Zaloguj się

View Full Version : Koniec produkcji 990 adventure!!!!!!!!!!!!


kruk
09.10.2012, 08:46
No i dupa cycki.
Ktm stwierdzil ze fajnie jest powtarzac czyjes bledy i wycofuja 990adv wprowadzajac 1190adv!!!!
apropos powtarzania bledow mam na mysli honde oczywiscie ktora wprowadzila varadero zamiast afryki.
wiec tera jezeli ktos chce kupic moto adventure z zacieciem offroadowym ma jedna opcje BMW f800gs, ktore osobiscie posiadam i jaknajszybciej wymieniam na 990adv.
co sie dzieje w swiecie motocyklowym sie pytam? kazde adventure moto musi miec 1200cc i w chooj elektroniki prawie zerowe mozliwosci offroad?, a no zapomnialbym ze nowy maly GejeS ma juz kontrole trakcji i chooj wie co jeszcze z elktroniki.
pedalstwo sie szerzy w sumie w kazdym aspekcie zycia w tych czasach!

Lepi
09.10.2012, 08:53
Cóż, KTM nauczony doświadczeniami konkurencji też chce zwiększyć sprzedaż łagodząc największy z modeli. Jacy odbiorcy takie motocykle.
Jak Ci brakuje możliwości terenowych to se kup KTM 690 Enduro. A może jesteś za mientki?

majki
09.10.2012, 09:11
Lepi, ale seryjna 690 nie jest advenczerem. Trzeba się trochę przyłożyć, żeby ją przystosować do podróżowania...

Jaro-Ino
09.10.2012, 10:27
A ja ostatnio widziałem, że 690tkom też brakowało możliwości terenowych :P

hero
09.10.2012, 11:50
[QUOTE=
pedalstwo sie szerzy w sumie w kazdym aspekcie zycia w tych czasach![/QUOTE]
Oj tak :Thumbs_Up::Thumbs_Up::bow::zdrufko:

kruk
09.10.2012, 12:49
Lepi cos pobladziles ze swoja odp. Nie pytam o alternatywy dla 990tki. A jezeli juz to 690 to calkiem inne moto nawet z owiewkamy rally bo kiedys rozpatrywalem. W sobote mam test ride na 990tce i zobacze co i jak. Moj f800 posypal sie w kaukazie wiec chce cos w tym samym stylu i kategorii wagowej. Jak dla mnie moto jak 990adv czy f800gs to najbardziej uniwersalne pojazdy. Nie kupie 690 a pozniej jak bede chcial z kobieta np do francji wyskoczyc to nowe moto kupowal.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

ex1
09.10.2012, 13:49
No i dupa cycki.
Ktm stwierdzil ze fajnie jest powtarzac czyjes bledy i wycofuja 990adv wprowadzajac 1190adv!!!!
apropos powtarzania bledow mam na mysli honde oczywiscie ktora wprowadzila varadero zamiast afryki.
wiec tera jezeli ktos chce kupic moto adventure z zacieciem offroadowym ma jedna opcje BMW f800gs, ktore osobiscie posiadam i jaknajszybciej wymieniam na 990adv.
co sie dzieje w swiecie motocyklowym sie pytam? kazde adventure moto musi miec 1200cc i w chooj elektroniki prawie zerowe mozliwosci offroad?, a no zapomnialbym ze nowy maly GejeS ma juz kontrole trakcji i chooj wie co jeszcze z elktroniki.
pedalstwo sie szerzy w sumie w kazdym aspekcie zycia w tych czasach!

skąd ten news? plotek jest wiele, ale masz jakieś potwierdzone źródło?

kruk
09.10.2012, 14:36
W gazecie mcn tu w uk przeczytalem pozniej dzwonilem do dilera lokalnego. Jak poruszylem temat na ktm forum w uk to tez odezwal sie kolo ze szwecji ktoremu tez zaprzyjazniony diler powiedzial ze 990 juz przestali produkowac i teraz tylko wysprzedaja co maja

