View Full Version : Remus Revolution vs LeoVince SBK
Podjąłem zdecydowaną i nieodwracalną decyzje o za nabyciu wydechu do mojej Afryki i teraz mam dylemat następujący Remus Revolution, czy może jednak LeoVince SBK, obydwa dedykowane dla Afryki. Czym one się od siebie różnią, bo cena jest podobna. Dziękuję za konstruktywne opinie ;) i cenne porady:Thumbs_Up:.
http://www.sitogroup.com/servlet/page?_pageid=114&_dad=sitop30&_schema=SITOP30&voce_menu_sx=76&voce_menu_dx=119759&voce_menu_sx=76&voce_menu_dx=89&codprd=7691&prgtmp=&sessione=
http://www.motorbike-world.co.uk/frame-detail.asp?PAGE=/remus-motorcycle-exhausts.htm
a może arrow paris dakar? :-)
a może arrow paris dakar? :-)
Arrow w przeciwieństwie do Remusa i Leo nie ma homologacji ...
Leo mam, używam i jestem zadowolony. Remusa szczerze mówiąc jeszcze nie wiedziałem u nikogo ...
A ja dodam, że hubertowy Leoś brzmi bardzo przyjemnie bez dBkillera. Nie męczy i nie boli od niego łeb, choć przyznaję - nie jechałem za nim 300km w trasie. Jeździliśmy po lesie, gdzie obroty nie były stałe. Podoba mi się dźwięk, choć dBkiller mógłby byćmniejszy, jak w Arole (;)).
W ostatnia sobotę zaliczkowałem REMUS Revolution Alloy + Link Pipe(czyli ta rurka do połączenia puszki z kolektorami). Cena całości - 264£. Do odbioru w czwartek.
Chciałem, aby wydech miał kształt owalny, ładnie się błyszczał i robił mile dla ucha brrrum, brrrum, brrrrrrrrrrum:p. I taki właśnie wydech wybrałem, a jak się wyjmie db killer, to podobno jest jeszcze milej.
Ponadto, tak jak napisał Hubert, Remus nie jest zbyt popularny wśród posiadaczy Afryk (dominują raczej Leony i Dakary), to pomyślałem sobie, ze przetrę szlak w tym kierunku i może ktoś jeszcze się zdecyduje na Remusa. Ponadto ważne dla mnie było, aby wydech miał homologacje, bo czasami policja lubi sobie pozatrzymywać i posprawdzać:vis:.
Widziałem wydech w sklepie, pomacałem, obwąchałem i się zakochałem. Robota ładna i wydaje się solidna. Jeszcze nie mam, a już się ciesze jak dziecko:webers: .
I mnie pokusa bierze na Remus'a. Piszesz, że chciałeś coś owalnego ,a mnie się wydaje że Remus nie jest - rozwiej moje wątpliwości. Z tego co sie doszukałem na stronie firmowej to do afryki RDo7a zalecają Revolution GT, ty piszesz o Revolution. Napisz jak to wygląda bo możliwe, że rozpoznałeś temat bardziej. Napisz jeszcze coś na temat mocowania, bo nie wiem czy jest w od razu dawane w postaci przyspawanego uchwytu zgodnie z typem motocykla , czy jest to jakaś obejma uniwersalna? Czy to żeczywiście ma wyjmowanego DB killera?
I mnie pokusa bierze na Remus'a. Piszesz, że chciałeś coś owalnego ,a mnie się wydaje że Remus nie jest - rozwiej moje wątpliwości. Z tego co sie doszukałem na stronie firmowej to do afryki RDo7a zalecają Revolution GT, ty piszesz o Revolution. Napisz jak to wygląda bo możliwe, że rozpoznałeś temat bardziej. Napisz jeszcze coś na temat mocowania, bo nie wiem czy jest w od razu dawane w postaci przyspawanego uchwytu zgodnie z typem motocykla , czy jest to jakaś obejma uniwersalna? Czy to rzeczywiście ma wyjmowanego DB killera?
