PDA

View Full Version : Czy w RD07a zdejme głowicę i tylny cylinder bez wyciągania silnika z ramy?


Robin
16.08.2013, 16:59
Jak w temacie, zachciało mi się obczaić pierścionki i sworzeń tłoka w poszukiwaniu świerszcza tylko zastanawiam się czy to da radę ściągnąć bez wyciągania silnika z ramy? Chodzi oczywiście o tylny cylinder.

Wysłane z mojego C6603 za pomocą Tapatalk 4

motormaniak
17.08.2013, 19:21
-nie..

Robin
18.08.2013, 16:03
To mi się plany komplikują, próbowałeś ???

Wysłane z mojego C6603 za pomocą Tapatalk 4

szynszyll
19.08.2013, 09:41
nie ma bata. do tego poza glowica musialbys zdjac rowniez cylinder.

Robin
26.08.2013, 18:22
A jednak, właśnie zdjąłem, nie ma najmniejszego problemu, miejsca jest aż nadto.
Cylinder jest jeszcze węższy od głowicy i jeszcze mniejszy problem.
http://img.tapatalk.com/d/13/08/27/aratyqut.jpg

Wysłane z mojego C6603 za pomocą Tapatalk 4

matjas
26.08.2013, 18:33
i tak oto teoria poszła się paść :D

brawo Robin!
życzę abyś przy tej okazji nie znalazł tam tego czego sobie nie życzysz :D

matjas

madafakinges
26.08.2013, 18:36
No to jeszcze powiedz czy przednią głowicę da się zwalić?

matjas
26.08.2013, 18:39
IMO nie :D
ale jak obetniesz główkę ramy to kto wie :D tak serio to nie wiem ale podbijam :D jak dziesięciu napisze, że się nie da to on i tak zdejmie :D
zresztą tu na pewno najpierw wyjął silnik, zdjął czapkę a potem dla niepoznaki włożył go z powrotem w ramę! i teraz sensacja a Haynes wprowadza erratę :D

matjas

fassi
26.08.2013, 18:44
:D

do dnia dzisiejszego wszystkie warsztaty i garaze wyciagaly silnik aby dostac sie do tylniej glowicy ;)

na moje pijane oko, przod tez powinien zejsc bez wyciagania silnika, japoncy juz nad tym pomysleli.....

Robin
26.08.2013, 18:57
Na moje oko z przodu nie da rady, pod główką ramy pewnie by zeszło, ale przeszkadza ten wspornik do którego mocowana jest cewka przedniego cylindra. To część ramy więc sobie jej nie wykręcimy ot tak.

Wysłane z mojego C6603 za pomocą Tapatalk 4

ciuri
27.08.2013, 08:32
A co ze świerszczem? Znalazłeś źródło cykania? U mnie też zadomowił się świerszcz , tyle że w trampku.

szynszyll
27.08.2013, 09:41
o mosz - jak sie nie da jak sie da ;) napisz co bylo powodem cykania. ja mam wlasnie na warsztacie TA650 - powodem cykania, a pozniej juz napierdalania byl wypracowany sworzen tloka i rozdupczona glowka korby. w trampku 650 nie ma bata, zeby to rozebrac bez wyjmowania z ramy.

matjas
27.08.2013, 09:51
jeśli myślisz, że w 650 jest ciasno, to polecam zapoznanie się z ciasnotą występującą w krzyżówce rama TA600, silnik TA650 :D

ha!

szynszyll
27.08.2013, 09:56
Ty tu Matias nie fizolofuj tylko mi silnik znajdz jakis zywy...

matjas
27.08.2013, 10:04
mam silnik od 600 z padniętą jedną korbą. żywy jest i to JAK! słychać to z paru metrów :D :D :D