View Full Version : Kierownica do TA 650 firmy HEED
Witam,
Muszę kupić sobie nową kierownicę do transalpa 650 i szukam jakiegoś zamiennika. Trafiłem na tę firmę -> http://www.heed.com.pl/index.php
czy ktoś z Was miał może styczność z ich produktami? Polecacie? Odradzacie?
Ewentualnie, czy może moglibyście polecić jakieś inne zamienniki kierownicy?
Z góry dziękuję za odpowiedzi,
Nev
Nie wiem ja mam fatbara reicona chyba, jest inna no dla mnie lepsza
Używałem kiedyś kierownicy Renthal, modelu nie pomnę.
Była podobnie wygięta w przód jak oryginał, niższa więc musiałem podwyższyć i na pewno było szersza.
Ogólnie byłem bardzo zadowolony, a pozycja za kierownica była lepsza. Troszkę podciągnęła łokcie w górę.
jeśli myślisz o kierze 28mm to polecam Accel. To samo co te wszystkie reikony, renthale, magura tylko 2x tańsza. I to bez ściemy
Ja zapodałem coś takiego do 600 (ostatni post), bo oryginał był nieco krzywy:
http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=17&t=13999
Jest fajna choć na siedząco nawet trochę za wysoka. Za to stojąc - ideał.
Pozdrawiam
zimny
Zdecydowałem się na tę, którą podsunął zimny. Jutro powinna przyjść, zobaczymy co z tego wyjdzie. Dam znać po pierwszej jeździe.
Ja po kilku dłuższych jazdach chyba jednak wrócę do oryginału a ta będzie na sprzedaż. Wychodzi że jest dla mnie aż za wysoka, szczególnie na siedząco.
Stojąc jest ideał ale nie jeżdżę po terenie aż tyle.
Choć sądzę że w 650 może się lepiej sprawdzić bo tam kiera jest jeszcze niższa niż w 600.
Zobaczymy, dziś pewnie przerzucę oryginał.
Pozdrawiam
zimny
Odświeżę nieco temat.
@Zimny czy pozbyłeś się już tej kierownicy?
Może podejdzie do Afry?
Ja w tej chwili mam Reikona i jest zdecydowanie dla mnie za nisko.
Jeszcze takie coś znalazłem http://www.heed.com.pl/index.php/kierownica-heed-honda-xrv-750-africa-twin ale opinii nie ma za bardzo .
szynszyll
15.11.2013, 21:30
Zakladalem kilka zestawow gmoli z tej firmy - produkty pierwsza klasa. Super wykonanie i spasowanie. Polecam.
Dzięki Szynszylu .
Okazuje się że oni z mojego miasta są , podjadę do nich i obczaję na żywo.
Pozdrawiam
madafakinges
15.11.2013, 22:39
misiak zostawsobie reikona, ta kierownica jest naprawdę pancerna, aprzede wszystkim jest dużo fajniej wyprofilowana, szersza i lepiej w rękach leży, a sprawe niskości można tak załatwić.
http://img849.imageshack.us/img849/5893/lg0a.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/849/lg0a.jpg/)
http://img69.imageshack.us/img69/7830/q4c3.jpg
Reikon jest niższy od oryginału 3cm, dałem wieżyczki 7cm. Dodatkowo wywaliłem te tulejki z gumą w półce, bo wkurwiało mnie prostowanie kiery w stosunku do koła, bo się na tych gumach przeginało.
Hehe , przy tych "przedłużaczach" to mi pewnie przewody hamulcowe nie wydadzą.(mam ori.) i to się już robi większa inwestycja.
Po prostu w poprzedniej Afri miałem ori. i przez 6 lat jakoś się przyzwyczaiłem do tej pozycji.
Reikon jest pewnie pancerny ale za cholerę mi nie pasi ta pozycja , taka trochę jak na ścigu, pewnie przez wyprofilowanie samych końcy kiery.
Podjadę do tych z HEEDa i zobaczę jak jest wyprofilowana ,jak będzie git to Reikon pójdzie pod młotek .
Nie żebym sie czepiał czy też wymądrzał , ale patrząc na fotkę z tym podwyższeniem , mam wrażenie ze przy poważniejszej glebie to się wygnie , lub po prostu urwie . W mojej po upadku skrzywiły się śruby fi 14 tylko na półtora calowym podwyższeniu . Druga sprawa to aluminiowa pólka która także potrafi się odkształcić , szczególne w miejscu mocowania kierownicy .
Tak to wygląda po porządnym dupnięciu
madafakinges
16.11.2013, 21:43
U mnie raczej nie ma opcji skoszenia śrub, bo tulejki podwyższające są ztoczone i wchodzą w półkę zamiast gumowych 'silentblocków'. Przynajmniej mam taką nadzieję:)
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.