Zaloguj się

View Full Version : Nowy VStrom 1000


Cibor klv
14.09.2012, 21:15
Jak tak będzie wyglądał, to niczego sobie motór się zapowiada
http://www.newbikesinfo.com/wp-content/uploads/2012/08/la-future-suzuki-dl-1000-v-strom-imaginee-par-jerome-vannesson-67988-e1346002793486.jpg

graphia
14.09.2012, 21:20
czy ja widzę rzędówkę?

graphia
14.09.2012, 21:27
obawiam się że ta wizualizacja zbyt bardzo zbliża się do dużego Versysa :/

http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2011/11/2012-Kawasaki-Versys-1000-1.jpg

MaRP
14.09.2012, 21:40
czy ja widzę rzędówkę?

Wyraźnie widać V-kę...:cool:

zibiano
14.09.2012, 21:49
1000 si nie sprzedaal i penie tak pozostanie
650 to swojego rodzaju hit rynkowy

graphia
14.09.2012, 21:58
Wyraźnie widać V-kę...:cool:

przedni cylinder widzę wyraźnie ale tylni już nie tak oczywisty ... chyba muszę do okulisty :)

MaRP
14.09.2012, 22:11
V-strom ma taki uklad, bo to jezeli dobrze pamiętam v-90 st. Tak czy inaczej, wygląda zachęcającą, a Cibor może nam napisać jak się jeździło "litrem".

bliźniak
14.09.2012, 23:12
Litr pojemności z V-ki = ciężka krowa, takie 'enduro' na asfalt. W rzędzie ważyło by mniej to raz, a dwa, to 500 pojemności w dwu-garowym rzędzie przy dzisiejszych materiałach i mamy lekkie i
niezajebliwe +/- 80 kuców i więcej zabawy. Po co te pojemności?? :confused:

nicek27
14.09.2012, 23:22
Litr pojemności z V-ki = ciężka krowa, takie 'enduro' na asfalt. W rzędzie ważyło by mniej to raz, a dwa, to 500 pojemności w dwu-garowym rzędzie przy dzisiejszych materiałach i mamy lekkie i
niezajebliwe +/- 80 kuców i więcej zabawy. Po co te pojemności?? :confused:

Tya, tylko czekać aż będą enduro z silnikami jak w czoperach 2 litrowe.

tomekc
14.09.2012, 23:27
Brakowalo tego litra w ofercie suzi, dobre to byly motorki (sa w sumie caly czas)

Cibor klv
14.09.2012, 23:28
Litr w turystycznym motocyklu ma sens, w enduro już nie koniecznie (chociaż KTM udowodnił, że można mieć i litra w enduro). VStrom nigdy nie był enduro i raczej ten nowy też nie aspiruje do tej roli. Stary VStrom na sucho ważył 207 kg, czyli tyle co Afra, ale miał prawie 100KM, owszem mozna i z 600 cm wykrzesać 100KM, ale przy jakich obrotach....a gdzie moment obrotowy ? Stary VStrom latał bardzo fajnie, nie był tak dopracowany i komfortowy jak Varadero, ale dawał wiele frajdy z ostrzejszej jazdy no i był to motocykl na asfalty, ewentualnie gładkie szutry nie wiem czemu niektórzy twierdzą, że to enduro ? Żadnej cechy enduro on nie posiada.

bliźniak
14.09.2012, 23:56
... nie wiem czemu niektórzy twierdzą, że to enduro ? Żadnej cechy enduro on nie posiada.

Może dlatego, że Sztormowi bliżej do Afryki niż do Pan-European, a że Afryka to enduro, to jakoś tak w tę stronę mi się kojarzy.

Blazimir
15.09.2012, 08:53
Litrowy V - Strom był najlzejszym motocyklem ze swojej kategorii "turystycznych enduro" (nomenklatura katalogowa ;) ), choc wiadomym bylo, ze "teren" dla tego pojazdu oznaczal szutrowa drozke dojazdowa do hotelu w Alpach. Wiele osob cenilo sobie ten motocykl za wygode, latwa dostepnosc niedrogich czesci i bezawaryjnosc. Jedyna przypadloscia byl halasujacy kosz sprzeglowy - problem zlikwidowany po 2004 roku, oraz tzw. "turbodziura" w zakresie 2000-2500 tysiaca obrotow, ktora niwelowalo sie power commanderem. I bolaczek to tyle.

Duzy V-Strom nie sprzedawal sie w Polsce i Europie z jednego prostego powodu. Nie dlatego, ze byl kiepskim motocyklem, a dlatego, ze pojawily sie normy spalinowe Euro 4 i z nastaniem roku 2008, wycofano ten motocykl ze sprzedazy na starym kontynencie. Dlatego tez jedynym zrodlem nabycia byl rynek wtorny (choc na Ukrainie jeszcze 2 lata temu, mozna bylo go kupic w cenie c.a. 45 000 zl).

