokoju !!!
:D:D
ech.... a nie można było tak zamiast varadero... co za ciota przejęła stery hondy od 2000r. bo i stare gs'y by robili.... no i kasetę można by kupić a tak jakieś cuda made in monster porobili także hondziarze brak konkurencji to i dla drugich klątwa bo firma się rozwija i głupoty im do głowy już przychodzą ....
hej!
Rambo, troskliwie zapytam, czy aby w dzieciństwie jakiś złoczyńca na motorze bmw "ze skrzydełkiem na baku" nie wjechał Ci w kołyskę, że taką zaciekłą nienawiścią do nich zioniesz? A skoro miał "skrzydełko" to może jednak jakiś "hondziarz" był? :)
Masz jakieś lęki nocne w kierunku bawarskiej marki? Może Cię jakiś forumowicz forum BMW sromotnie oszukał, wydupcył w krzakach? Podziel się z nami, na pewno znajdzie się jakiś uczony medyk, co w temacie zaradzi...
Spisek węszysz? O matko i córko, tego jeszcze chyba nie grali... :)
Pomijając fakt czy nam ktoś coś "każe" czy "karze", to sam napisałeś właśnie posta zupełnie bez sensu i to w dodatku kompletnie nie w temacie, który brzmi, przypomnę: "Dlaczego lubię Nową Afrykę".
O!
A ja dodam, że lubię Nową Afrykę (żeby nie było OT), bo ma fajny znaczek na baku, coś jak skrzydełko czy coś... :)
Borys, chcialbym cie zobaczyc jak dyskutujesz w takim tonie np. na spotkaniu FAT. Na zywo. Bez klawiatury. Peace bro.
PS. Ja mam tez BMW... choc strasznie nie lubie. Heble beznadziejne, zasias jak z wozu drabiniastego, miota ten dyfer na lewo i prawo. Ale w koncu to legendarna R80G/S PD. Sentymentalny chyba jestem :Thumbs_Up:
Borys, bohaterze zza monitora, obrońca ucieśnionych, umysłów :))
Przeżyłem nie takich trolli, ale dowiaduj się :at:
borys609
24.11.2015, 18:49
Peace!
Dziewczyny, za chwilę popadniecie w jakiś religijny fanatyzm. Nie może być tak, że wszelka krytyka "kultowej" będzie na tym forum zakazana, tylko dlatego, że to jest forum FAT. Zalatuje to trochę Koreą Północną.
Gdzie Borys ma szukać konstruktywnej, pełnej rzeczowych argumentów, odpowiedzi na swój punkt widzenia jak nie tu?
Sam na forum KTM-a narzekałem i wytykałem słabe strony LC8, na forum Vstroma, czepiałem się DL-a (niesłusznie zresztą) jakoś nikt tam histerycznie nie reagował.
Mam wielki sentyment do Hondy ale też nie jestem ślepy na niedoskonałości nowego modelu. Borys tylko przypomniał jakie były oczekiwania na TYM forum względem nowej AT. Faktycznie bywały "różne". Ok trzeba przyjąć to na klatę i cieszyć się z tego co jest. Nie ma sensu obrażać się na fakty. I na Borysa. :)
Borys, chcialbym cie zobaczyc jak dyskutujesz w takim tonie np. na spotkaniu FAT. Na zywo. Bez klawiatury. Peace bro.
PS. Ja mam tez BMW... choc strasznie nie lubie. Heble beznadziejne, zasias jak z wozu drabiniastego, miota ten dyfer na lewo i prawo. Ale w koncu to legendarna R80G/S PD. Sentymentalny chyba jestem :Thumbs_Up:
No a Kolegi to już chyba nikt nie zrozumie, ma GS-a, jeździ Ktm-em, a wychwala AT....jak to....albo-albo :haha2:
ŁukaszBIA
24.11.2015, 18:58
Żaden z krytykujących jeszcze nią nie jeździł. Fachowcy..
Dziś były pierwsze jazdy w Polsce.
Dla pracowników salonów.
Były też Tigery i Giejesy 800, duża buma, 1190ADV i Afryka 1000 wypadła rewelacyjnie !
Ale może np Karol z Honda Plaza sam coś napiszę, zaanonsowany ;)
Uważam, że tytuł nie oddaje emocji. Powinno być "Dlaczego kocham afrykę".
borys609
24.11.2015, 19:26
Louis, dziękuję ponownie!
Nie lubię takiej pyskówki. Faktycznie, jakoś na żywo takie "wypominanie" łatwiej mi przychodzi i nikt się na moje słowa tak nie obraża.
Fotki fotki fotki z dziś
http://s12.postimg.org/kggkawbwd/12279214_1097793893587062_1412239515393237218_n.jp g
http://s12.postimg.org/jcwfyxr99/12278936_1097793850253733_6216346583247037868_n.jp g
http://s12.postimg.org/oe3u0aypp/11202099_1097793910253727_3312283669073088125_n.jp g
cezeters
24.11.2015, 20:18
Wg mnie Borys wyrazil swoja opinie opartą na obserwacji watku, oczekiwań i wreszcie na tym co dostaliśmy. Ma rację bo chcieliśmy superlekkie niezejebliwe turystyczne enduro a dostaliśmy ciężkawą jak stara ale równie ładną z lepszymi zawiasami mocniejszą z 18 na tyle... miejmy nadzieje że równie bezawaryjną. Rozumiem o co chodzi Borysowi ale uwazam ze pomylił posty bo to powinien pisać w temacie "nowa AT" a nie "dlaczego lubie"
A ja lubie bo jest i jest nadzieja że będzie dobrze. Ale to jak z nowym dzieckiem wszyscy sie cieszą bo ladnie sie uśmiecha a tak naprawdę mimo prob wychowania nie wiemy czy wyrośnie noblista czy terrorysta.
Ja lubię
na fociach tylko AT w jaskrawych błyskotliwych barwach, reszta tylko tło...
Witam, tak sobie czytam i śmieszy mnie obawa niektórych, że afra to, afra tamto. Wygląd ma zajefajny - ale to rzecz gustu i wiadomo o gustach się nie............
Że tuleje cylindrowe za pewnie na nicasilu razem z blokiem hmm jak 99.99% silników od puszek w 100% naprawialne :) więc nie ma problemu.
i inne pierdy CAN itp.... jak 99.99% puszek - w 100% naprawialne no chyba że mam takie szczęście.