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

ex1
09.10.2012, 14:49
hehe a SE dalej klepią :) kto by pomyślał :)
może ADV będzie dostępny jak SE na rynki zachodnie :)
ale duży błąd zrobili, no chyba że mają w planach 800-tke o wadze 170 Kg zrobić

banditos
09.10.2012, 20:37
No i dupa cycki.
Ktm stwierdzil ze fajnie jest powtarzac czyjes bledy i wycofuja 990adv wprowadzajac 1190adv!!!!
apropos powtarzania bledow mam na mysli honde oczywiscie ktora wprowadzila varadero zamiast afryki.
wiec tera jezeli ktos chce kupic moto adventure z zacieciem offroadowym ma jedna opcje BMW f800gs, ktore osobiscie posiadam i jaknajszybciej wymieniam na 990adv.
co sie dzieje w swiecie motocyklowym sie pytam? kazde adventure moto musi miec 1200cc i w chooj elektroniki prawie zerowe mozliwosci offroad?, a no zapomnialbym ze nowy maly GejeS ma juz kontrole trakcji i chooj wie co jeszcze z elktroniki.
pedalstwo sie szerzy w sumie w kazdym aspekcie zycia w tych czasach!


Oooo Kruk zyjesz jeszcze po takiej dawce emocji?
Gooowno to bylo to przestali produkowac :haha2::haha2::haha2:Nie ma co plakac.

PS. Zamien sie z Jawa to kazdy bedzie zadowolony, tak jak ja ze swojej Olgi:at:

kruk
09.10.2012, 21:05
Jawa sie wypowiedzial na PB bo taki sam post napisalem, jak zaj...al liste co mu padlo w kacie to glowa mala, no i pisze ze nastepny bedzie 1200GejeS. w sobote mam jazde probna 990tka zobaczymy co i jak, tylko kto mi teraz przed zima kupi 800tke

jorge
09.10.2012, 22:05
A ja myśle o małej tenerze lepiej wykonana jak dla mnie od GS. Reszta to kasa Panie :Sarcastic:

kruk
09.10.2012, 22:13
mala tereska ma jednego garnuszka, nie pasi mi to, podpuszczaja na youtubie tenerą 900 ale kiedy nie wiadomo, to by byl chyba HIT

motormaniak
09.10.2012, 22:19
A ja myśle o małej tenerze lepiej wykonana jak dla mnie od GS. Reszta to kasa Panie
Jeździłeś nią? Bo ja tak. I zrobiłem w tym roku Maroko na XT 660 z tym samym silnikiem. Ogólnie motocykl w koncepcji bardzo Ok, ale materiały marne, jak twierdzą sami posiadacze nowych XT 660 - zrobiono ją z Gównolitu- wieje "taniochą". Poza tym nie da się kupić nowej w salonie w PL bez ABS ( informacja z forum Xt660.pl), a wersja z ABS ma ograniczony skok koła do 160 mm. Tyle to miała moja stara MZ... Na dodatek masa: 205 kg z płynami.... ? Mała tenerka jest śliczna, jeździ poprawnie, ale to nie ta liga!

Terrorr
09.10.2012, 22:24
trampka też kończą end of TA (http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=832790)

motormaniak
09.10.2012, 22:46
dzieki.
przed chwilą znalazłem cytat z testu w Motocyklu żeby sprawdzić czy nie wprowadzam w błąd. " I nieważne, że ludzie z Yamahy, ustawiając swój ABS do jazdy po asfalcie, skrócili małej Ténérze skoki zawieszeń do 160 mm z przodu i 150 mm z tyłu (zamiast 210 i 200 mm). Zrobili to, aby zawieszenia lepiej współpracowały z ABS-em, którego czułość mimo to nie poraża. "
http://www.motocykl-online.pl/testy/bmw-g-650-gs-sert-227-o-i-yamaha-xt-660-z-tenere-2012

Mój świat się wali, lat i siwizny prawie tyle co u Karwowskiego, Transalpa zaprzestają produkować, 990 tke też, Tenera na 150 skoku z tyłu a kobiety moich marzeń mają cycki do pasa.... Czy ja napisałem cycki... o nie! Orzep Oszczędź!

Orzep
10.10.2012, 09:49
... a kobiety moich marzeń mają cycki do pasa.... Czy ja napisałem cycki... o nie! Orzep Oszczędź!

