samul
24.10.2008, 16:38
Czolem,
przypomnialo mi sie, ze chwalilem sie pomyslem zaadaptowania szyby o beemwicy do Africy. Dokladnie to od R 1150 GS. Dlatego, ze jest duza, dosc wysoka i ksztaltem podobna afrycznej.
http://homepage.bluewin.ch/ksamulew/szyba/04.jpg (http://homepage.bluewin.ch/ksamulew/szyba/04.jpg)http://homepage.bluewin.ch/ksamulew/szyba/05.jpg (http://homepage.bluewin.ch/ksamulew/szyba/05.jpg)
Grubsza jest tak jakby o polowe, poliweglanowa, przezroczysta, ma na gorze wywijas,
http://homepage.bluewin.ch/ksamulew/szyba/02.jpg (http://homepage.bluewin.ch/ksamulew/szyba/02.jpg)http://homepage.bluewin.ch/ksamulew/szyba/03.jpg (http://homepage.bluewin.ch/ksamulew/szyba/03.jpg)
a na dodatek jest czesto dostepna uzywana za tanie pieniadze. Dostepnosc bierze sie z sklonnosci boksernistow do upiekszania swoich rumakow szybami touratecha oraz sklonnosci samych szyb do pekania w miejscu mocowania, co mi akurat nie szkodzi, bo to w czesci, ktora obcinam. :)
http://homepage.bluewin.ch/ksamulew/szyba/10.jpg (http://homepage.bluewin.ch/ksamulew/szyba/10.jpg)
Na zdjeciach jest wersja pierwsza, na ktorej cwicze. Raz lepiej, raz gorzej. W zapasie mam druga szybe, z ktorej powstanie wersja docelowa :)
http://homepage.bluewin.ch/ksamulew/szyba/06.jpg (http://homepage.bluewin.ch/ksamulew/szyba/06.jpg)http://homepage.bluewin.ch/ksamulew/szyba/07.jpg (http://homepage.bluewin.ch/ksamulew/szyba/07.jpg)
http://homepage.bluewin.ch/ksamulew/szyba/08.jpg (http://homepage.bluewin.ch/ksamulew/szyba/08.jpg)http://homepage.bluewin.ch/ksamulew/szyba/09.jpg (http://homepage.bluewin.ch/ksamulew/szyba/09.jpg)
Szybe testowalem do 140km/h i moge potwierdzic, ze swietnie zbiera muchy. W pozycji "na zbiorniku" struga powietrza trafia w gore kasku, nieco powyzej szybki. W pozycji "goldwing" przelatuje gora. Aha, wzrost 185cm.
A teraz minusy: po pierwsze: jako, ze jest duza, bardziej czuc opor powietrza i uderzenia wiatru z boku, po drugie: powietrze oplywajace ja po bokach pomiedzy nia, a "oslonami na rece", tworzac wartki strumien ;). Nie zeby dostac wlasna graba po gebie, ale glupio jakos.
Ten drugi problem mam nadzieje rozwiazac odginajac na goraco dolne konce szyby, zamiast je obcinac. Zobaczymy.
Nastepny etap: kufer od GSa! I tu mam zgryz: jak podlaczyc plyte od kufra Vario do bagaznika ? Jakas plyta posrednia? Moze system Wasilczuka-Bonjoura?
http://homepage.bluewin.ch/ksamulew/szyba/11.jpg (http://homepage.bluewin.ch/ksamulew/szyba/11.jpg)http://homepage.bluewin.ch/ksamulew/szyba/12.jpg (http://homepage.bluewin.ch/ksamulew/szyba/12.jpg)
http://homepage.bluewin.ch/ksamulew/szyba/13.jpg (http://homepage.bluewin.ch/ksamulew/szyba/13.jpg)
Etap trzeci: kanapa od GSa! Tyle wiem, ze jest wygodna ;) i, ze jest w dwoch kawalkach :(.