Praca domowa nie odrobiona Kolego hero :oldman:!!! PAŁA :umowa:!!!
http://www.xrv.org.uk/forums/showthread.php?t=16473
http://www.busters-accessories.co.uk/products/list/Exhausts/Exhaust-Systems-and-Silencers/Remus
Tutaj masz 2 linki dotyczące Remusa Revolution. Do Afryki zalecają REMUS GP Revolution, skrót GP oznacza Grand Prix. Z tego co się poorientowałem, cala seria Revolution to owale.
http://www.busters-accessories.co.uk/productinfo.aspx?catref=568662&tier1url=Exhausts&tier2url=Exhaust-Systems-and-Silencers&tier3url=Remus
Link powyżej, to konkretnie ten wydech, jaki podchodzi do mojej Afryki(do samodzielnego odszukania spośród wielu). Możesz kupić sam wydech, lub w zestawie z ta rurka pomiędzy wydechem i kolektorami, czy jak to się tam nazywa. Cena samej rurki (Link Pipe) to około 60£.
Do mocowania wydechu do motocykla jest taki fikuśny zaczep (w zestawie), dB Killer jest wyciągany i jak Ci się zgubi przypadkiem, to se możesz dokupić nowy, koszt około 30 £, jeśli się nie mylę.
Tyle wiedziałem i tyle się dowiedziałem w sklepie, a jak mi facet coś źle powiedział, to idę tam w czwartek i...ręka, noga, mózg na ścianie:dizzy:!!!
Miał być w czwartek, jest dzisiaj:p. Dla zainteresowanych dodaje kilka fotek, na pytania chętnie odpowiem:
:drif::drif::drif::drif:
Ślinię się przeokrutnie... Takie to nowe... CZYSTE :D
szwedzkikucharz
06.01.2009, 22:32
Miał być w czwartek, jest dzisiaj:p. Dla zainteresowanych dodaje kilka fotek, na pytania chętnie odpowiem:
Pytanie zasadnicze, choć jeszcze za wczesne: jak to, to gada? :)
Pytanie zasadnicze, choć jeszcze za wczesne: jak to, to gada? :)
Made in Austria - to chyba po Niemiecku:haha2:.
jakie pieniądze ??
Angielskie - 264£.
znajomy ma remusa w ST. moto ciagnie na nim jak głupie i gada przecudnie.
dziś jestem własicilem nowego arrowa w AT i leonuf w Viadradero. oba noszą ślady partactwa skacowanego włocha co przyszedł rano zjebany do fabryki :cold:
e200g dziękować za piękną odpowiedź i już wiem że chce takiego samego. Na wiosnę taki będzie i u mnie, ale chyba jednak czarny. Jak zamontujesz to napisz czy wszystko pasiło, daj znać jakie wrażenia słuchowe zz i bez db killera , no i fotki muszą być też. Jak byś mógł zrobić tez foto od tyłu (lubię tak) to zobaczymy na ile jest węzszy i jaka przestrzeń pozostawia do wachacza.
Ale ma wymagania co?
mialem bmw 1150 z takim remusem.byl baaardzo przyjemny.sliczny!!http://picasaweb.google.de/nelusia21/Nordcape200602#5130159522039460514
dziś jestem własicilem nowego arrowa w AT i leonuf w Viadradero. oba noszą ślady partactwa skacowanego włocha co przyszedł rano zjebany do fabryki :cold:
Hehe, nie wiem jak Arrowy, ale Leony robią w PL, dokładnie w Człuchowie, tak że kac jak najbardziej nasz:vis:
aha :) to ci lepsiejszy kac polski czy italianski.?? tam sie też pije dużo, ale chyba u nas na raz wiecej :oldman: ;)
Hehe, nie wiem jak Arrowy, ale Leony robią w PL, dokładnie w Człuchowie, tak że kac jak najbardziej nasz:vis:
Znaczy się tutaj robią ??
http://www.asmet.pl/asmet2007/
Hubercie chcesz powiedzieć że w PL robia leovincy?
bo ta tej strone co zapodałes jakoś nie mogę znależć moto oferty?
Co do działania leovinca w Afryce to powiem że jest super, wczoraj został założony w pewnej AT ( 650zł), gada naprawdę fajnie, basowo ale nie dokuczliwie nawet bez kilera........ no i najciekawsze
At zaczęła ciągnąć z dołu jak szalona w stosunku do oryginału, wprawdzie pogoda nie pozwoliła mi wyjechac na drogę ale wstępne próby w podziemnym garażu wypadły bardzo pozytywnie.
Czarne ślady po oponie na betonie robi tylko z gazu wyrywa jak dzika.