...Dziadu jeden!!! :D

Pozdro Orzep

pióro
10.10.2012, 11:01
Motory musza byc duże bo takie sie sprzedaja, sa drogie to i odbiorcy są z innej półki (oczywiście nie kazdy zamożny jest burakiem, a biedny zacnym człowiekiem). Takie czasy kasa wszystkim rządzi, ma być blask niekonicznie przydatny w kazdym momencie Zarąbiście wygląda się na takim dajmy na to gs, mnóstwo lampek, owiewek, a że sie psuje, a funkcje elektroniczne nie wykorzystane, jakość tez pozostawia wiele do zyczenia, plastiki z pomielonych korków. Zobacz jakieś tam auto segmentu b, silnik 1.1 i 140KM.długo nie pojeździ, a wyścgówka 6 litrów i milion KM i tez nie pojedzi bo nie ma gdzie, ale sie produkuje bo jest zbyt. Daje sie namiastki albo coś że czujesz sie jak król. A że chciałbym at z bezawaryjnym regulatorem i pompą z lepszym siedzeniem oraz może ciut lzejszą to zrobili viadro. Trzeba sie cieszyc z tego co mamy, bo mało ma z nas wpływ na zmiane swiata.

Lepi
10.10.2012, 11:42
Marudzicie jak stare baby :p
Świat idzie do przodu. Motocykle się specjalizują. Jedne są do tego inne tamtego. Jak ktoś nie może się zdecydować czego chce to potem chce motocykl do wszystkiego.
Według mnie KTM robi coraz lepsze motocykle. Inne marki pewnie też.
Spróbujcie czasem pojeździć innymi maszynami.
LC8 nigdy nie był do lasu. Nowy też nie będzie.

Mhv
10.10.2012, 13:19
Chyba czegoś nie rozumiesz. Większość ludzi poszukuje właśnie motocykla uniwersalnego. To, że ludzie kupują motocykle specjalizowane nie wykorzystując często 50% ich możliwości to też inna bajka. Większości też nie stać na kilka motocykli. KTM buduje super motocykle..co z tego skoro żaden z nich MI na przykład nie odpowiada (już, jak nie ma 950, 990).. Po prostu może jak się zbuduje jeden dobry motocykl (który zastępuje tak naprawdę kilka - lepiej czy gorzej) to nie sprzeda się tych super - wypecjalizowanych. Ja nie muszę być najszybszy, mieć exc i lecieć cały czas na czerwonej linii.. Chcę następcy, bo AT już wiekowa. GS 800 - jeździłem, słabo, Triumph - silnik rzędowy nie dla mnie, porażka. 950-990 byłby pewnie najlepszy. Podobno ma być jakiś KTM 800, może uratuje sytuację. Spróbujta zrozumieć, że nie każdy kocha motocyklowy extrem, ale są też tacy co lubią AT lejzi stajla:D
Pozdro dla wszystkich

Lepi
10.10.2012, 16:15
No tak, jak robili kata to narzekali że to nie to samo co afryka. jak przestali produkować to narzekają, że przestali :dizzy:

Mhv
10.10.2012, 20:33
:haha2:
niezupełnie, teraz to Ty przesadzasz lekko..zdrv
:)

dopra
10.10.2012, 21:47
cycki...
zostaw cycki w spokoju :lobby:

dopra
10.10.2012, 21:49
No tak, jak robili kata to narzekali że to nie to samo co afryka. jak przestali produkować to narzekają, że przestali :dizzy:
na tym forum już tak jest sami malkontenci, no ale jak się jeździ Afryką...............

jorge
10.10.2012, 22:02
na tym forum już tak jest sami malkontenci, no ale jak się jeździ Afryką...............

A możesz przestać mieszać ...Afrykę z błotem. Jakby co jest alternatywa:

http://www.bmw-klub.pl/forum/index.php

PS

Maniak - niestety masz dużo racji ... No nic zawsze można Scramblera kupić jakiegoś na przekór :D. Zostaną małe Katy i Tiger.

dopra
10.10.2012, 22:26
A możesz przestać mieszać ...Afrykę z błotem. Jakby co jest alternatywa:

http://www.bmw-klub.pl/forum/index.php

znam, znam, a jeżeli o mnie chodzi to mało mieszam, w przeciwieństwie do Was, już dawno powinienem się obrazić za to wieczne obrzucanie bmki błotem..........pękające wahacze (ciągle to samo zdjęcie), problemy z elektroniką (jeszcze nikogo nie poznałem osobiście co by to potwierdził) itp., itd., także wyluzuj chłopie, bo Lepi ma rację, jak Kat był produkowany to wszyscy narzekali................:D

P.S. Żebyś się nie musiał denerwować, że obrzucam błotem afrykę, na pocieszenie wkleję Ci zdjęcie, czym pomęczyłem się po ładnych górkach rok temu.....