Wszystkie sugestie mile widziane :D
Pozdrawiam,
samul
przypomnialo mi sie, ze chwalilem sie pomyslem zaadaptowania szyby o beemwicy do Africy. Dokladnie to od R 1150 GS. Dlatego, ze jest duza, dosc wysoka i ksztaltem podobna afrycznej.
http://homepage.bluewin.ch/ksamulew/szyba/04.jpg (http://homepage.bluewin.ch/ksamulew/szyba/04.jpg)http://homepage.bluewin.ch/ksamulew/szyba/05.jpg (http://homepage.bluewin.ch/ksamulew/szyba/05.jpg)
Grubsza jest tak jakby o polowe, poliweglanowa, przezroczysta, ma na gorze wywijas,
http://homepage.bluewin.ch/ksamulew/szyba/02.jpg (http://homepage.bluewin.ch/ksamulew/szyba/02.jpg)http://homepage.bluewin.ch/ksamulew/szyba/03.jpg (http://homepage.bluewin.ch/ksamulew/szyba/03.jpg)
a na dodatek jest czesto dostepna uzywana za tanie pieniadze. Dostepnosc bierze sie z sklonnosci boksernistow do upiekszania swoich rumakow szybami touratecha oraz sklonnosci samych szyb do pekania w miejscu mocowania, co mi akurat nie szkodzi, bo to w czesci, ktora obcinam. :)
http://homepage.bluewin.ch/ksamulew/szyba/10.jpg (http://homepage.bluewin.ch/ksamulew/szyba/10.jpg)
Na zdjeciach jest wersja pierwsza, na ktorej cwicze. Raz lepiej, raz gorzej. W zapasie mam druga szybe, z ktorej powstanie wersja docelowa :)
http://homepage.bluewin.ch/ksamulew/szyba/06.jpg (http://homepage.bluewin.ch/ksamulew/szyba/06.jpg)http://homepage.bluewin.ch/ksamulew/szyba/07.jpg (http://homepage.bluewin.ch/ksamulew/szyba/07.jpg)
http://homepage.bluewin.ch/ksamulew/szyba/08.jpg (http://homepage.bluewin.ch/ksamulew/szyba/08.jpg)http://homepage.bluewin.ch/ksamulew/szyba/09.jpg (http://homepage.bluewin.ch/ksamulew/szyba/09.jpg)
Szybe testowalem do 140km/h i moge potwierdzic, ze swietnie zbiera muchy. W pozycji "na zbiorniku" struga powietrza trafia w gore kasku, nieco powyzej szybki. W pozycji "goldwing" przelatuje gora. Aha, wzrost 185cm.
A teraz minusy: po pierwsze: jako, ze jest duza, bardziej czuc opor powietrza i uderzenia wiatru z boku, po drugie: powietrze oplywajace ja po bokach pomiedzy nia, a "oslonami na rece", tworzac wartki strumien ;). Nie zeby dostac wlasna graba po gebie, ale glupio jakos.
Ten drugi problem mam nadzieje rozwiazac odginajac na goraco dolne konce szyby, zamiast je obcinac. Zobaczymy.
Nastepny etap: kufer od GSa! I tu mam zgryz: jak podlaczyc plyte od kufra Vario do bagaznika ? Jakas plyta posrednia? Moze system Wasilczuka-Bonjoura?
http://homepage.bluewin.ch/ksamulew/szyba/11.jpg (http://homepage.bluewin.ch/ksamulew/szyba/11.jpg)http://homepage.bluewin.ch/ksamulew/szyba/12.jpg (http://homepage.bluewin.ch/ksamulew/szyba/12.jpg)
http://homepage.bluewin.ch/ksamulew/szyba/13.jpg (http://homepage.bluewin.ch/ksamulew/szyba/13.jpg)
Etap trzeci: kanapa od GSa! Tyle wiem, ze jest wygodna ;) i, ze jest w dwoch kawalkach :(.
Wszystkie sugestie mile widziane :D
Pozdrawiam,
samul