Tak od tematu w Vajadero połamałem wahacz, to pewnie w GS też bym połamał kardan. Transalpa 650 zatarłem. XR650r rozpieprzyłem felgi wymieniłem obręcze z jakiejś yamahy czy tam czegoś i było git. W Huśi te510 zmieliłem kilka trybów. i naprawiłem i było git. W exc450 SD prawie nowym co chwila wymieniam jakieś łożysko w tylnym zawiasie kładę nowego mousse opony i też jest git. Wiele by tu wymieniać ale po co,każdy kupuje to co chce.
KEJTIEMA mimo awarii łożysk nie zamierzam się pozbywać bo to cudowny sprzęt, za to Vajadero sprzedam by kupić wymarzoną, piękną, AFRĘ od RAMBO w kolorze czarnym.
Pozdrawiam i proponuję co nie którym odpuścić bo żyłka pęknie i co???????
WojtekBBI
24.11.2015, 21:20
na fociach tylko AT w jaskrawych błyskotliwych barwach, reszta tylko tło...
Coś mi się wydaje że posiadacze tego "tła" powinni się zaopatrzyć w dodatkową baterię do swych GoPro 7, aby zgodnie z tradycją udowadniać ze błoto wciąga :D:osy:
Grzechu2012
24.11.2015, 23:14
To jak sie jezdzi, daj pan jakies dokladniejsze info :)
Rozumiem o co chodzi Borysowi ale uwazam ze pomylił posty bo to powinien pisać w temacie "nowa AT" a nie "dlaczego lubie"
To tradycja tego forum, patrz wątek "Dlaczego lubię BMW" albo KTM ;)
Tez jestem bardzo ciekaw opinii testerów. Z tego co czytałem to nawet pozwolili zjechać z asfaltu na... polbruk ;) Dobre i to parę wniosków można już wyciagnąć. Czekamy. Szczególnie interesuje mnie jak jest wyważona, czy czuć ciężar.
Nie znam się, więc się wypowiem :)
Będzie też trochę dygresji
Lubię nową Afrykę bo jest po prostu ładna :) Szukałem motocykla typu ADV, bo po trzech latach w siodle HD i cioraniu go po różnych dziurach od Hiszpanii po Albanię wiem już jaki sposób "motocyklowania" mi odpowiada. Wyskoczyłem nim też na Slovakiaring co skończyło się wymianą wahacza, którego mocowania wyrobiły się po dwóch dniach przerzucania moto "z ucha na ucho" przy prędkościach, przy których powinien jechać prosto na autostradzie, a nie po zakrętach ;)
Plan szukania ADV był ambitny. Zrobiłem listę modeli i zacząłem odwiedzać salony różnych producentów.
Na pierwszy ogień poszło właśnie BMW. Mam parę znajomych jeżdżących GSem i wychwalających go pod niebiosa. No to wypada sprawdzić.
Sam design BMW mi się nie podoba, no ale zdominowało ten rynek, więc pewnie "coś w tym jest". Padło na 1200. Jakie to bydle jest! Ale po chwili niepewności i dezorientacji wynikającej z faktu, że nie widzę przedniego koła (w HD owiewka, zegary są mocowane do widelca, więc cały przód skręca razem z kierownicą) szybko się przyzwyczaiłem i mi się podobało. Był nawet krótki odcinek leśny. Kompletnie niewymagający, bo przecież sprzedawca nie wie co umie klient na jeździe próbnej, ale wystarczyło by odczuć różnicę w pracy zawieszenia w stosunku do mojego motocykla. Generalnie spodobało mi się.
Potem było Suzuki V-Strom 1000 i nie podszedł mi w ogóle. Wydał mi się bardzo toporny. I to tyle jeżeli chodzi o jazdy, bo u innych producentów nie było to możliwe (??) Tematu jazd próbnych w Kawasaki, KTM, Ducati czy Yamasze (Hondy nie było jeszcze wtedy w Krakowie) unikano jak ognia. Jak mam kupić zabawkę, bo umówmy się, w polskich warunkach motocykl to fanaberia, za kilkadziesiąt tysięcy złotych nawet nie wiedząc czy będzie mi na niej wygodnie?
Nie poddałem się jednak i zapisałem się na kurs enduro, dostałem GS 800 i pod czujnym okiem instruktora ujeżdżałem go po hałdzie pokopalnianej. Spodobało mi się strasznie i utwierdziłem się w przekonaniu, że właśnie takiego sposobu jeżdżenia chcę :) Samym małym GS-em jeździło mi się bardzo dobrze i mimo, że jest brzydki jak noc, to coraz bardziej skłaniałem się właśnie do zakupu BMW. Myślałem też wcześniej o Multistradzie, bo jest ładna i ma możliwość zjazdu z asfaltu bez obaw o rozwalenie zawieszenia albo silnika, ale cena mocno odstrasza, ale BMW wprowadziło model XR, "multistrada killer", niebrzydki, sporo tańszy i z kopem. Już, już, prawie się zdecydowałem, aż huknęła wieść o nowej Afryce :) Popatrzyłem na zdjęcia i filmiki i to jest to! Zachowuje zdolności terenowe i przy tym jest bardzo ładnym motocyklem. Popatrzyłem na dane techniczne i wychodzi mi, że jest gabarytów GSa 800, tu centymetr więcej, tam mniej, ale praktycznie to to samo, a osiemsetką bardzo dobrze mi się jeździło. Poszła więc przedpłata :D
Dlaczego?
1. Jest bardzo ładna
2. Zadziałała przekora, większość jeździ BMW, więc wybrałem coś innego
3. Jest tańsza od BMW lub KTM, które mają ugruntowaną pozycję w tej klasie. Taka Tenere jest tańsza, ale nie można wyłączyć ABS i jest brzydka :P
Czego się obawiam?
Elektroniki. Raczej nie będę opuszczał Europy, przynajmniej w pierwszych latach, w obawie o znalezienie się w problematycznej sytuacji. Jak mi się motocykl rozkraczy na terenie Europy, nawet na Bałkanach, to będzie to co najwyżej niedogodność, na jakimś totalnym zadupiu gdzieś w Afryce lub Azji to byłby bardzo poważny problem.