https://lh6.googleusercontent.com/-IQzkoHJEHgQ/UG3uVU-rRbI/AAAAAAAADsI/NE-_hOqTsdo/s1024/P1020742.JPG

banditos
10.10.2012, 23:04
Swiat sie zmienia, ot co... a wszystko nowe robione z gownolitu.

jorge
10.10.2012, 23:14
P.S. Żebyś się nie musiał denerwować, że obrzucam błotem afrykę, na pocieszenie wkleję Ci zdjęcie, czym pomęczyłem się po ładnych górkach rok temu.....

https://lh6.googleusercontent.com/-IQzkoHJEHgQ/UG3uVU-rRbI/AAAAAAAADsI/NE-_hOqTsdo/s1024/P1020742.JPG

Dopra ja mam luz. Tylko to nudne już. Spójrz na nazwę forum i nie dziw się. Uwierz, że najbardziej ludzie są wkurzeni na Pana Chondę za brak Afryki i rykoszetem dostaje się BMW i innym. Po za tym stosunkowo mało tu jest o BMW. Jest wątek, a mam wrażenie, że jak napiszę o uprawie buraka pastewnego - w końcu odezwiesz (cie) się w obronie BMW i z obsmarowaniem Hondy. A rozbierz tak BMW i spróbuj pojeździć ... PS. Ja znam jedno BMW R1200 co samo się rozładowuje na postoju - ma 1 rok, 16 kkm i jeździłem nim. Było już też na poprawkach - ale przynajmniej jest produkowane...

Dzieju
11.10.2012, 09:21
Dopra ja mam luz. Tylko to nudne już. Spójrz na nazwę forum i nie dziw się. Po za tym stosunkowo mało tu jest o BMW. Jest wątek, a mam wrażenie, że jak napiszę o uprawie buraka pastewnego - w końcu odezwiesz (cie) się w obronie BMW i z obsmarowaniem Hondy.
Cóż sedno sprawy.
Ortodoksi BMKowi z całą pewnością zostaną wysłuchani bez komentarza na forum BMW.
Tu jest forum Afryki i jak by nie patrzeć to dzięki niej wszyscy tu jesteśmy
nieżaleznie od tego że niektórzy dokonali zdrady z innymi sprzętami.
Mają to co mają i niech się cieszą.
Także panowie luzik bo nadciśnienie nie wskazane.

Dla przypomnienia Dopra to temat pomarańczowy i jeszcze tu o BMKach piszesz :mur:

hero
11.10.2012, 10:16
Bo mu na forum BMW nie pozwolili dojsc do slowa.:pain10: :mur:
W trakcie podsylania linkow gdzie mozna kupic kolejny GPS albo mocowanie do najnowszego tableta. Oczywiscie z logiem BMW lub Touratech :hehehe:

ex1
11.10.2012, 12:20
Cóż sedno sprawy.
Ortodoksi BMKowi z całą pewnością zostaną wysłuchani bez komentarza na forum BMW.
Tu jest forum Afryki i jak by nie patrzeć to dzięki niej wszyscy tu jesteśmy
nieżaleznie od tego że niektórzy dokonali zdrady z innymi sprzętami.
:

aaa ja słyszałem że to ma być forum podróżników :D

Cibor klv
11.10.2012, 16:47
zostaw cycki w spokoju :lobby:
Chciałem tylko pomiętosić...:(

dentysta
12.10.2012, 09:29
Ja sie zgadzam jest to forum podróżników ale o podróżach jak i motocyklach decyduje tylko jedno KASA !!!
Tak więc chyba jest normalne ze firmy motocyklowe i nie tylko budują nowe sprzęty z masa elektroniki i innego badziewia (bo to nowe lepsze ,konkurencja tego nie ma czyli lepiej sie sprzedaje ) które ma niby poprawić nasz komfort i bezpieczeństwo , prawda jest natomiast taka ze im bardziej skomplikowany produkt wymaga specjalistycznego serwisu ,kierowca nie zrobi nic sam czyli jedzie na serwis i płaci.
No i wszyscy są zarobieni (fabryka,producent czesci,dostawcy,dealer,itp,itd...) z wyjątkiem samego użytkownika :( który tłumaczy sobie to ze jest to "choroba wieku dziecięcego"

miro&afryka
12.10.2012, 14:12
Bardziej niż informacja o końcu produkcji KTM, zasmuciła mnie ta, o zaprzestaniu produkcji TA, Honda strzela sobie w kolano, albo nie ma już popytu na takie motocykle, albo szykują miejsce na powrót następnej Afryki. Tak sobie marzę.

jochen
12.10.2012, 14:59
Honda strzela sobie w kolano, albo nie ma już popytu na takie motocykle (...)

