Joncio
11.04.2012, 21:10
Zrobi³em dzisiaj ma³y test ustawienia sprzêg³a i mam w±tpliwo¶ci,bom laik.
1. Odpalon± ciep³±/rozgrzan± Afrê postawi³em na centralce,
2. Wcisn±³em klamkê sprzêg³a,
3. Wbi³em jedynkê i przy wci¶niêtej klamce sprzêg³a....ko³o zaczê³o siê krêciæ.
Niby nic, nog± odzian± w but mo¿na zatrzymaæ. Moto nie ga¶nie, nie d³awi, ale po podniesieniu nogi ko³o krêci siê nadal. Regulacja ¶rubkami linki sprzêg³a powoduje, ¿e zwiêksza siê moc przekazywana na ko³o (przy skrajnym wykrêceniu nie zatrzymam ju¿ butem)ale w ¿adnym z ustawieñ nie ma ca³kowitego luzu, ko³o siê nie zatrzymuje.
Pytania do znawców tematu:
1. Czy to linka jest za bardzo naci±gniêta i czas j± zmieniæ? biegi wchodz± jak ta lala
2. Czy mo¿e to typowe i tak ma byæ?
3. Czy w takim stanie np. stoj±c w korku z zapodan± jedynk± czekaj±c na zielone zu¿ywaj± siê bardziej tarcze sprzêg³owe?
4. Jak to wyeliminowaæ je¶li to gro¼nie i kaleczy moj± czarnulê?
Pro¶ba o m±dre wypowiedzi.
PS
Fajnie, ¿e ju¿ palce nie grabiej± od zimna :)
Uk³ony
1. Odpalon± ciep³±/rozgrzan± Afrê postawi³em na centralce,
2. Wcisn±³em klamkê sprzêg³a,
3. Wbi³em jedynkê i przy wci¶niêtej klamce sprzêg³a....ko³o zaczê³o siê krêciæ.
Niby nic, nog± odzian± w but mo¿na zatrzymaæ. Moto nie ga¶nie, nie d³awi, ale po podniesieniu nogi ko³o krêci siê nadal. Regulacja ¶rubkami linki sprzêg³a powoduje, ¿e zwiêksza siê moc przekazywana na ko³o (przy skrajnym wykrêceniu nie zatrzymam ju¿ butem)ale w ¿adnym z ustawieñ nie ma ca³kowitego luzu, ko³o siê nie zatrzymuje.
Pytania do znawców tematu:
1. Czy to linka jest za bardzo naci±gniêta i czas j± zmieniæ? biegi wchodz± jak ta lala
2. Czy mo¿e to typowe i tak ma byæ?
3. Czy w takim stanie np. stoj±c w korku z zapodan± jedynk± czekaj±c na zielone zu¿ywaj± siê bardziej tarcze sprzêg³owe?
4. Jak to wyeliminowaæ je¶li to gro¼nie i kaleczy moj± czarnulê?
Pro¶ba o m±dre wypowiedzi.
PS
Fajnie, ¿e ju¿ palce nie grabiej± od zimna :)
Uk³ony