"Pożyjom, uwidzim" jak mawiają bracia Rosjanie ;)
PS. Nie rozumiem hejtu na BMW. W salonie BMW jest równie "kumpelska" atmosfera jak w Harley-Davidson, przynajmniej w Krakowie. Masz ochotę pogadać o pierdołach, ok. Podosiadać się do motocykli, czuj się jak u siebie. Jazdy próbne, którym? Kurs enduro na którym byłem też odbywał się pod skrzydłami BMW i poza mną i jeszcze jedną osobą na KTM, byli sami użytkownicy GSów, atmosfera była bardzo fajna :)
szymon25
25.11.2015, 10:09
Ja tam polubię nową Afryke dopiero jak będzie mnie na nią stać, narazie tylko mi sie podoba...Teraz, puki mnie nie stać ciesze się tym co mam. Czwórka tez jest piękna w swej prostocie i wiem ze nigdy mnie nie zawiedzie mimo swoich 25 lat. Nie mozna tego niestety powiedziec o nowej At bo zwyczajnie nikt jeszcze tego nie sprawdził. Poza Tym nowa AT ładnie wygląda w malowaniu HRC, ma złote felgi i nawiązuje Bryłą do klasyki.
A Kłótnie nie mają sensu.
Zdrowia!!!
Nowa Afri wygląda ładnie i nowocześnie, z pewnością jest też przemyślana, bo Honda przeważnie bubli nie wypuszcza. Ale czy faktycznie jest w 100% motocyklem, do którego w marzeniach wzdychaliście przez ostatnie kilka lat?
Tak jest - dokładnie do czegoś takiego wzdychałem i dopóki mieć nie będę, dalej będę wzdychać.
Tak jest - dokładnie do czegoś takiego wzdychałem i dopóki mieć nie będę, dalej będę wzdychać.
Przyłączam się :)
W międzyczasie stara dostanie nowe życie :at:
Fajnie że powstał motocykl, który wzbudza emocje a nie kolejny placek bez charakteru.
karol1989
26.11.2015, 13:45
Cześć,
Zapraszam Was do obejrzenia pierwszej prezentacji CRF1000L.
https://www.youtube.com/watch?v=YDhpUx0OMAU
Zapraszam do zadawania ewentualnych pytań, pod filmem.
Jesteśmy do Waszej dyspozycji.
Karol
Honda Plaza
15:02 - a honda nie przewróciła żadnego ze słupków :osy:
A tak na serio fajnie, że jak na razie jest spore zamieszanie wokół tego motocykla, bo niby dlaczego nie?
A ja ciągle wypatrywałem ATomka śmigającego na nowej AT ;)
A wie który (chędożony czy nie chędożony w żyć krzaczaście) ile to wachy chlipie? Trasa, miasto, krzaki... 18.8l w baniaku to na ile takiemu LYTROWI wystarcza?
Oczywiście mię się tam kolor motura bardzo podoba ;).
ponoć te 19 lytry ma na 400 kilometry wystarczyć .. a spali pewnie tyle samo co stara .. ile wlejesz :haha2:
borys609
28.11.2015, 11:59
Przy spokojnym założeniu spalania na poziomie 5 litrów (20-letnie, litrowe GSy na wtrysku tyle palą) to da całkiem przyzwoity wynik przebytego na baku dystansu. A dla prawdziwych globtrotterów wyjdzie za dwa lata wersja AT Adv z dodatkowym zbiornikiem w miejscu tej atrapy między nogami i kolejnymi 15kg niezbędnego podróżom szpeju. Klient nasz pan! :-)
Wysłane z ajfona..
Przy spokojnym założeniu spalania na poziomie 5 litrów (20-letnie, litrowe GSy na wtrysku tyle palą) to da całkiem przyzwoity wynik przebytego na baku dystansu. A dla prawdziwych globtrotterów wyjdzie za dwa lata wersja AT Adv z dodatkowym zbiornikiem w miejscu tej atrapy między nogami i kolejnymi 15kg niezbędnego podróżom szpeju. Klient nasz pan! :-)
Wysłane z ajfona..
Borys, wiem ile robi gees na baku bo miałem ich kilka, ale to nie temat o geesach. Mam w swojej kolekcji klasyki bmw, mam też ktm-a , honde , ducati, yamahe którymi jeżdżę. Ale to nie uprawnia mnie by udowodnić jeżdżącym Aprilią że są idiotami bo mają inny gust niż ja. Wrzuć na luz chłopie, idź na spacer do lasu pooddychaj i zaglądnij tu jak Ci wkurwienie przejdzie ponieważ zachowujesz się ostanio jak trol.
borys609
28.11.2015, 15:10
Pokaż Kolego, gdzie w powyższym tekscie napisałem, że jeżdżący tym czy tamtym są idiotami? Pokaż też gdzie napisałem, że gs jest lepszy? Pokaż, gdzie podmiotem wypowiedzi w ogóle był gs, ktm czy inna aprilla?
Napisałem wyraźnie, że litrowy gs pali 5 litrów, więc można się spodziewać, że dużo bardziej nowoczesna nowa Afri spali podobnie albo i nawet mniej (sorki że znowi o GS-ach, ale taki f800gs z podobnyn w końcu do Afri silnikiem jest właśnie takim małym mistrzem oszczędności). Nie ująłem tu ani krzty godności nowej Afri, wyraziłem tylko wielce jej pochlebne przypuszczenie. Przynajmniej ja, czytając powyższe, bym to tak odebrał. Gdzie tu trolling?
Panowie, co Wy macie z tą wrażliwością do cholery? Przy ognisku można z Wami o wszystki i jakkolwiek rozmawiać a tutaj obrażacie sie jak 40-letnie dziewice podczas przypadkowej penetracji analnej... :-)
Więcej luzu Panowie...
Zdrówka.
Wysłane z ajfona..
ponoć te 19 lytry ma na 400 kilometry wystarczyć .. a spali pewnie tyle samo co stara .. ile wlejesz :haha2:
Taaa, a pewnie Ty chciałeś żeby jeszcze coś zastawiła. :)
Pokaż Kolego, gdzie w powyższym tekscie napisałem, że jeżdżący tym czy tamtym są idiotami? Pokaż też gdzie napisałem, że gs jest lepszy? Pokaż, gdzie podmiotem wypowiedzi w ogóle był gs, ktm czy inna aprilla?
Borys, czy ja Cię na forum skrytykowałem za to że jeździsz geesem? Nie czytam tego co piszesz jak nie muszę, ale nie z powodu że czuję do Ciebie niechęć, nie czytam większej połowy tego co na forum piszecie. Zaglądam do takich tematów wyłącznie kiedy są raporty.