Jak się trochę wypogodzi ( będzie sucho na asfalcie) to wyskoczymy na teścik drogowy..... zapowiada się interesująco.
szwedzkikucharz
09.01.2009, 19:49
Hubercie chcesz powiedzieć że w PL robia leovincy?
bo ta tej strone co zapodałes jakoś nie mogę znależć moto oferty?
Nie wiem jak jest w tym przypadku, ale jeśli jakiś producent robi coś dla innego doklejajać tylko jego logo to żadna ze stron się do tego nie przyzna. Podobno np. nasz Tonsil robił/robi głośniki dla prawdziwych wydawać by się moglo potentatów w tej dziedzinie. A cisza wokół tego była taka jak na pogrzebie organisty.
Hubercie chcesz powiedzieć że w PL robia leovincy?
bo ta tej strone co zapodałes jakoś nie mogę znależć moto oferty?
Nie wiem, Zoltan napisał że robią je w Człuchowie a tam jest chyba tylko jedna firma robiąca wydechy ...
Nie wiem jak jest w tym przypadku, ale jeśli jakiś producent robi coś dla innego doklejajać tylko jego logo to żadna ze stron się do tego nie przyzna. Podobno np. nasz Tonsil robił/robi głośniki dla prawdziwych wydawać by się moglo potentatów w tej dziedzinie. A cisza wokół tego była taka jak na pogrzebie organisty.
tonsil robił głośniki naprzykład dla dość drogiej firmy Totem. model sie nazywał mite. kosz głośników koło 300zł a para gotowych kolumn juz u Totema to 3000zł :)
Hubercie chcesz powiedzieć że w PL robia leovincy?
bo ta tej strone co zapodałes jakoś nie mogę znależć moto oferty?
Co do działania leovinca w Afryce to powiem że jest super, wczoraj został założony w pewnej AT ( 650zł), gada naprawdę fajnie, basowo ale nie dokuczliwie nawet bez kilera........ no i najciekawsze
At zaczęła ciągnąć z dołu jak szalona w stosunku do oryginału, wprawdzie pogoda nie pozwoliła mi wyjechac na drogę ale wstępne próby w podziemnym garażu wypadły bardzo pozytywnie.
Czarne ślady po oponie na betonie robi tylko z gazu wyrywa jak dzika.
Jak się trochę wypogodzi ( będzie sucho na asfalcie) to wyskoczymy na teścik drogowy..... zapowiada się interesująco.
Gratulacje Dzieju... choć jakoś nie kojerzę sobie Ciebie, takiego spokojnego motocyklistę z ryczącym wydechem i czarna krechą. Ale..
Przy okazji: kaj żeś go kupił?
ano 650 to interesujaca cena - chyba ze OJRO :):)
ja już dawno mówiłem że dobry wydech wydech i Królowa dostanie sporo dołu od 2000 RPM. tylko nie jakieś przelotówki od firebladea czy innych na Fi60mm wejscie wyjscie. teraz przerabiam swojego ixila pod fi40mm. zobaczym :)
PS: 650zł za nowy ze sklepu..? coś mi tu nie gra ;)
A jaką średnicę wlotu mają Leony dedykowane do AT?
PS: No i Dzieju - 650pln, czy 650ccm :)?
u Hubcia wygląda mi na 50mm. ta puszka od redzia miala 50mm wejscie wyjscie i silnik od 2 tysi ciągł bez porównania do innych AT. Dzieju testował.
PS:leon do viadra też ma f50 :)
Ciekawe ile ma taki Leą od R1...?
http://www.sitogroup.com/pls/pazsito/pk$ges_upload.download?nome_file=DT-7255.pdf
tu widac ze fi43 ma wejscie na kolektor i fi50 wejscie do puszki
takie mam teraz lemony w wiagradero tyle że nie karbo a alu :)
http://img512.imageshack.us/img512/8504/leovinceus9.jpg
Zajebista linka! W końcu se dorobię rurkę na wymiar i założę może w końcu tego grzmiącego mosznokurczyciela :D.