Oj jest popyt, jest. Mam w robocie widok z okna na podwórko dilera BMW w Kraku (Riders). Diluje też Suzuki. No i co? Każdego tygodnia TIR przywozi kilka kartonów (4 - 7) z logo BMW Motorrad prosto z centrali w DE. Jest to z reguły albo F800 GS, albo R1200 GS, duże giejesy nierzadko już fabrycznie ubrane w stelaże, kufry, halogeny, wodotryski... Bardzo, ale to bardzo rzadko przyjeżdża inna beemka, a Suzuki to raz na ruski miesiąc. Nowe sprzedawane sprzęty to głównie GSy. Honda stworzyła rynek, a potem bez sensu go oddała przestając produkować Afrę. A teraz TA... No cóż, BMW, KTM i Yamaha się cieszą :mad:

Jaro-Ino
12.10.2012, 15:04
Jaka następczyni Afryki skoro to lżejszy Transalp 700 miał ją zastąpić? :) Specjalizacja wymusza takie kroki. TA 700 lub Crossrunner 800, potem VFR 1200 i Crosstourer, a z lżejszych CRF 450 itd. Skończyły się uniwersalne sprzęty, bo dla takiej garstki jak użytkownicy Afryk i TA, którzy użytkują sprzęty niezgodnie z przeznaczeniem tyrając je w błocie i jeżdżąc na koniec świata, nie opłaca im się produkować. :)

motormaniak
12.10.2012, 15:19
Wydaje mi się że japońscy producenci trochę odpuścili i w tej chwili są w tyle za producentami z Europy, w tej klasie motocykli . Przoduje BMW, ma w ofercie aż 4 motocykle klasy SUV : Jednocylindrowego GS-a, GS 650,800,1200. KTM również nie odpuszcza, a KTM-y z ostatniej produkcji naprawdę nakręcają wyobraźnię... Coś tam ma niby Yamaha - (choć nowa ST szału nie robi) , ale reszta japońców po prostu daje dupy... skośnej dupy...

majki
12.10.2012, 15:39
Jednocylindrowego GS-a, GS 650,800,1200
I tu ciekawostka, jest jeszcze model GS700, to samo co 800tka, ale na 19" z przodu i mniejszym skoku zawiasu :dizzy:
http://www.bmw-motorrad.pl/Motocykle/Enduro/

rubin
12.10.2012, 18:57
znam, znam, a jeżeli o mnie chodzi to mało mieszam, w przeciwieństwie do Was, już dawno powinienem się obrazić za to wieczne obrzucanie bmki błotem..........pękające wahacze (ciągle to samo zdjęcie), problemy z elektroniką (jeszcze nikogo nie poznałem osobiście co by to potwierdził) itp., itd., także wyluzuj chłopie, bo Lepi ma rację, jak Kat był produkowany to wszyscy narzekali................:D

P.S. Żebyś się nie musiał denerwować, że obrzucam błotem afrykę, na pocieszenie wkleję Ci zdjęcie, czym pomęczyłem się po ładnych górkach rok temu.....

https://lh6.googleusercontent.com/-IQzkoHJEHgQ/UG3uVU-rRbI/AAAAAAAADsI/NE-_hOqTsdo/s1024/P1020742.JPG

Ladna dakarowka AT :) o takiej "owiewce" marze ;) :thumbup:

A na powaznie, niech trampka 700 rozwierca do 800 ,zwieksza kolo przod do 21'' i doloza 2swiatlo z przodu {najlepiej w poziomie)i bedzie ok :)

Cibor klv
12.10.2012, 21:30
Fajne w starych Afrykach i nowych Trapach jest to, że mają kompatybilne z ramą silniki... i do takiej RD 03 można zapodać silnik od Trapa 700 (plus elektryka) do tego zawiasy od Kata i Afryka lata przez następne 20 lat.:at:

jorge
14.10.2012, 00:27
I tu ciekawostka, jest jeszcze model GS700, to samo co 800tka, ale na 19" z przodu i mniejszym skoku zawiasu :dizzy:
http://www.bmw-motorrad.pl/Motocykle/Enduro/