Napisałem to powyżej bo otrzymuje skargami pod Twoim adresem za sianie fermentu i prowakacje. Nie wszyscy mają wyjebane na to co piszesz jak ja. Szkoda mi życia na przepychanki z Tobą czy innymi, preferuje ten czas poświęcić na dłubanie przy moich zabytkach.
Zdrowia.
borys609
28.11.2015, 17:06
Masz rację, nie skrytykowałeś. Jednak jeśli już dostałeś od jakiegoś nadgorliwego wielbiciela moich wypowiedzi jakieś skargi pod moim adresem (że niby podżegam do kanibalizmu czy uprawiam pedofilię), to warto by było najpierw zweryfikować fakty i oddzielić plotki od prawdy.. Ale może ja się nie znam, nie jestem w końcu Adminem ani Moderatorem...
Spokojna Twoja rozczochrana, nie będę podjudzał do rewolucji... Sama wybuchnie :-).
Pozdrawiam!
Wysłane z ajfona..
Gs800 całego ch..a pali, ale i tyle samo frajdy daje.
Zeby był banan na gębie to trzeba lać...:haha2:
Dlaczego lubię nową Afrykę??? Bo to Honda! :-)
http://s12.postimg.org/uba3aupz1/ruggeri_comics.jpg
Pozostaje jeszcze tylko jedno pytanie... z DCT, czy bez DTC?
Pozdrowienia,
D
Grzechu2012
28.11.2015, 19:29
Dlaczego lubię nową Afrykę??? Bo to Honda! :-)
http://s12.postimg.org/uba3aupz1/ruggeri_comics.jpg
Pozostaje jeszcze tylko jedno pytanie... z DCT, czy bez DTC?
Pozdrowienia,
D
dobrze powiedziane Honda i Afryka (ale bez fanatyzmu, gs 1200 tez mi sie podoba) :)
Jako że prosty człowiek jestem, to i prostsze rozwiązanie wybrałem manual :at:
Gdzie będzie produkowana ta, ten True Adventure?
karol1989
28.11.2015, 22:16
Artek, CRF1000L jest made in Japan :) .
Karol
Honda Plaza
Bardzo dobrze to rokuje...:D :Thumbs_Up:
Transalp też był made in japan a z japonią miał tyle wspólnego co włoska restauracja w tokio :D
...Napisałem to powyżej bo otrzymuje skargami pod Twoim adresem za sianie fermentu i prowakacje...
Jeśli wg. Ciebie Borys naruszył regulamin, to go ukarz zgodnie z tymże regulaminem. Jeśli nie naruszył, to nie używaj swojej pozycji na forum celem uzasadnienia swoich racji bo to nieetyczne zachowanie.
Facet was wpuszcza w durną dyskusje jak dzieci, a wy jeszcze dolewacie sami oliwy do ognia, po czym lecicie na skargę do Pani przedszkolanki...Żenada i dziecinada...
Ale ad rem: Nie wiem czy lubię nową AT. Powodów jest kilka i może się okazać, że wiele z nich jest kwestią braku informacji:
1. Waga - tak, lubiłbym 200kg na gotowo (czyli już z płytami, gmolami i całym tym syfem który montujemy na moto), ale 230 też dam radę. Bardziej interesuje mnie co jest warte to zawieszenie i czy konieczny będzie upgrade dla ciężkich kierowników.
2. Mały bak - dla mnie to dobrze. Nie chcę dodatkowych kilogramów z przodu motocykla. Zależy mi na motorze, który w terenie po odkręceniu odciąży mocno przód. Jak mi zbraknie wachy to sobie rotopaxy z tyłu przykręcę.
3. Jak będzie się zachowywał na dużych przeszkodach - musimy poczekać na doświadczenia własne. Jeśli pójdzie jak KTM i spadnie na tył, to OK. Jeśli poleci mordą do dołu za przeszkodą tak jak BMW to nie OK.
4. Gleboodporność - trudno cos powiedzieć. Nie wygląda na gotowego w teren prosto z salonu, ale prawdę poznamy dopiero w terenie.
5. Dużo elektroniki - czas pokaże jak to chodzi, ale abs z trybem off jest OK.
6. Nie wiem co warte te felgi. Nie mogę znaleźć informacji. Boję się żeby nie było takiego syfu jak GS800.
7. Hamulce???
8. .... i wiele innych pomniejszych pytań
Generalnie, jeśli się okaże, że za cenę katalogową plus 5000 PLN można zrobić go na gotowego do wyprawy, to jest OK. Jeśli natomiast okaże się ze pod moje 110kg trzeba pruć zawiasy i kupować excele na dzień dobry, to chyba podziękuję..
ayahuasca
29.11.2015, 08:00
Powiem tak, widziałem właśnie te jasna wersję, że złotymi kołami. I uaaa, jest naprawdę ładna i na wielką nie wygląda.
Gdzie będzie produkowana ta, ten True Adventure?
Wygląda na to ze w Japoni.
Oficjalna ceremonia otwarcia produkcji
Y6NQySqICo4
Pozdrowienia
D
Felgi w Afryce oczywiście są od DID.
Czy to dalej jest taka jakość jaką znamy ? Trzeba poczekać
madafakinges
29.11.2015, 10:07
Poczekać aż zaczną się utleniać;)
A tak poważnie to zmieniłem swoją gównolitowa obręcz w ktm na DIDa dirtstara i udało mi się go zgiąć, więc śmiem twierdzić że to już nie jest to samo.
Transalp też był made in japan a z japonią miał tyle wspólnego co włoska restauracja w tokio :D
Dobę. Przecieki mówią że Wloska robota ale to na plus. Dizajn i specyfikacja jest super.
Chyba Japończycy się uczą na błędach...
Co do Borysa to dajcie na luz. Trochę krytyki jest potrzebne. Do momentu aż nie ma personalnych komentarzy lub wrzucanie czarnuchów do jednego wora jest ok. Lepiej niż ok. Konstruktywny dialog jeszcze nikomu nie zaszkodził.