PS: może na przelocie przestanie olej brać... :)
takie mam teraz lemony w wiagradero tyle że nie karbo a alu :)
http://img512.imageshack.us/img512/8504/leovinceus9.jpg
Rambo, a czy te/takie Leony daloby sie przykrecic do AT..? No i czy robilyby nalezycie.. :D:D
Rambo, a czy te/takie Leony daloby sie przykrecic do AT..? No i czy robilyby nalezycie.. :D:D
JareG, przeca tu masz Leona do AT. Z pełnym opisem, nawet możesz posłuchać:
http://www.sitogroup.com/servlet/page?_pageid=114&_dad=sitop30&_schema=SITOP30&voce_menu_sx=76&voce_menu_dx=119759&voce_menu_sx=76&voce_menu_dx=89&codprd=7691&prgtmp=&sessione=
JareG, przeca tu masz Leona do AT. Z pełnym opisem, nawet możesz posłuchać:
Sluchalem i widzialem u Huberta. Ale mozna kupic Leona za mniej niz 700 zeta, a nie za sporo ponad 200 EUR.. ino on nieco inaczej wyglada niz ten hubertowy, looknij:
Sluchalem i widzialem u Huberta. Ale mozna kupic Leona za mniej niz 700 zeta, a nie za sporo ponad 200 EUR.. ino on nieco inaczej wyglada niz ten hubertowy, looknij:
No racja Panie ten tego?? Inny jest nieco:confused:. Ten którego ja oglądałem w sklepie wyglądał tak jak ten, co sobie w Afryce kolega dj.1 jakiś czas temu zamontował:
http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=1251
i kosztował sporo ponad 200£. Moze to jakiś nowy "dizajn", żeby klienta ściągnąć.
No racja Panie ten tego?? Inny jest nieco:confused:.
No wlasnie, ale chyba tylko ta koncowka (czy raczej poczatek :D) sie rozni, no i mocowaniem (jedna opaska). W jego opisie stoi, ze pasuje do Varadero, a tam panie dwa kominy czyli moze byc za maly na Afryke..
Gdyby nie ta cena, to bym sobie glowy nim nie zawracal :haha2:
i kosztował sporo ponad 200£. Moze to jakiś nowy "dizajn", żeby klienta ściągnąć.
Hubi swojego kupil na ebayu za bodajze 230EUR. Ale to bylo w dobrych czasach, gdy EUR bylo po nieco ponad 3 zeta :haha2:
Teraz sytuacja sie mocno zmienila..
OT: Zalozyles juz swojego Remusa..? Chetnie bym posluchal jak to brzeczy, i poczytal czy zwiekszylo Ci sie spalanie i pobor oleum z reaktora :D;)
wojtalski
10.01.2009, 17:50
Ale mozna kupic Leona za mniej niz 700 zeta, a nie za sporo ponad 200 EUR
Gdzie, jeśli można spytać? :confused:
Gdzie, jeśli można spytać? :confused:
A niech kolega przeczyta wątek od początku...
OT: Zalozyles juz swojego Remusa..? Chetnie bym posluchal jak to brzeczy, i poczytal czy zwiekszylo Ci sie spalanie i pobor oleum z reaktora :D;)
Nie jeszcze. Motong ciągle w rozjebce, czekam na ostatnie części i w lutym, jak będę na chwile w Polsce, będziemy składali to wszystko do kupy. Ponadto mam kilka idei, które chciałbym zastosować z okazji rozkawałkowania maszyny, żeby w przyszłości nie grzebać dwa razy.
Jak juz zamontuje Remusa, to przyjade pod Twoje okna, odkręcę gaz, to będziesz wiedział jak to gra oraz sprawdzimy, ile oleum z reaktora pobiera Afryka i ile my jesteśmy w stanie pobrać ( nie oleum ):lol8: .
Rambo, a czy te/takie Leony daloby sie przykrecic do AT..? No i czy robilyby nalezycie.. :D:D
te nowe do viadra to są jak piszes te same evo II sbk ino mają samą końcówke zmienieną na ładniejszą :) a niby mówiłem że jak jade to sie na motor nie pacze ino na droge ;) :)
PawelZDR
10.01.2009, 18:47
Sluchalem i widzialem u Huberta. Ale mozna kupic Leona za mniej niz 700 zeta, a nie za sporo ponad 200 EUR.. ino on nieco inaczej wyglada niz ten hubertowy, looknij:
Coś mi się wydaje ,że ten tłumik jest na na lewą stronę do Viadra czyli do AT trzeba znaczek przełożyć na drugą stronę.....;)
znaczki sie nakleja po zamontowaniu :)
Coś mi się wydaje ,że ten tłumik jest na na lewą stronę do Viadra czyli do AT trzeba znaczek przełożyć na drugą stronę.....;)
Chiba dobrze jest, znaczy na prawa strone..