Podobno ma byc tez 900

Kazmir
14.10.2012, 11:55
Motory musza byc duże bo takie sie sprzedaja, sa drogie to i odbiorcy są z innej półki (oczywiście nie kazdy zamożny jest burakiem, a biedny zacnym człowiekiem). Takie czasy kasa wszystkim rządzi, ma być blask niekonicznie przydatny w kazdym momencie Zarąbiście wygląda się na takim dajmy na to gs, mnóstwo lampek, owiewek, a że sie psuje, a funkcje elektroniczne nie wykorzystane, jakość tez pozostawia wiele do zyczenia, plastiki z pomielonych korków. Zobacz jakieś tam auto segmentu b, silnik 1.1 i 140KM.długo nie pojeździ, a wyścgówka 6 litrów i milion KM i tez nie pojedzi bo nie ma gdzie, ale sie produkuje bo jest zbyt. Daje sie namiastki albo coś że czujesz sie jak król. A że chciałbym at z bezawaryjnym regulatorem i pompą z lepszym siedzeniem oraz może ciut lzejszą to zrobili viadro. Trzeba sie cieszyc z tego co mamy, bo mało ma z nas wpływ na zmiane swiata.
Dlatego kupiłem już trzeci silnik na zapas do afry:haha2:

puszek
14.10.2012, 12:28
na tym forum już tak jest sami malkontenci, no ale jak się jeździ Afryką...............

...to nie gipsuje się gnatów... :D

kruk
14.10.2012, 13:12
joł a ja wlasnie chyba sprzedalem gejesa albo zostalem wyru..ny w pupe i okradziono mnie, tak czy inaczej kase bede mial na mot. po sobotniej przejazdzce wplacilem depozyt na KATA!!! nie nowy ani demo jak planowalem ale 2011 z 3400mil na liczniku, pedalski top box, stelarze pod kufry no i gwozdz programu 2 akrapy i to te najbardziej wypasione :) ciesze sie jak male dziecko, pooklejany jest i jakos mnie to nie przeonywalo ale lampie sie w zdjecia i coraz bardziej sie podoba.
a sytuacja z moim bmw zaskoczyla mnie elegancko, oglosilem go na ebayu wczoraj i po 10min sprzedalem, no ale dzisiaj kolo przyjechal z synkiem go odebrac, i kase przelal na konto, sprawdzalismy ze z jego konta kasa poszla a no moim jeszcze nie ma ale to dopiero z pol godz minelo. wzialem jego prawko jak kasa przyjdzie to odesle mu jak nie to hmm wsadze se w dupe to prawko :) ubezpieczony jest na 1000 wiec niz zaplacil, jakby co to nawet lepiej :)

gruby
14.10.2012, 13:35
Ładniutki będziesz pan zadowolony a te akrapy:drif:

dopra
14.10.2012, 19:08
...to nie gipsuje się gnatów... :D
to fakt, prędkości osiągane na Afrze w terenie nie dają takiego ryzyka.

Misza
14.10.2012, 19:20
Dopra podejrzewam, że moją afrą wartą 2600zł nie odstawałbym za bardzo za Tobą na wartym sześćset tysięcy złotych hapeku :D A na pewno miałbym mniejszą spinę robiąc coś ryzykownego ;)

dopra
14.10.2012, 19:38
Dopra podejrzewam, że moją afrą wartą 2600zł nie odstawałbym za bardzo za Tobą na wartym sześćset tysięcy złotych hapeku :D A na pewno miałbym mniejszą spinę robiąc coś ryzykownego ;)
Ty się nie liczysz..:):)

ex1
14.10.2012, 20:21
noo właśnie zróbmy w końcu jakieś zawody :D

motormaniak
14.10.2012, 20:39
I to jest świetny pomysł. Kiedy i gdzie? I warto dać formułę otwartą: wielocylindrowce- można by porównać przewagi takich sprzetów jak AT, TA, BMW, Tigery, ST,KTM itp. Z chęcią zobaczył bym jak jest przewaga takiego LC8 w terenie..