Przy spokojnym założeniu spalania na poziomie 5 litrów (20-letnie, litrowe GSy na wtrysku tyle palą)
Ależ Borys 20-letnie GSy to powinny palić do trójki max :D. A to dlatego, że moja była, obecnie 29-letnia już kochanka Honda xl 600 w wersji LM Paryż Dakar paliła w trasie poniżej 4l. Przy 28,5 litrowym baku dawało to zasięg 700km i jeszcze 0,5l na dojazd do cepeenu :haha2:.
ps. Ciągle mi się podoba ta Afra nowa.
sztaflik
29.11.2015, 14:03
Poczekajcie z krytyka lub pochwala do czasu kiedy zmienicie fabryczne opony czy naped. Mamy takie czasy ze koncerny motoryzacyjne wypuszczajac na rynek nowe modele robia wszystko zeby zrobic dobrze....swoim dyrektorom ekonomicznym. Czesc z nas jezdzi na 15-20 letnich sprzetach ale wszyscy (chyba ?) dobrze wiedza ze te ktore dzis opuszcza bramy fabryk nie "dadza rady"tyle wytrzymac.
Zycze Wam (nam) zeby w przypadku nowej afry bylo inaczej, a napis na zbiorniku czy co tam jest miedzy kolanami nie byl tylko zabiegiem marketingowym i odrywaniem kuponow od legendy :)
http://2.bp.blogspot.com/-HwlKQmmGM4s/VltKl8jkxnI/AAAAAAAAEKg/c_us0aZz_2k/s1600/IMG_7049.jpg
http://2.bp.blogspot.com/-HwlKQmmGM4s/VltKl8jkxnI/AAAAAAAAEKg/c_us0aZz_2k/s1600/IMG_7049.jpg
Piękne..ale do offu brałbym tego z prawej bez zastanowienia :D
Dopiero na tym zestawieniu widać, jak sp...lony jest wydech :mad: Mam nadzieje, że będzie możliwość re-routingu kolektorów (tak jak np. w xt660r)
... ale w Kacie to chyba akcesoryjny wylot .... ?
Pod rogala orginal w Afryce jak znalazl ;)
... ale w Kacie to chyba akcesoryjny wylot .... ?
Owszem ale w miejscu oryginalnego. Prowadzenie kolektorów oryginalne.
Pod rogala orginal w Afryce jak znalazl ;)
no właśnie chciałem zaapelować do Panów z Honda motor campany!! że kurde
zrypali Rączki w nowej AT... że tak powiem SKONDONOWALI je... wzorem 1190 ;)
i teraz cieżko tam z rogalem podejść będzie...
namawiam zatem szeroko i oficjalnie nie KUPUJCIE nowej AT, stara lepsza... :)
No i To jest Argument na NIE :haha2:
Ex jesteś skrajnym pomarańczofilem ;-)
Proponuję abyś kombinował nowe mocowania, bo nowa AT pokazuje trendy w ślad których pójdzie spora grupa motocykli ADV.
Pozdrawiam
no właśnie chciałem zaapelować do Panów z Honda motor campany!! że kurde
zrypali Rączki w nowej AT... że tak powiem SKONDONOWALI je... wzorem 1190 ;)
i teraz cieżko tam z rogalem podejść będzie...
namawiam zatem szeroko i oficjalnie nie KUPUJCIE nowej AT, stara lepsza... :)
Ex. Nie wiem jak w nowej Afri, ale w 1190, wystarczy dorobić 4 alu tulejki i raczki można wyrzucić. Mam tak zrobione i jest git.
O tak: http://giantloopmoto.com/giant-loop-tech-tip-great-basin-saddlebag-fits-ktm-1190-adventure-r-with-passenger-handles-removed/
Myślę, że w afri tez coś będzie można pokombinować
Zet Johny
30.11.2015, 10:40
Panowie przecież jest firma Wasiltech. :D
Miras Sc
30.11.2015, 10:45
Widać Ex-ie źe dałeś dupy.
A trzeba było wysłać specyfikacje twojego rogala do Hondy, żeby już na etapie projektowania wzieli to pod uwagę.
A teraz to już musztarda po obiedzie i to ty bedziesz się musiał dopasować.:)
Ex. Nie wiem jak w nowej Afri, ale w 1190, wystarczy dorobić 4 alu tulejki i raczki można wyrzucić. Mam tak zrobione i jest git.
O tak: http://giantloopmoto.com/giant-loop-tech-tip-great-basin-saddlebag-fits-ktm-1190-adventure-r-with-passenger-handles-removed/
Myślę, że w afri tez coś będzie można pokombinować
wiem wiem.. :D
już to kombinowaliśmy z kilkoma 1190, mam nadzieję.że w nowej Afri też będzie podobnie.. :D
choć jak mi gdzieś na zdjęciach śmignęło to chyba niestety właśnie rączki są zintegrowane z płytą..
No proszę, KTM przewidział a Honda... ;)
Niby fajna ta afryka, ale i tak LC8 fajniejszy...
a poniważ istnieje juz od 12 lat wiec już większość na niego stać :)
:D
Nie bez znaczenia jest fakt, że kat to sprawdzona konstrukcja. Wiadomo czego się spodziewać. Do nowej hondy zabierzesz w podróż regler zjebie się sterownik DCT ;P
A jak wygląda postęp nowej CRF 1000 do XL1000?
waga, cena, moc. Bo ma sie rozumieć crf zastępuje viaderko w stajni hondy.
Wiadro zastępuje USS CrossTourer
krzysiek_m
03.12.2015, 20:03
Nie bez znaczenia jest fakt, że kat to sprawdzona konstrukcja. Wiadomo czego się spodziewać. Do nowej hondy zabierzesz w podróż regler zjebie się sterownik DCT ;P
Co to za adventure gdzie się nic nie zepsuje?
Żeby tylko "True Adventure" nie było prorocze :-)
Rambo, to nie ten film. Ten motocykl jest japoński;)
Lubię Nową Afrykę i lubię LC8.
Zrobiłem sobie takie porównanie z dawaniem plusów obu modelom za przewagi:
+ Afryka za wygląd. Wiadomo, to rzecz gustu ale jest ładniejsza.
+ Afryka za spalanie. Dane jeszcze nie potwierdzone. Ale raczej będzie paliła mniej.
+ Afryka za wykonanie. Honda to Honda.
+ Afryka za zasięg. Pewnie dojedzie dalej. Ma większy bak i pewnie niższe spalanie.
+ Afryka za to że to nowy sprzęt. Więc nieużywany. Funkel nówka nie śmigana.
+ Afryka za komfort.
+ Afryka za nowszą technologię.
+ LC8 za zawieszenie.
+ LC8 za silnik (moc i reakcja na gaz).
+ LC8 za prowadzenie.
+ LC8 za wytrzymałość na uszkodzenia.
+ LC8 za cenę.