Nie zmienia faktu, ze 650 byla hitem, ale zaladowana i z pasazerem / w gorach, mocy jednak brakowalo. Zapas mocy (wg mnie) jest potrzebny, ale nie ma koniecznosci go wykorzystywac, spokojniejszy jestem, kiedy wiem, ze mam ten komfort posiadnaego zapasu kucy.

graphia
15.09.2012, 09:11
Wam się pomerdało.... :) Są motocykle enduro i motocykle w których siedzi się jak na enduro.... Mały i duży Vstrom należą zdecydowanie do tej drugiej kategorii

sizyrk
15.09.2012, 09:27
Jest jeden PAN ktory przejechal swiat dookola na R1 i nie narzekal, tak na marginesie. Mysle ,ze koncepcja dobra , ale zawsze pozostaje pytanie : ile to kosztuje?. Nie kazdy lubi off-a, przynajmniej do pierwszego razu , a i coraz to wiecej drog asfaltuja....... wiec ma to sens.

Cibor klv
15.09.2012, 10:13
Koncepcja jak najbardziej dobra, takie motocykle mają wzięcie ze względu na swą uniwersalność, tylko każdy producent ma w ofercie to turystyczne niby enduro... ale jedynie KTM ma enduro turystyczne, no i może jeszcze BMW GS800 ma więcej z enduro w turystyku niż inni. Tak czy siak dzisiaj na rynku motocyklowym, każdy znajdzie coś dla siebie, pod warunkiem, że dokładnie wie czego chce i czego oczekuje od motocykla i ma odpowiednio zasilone konto bankowe.

graphia
15.09.2012, 10:41
ja to mam konto bankowe nie tyle zasilone co wysilone :D

rumpel
15.09.2012, 11:03
http://img404.imageshack.us/img404/5172/vstrom1000new.jpg

graphia
15.09.2012, 13:08
no to czekamy co nam przyszłość pokaże :)

rambo
15.09.2012, 13:35
Jeśli utrzymają wagę poprzednika to bedzie ten motorek miał u mnie duuży PLUS :Thumbs_Up:

Dzieju
15.09.2012, 19:59
Litr pojemności z V-ki = ciężka krowa, takie 'enduro' na asfalt. W rzędzie ważyło by mniej to raz, a dwa, to 500 pojemności w dwu-garowym rzędzie przy dzisiejszych materiałach i mamy lekkie i
niezajebliwe +/- 80 kuców i więcej zabawy. Po co te pojemności?? :confused:
Po co te pojemności? Ano do przyjemnej turystyki szosowej dalekobieżnej.
V-strom nigdy nie był enduro i chyba pomyłką jest takie nazewnictwo w stosunku to tej szosówki.
A jesli chodzi o szosówkę to zdecydowanie wolę pojechać załadowaną litrówką niż 650ką .
Porównanie podobne jak w samochodzie silnik np 1,6 i powiedzmy 2.5 każdy sobie sam odpowie czym przyjemniej się jeździ.
Mały silnik trzeba kręcić , ma mniej Nm i często przy wyższych obr , jak dla mnie to są wady ale ja już stary jestem.
Gdybym kupował drugi motocykl do latania po twardym zachowując wygody dla 2 osób to nadal było by to wiadro.

Jenes
15.09.2012, 23:49
Enduro nie, ale turystyczne enduro czemu nie :). W DL 1000-cu brakuje tylko skoku zawiasu większego i prześwitu, silnik jest ekstra, gdyby te 2 punkty poprawić to mamy japońskie LC8, a nawet lepiej bo ktm to pała albo nic, a tu kulturalnie można się powoli turlać. Ale nawet takim jak jest da sie przejechać naprawdę ciekawe trasy. Jak pykaliśmy Teth to najbardziej klął kumpel na królowej, a 2 DL mniej, i nawet ja z pasażerem;), ale to było zaskoczenie i brak doświadczenia. W gruzji to już lajtowo, nawet gleb nie było żadnych:D więc niech nikt mi tu nie mówi że tym sprzętem to tylko max gładki szuter.:)

Cibor klv
16.09.2012, 12:05
Enduro nie, ale turystyczne enduro czemu nie :). W DL 1000-cu brakuje tylko skoku zawiasu większego i prześwitu, silnik jest ekstra, gdyby te 2 punkty poprawić to mamy japońskie LC8, a nawet lepiej bo ktm to pała albo nic, a tu kulturalnie można się powoli turlać. Ale nawet takim jak jest da sie przejechać naprawdę ciekawe trasy. Jak pykaliśmy Teth to najbardziej klął kumpel na królowej, a 2 DL mniej, i nawet ja z pasażerem;), ale to było zaskoczenie i brak doświadczenia. W gruzji to już lajtowo, nawet gleb nie było żadnych:D więc niech nikt mi tu nie mówi że tym sprzętem to tylko max gładki szuter.:)