125ccm :).
Zgadza sie, ale mnie chodzilo o wizualizacje umiejscowienia ze tak to nazwe :haha2:
OT: Looknalem sobie na niemieckiego ebaya w temacie komina zakupionego przez e200g.. i chyba te 264 funty to dobra cena, bo w EUR to trza dac prawie 500 papierow (http://cgi.ebay.de/REMUS-Auspuff-silencer-Honda-XRV-750-Africa-Twin-Titan_W0QQitemZ380084438586QQcmdZViewItemQQptZMoto rrad_Kraftradteile?hash=item380084438586&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A13 18) :( (czarny jest tanszy (http://cgi.ebay.de/REMUS-Auspuff-silencer-Honda-XRV-750-Africa-Twin-Black_W0QQitemZ380082481905QQcmdZViewItemQQptZMoto rrad_Kraftradteile?hash=item380082481905&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A13 18), tylko 400..)
A tak się zastanawiam nad sensem ładowania xxx€ do 125ccm ;).
A tak się zastanawiam nad sensem ładowania xxx€ do 125ccm ;).
Coz.. moze jak masz malo w plucach, to chociaz sobie popierdzisz i Cie zauwaza.. albo poczuja :D
OT: Z pobieznego rozeznania tematu kominow na ebayu wychodzi, ze LeoV jest najtanszy :Thumbs_Up:
Hubert:to tu robią: http://www.promet.com.pl/
Hubert:to tu robią: http://www.promet.com.pl/
A jest tam jakies tzw. 'dojscie'..? :D
e200g podaj wymiary tego zajebistego nabytku chodzi mi o sam tłumik gabarytowo.
A jest tam jakies tzw. 'dojscie'..? :D
raczej nie, ale rozeznam sytuację na wiosnę, teraz już po urlopie :mur:
No to kolejno ,
nie ja kupiłem do swojej tylko kolega zamontował w swojej 07A ,
co do srednicy to nie wiem ale ten leon jest dedykowany do Afryki, wszystko łącznie ze średnicą i mocowaniami pasuje , jak by go fabryka wypuściła ,
w przeciwieństwie do głośnych wynalazków kombinowanych z innych motocykli lub montowanie uniwersalnych byle głośno było ten leon pod Afrykę....po prostu działa....nawet powiem że bardzo dobrze działa.
Oczywiście jak tylko asfalt obschnie i bedą warunki do testów to zobaczymy co on potrafi w całej gamie.
Jako że miałem okazję dosiadać głośnych wydachów to powiem że tylko niektóre działają a reszta tylko hałasuje....... cóż co kto lubi ...
nie jestem zwolennikiem głośnego wydechu ale powiem że ten leon wytwarza całkiem miłe
dzwięki ....ale najważniejsze że AT wyrywa do przodu.
próby drogowe w szerszym zakresie dadzą pełniejszy obraz.
wydeh nowy po założeniu zawsze jest troche cichszy niz poare dni później :) ale czekamy :drif:
... a ja tam uwielbiam swojego dedykowanego Arrowa PD - jestem uparty i nikt mnie nie przekona ze brzmi kiepsko :) wkręcanie się sprzęta od dołu też zdecydowanie inne niż przy oryginale !!!
Miałem wcześniej Leona (teraz śmiga na nim i Afryce Zoltan) dźwięk/spasowanie ok (ino wkurzały mnie te gumy do mocowania bo się dziwnie tłumik wykręcał przy ich dokręcaniu) - Wuja ma Remusa: tyż ok :)
Każdy swój ogonek kwali - dla mnie mój poobijany już PD jest po prostu wyjebisty !!!! Dla niezdecydowanych polecam w ciemno :)
... (ino wkurzały mnie te gumy do mocowania bo się dziwnie tłumik wykręcał przy ich dokręcaniu) ...
