View Full Version : Przelewa paliwo w terenie
Zapiąłem ją ostatnio na Mitaski no i trochę mniej ostrożnie podchodze do jazdy w terenie.
Słuchajcie , czy to jest normalna sprawa , że leci mi paliwo z rurek przelewowych , czy mam zaworki iglicowe do wymiany.
Przy jeździe po asfalcie nic takiego nie zaobserwowałem , tylko w terenie.
poszperałem trochę na forum ale jasnego tłumaczenia dla tego typu objawuf nie widziałem .
Opisując jazdę to raczej jest ostro , czasem się wysypie albo zakopie ,z górki i pod górę ogólnie gdzie się tylko da. Ogólnie łatwo nie jest , po płaskim raczej nie jeżdżę :) bo szkoda czasu .
Może to normalny objaw , że Krasula gubi przy takiej jeździe część paliwa ?
Może ktoś mnie oświeci , plis :D
Spróbuj pośmigać chwilę po nierównym terenie, ale bez leżenia, zatrzymaj się i sprawdź czy cieknie, jak tak to masz zaworki do wymiany.
zaworki Panie :) lub jakowaś dziurwa :)
na ancwalcie nie zauważyłeś bo w jeździe się wyparowuje a na postoju raczej nie leci - a poleci jak zejdziesz i staniesz z maxa na stop - wyciągni sobie wężyk z przelewu na wierzch i zaobserwujesz :)
Jeśli airboxy do 7 do po kłopocie - na alledrogo po 8 PLN są, jesli od 4 nie znajdziesz - a jak znajdziesz daj znać gdzie :)
a z hondy cena gigant ...
Dzięki za info, sprawdzałem w hondzie , chcą ponad stówe za jeden . Chyba ich pogięło . Na allegro nie widziałem , może ktoś podrzuci jakąś linkę :-)
dzięki za pomoc .
Są na pewno, parę lat temu kupowałem do swojej 07 za parę groszy i działają do teraz. Nie ma sensu genuine parts kupować
mam podobny problem, ostatnio też podnosiłem afrykę i zauważyłem,że mi przelewa ale pod moto, tą rurką , czy to normalne ?
Po wywrotce tak bywa że paliwo wyjeżdża z gaźników przez przelew.
ok, ale to jest paliwo z gaźników czy przelewa się z baku przez ten kołnierz obok korka wlewu. Generalnie ryzyko pożaru całkiem spore
mnie się po ślizgu na asfalcie lało strużką na rozgrzany wydech... dodam że leżałem przygnieciony afrą... oszukałem przeznaczenie :)
kurde bez sens z tym przelewaniem, powinno być szczelne po glebie tym bardziej
Gaźniki mają rurki przelewowe i w razie wywrotki przez nie ucieka paliwo, gdyby ich nie było to nadmiar paliwa lądowałby w cylindrach i masz zalane moto= problemy z odpaleniem.
krzysiek_rybak
19.08.2012, 15:00
A od tych rurek powinien byc wyprowadzony przewód gdzieś pod silnik zeby nie zalewało z wierzchu silnika. Fajne rozwiązanie ma jawka 50, ma taką miseczke pod gaźnikiem http://www.google.pl/imgres?start=18&num=10&hl=pl&safe=off&biw=1366&bih=643&addh=36&tbm=isch&tbnid=JxBWvHaJ043VqM:&imgrefurl=http://tablica.pl/oferta/silnik-jawa-50-okazja-tanio-IDyVxP.html&docid=81BBU98mXCQwAM&imgurl=http://srvimg06.tablica.pl/images_tablicapl/8328201_1_644x461_silnik-jawa-50-okazja-tanio-ostrow-wielkopolski.jpg&w=615&h=461&ei=xeMwUJyWA4z5sgaS8oCgDw&zoom=1&iact=hc&vpx=774&vpy=222&dur=7394&hovh=194&hovw=259&tx=113&ty=125&sig=118249197745442630117&page=2&tbnh=143&tbnw=191&ndsp=24&ved=1t:429,r:3,s:18,i:15
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.