View Full Version : gaśnie na wolnych obrotach...
lukasz gorzynski
17.11.2008, 11:07
czesc wszystkim
jestem nowicjuszem w africach, pierwszy sezon. motor z 90 roku. 48000 przejechane. zrobilem sam raptem kilka tysiecy. ostatnio probowalem go przeprowadzić i mimo odpalenia nie trzyma obrotów , gaśnie na wolnych obrotach. stal jakies 3 tygodnie w garażu ,paliwa nie bylo pod kurek wiec może sie rozfrakcjonowała i nazbierało sie wody?? nie wiem proszę o podpowiedź mądrzejszych. :)
z góry dzieki za pomoc.
w potrzebie jestem bo musze go przeprowadzic do nowego mieszkania ? garażu a nie chce wchodzic w koszty wynajmu przyczepki- cholera.:)
gural
Cześć Łukasz :)
Paliwo to na pewno nie jest. Napisz coś więcej jak się zachowuje silnik jak jest zimny a jak gdy jest ciepły jak na ssaniu a jak bez ssania ... Jechać się da i tylko jest problem z wolnymi obrotami czy w ogóle nie chce jechać ?
lukasz gorzynski
17.11.2008, 11:21
czesc Hubert
dzieki za szybką odpowiedz. na ssaniu tylko odpala bez ssania wogole. jechac sie nie da bo przy probie zmiany biegu spada w dół, tzreba sztucznie podkręcac go gazem zeby trzymal powyzej 1,8 tys. a tak to skacze czy zimny czy rozgrzany powmiędzy 1,2 a 1, 6 tysiąca. . probowalem jechac ale przy probie wrzucenia jedynki mowi dziekuje...
gural
cos jak zapchana dysza paliwa od wolnych obrotów
lukasz gorzynski
17.11.2008, 11:42
czesc rambo
czy gdzies w necie znajde jakąś obrazkową instrukcję jak sie do tego dobrac i wyczyścić?
jak juz wspominalem jestem jeszcze zielony i dużo praktyki przedemną:)
gural
mój też ciężko palił ostatnio. na pełnym ssaniu kręcę do skutku, jest taki moment, że odbije mu się i wtedy zaczyna chodzić, ze 3-5 minut nieraz kręcę po dłuższym przestoju. potem już okej. na pewno nie bez znaczenia jest tu ta modyfikacja paliwowa (której nie zrobiłem) w rd07. na pewno mam gdzie dłubać w zimie
ja chcesz to robic samemu to zdjac bak. airbox. wyjać gaźniki...