Ropuch, nie przesadzaj :) za trzecim razem udało się zrobić tak, że po dokręceniu leon stoi w miarę prosto :P
No to kolejno ,
nie ja kupiłem do swojej tylko kolega zamontował w swojej 07A ,
Dzieju zwróćcie uwagę na to czy nie obciera o wahacz bo u mnie tak się złożyło że kolektory jakoś tak się ułożyły że były poprowadzone za blisko silnika w wyniku czego tłumik ocierał o wahacz. Obcierał tylko przy dużych dobiciach więc zauważyłem dopiero po wjechaniu w teren... Teraz już jest OK bo poskręcałem wszystko począwszy od kolektorów. Warto jednak zwrócić na to uwagę gdy ktoś Leosia sobie zamontuje :)
jako posiadacz arrowa i leona, to jeśli chodzi o wykonanie to zdecydowanie leon jest solidniejsszy :oldman: arołek był zjebany od nowosci delikatnie. ale oba dają ziew szatana jak sie da mocniej w pizdeczke ;):p
oba dają ziew szatana jak sie da mocniej w pizdeczke ;):p
Pięknie powiedziana:rules:
szwedzkikucharz
12.01.2009, 12:38
Co do działania leovinca w Afryce to powiem że jest super, wczoraj został założony w pewnej AT ( 650zł),
Dzieju, czy mógłbyś nieco rozwinąć kwestię ceny? Skąd ona taka...., niska? Wydech był używany?
Wydech nówka aż pachniał świerzością, a cena cóż są różne możliwości ominięcia ceny wysróbowanej przez pazerne sklepy. Nie mogę nic powiedziec o tej możliwości ponieważ nie ja go kupiłem.
Hubercie, masz rację z tym mocowaniem, tłumik jest blisko wahacza a nawet miał tendencje do obcierki, ale jako że jak się cos robi to trzeba robić dobrze .....to i podczas montarzu ta kwestia została przewidziana i odpowiednio zmodernizowana.
A czy moze ktos widzial (i slyszal :D) komin o nazwie Sebring Twister..?
Na ebayu za ~380 EUR (http://cgi.ebay.de/Sebring-Sportauspuff-Alu-HONDA-Enduro-XRV-Afrika-Twin_W0QQitemZ360121009320QQcmdZViewItemQQptZMotor rad_Kraftradteile?hash=item360121009320&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=66%3A2|65%3A2|39%3A1|240%3A1318)
http://shop.loonytuns.de/images/produktbilder/32243.jpg
OT: Zalozyles juz swojego Remusa..? Chetnie bym posluchal jak to brzeczy, i poczytal czy zwiekszylo Ci sie spalanie i pobor oleum z reaktora :D;)
Elo,
Zrobilem na Remusie Revolution jakies 15kkm wersja alu wiec szlaki juz przetarte. Wczesniej na seryjnym.
Olej - nie wzroslo zuzycie.
Benzin - nie wzroslo zuzycie.
Dzwiek fajny, bardziej basowy niz Arrow PD czy nawet Leo - tak przynaj,mniej mi sie wydaje. Normalnie latam bez db killera, nie jest zbyt glosno - bynjamniej dla mnie.
Fabrycznie db killer jest zanitowany - proponuje od razu rozwiercic i zalozyc sruba bo nit lubi sie luzowac i mozna zgubic killera.
Troche rozczarowal mnie montaz - uchwyt giety z blachy pasowal tak sobie i po zalozeniu dotyka prawie boczka.
Jakosc wykonania samego komina i lacznika 5+ (po roku uzytkowania podtrzymuje ta opinie niz sie ie luzuje , nie rozszczelnia, itp).
Generalnie komin godny polecenia. Ma fajne proporcje i fajnie prezentuje sie na moto.
Pozdr
wuja
Zrobilem na Remusie Revolution jakies 15kkm wersja alu wiec szlaki juz przetarte. Wczesniej na seryjnym.
(..)
Generalnie komin godny polecenia. Ma fajne proporcje i fajnie prezentuje sie na moto.
Dawaj foty :D:Thumbs_Up:
Dawaj foty :D:Thumbs_Up:
Prosze bardzo
3560
3557
3558
3559
Prosze bardzo
Dzieki :Thumbs_Up:
Faktycznie zgrabny komin :)
Nie dales zadnej oslony rury kolo podnozka kierownika - nie ma takiej potrzeby?
Dzieki :Thumbs_Up:
Faktycznie zgrabny komin :)
Nie dales zadnej oslony rury kolo podnozka kierownika - nie ma takiej potrzeby?