DLowi brakuje, aż skoku i aż prześwitu, żeby to osiągnąć trzeba przekonstruować cały motocykl. Silnik jest ok, ale przy niskich obrotach, do 4tys na otwarcie gazu reagował szarpaniem i wibracjami (Viadro w tym zakresie obrotów działa o niebo lepiej). Miałem DLa, teraz mam Afrykę RD03, w terenie nie ma co porównywać, pozycja, wyważenie, zawiasy, prześwit, wszystko to sprawia, że Afryką jedzie się dużo pewniej i szybciej po piachu, kamieniach i błocie, oczywiście na asfalcie jest zupełnie odwrotnie. Sztywna zwarta konstrukcja DLa, pozycja na motocyklu ,silnik, wyważenie powoduje, że DL miażdży Afrę na asfalcie. Jak już ktoś powiedział i na R1 można w teren wjechać, a i DLem można pojechać ,tam gdzie Afrą i jak już wielokrotnie na tym forum padało to hasło...można i z kibla wodę pić, ale po co ? :) Jak już wcześniej powiedziałem, żeby dobrze wykorzystać walory motocykla, trzeba sobie wcześniej ustalić do czego go się będzie używało. Wcześniej DLem często latałem z plecakiem i głównie asfalty, a i na torze parę razy byłem do tych zadań nadawał się idealnie, później naszło mnie na jazdę offem i trzba było moto zmienić. Są oczywiście lepsze motocykle do offu od Afry np KTM LC4 ADV, ale koszty zakupu i eksploatacji w moim przypadku nie były bez znaczenia i póki co RD03 daje radę.

Jenes
17.09.2012, 21:19
Ale ja sie z tym całkowicie zgadzam, tylko chce troche obronić sprzęt, bo jest to godna maszyna i można spokojnie w różne miejsca pojechać. 4 tyś to nie granica bo praktycznie na wolnych też sie można kulać, kwestia dopracowania. Sam posiadam, ale i też ST która jest jednak lepsza w ciężkie tereny, ale na drodze bidul przy DL1'u :D, jednak przy nich obu najmniej frajdy daje ADV 1150, ani na drodze jak DL ani w terenie jak tereska:haha2:
Podstawą jest określenie celu, bo do wszystkiego to tylko Vicotrinox sie nadaje ;)

Cibor klv
18.09.2012, 19:30
W zasadzie, to Dl-a trudno zaszufladkować, na pewno jest turystyczny, jak dla mnie po kilku modach znacznie bliżej mu do motocykla sportowego niż do enduro, może do sportowego nie , ale do takich bajków jak Ducati Hypermotorad czy KTM SuperDuke, zmienić lacze, pozbyć się połowy plastików jakiś zawias USD z przodu i dzik pierwsza liga. Ja w swoim zapodałem niższą kierownicę (chyba od XT) podniosłem podnóżki (żeby do końca się nie zdarły), obniżyłem przód na półkach, żeby szybciej składał się w zakręt i oczywiście podstawowa modyfikacja w DLu zmieniłem sprężyny w widelcu na Hyper Pro. Po tych zmianach aż prowokował do dawania w ośkę i zejścia na kolano... W trudniejszy teren wjechałem nim, tylko raz (podczas offowej trasy na Zlocie Markusa w Kletnie) i powiedziałem, że nigdy więcej.
A na torze w Lublinie byłem kilka razy i ubaw po pachy...

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/16854_305090414923_5866817_n.jpg

majki
03.10.2012, 13:15
Tak wygląda Concept Stromego litra na 2014r.

http://motormania.com.pl/wp-content/uploads/2012/10/suzuki-v-strom-1000-2014.jpg

Na 17" kołach i wyglądem coś mu bliżej do KTMa 990SM...

http://motormania.com.pl/newsy/nowosci-rynkowe/suzuki-v-strom-1000-concept-debiut-w-2014/

Lepi
03.10.2012, 13:46
Coraz ładniejszy.

jorge
03.10.2012, 13:50
Co wszystkich na dzióbki wzięło :dizzy:

Wolo
03.10.2012, 13:56
Co wszystkich na dzióbki wzięło :dizzy:
No czymś się designerzy muszą inspirować...

http://images01.bebzol.com/data/201202/59294-85fb853a5f920cb48bd727cb8347d308.jpg

rambo
03.10.2012, 14:01
ooo :) i zawias przedni SHOWA :) mniam :)

Jaro-Ino
03.10.2012, 14:19
Coraz ładniejszy.
:haha2::haha2::haha2::haha2::haha2: