Zaloguj się

View Full Version : Problem z synchornizacją


demon-x
08.03.2012, 19:56
Mam problem z synchronizacja gaźników w TA 650, może ktoś będzie tak dobry i coś doradzi ?
a chodzi o to że nie mogę zsynchronizować gaźników. Wymieniłem filtr powierza, świecę, wyczyściłem gaźniki, membrany są dobre. Ustawiłem mieszankę wg. Heynsa, ( nie ustawiłem poziomu paliwa w komorze ) i obroty na 1250. I z obrotami zaczynają się problemy, wskazówka nie stoi idealnie na 1250 tylko ma wahania w granicach +-100-150 obr/min. Układ powietrzny sprawdziłem kilkukrotnie czy przypadkiem nie łapie lewego powietrza i wszystko tak jakby było w porządku. Przy próbie synchronizacji gaźników wakuometrem własnej robot z rurki, po ustawieniu słupa cieczy na równym poziomie w jednym z cylindrów jest jakby większe podcienienie, tzn. nie mogę ustawić równego poziomu w obu rurkach tak żeby trzymało cały czas. Po paru sek. w jednej rurce poziom cieczy maleje a w drugim rośnie. Jak wkręcę na obroty i spowrotem spadną one na 1250 to poziom cieczy w rurkach jest kompletnie rozregulowany.
Dodatkowo przy schodzeniu z obrotów strzela w wydech.
Jakieś rady co dalej z tym robić ?

podos
08.03.2012, 22:48
Najpierw zlikwiduj wahania wolnych obrotow. Moze cos ze ssaniem nie tak?

Leon
08.03.2012, 22:58
sprawdź dobrze świece i przewody, czy z iskrą wszystko gra

demon-x
09.03.2012, 05:36
rozbiorę jeszcze raz i sprawdzę czy na pewno wszystko dobrze jest. A membrany z iglicami są identyczne ?

podos
09.03.2012, 08:28
nie znam sie na trampkach. to dzial techniczny do afryki. takie falowanie i strzelanie mial ktoś z wyrobionymi prowadnicami/ośką przepustnic. ale to 650 to co to jest? jakies nowe?

pałeł
09.03.2012, 08:51
jeśli robisz ururka to masz wskazania bezwzględne mega dokładne
jeśli słupki utrzymują sie długo na tym samym poziomie wynik masz ok
albo inaczej po ustawieniu na zegarach, rurka i tak pokaże różnice jest to przyrząd dokładniejszy coś jak mikrometr przy metrówce :)

Transglobal
09.03.2012, 09:31
Najpierw zawory , strzelanie z rury to prawdopodobnie uchylony zawór wylotowy gdzie paliwo eksploduje w rozgrzanej rurze , sprawdź linkę ssania, potem skład mieszanki "porcelanki na kawę z mlekiem" . synchronizację robimy na wolnych obrotach, wiec przy przegazówce zawsze się trochę pomiary rozjadą , po wszystkim zamień miejscami wężyki wakuometru , mi pokazywały co innego, jak się okazało miałem nieszczelnosci na połączeniach wężyków . Pozdro

demon-x
09.03.2012, 16:02
nie znam sie na trampkach. to dzial techniczny do afryki. takie falowanie i strzelanie mial ktoś z wyrobionymi prowadnicami/ośką przepustnic. ale to 650 to co to jest? jakies nowe?

TA jest z 2000r, pisze tutaj bo jest podobny do AT

Zaworów nie ruszałem, jak mnie pamieć nie myli to przed zmianą świec, filtrów i czyszczeniem gaźnika nie było falowania obrotów i strzałów w wydech, jest to swierzo kupiony sprzęt ( styczeń ). Musiałem wymienić świece i filtr bo były tak zasyfione ze ..., tak wiec po drodze raczej ja musiałem coś zrąbać, tylko nie mogę dojść co.

LukaSS
09.03.2012, 19:36
Do zaworów zajrzyj, jedna wątpliwość mniej.

klanol
10.03.2012, 08:56
Mam pytanie, a nie chcę zakładać nowego wątku. Jak dorobić śrubkę do wkręcenia wężyka w gaźnik. Tzn. chodzi mi o końcówkę wężyka od wakuometru? czy można kupić gotową czy trzeba samemu nastrugać?

Transglobal
10.03.2012, 09:22
http://nagaz24.pl/krocce-podcisnienia,c,695,p,pl.html