Cos by sie przydalo na odcinku pomiedzy podnizkiem pasazea a kierowcy. Zjaralem przez jaj brak spodnie przy tankowaniu.
Pozdr
wuja
Cos by sie przydalo na odcinku pomiedzy podnizkiem pasazea a kierowcy. Zjaralem przez jaj brak spodnie przy tankowaniu.
Pozdr
wuja
Ja sobie takie coś planuje zanabyc, może nie dokładnie takie same, ale coś w ten deseń:
http://www.ruggedroads.co.uk/shop/article_7055/Exhaust-Guard-for-Link-Pipe---Silver.html?shop_param=cid%3D31%26aid%3D7055%26
Ryży Koń
27.01.2009, 10:59
Ja mam LeoVinhakera i działa bardzo ładnie i nie wylata. Co ciekawe duuużo lepiej działa po wyjęciu killera...w sumie tylko raz jeździłem "z" i było kaszląco... obecnie killer gdzieś przepadł. Jakby co to mogę komuś opchnąć 8 kg oryginalnego tumnika. :)
Co do zabezpieczenia przed zjaraniem spodni to sie od dłuższego czasu wybieram do Echilczuka żeby podpytać gdzie można zanabyć taki bandaż w jaki wydechy owijają "customowcy". Trza pamiętać że dobrze owinięte kolektory i rury wydechowe dają lepszy przepływ spalin.
Dostałem taki bandaż w ELTEC w Piastowie, kupiłem za 20zł metr, ale dopiero potem jak wypaliłem sobie dziury chyba w 3 spodniach :p
Ryży Koń
29.01.2009, 18:48
Ooooo ElTec to moje znajome po częsci ziomy...zajadę do nich po owy bandaż
Cieszę się, że mogłem pomóc. Po przeróbke arrowa też do nich podjade :Thumbs_Up:
Ryży Koń
30.01.2009, 09:13
A jeszcze mam jeden pytajnik. Jak mocowałes bandaż? Cybantami czy na ślynę?;)
Na żume go gucia Bosala ;)
lacznik78
30.01.2009, 16:48
Ryzy Koniu, moze bys ciut wiecej tego bandaza zanabyl i dla mnie bo ode mnie to troszku dalej...
Na żume go gucia Bosala ;)
A co to guma Bosala ? Pasta jakowa czy coś ?:confused:
Oczywiście chodzi o paste Bosala. Najlepsza do wydechów jaka jest (zdanie kilku tłumikarzy)
wojtalski
05.03.2009, 08:29
Czy Leoś w zestawie ma już db-killera czy trzeba dodatkowo dokupić?
Ma, ma :) Bez tego by nie miał homologacji ...
wojtalski
06.03.2009, 14:16
Pytam, bo mój kupiony w de można przejrzeć na wylot, a sugerując się zdjęciem na stronie larssona http://www.sklep1.larsson.pl/Towar.aspx?TowId=197995&View=Multi nie powinno tak być, więc już sam zgłupiałem. Jak to najprościej sprawdzić?
Sprawdzałem dziś swojego Db kilera od leo. jest 3 razy krótszy od tego na obrazku i można przejrzec tłumik na wylot
Są trzy różne db killery w leonie do AT:
4298
4299
4300
wojtalski
06.03.2009, 18:39
Nie widzę zdjęć ;-(
Oooo, już widzę...
jezu, starczy tych fotek
U mnie tak jak u Hubcia :oldman: 100 % Rejlii :Thumbs_Up::Thumbs_Up::Thumbs_Up: Arrow tak samo
A te inne to jakieś straszne cudaki :cold:
Nieeee, jeszcze moje ;) Swiezy nabytek... Sebring Trial 2. Powiedzmy trzeciej swiezosci ;) Zobaczymy jak gada :D
A ja sprowadzilem sobie swoja afryczke z GB i miala juz zalorzony wydech
Remus Revolution. Troche na tym posmigalem ale wydaje mi sie on bardzo glosny wiec pomyslalem ze moze spowrotem oryginal zalorze.
Bo jak sie wjezdza w miejsca zakazane to lepiej na siebie uwagi niezwracac tak mi sie wydaje
A jest ses zakladac tego db killera?
:confused:
ja go nie wyjmuje nawet :confused:
dla mnie Leo bez kilera też za głośny, a do lasu to już całkiem bez sensu..
