Zaloguj się

View Full Version : jak odkrecić osłona pod silnikiem


calgon
06.08.2008, 13:17
Zaczynam cos tam sam grzebac przy AT i potrzebuje odkrecic osłone pod silnikiem no i utknałem. Z zewnetrznej strony srubka na krzyzak a z tyłu dziesiatka.Po jednej odkreciłem ale dalej dupa nima jak zakontrowac.Ma ktos jakis patencik czy musze sie w jakies zakrzywiane klucze zaopatrzyc.Dziekuwa za pomoc.

klanol
06.08.2008, 13:31
z jakiej drugiej strony???? odkręcasz ino dwie z pszodu kluczem 12 bodajże, jednom z lewy i jednom od spodu. osłona składa się z trzech części poskręcanych małymi śrupkami - ich nie odkręcasz. ale masz fantazję :D

hubert
06.08.2008, 13:48
No chyba że ktoś wcześniej zerwał gwinty i w jakiś magiczny sposób skręcił to na śrubę i nakrętkę ...

calgon
06.08.2008, 13:57
nie smiac sie mi tu.Rece biurwy w koncu chca sie brudzic od kiedy mam motonga!

calgon
06.08.2008, 14:11
dzieki dzeki zlazła ,po prostu zabierałem sie za bok osłony a nie całosc.hehehe sam sie smieje.

7Greg
06.08.2008, 14:15
4 śrubki i basta :D


http://tarcu.com/Inne/At/AT00104.jpg

calgon
06.08.2008, 14:19
po prostu wpadły mi pod silnik tamte cyngwajsy metalowe od plastikow jak sciagałem elementy boczne.Teraz to juz sobie reszte poogladam. Trza sie uczyc co by nie zginac kiedys. dzieki Greg.

klanol
06.08.2008, 16:01
przed wyruszeniem w trasę proponuję rozebrać damę do rosołu i skręcić pod okiem kogoś kto się zna. to tak abyś nawet po ciemku wiedział w którą dziórkę jaką śróbkę zasadzić :D

puntek
07.08.2008, 10:16
Wczoraj właśnie się pałowałem z osłoną z tego samego powodu co calgon :) śrubek mi nawpadało, a do tego klucze jeszcze. w moim przypadku miałem tylko trzy śruby (boczna od biegów gdzieś wyszła akurat) przy czym z przodu dwie jednakie śruby - chyba 12 z tyłu obok centralnej mniejsza... ale jedna z nakrętek z przodu wyglądała na element ramy - znaczy chyba przyspawana była, druga niestety była zwyczajną nakrętką... nawięcej czasu zajęło mi przykręcanie właśnie tej , bo w żaden sposób nie dało się jej zablokować przy wrkęcaniu, w końcu znalazłem jakiegoś druta fi4mm ok 30 cm długie i podłozyłem jakoś się dało wkręcić - pytanie czy nie za słabo :(

wasilczuk
08.08.2008, 09:45
mi też często wpadały różności w miskę płyty.
teraz rozwiązuje problem zgodnie z hajnesem czyli zanim zaczynam dłubać to zapycham szczelinę między silnikiem a płytą szmatami...;)

puntek
08.08.2008, 15:34
i to dobre rozwiązanie jest :)

Zet Johny
25.06.2009, 12:11
Koledzy wielka prośba o jakąś fotkę a najlepiej z wymiarami tego miejsca mocowania osłony. Nie wiem jak to możliwe ale poprzednikowi chyba się utleniły.
5955