+ LC8 za koszty utrzymania. I nie piszę tego prześmiewczo. Nowa Afryka przez pierwsze lata gwarancji będzie drogim motocyklem w serwisowaniu i utrzymaniu.
+ LC8 za fun z jazdy.
+ LC8 za prostotę konstrukcji w porównaniu z nową Afryką.
Myślę że w polskich realiach kwestia ceny jest przeważająca. I za cenę LC8 powinien dostać dwa +. Każdy za 10k różnicy w cenie.
Na ten moment tyle + przyszło mi do głowy. Jeśli nasuwają Wam się kolejne + dla obu modeli - uzupełnijcie. Zobaczymy co wyjdzie :D.
borys609
04.12.2015, 12:05
Stachu, no to żeś pojechał teraz...
Napisz mi proszę, gdzie dostanę nowiutkiego LC8 990 za 33tys zł, to słowo daję, zapożyczam się i lecę kupić!
Z tym spalaniem, wykonaniem, większym bakiem i zasięgiem Afryki.... Ech, co ja będę mówił. Znowu wyjdę na niewdzięcznego trolla :).
Wg mnie niewątpliwym plusem nowej Afryki jest to że jest nowa. Z pewnością zamiesza w towarzystwie i prawdopodobnie napędzi innych producentów do jeszcze większej konkurencji. Taki stan rzeczy faktycznie da się lubić.
Minusem jest to, że w zasadzie nikt na niej póki co nie jeździł, więc ciężko jest rzetelnie oceniać takie walory jak komfort, prowadzenie czy wytrzymałość na uszkodzenia. Można się tylko domyślać i mieć nadzieję! :)
Zdrówka!
borys609 nie pisałem o nowym LC8 ;). Takich już chyba nie ma... :(. Ale jeszcze kilka lat temu można było kupić nówkę sztukę od dealera polskiego za 44k.
To prawda co piszesz o ocenie walorów Afryki. Plusy przyznałem na podstawie przeczytanych testów z jazdy. Które nota bene, czasem kończą się korzystną dla LC8 puentą...
radiolog
04.12.2015, 15:42
Lubię nową afryke, bo szybko zmobilizuje BMW do poprawy swoich modeli i znowu będą nr 1 hehe ( tak dla podpuchy,bo nigdy tym numerem 1 nie przestali byc)
Mirek Swirek
04.12.2015, 15:48
Taa... Taaa... ale nuda... taa...
Lubię nową afryke, bo szybko zmobilizuje BMW do poprawy swoich modeli i znowu będą nr 1 hehe ( tak dla podpuchy,bo nigdy tym numerem 1 nie przestali byc)
Masz rację ciągle przodują ...... w awaryjności :D
Kto wie jakie sa opony zalozone do testow w terenie? Na asfalcie jak rozumiem jest dunlop trailmax? Szkoda ze Conti TKC 70 nie ma wersji z dętka....
radiolog
04.12.2015, 21:36
Ja myślę że trailsmart czyli następczynię trailmax
jaro5000
04.12.2015, 22:20
Elvis - w RPA zakładali TKC80 (przód i tył). Motormania chyba nie zmieniała opon na Błędowskiej
Szkoda ze Conti TKC 70 nie ma wersji z dętka....
Przeciez w kazda oponę bezdętkową możesz wsadzić dętkę. Trochę gorzej jest w drugą stronę.
Przeciez w kazda oponę bezdętkową możesz wsadzić setkę. Trochę gorzej jest w drugą stronę.
A w dętkową góra pięćdziesiątkę :)
Poprawiłem, ale autokorekta w WP nie przestaje mnie zachwycać. Czyta w moich myslach...
Wypiję z Tobą tą setkę i więcej Tanku!
Śledzę tą dyskusję i powiem szczerze, że największym sukcesem Hądy jest sam fakt wprowadzenia na rynek "nowej Królowej". W końcu jest możliwość wymiany swoich motków na nowsze modele, ale IMO ten motocykl nie zbliży się nawet do legendy prawdziwej Królowej (stąd wcześniej w " ").
Nowa Afri powinna ważyć o 30 kg mniej, mieć pojemność max 800 i silnik V, ale to jedynie moja opinia.
A tak powstał INNY I NOWY MOTOCYKL, co ma tyle wspólnego z Królową co cukier z buraka z cukrem z trzciny ... jedno i drugie słodkie
no tak,zazdrosc gory hondy nad bmw
A czego tu zazdrościć? Jesteś z zarządu Hądy, masz z tego jakieś zyski czy tylko tak sobie piszesz? Jeździłeś nową Królową? Czy tylko sobie nabijasz ilość postów? POzdrawiam
Tak myslalem gul skacze goscia co maja bmw,prawda jest taka ze honda moze i czekala dosyc,ale teraz,bmw moze tylko zazdroscic i sie uczyc
Ha ha ha ... czego tu zazdrościć? Ja mam zajebisty motocykl więc nie muszę. Ty kupisz sobie ją czy co? Motocykl jest piękny, ale ciężki. Po cholera ta pogoń za pojemnością??? Kompleksy?
Wypiję z Tobą tą setkę i więcej Tanku!
Zasugerowalbym, ze jak najszybciej! :)
Przy spokojnym założeniu spalania na poziomie 5 litrów (20-letnie, litrowe GSy na wtrysku tyle palą) to da całkiem przyzwoity wynik przebytego na baku dystansu. A dla prawdziwych globtrotterów wyjdzie za dwa lata wersja AT Adv z dodatkowym zbiornikiem w miejscu tej atrapy między nogami i kolejnymi 15kg niezbędnego podróżom szpeju. Klient nasz pan! :-)
Wysłane z ajfona..
mój 7 letni 1200GS do 120km/h bez specjalnego oszczędzania 4,4L/100km, wyprzedzanie wszystkiego na drodze z przelotówkami w granicach 140km/h 5L/100km
i żeby nie było wcale dziada nie lubię! ale jak wyżej mało pali, mało waży (228kg z kardanem i fabrycznym wydechem :) w miarę zapie..a 105KM 115Nm jest pakowny i wygodny na trasę no i gleby przy małej prędkości bez konieczności później prostowania czegokolwiek i żadnych strat łącznie z nogami kierowcy.
a co lubię w nowej AT? motocykl ma klimat!, że chce się wyciągnąć z garażu i pojeździć nie jest idealna bo i po co, jakieś wyzwania myszą być ...
Marek70 ma rację. To przecież kompletnie inny motocykl. Zbliżone malowanie i nazwa "Africa twin" to tylko chwyt marketingowy obliczony na zagranie na sentymencie, jak widać skuteczny :)
Ja mam nadzieję, że to będzie super moto do podróżowania po Europie bez oglądania się na jakość dróg, w takiej roli mam zamiar ją wykorzystywać bo zakupu już dokonałem :P Zadziałała też trochę przekora, bo "wszyscy" mają BMW ;)
Na przymiotnik "legendarny" ten motocykl musi sobie dopiero zasłużyć. W tej chwili to mniej więcej tak, jakby ktoś współcześnie żyjący o nazwisku Sobieski puszył się, że jego przodek rozgromił Turków samemu nie mając jeszcze żadnych osiągnięć ;)
No właśnie mylicie się moi drodzy. Bo nowa faktycznie wygląda inaczej, konstrukcyjnie i wizualnie, ale wystarczy usiąść za sterami i jest się w domu :) Poza tym jest kilka smaczków i nawiązań do starej. Moim zdaniem bardzo udana kontynuacja linii :)
Marek70 ma rację. To przecież kompletnie inny motocykl. Zbliżone malowanie i nazwa "Africa twin" to tylko chwyt marketingowy obliczony na zagranie na sentymencie, jak widać skuteczny :)
Ja mam nadzieję, że to będzie super moto do podróżowania po Europie bez oglądania się na jakość dróg, w takiej roli mam zamiar ją wykorzystywać bo zakupu już dokonałem :P Zadziałała też trochę przekora, bo "wszyscy" mają BMW ;)
Na przymiotnik "legendarny" ten motocykl musi sobie dopiero zasłużyć. W tej chwili to mniej więcej tak, jakby ktoś współcześnie żyjący o nazwisku Sobieski puszył się, że jego przodek rozgromił Turków samemu nie mając jeszcze żadnych osiągnięć ;)
Moim zdaniem wiele nawiazuje do starej AT. Oczywiscie nie mogliby zrobic takiego samego motocykla... kto by go do ruchu dopuscil i kto by go kupil? 60KM, 60Nm, ponad 200kg, spalanie ok. 6L?
Jak juz wiele razy powtarzalem, wolalbym taka Nowa AT 800cc, 80KM, 80Nm, 180kg... i wisienka na torcie, spalanie 3.5L.
MV-AGUSTA cos probuje z TURISMO VELOCE 800 ale waga 210kg, moc 110KM, wloszczyzna i cena troche włos jeży.
No właśnie. Z moich rozmów z większością z czarnuchów wynikało zawsze, że kupili Afrykę głównie z powodu tego, że siedząc na niej i jeżdżąc czuli się najlepiej. Jest to motór nie za szybki i nie za wściekły ( no moja jest wyjątkiem ;) ) ale dający takie dziwne uczucie jakby się było na idealnie dopasowanym motocyklu. Tak miałem z moją afryką jak szukałem czegoś nowego. Na końcu miałem do wyboru afre, 1100GS i tenere. Wybrałem afre właśnie z tego powodu. Nowa moim zdaniem jest jeszcze lepsza jeśli chodzi o to jak mi się na niej siedzi - bardziej mi pasuje geometria podnóżki-kiera-kanapa.
Reszta dopiero jak pojeżdżę... no i czekam na pierwsze dzwony może się uda jakąś taką dzwonioną kupić :D
Hahaha....Misza!Nie pajacuj tylko kupuj na full wypasie.Podjade sprwdzic jak sie jezdzi :D
Dzisiaj miałem okazję ją zobaczyć, pomacać, usiąść, odpalić... niesamowite jest to, że siadając człowiek się czuje jak..... no na Afryce.. wszystko jest takie znajome, po prostu deja vu. Poczułem się na niej jak w domu, to po prostu jest Afryka i tyle. Dużo mi się w niej podoba, praktycznie o wszystkim już napisano, więc wspomnę tylko małą pierdółkę - nad zegarami jest element stelaża, taka rurka która idealnie się nadaje do zamocowania uchwytu GPSa. Dzięki temu GPS może być centralnie nad wyświetlaczem prędkościomierza, niczego nie zasłania i można wygodnie z niego korzystać bez potrzeby odrywania wzroku od drogi. Podobnych drobiazgów pewnie by się więcej znalazło. Afra dla mnie wymiata!
Jak dla ciebie uszyta :Thumbs_Up:
Jochen. Nawiązanie do tradycji to bez Twojej pilotki na głowie jakoś do mnie słabo przemawia :)
No dobra szefie...następnym razem się poprawię, masz rację - tradycja to rzecz święta!
Jak dla ciebie uszyta :Thumbs_Up:
Dokładnie Myku...tak się właśnie poczułem, gdy na nią wlazłem. Wszystko na swoim miejscu. W marcu będą mieli w Krakowie egzemplarz testowy do próbnych jazd i wtedy zobaczę co i jak. Ale nie mam wątpliwości, że będzie dobrze!
radiolog
08.12.2015, 17:40
Dzisiaj miałem okazję ją zobaczyć, pomacać, usiąść, odpalić... niesamowite jest to, że siadając człowiek się czuje jak..... no na Afryce.. wszystko jest takie znajome, po prostu deja vu. Poczułem się na niej jak w domu, to po prostu jest Afryka i tyle. Dużo mi się w niej podoba, praktycznie o wszystkim już napisano, więc wspomnę tylko małą pierdółkę - nad zegarami jest element stelaża, taka rurka która idealnie się nadaje do zamocowania uchwytu GPSa. Dzięki temu GPS może być centralnie nad wyświetlaczem prędkościomierza, niczego nie zasłania i można wygodnie z niego korzystać bez potrzeby odrywania wzroku od drogi. Podobnych drobiazgów pewnie by się więcej znalazło. Afra dla mnie wymiata!
Ale wstyd siadać na afrze w cywilnych ciuchach, czyżby afrykanerzy skończyli już sezon?, bo bmwiacy ciągle jeżdżą hehe
Tez bylem
http://images.tapatalk-cdn.com/15/12/08/2d012de753ae51ced3ce82499fb24fe9.jpg
Dźwięk na żywo jest przepiękny i wcale nie cichy, fabryczny tłumik jest OK.