Misza
14.10.2012, 20:49
Tylko co to znaczy 'prawdziwy teren' :) Ciężko będzie stwierdzić czy to motocykl lepiej robi czy kierownik, niektórzy więcej spędzają czasu w piachu inni w górach. Jakby co to na dolnym śląsku są i piachy i góry, błoto i szybkie szutry, rwące rzeki do przekraczania. Inna sprawa że bez problemu można ułożyć taką trase, że boksery zawisną, słabsze motocykle nie nadążą, te z niskimi wlotami się zaleją wodą, za ciężkie wsiąkną w błocie a kateemom skończy się paliwo :) i co wtedy :) wyjdzie, że żaden motocykl nie jest git bo nikt nie dojechał do końca :)


EDIT: A w praktyce wygląda to tak, że dobry jeździec na wszystkim pojedzie tak samo, tylko faktycznie boksery mają ten niefart bycia znacznie szerszymi. Co naprawdę może się zemścić na wąskich singletrackach z kamulcami. Z awaryjnością to nie wiem jak jest, to głównie problem posiadacza. Jak dba tak ma. Dziwne, że jak nie dbam w ogóle a toto jeździ ciągle i nie zamierza przestawać. Liczy się adwęczer i fun z jazdy a nie literki na baku chociaż niektóre z tych literek faktycznie zajebiście wyglądają. Ludzie wydają coraz większe pieniądze na nowsze technologie w motocyklach, no spoko nikt im nie broni. Ostatnio się wybrałem z kolegą z rejonu pojeździć po górach, on ma afryke na zawieszeniu ktma z niby dobieranymi sprężynami indywidualnie itp pierdy. No fakt na rajd to bym takie zawiecho przytulił ale do niedzielnego pomykania po górach... po co :) Zresztą jego zdanie było podobne :)

motormaniak
14.10.2012, 21:40
dobry jeździec na wszystkim pojedzie tak samo Troszkę się zapędziłeś z tym stwierdzeniem. A prawdziwy teren znaczy urozmaicony teren tam - gdzie nie wjeżdżam skuterem. - a szuterki robię bez problemów. Wiem że wielu z forumowiczów jest mistrzami kierownicy..., ale ciągle siedzi mi w głowie jak na rozpoczęciu w Wildze autor hymnu afrykańskiego objechał wszystkich na GS1200 w konkurencji sprawnościowej... Może czas się skonfrontować a nie "bajać".

ex1
15.10.2012, 00:45
i może holan i dopra przyjadą na HP2 :D

dopra
15.10.2012, 10:22
i może holan i dopra przyjadą na HP2 :D
ja rok nie jeździłem a offie, poza tym się nie zrosłem do końca, także ze mnie pożytku nie będzie

Patiomkin
15.10.2012, 11:21
noo właśnie zróbmy w końcu jakieś zawody :D

Deklaruję obecność i udział.

Wystawiam AT RD03 po przeszczepie - przód WP, tył WP. Wydech lekki, kierowca nie:)

ex1
15.10.2012, 14:55
ja też bym chętnie powalczył, cienki ze mnie kierownik, nooo ale za to sprzęt mi nadrabia :D

też.mam WP z przodu i z tyłu :D

Lepi
15.10.2012, 15:10
Nie kombinujcie, do "wyścigu" powinny stanąć motocykle bez żadnych przeróbek. Tylko seria! Dajmy równe szanse :)

motormaniak
15.10.2012, 15:22
Nie kombinujcie, do "wyścigu" powinny stanąć motocykle bez żadnych przeróbek. Tylko seria!
Po co się ograniczać - wszak i tak są to różne klasy motocykli.. Jak zabawa - to zabawa- nie będziemy też ważyć zawodników :)

kruk
15.10.2012, 15:27
Uwazam ze wszystkie motongi powinien przetestowas Stig coby bylo sprawiedliwie

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Fizolof
15.10.2012, 15:32
Nie kombinujcie, do "wyścigu" powinny stanąć motocykle bez żadnych przeróbek. Tylko seria! Dajmy równe szanse :)

I powinno być komisyjne tankowanie na jednej stacji benzynowej z tego samego dystrybutora, żeby później nie było, że ktoś miał "chrzczone i maszyna mu nie szła", inny w "w ferworze walki" zalał ON a krezusy na Vervie czy tam Shell V Power latają i mają przez to 30KM więcej :haha2::haha2::haha2:

Lepi
15.10.2012, 15:58
Czyżbyś przytył? :D

ex1
15.10.2012, 15:59
właśnie i powinny być.punkty, za nadwagę kierownika! :D

Fizolof
15.10.2012, 16:30
właśnie i powinny być.punkty, za nadwagę kierownika! :D

I na samych dętkach bądź obręczach żeby nie było, że ten ma takie a nie inne i mu łatwiej w piasku idzie :dizzy:

Ps. Ale syfu narobiliśmy w wątku:D

Patiomkin
15.10.2012, 16:40
właśnie i powinny być.punkty, za nadwagę kierownika! :D

Nie ma co się skrzykiwać. Wygrałem! :D

ex1
15.10.2012, 17:10
Nie ma co się skrzykiwać. Wygrałem! :D

no nie wiem :)
mięśnie dużo ważą...

