View Full Version : RD 03 - RD04 i co dalej?
mareksz007
12.10.2014, 19:54
No i stało się.
U wielu w garażu pojawia się pomarańcza, a u mnie RD 04. "Czwórka" z przebiegiem 51 tys km, stała nie jeżdżona dwa lata co widać, śniedź i drobne ogniska rdzy, ogólnie nic strasznego. Jest pięknie zachowanym oryginałem. Silnik pięknie pracuje "cyka" ciągnie wspaniale. Mechanicznie jest wspaniała można od razu jechać w daleką podróż.
Ale po co zakładam ten temat?
Otóż wcale nie zamierzam trzymać dwóch Afryk w garażu i jeździć na zmianę.
Za to na bazie dwóch modeli chciałbym przez zimę zrobić jedną.
Raczej bazą była by trójka.
Ciekaw jestem Waszego zdania, co byście zrobili na moim miejscu?
https://www.youtube.com/watch?v=9na9dgskyys&feature=youtu.be
mishieck
12.10.2014, 20:30
Jeździć 04, 03 doprowadzić do oryginału jako lokata kapitału :D
Jeździć czwórką. Trójkę doprowadzić do oryginału i sprzedać. Zakupić kata i sprzedać 04. I na kasie jesteś do przodu :) A emocje bezcenne ;)
A którym Ci się lepiej jeździ??
Trójkę schowaj na strych, za 10 lat będzie warta tyle co kilkuletni 990 lc8.
Marek - zazdroszczę takich dylematów :D
Ale obiektywnie się nie wypowiem bo sentymentalnie rd03 rozkłada mnie na łopatki
mareksz007
14.10.2014, 17:49
Decyzja podjęta nic nie kundle. Rejestruję RD 04 bo jest dziewicza kilka pielęgnacyjnych zabiegów i wygląda jak z fabryki. Trójkę doprowadzam na tip-top i dopóki życie nie zmusi trzymam. A w krzaki XR-a. Kurcze ja to mam problemy
Czyli jest Pan zadowolony.
A moja wiocha? Jakie lebki bez kaskow na krossach przed autem przelecialy?
Łoj, czwóreczka w malowaniu HRC... piękna! Dopieść, zadbaj, jeźdź, szanuj. A trójeczkę odpicuj wyciągaj na niedzielne przejażdżki i koniecznie daj jej żółte tablice oldtimera. I traktuj jak klasyka...:Thumbs_Up:
Decyzja podjęta nic nie kundle. Rejestruję RD 04 bo jest dziewicza kilka pielęgnacyjnych zabiegów i wygląda jak z fabryki. Trójkę doprowadzam na tip-top i dopóki życie nie zmusi trzymam. A w krzaki XR-a. Kurcze ja to mam problemy
Ufff... a juz myslalem, ze nie dobrze sie czujesz :dizzy:
mareksz007
15.10.2014, 18:23
Wczoraj trochę ją rozkręciłem. Zero błota nawet ziarnka piachu, tylko dwudziestokilkuletni kurz i kokony.
Oczywiście jest rdza w nie których miejscach, ale nic strasznego.
A kupiłem ją z myślą by mocniejsze serce przeszczepić do Trójki i jak rozebrać taki okaz.
50623
50624
50625
50626
Lucky Luke
15.10.2014, 18:27
normalnie jakbym swoją widział
ja kupiłem od starszego Pana który Africzkę trzymał , UWAGA pod pierzyną
mareksz007
15.10.2014, 18:31
Rdza wyszorowana i potraktowana odrdzewiaczem.
50627
50628
50629
50630
50631
Dziś ciąg dalszy prac.
szymon25
15.10.2014, 19:07
hmmm piękna:) moja tez tak wyglądała jak kupiłem 4 lata temu :) cholera.. mogłem trzymać pod pierzyna :)
Sprawdż łożyska główki ramy :)
mareksz007
17.10.2014, 07:56
Iwan łożyska są ok, jeśli chodzi o luz.
50646
Gotowa na Rajd Podlaski
O3 to jak XR a 04 jest fajniejsze niż 07 Marek motory są po to by jeździły a do cmokania i podniecania stoją w muzeum ciesz się życiem i używaj bo czas szybko leci
Załóż jakieś dziadowskie plastiki i jazda. Oryginały zapakuj w bąbelki i odłóż na półkę. Ja żałuję że tak nie zrobiłem, już mam czachę do naprawy :(
mareksz007
13.11.2014, 23:54
Po przejechaniu ok 1000km mam swoje zdanie na temat motocykli. Bez apelacyj-nie czwórka lepiej hamuje. Moim zdaniem lepiej się zbiera pod warunkiem, że jest na odpowiednich obrotach te kilka koni różnicy czuję się. To jej plus i tyle. Większość km zrobiłem w terenie i muszę przyznać to jest tłusta krowa w porównaniu z trójką, czuć jej wagę. Plastiki w czwórce są piękne, ale byle gleba je łamie. Trójka ma materiał gniotsię, a niełamiotsię. Niestety bez problemowo nie da się ubrać czwórki w ciuchy trójki co chciałem uczynić. Decyzja jest taka by szczepić dwa motocykle i cieszyć się z tego efektu. Silnik bezapelacyjnie przód także, szaty zdecydowanie trójkowe to jest mój model do zrealizowania.
Szkoda. Ja do modzenia kupiłem sobie bigosa. Tego nie szkoda. Chociaż zdarzają się głosy oburzenia. ;)
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.