Masa mimo DCT jest tak scentralizowana że motocykl nie sprawia wrażenia ciężkiego, sylwetka jest zwarta i estetyczna to wg mnie najładniejszy z nowych enduro.
więc też lubię nową afrykę ;)
Hehe, nic z tego, postanowiłem w tym roku sezonu wcale nie kończyć i jak na razie jestem konsekwentny. Cywilne ciuchy stąd, że leciałem na pysk, na szyję z roboty, żeby zdążyć przed zamknięciem Arhera.
Mnie też dali.. Kolana mi sie ugieły jak nacisnęłam zapłon. Ten dźwięk!
A Afra jak Afra. Błyszczy w tłumie ale nie jest ordynarna. Nie świeci przepychem, ma klasę. Nienachalny plastik, fajne, proste rozwiązania, proste linie, proste życie ;) Sprawia wrażenie dobrze wyważonej. Ja po prostu mam ochotę nią pojeździć :)
No i nie można od niej oderwać oczu..
Lubię starą, polubiłem nową.
59855
59856
59857
59858
Pięknie razem wyglądają...:Thumbs_Up:
Kwintal,
dziękuję :bow::bow::bow:
Kwintal ta trójeczka to Twoja?
Kwintal jak rozumiem na wiosnę w Sanoku testujemy nową Afrykę :)
Trójeczka moja.
Ja w Sanoku na wiosnę będę. Ale czy ktoś przyjedzie na nowej afryce?
Fajnie, że dało się taką fotkę cyknąć. Do zobaczenia w Sanoku :)
ŁukaszBIA
09.12.2015, 14:35
Ta po prawej ładniejsza :)
Ta po prawej ładniejsza :)
Łukasz,
ładniejsza ta po prawej Kwintala czy Twojej?
Też byłem wczoraj w KRK w Arher wieczorową porą.
Akurat Pani w rózowej kurteczce i Pan w czarnej kurtce poddawali Afrę dogłęgnej analizie:Thumbs_Up:.
Byłem tylko chwilę. Zasiadłem i okazało się, że fotel w najniższym położeniu był za nisko - takie miałem pierwsze wrażenie.
Wygląd motocykla zajebisty. Stały tam jeszcze jakieś rowery ale nie było na co patrzeć.
Do tej klamki od hamulca postojowego spokojnie sięgam swoją łapą.
Również odniosłem wrażenie, że nowa AT nie jest tak potężna z przodu (mam na myśli wrażenie dotyczace szerokosci baku).
Wydaje się smukła i przez to wydaje się lżejsza. A może jest lżejsza?
Akurat nie miałem przy sobie drobnych.
Moze następnym razem.:at:
Kwintal , wsadź jakoś inaczej te zdjęcia bo nijak nie widać.
Sorry Dzieju,ale jestem komputerowym leszczem.
Zdjęcia wrzucałem zgodnie z forumową instrukcją zapodaną dawno,dawno temu przez Ramiresa.
Daj na priva maila to Ci wyślę.
Wszystko widać, szczególnie dobrze widać że obie piękne. I każda Ci Kwintal pasuje. Tylko co żona powie na to, że się za młodszymi oglądasz ;)
Sorry Dzieju,ale jestem komputerowym leszczem.
Ja co najwyżej płotką komputerową , wiem gdzie się włącza :)
Pw poszło.
Maurosso
14.12.2015, 23:10
Lubię za to, że jest fotogeniczna ;]
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfl1/v/t1.0-9/12376540_10208446407507540_2143233923715839005_n.j pg?oh=6b74507e0382af8d69239c577038b0be&oe=571A5986
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/12369090_10208446406547516_7902409637983731597_n.j pg?oh=863f17e6975aa8d481aea17d46e92488&oe=56D889E1
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/v/t1.0-9/12341426_10208446407867549_4234332256249912876_n.j pg?oh=500aed0628b8de7bd79ba5115f9a6726&oe=56DE7436
Czyżby Błażusiak przechodził do Hondy? ;)
To nie on, Tadek nie podkłada pod koła deseczki :). Dwa tygodnie temu na Super Enduro w Łodzi pomimo upadków pokazał jak się walczy do końca, super gość. https://www.youtube.com/watch?v=VyFNaFhgYjQ
W takim razie gość używa jego numeru. Bad madafaka! ;)
Kwintalu , fotki doszły , 03 wygląda lepiej a przynajmniej wiadomo że nic nie udaje.
Miejmy nadzieję że nowa sprosta wyzwaniu i za 20 lat powiemy to samo co o trójce :)
Czyli mamy dwie królowe nową i wiecznie młodą która nie dała się zdetronizować.
Dzieju, bedziesz czekać 20 lat by się przejechać Crf1000 ?
Męczarnia i masochizm ;)
Dzieju, bedziesz czekać 20 lat by się przejechać Crf1000 ?
Męczarnia i masochizm ;)
Oczywiście że nie będę czekał jak tylko będzie okazja by to uczynić , chodziło o to czy nowa za 20 lat będzie nadal tak sprawna jak obecne 03.
A na to już będzie trzeba poczekać lub doczekać :)
Nową "starą" Afrykę jeszcze można kupić.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=218832825&scopeId=MB&sortOption.sortOrder=ASCENDING&zipcode=&sortOption.sortBy=specifics.mileage&isSearchRequest=true&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelDescription=xrv+&pageNumber=1#
Nową "starą" Afrykę jeszcze można kupić.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=218832825&scopeId=MB&sortOption.sortOrder=ASCENDING&zipcode=&sortOption.sortBy=specifics.mileage&isSearchRequest=true&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelDescription=xrv+&pageNumber=1#
O.o Stara nowa droższa od nowej nowej. To już sprzęt kolekcjonerski? ;)
A nówki 03 się trafiają?
Tylko po odrestaurowaniu: http://www.ujenimotors.com/88_xrv650.html
Tak, trafiają się. Sam widziałem u kolekcjonera w garażu 03 z przebiegiem 5 km w malowaniu HRC... Coś pięknego!
jaro5000
23.12.2015, 08:07
dla mnie trochę smutny widok. Może ja jestem zboczony, ale mnie bardziej podniecają takie afryki jak u Bicia albo u Miszy. Czuć życie jak na takie coś patrzysz, a nie muzeum figur woskowych :P
"Dla mnie trochę smutny widok. Może ja jestem zboczony, ale mnie bardziej podniecają takie afryki jak u Bicia albo u Miszy. Czuć życie jak na takie coś patrzysz, a nie muzeum figur woskowych :P
BINGO :)
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.