Orzep
15.10.2012, 18:05
Nie ma co się skrzykiwać. Wygrałem! :D
Ja tez w czołowce bym szedł, 134kg na dzien dzisiejszy, ale nie będe brał udziału gdyż OFF to czarna magia dla mnie...no chyba, żebym wziął i się jakoś tak ślicznie wyjebał specjalnie dla Was!

Kazmir
15.10.2012, 22:09
Ja sędziuję:haha2:
Darek. Nasz góra, potem kopalnia i jeszcze jakiś techniczny w lesie...???;)`

motormaniak
16.10.2012, 09:00
eszcze jakiś techniczny w lesie U Ciebie w lesie wojownicy "Nordic Waking" by nas zabili... góra za mała, a piaskownie zepsuli jak most północny budowali... Jest tylko jeden odpowiedni teren : poligon

MOTOMYSZA
16.10.2012, 09:17
Ładniutki będziesz pan zadowolony a te akrapy:drif:

Potwierdzam słowa przedmówcy. Gruby wie co mówi :D.
KRUK'u jak tam przelew? Dotarł? Masz już tego KATA?

kruk
16.10.2012, 09:30
kasa na koncie, wiec dzisiaj alebo jutro odbieram :) fajnie by bylo dzisiaj bo nocy moge nie przetrwac w oczekiwaniu :)

luzMarija
18.10.2012, 10:45
No pojechalismy wczoraj odebrac katemeja, pikny on jest ze az strach! Krukoza byl strasznie podjarany, caly czas czulem cos sztywnego za soba jak wiozlem go honda ;) Popierduje ten kacik bassowo i ladnie sie zbiera, Kruko widac ze jest zadowolony wreszcie.
Niem mu sluzy dlugo, jak Wam Afryczki!

Lepi
18.10.2012, 10:51
Albo dłużej ;)
Gratulacje.

kruk
18.10.2012, 10:53
No powiem wam nie ma zartow, jakbym pierwsze moto w zyciu kupil, mysle ze to jest milosc :)

Lepi
18.10.2012, 10:59
Zaraz znajdzie się jakiś fundamentalista (mam dwa typy) i powie, że to nie miłość a zdrada!
:D

majki
18.10.2012, 11:02
Ale zdrada Cudzuki czy BeeMWe? Bo Hundy chyba jednak nie było. ;)

Lepi
18.10.2012, 11:30
Tym gorzej dla zdrajcy ;)

gruby
18.10.2012, 17:22
Zdrajców tu nie brakuje:haha2:

MOTOMYSZA
18.10.2012, 19:16
Zdrajców tu nie brakuje:haha2:


:lc8:...przypływa w nocy jak zimna woda,
dla zdrady żadnej chwili nie szkoda...":lc8::D

http://www.youtube.com/watch?v=aS7VRZGww_E

Cibor klv
01.11.2012, 20:21
Co do następcy 990 to nie jest tak źle jak sądziłem, bo ma być też wersja R na 21 i 18 calach i skokiem zawiasów 220 i 212 kg na sucho. 148 KM, sprzęgło antyhoppingowe i inne wodotryski w gratisie, zmienić tylko wydech wielkości kontenera na coś o gabarytach wydechu, jakąś płytę pod silnik i pewnie da się tym jakoś jeździć :) Chociaż uważam że taki piec w takim motocyklu to lekkie przegięcie.
Hmmm... dzisiaj jest kumulacja w totka, przy odrobinie szczęścia... w następnym poście opiszę Wam wrażenie z jazdy :D

myku
01.11.2012, 21:08
Patrzac na cene nowego ADV ze wszystkimi dodatkami(20 000E),to nalezalo by powiedziec-kto nie wygra,nie bedzie mial Kata :lol8:

Lepi
02.11.2012, 10:42
Kat wie co robi. Jak ktoś się boi mocy to będą (za grube pieniądze) dostępne kity do kastrowania ;) Zawsze lepiej wydać kasę na to niż na adopcję zawiasu ;)