Aha no to juz wszystko jasne
Poprostu u mnie ktos wczesniej wyciagnol tego db killera i go niemam :Sarcastic:
Nowiec pozostalo znalezc i kupic db killera zalorzyc spowrotem i jak myslicie z db killerem powinno byc git
A moc jest troche wieksza :)
Znalazłem takie cosik w starym pudle na strychu, mój stary to z niemcowni przywlekł dawno tem, może się komu nada.
O... dobre !!! ostudzi głowy ludziom - zwłaszcza krzywa momentu.
Niech żyje oryginalny tłumik:)
O... dobre !!! ostudzi głowy ludziom - zwłaszcza krzywa momentu.
Niech żyje oryginalny tłumik:)
hmm, hmmm, czy ja wiem...
tu z tej samej hamowni seria tłumik
http://farm3.static.flickr.com/2470/3554595719_bc12859e3c_o.jpg
a tu też seryjna afryka, z wiekszym dwa razy przebiegiem, ale tłumik arrow z zamontowanym Db killerem
http://farm4.static.flickr.com/3637/3477569240_0ffd910b27_o.jpg
Cibor klv
23.05.2009, 14:43
W Afrykach z nowszych roczników wymiana wydechu na przelotowy bez ingerencji w gaźniki może faktycznie pogorszyć osiągi... w starszych nie koniecznie... W nowszych z racji na normy emisji spalin fabrycznie ustawiano już uboższą mieszankę w porównaniu ze starszymi rocznikami... czyli dysze główne mniejsze... wcześniej normy nie były tak restrykcyjne i można było dać więcej paliwa.. stąd większe dysze główne... Kiedyś w swoim Transalpie z roku 98 wymieniłem wydech na przelot , pojeździłem tydzień i zmieniłem na oryginał, bo na przelocie wyraźnie jeździł gorzej... teraz w swojej Afri z roku 89 wymieniłem wydech na Laser przelot... i żadnej różnicy nie ma... nie dławi się przy szybkim odkręceniu manetki jak to było w Trapie... zbiera się z dołu tak samo jak wcześniej, a może o drobinę lepiej...
no coś w tym jest, choć jedna AT z ostanich sztuk jakie wyszły ma założony leo vince i kurde dwa razy jej nie mogłem przejść swoją staruszką ;) Może będzie dogrywka;)
O... dobre !!! ostudzi głowy ludziom - zwłaszcza krzywa momentu.
Niech żyje oryginalny tłumik:)
Faktycznie , przebieg momentu w tych innych kiepski.
Widać że akcesoryjne wydechy dają tylko zmianę brzmienia a niewiele dodatkowych KM i Nm.
Artuditu
24.05.2009, 06:34
hmm, hmmm, czy ja wiem...
tu z tej samej hamowni seria tłumik
http://farm3.static.flickr.com/2470/3554595719_bc12859e3c_o.jpg (http://farm3.static.flickr.com/2470/3554595719_bc12859e3c_o.jpg)
a tu też seryjna afryka, z wiekszym dwa razy przebiegiem, ale tłumik arrow z zamontowanym Db killerem
http://farm4.static.flickr.com/3637/3477569240_0ffd910b27_o.jpg (http://farm4.static.flickr.com/3637/3477569240_0ffd910b27_o.jpg)
Obaj wiemy że moja prócz seryjnego wydechu była na starych filtrach powietrza i wachy, ze starym świecznikiem i bez regulacji. U Ciebie zaś wszystko przez zimę świeżo wymienione i wyregulowane. To NA BANK robi różnicę. Nie upieram się że bym wypluł serię bo pewnie byłoby poniżej 60KM ale zapewne więcej niż to co jest na wykresie. Ale to się jeszcze okaże. Chociaż mi nie potrzeba torpedy. Może się nawet toczyć, byleby bezawaryjnie:)
Odświeżę kotleta.... Znalazłem w tym temacie, że prawdopodobnie ta firma: http://www.promet.com.pl/?lang=pl produkuje tłumiki leovince, przynajmniej nieoficjalnie, a niejaki Zoltan miał zbadać temat :D, może by jakieś zbiorowe zamówienie pod płotem fabryki i łapanie przelatujących tłumików nad tymże płotem :umowa:
http://www.motocykl-online.pl/newsy/Motocyklowa_Niedziela_na_stacjach_BP
:D
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.