View Full Version : Ktm 1300 adventure
lukasz_vip
27.01.2012, 10:36
Świeże jeszcze gorące foty nowego ADV 1300:
http://www.scigacz.pl/KTM,Adventure,1300,pierwsze,zdjecia,17557.html
Hmm... wygląda mi to jak 990 SMT i raczej bliżej mu do Varadero, V-stroma i inny szosowych motków.
Ciekawe czy pogłoski o nowym mały ADV o 800cm3 są prawdziwe?
Jeśli tak jest tym lepiej dla firmy. Może w końcu zaczną więcej sprzedawać. Gorzej dla naszej niszy. Ale może jak już zarobią to dla nas też coś wystrugają. Moje nadzieja już tylko w tej firmie.:osy:
Tak, tak..ostatnio KTM bardzo rozwija swoja pozycję na rynkach...Nie tylko europejskich.. W Mali jest to podstawowa marka . Służy dzielnie i chyba jest niezawodny. Spotkac go mozna wszedzie..w miastach, wsiach, oraz na pustyni czy w sawannie.Jeżdża nim czarni rajdersi i bardzo sexy kierowniczki..Pojemność 125, koło niestety nie szprychowe, Import tego technicznego cukiereczka na zawsze zdetronizuje Afri i inne marki .zdjecia wkrótce.:D
Za kilka lat rynek motocyklowy podziela miedzy siebie BMW i KTM ;)
Za kilka lat rynek motocyklowy podziela miedzy siebie BMW i KTM ;)
i Bajaj :)
Z Chin kiedys tez sie smiano,a dzis swiat od nich pieniadze pozycza :)
lukasz_vip
27.01.2012, 11:06
Na kolejną pomarańczową rewolucję raczej nie liczę...
Właściwie to o co chodzi z tym zwiększaniem z uporem maniaka pojemności w kolejnych modelach nowym motocykli? Czy ma to jakiś głębszy sens oprócz tego, że można się przed kumplami pochwalić ?
O to, że jak jakiś nadziany grubas będzie miał do wyboru 1100 marki x lub 1300 marki y to weźmie większy.
sambor1965
27.01.2012, 11:50
Działa w samochodach, będzie działało w motorach. Kto dziś kupi auto które ma 100 koni. Wiadomo, że to które ma 200 jest lepsze...
tylko czekać aż wyjdą motongi z pojemnością 1500 albo 1700, a na co tak dużo to nie wiem... w czopku to jeszcze ale w turystyku? Honda czy Yamaha udowodniły że trwałość silnika nie jest uzależniona od dużej pojemności i to 20 lat temu, a na co dziś 1300? Mnie rajcował by taki motorek trwały, zwinny, leciutki, dla jednej osoby + bagaj przy tym oszczędny i bezawaryjny. No ale też w granicach cenowego rozsądku a nie według obliczeń średniej krajowej.
Jak ktoś ma +100% nadwagi wlasnego ciała to lekki zwinny motorek go nie interere. Pewnie w USA taki kat się bedzie sprzedawał dobrze :)
Cibor klv
27.01.2012, 12:35
Dziwny to kierunek, wszak i 990 ma aż nadmiar mocy, chyba ,że KTM wchodzi w segment motocykli szasowo turystycznych, a'la kredens, wtedy duża pojemność ma sens. Ale spece od badań rynku mają na tyle przekonywujące dane, że przekonali swych szefów. Chociaż mi wydaje się, że to taki owczy pęd," wszyscy mają po 1300 to i my musimy..."
lukasz_vip
27.01.2012, 12:45
To teraz czekamy na BMW R 1500 GS :D Masakra powoli się robi. Chyba trzeba będzie nakupić kilka AFRYK i trzymać i jeździć nimi do końca życia.
To to nie jest ADV. Jak ktoś wcześniej dobrze zauważył to jest konkurencja dla viadra/GSa/DLa/nowej ST/Stelvio/ew. Multistrady a nie F800GS czy tigera. Jak się przyjrzeć to widać, że to ma z tyłu 17" (co najmniej 150) a z przodu max. 19" (jeśli nie 17"; i zaciski radialne 4t). Wydech też poprowadzono typowo szosowo.
IMO to taka wariacja na temat SMT a nie następca ADVki.
P.S. rysunkiem nie ma się co sugerować, bo to jakiś koncept - zupełnie co innego niż na zdjęciach widać.
P.S.2 a w tle tam chyba widać jakąś turystyczną odmianę 690 Duke'a
Nie jestem ani fanem GS 800 ani Tigera 800, ale ten drugi to taki odcywilizowany hornet czy fazer a nie enduro.
Właściwie to o co chodzi z tym zwiększaniem z uporem maniaka pojemności w kolejnych modelach nowym motocykli? Czy ma to jakiś głębszy sens oprócz tego, że można się przed kumplami pochwalić ?
To się nazywa wyścig zbrojeń nakręcany przez działy marketingu. To samo się dzieje na rynku aparatów cyfrowych, teraz standardem się stają małe kompakty z 16-megapikselowymi matrycami. Większości użytkowników to niepotrzebne, bo nie będa robić lepszych zdjęć niż aparatem 5-megapikselowym, ale łatwiej sprzedać. Ciekawym ilu jeźdźców wykorzystuje w pełni moc takiego Kata 990, albo GSa 1200? Wydaje mi się, że niewielu. A nawet bardzo niewielu.
mirek-wroc
27.01.2012, 14:52
T... Ciekawym ilu jeźdźców wykorzystuje w pełni moc takiego Kata 990, albo GSa 1200? Wydaje mi się, że niewielu. A nawet bardzo niewielu.
Wiesz to tak jak piszą chłopaki - ja na jesieni gadałem z jednym gościem co podjechał na KTM ADV - miał jakieś drogie kapcie założone i mówię że fajny kapieć ale drogi strasznie (nie pamiętam co tam miał) a on na to " no tak ale ja tu muszę mieć indeks 200 - ja mówię - "no być może, ale dwie paczki to ja w życiu motocyklem nie jechałem - to trochę szybko"
Pewnie gość sobie zaraz kupi tego 1300 jak się pojawi na rynku - ja tam generalnie uważam że trzeba się cieszyć, niech ludziska kupują ile wlezie i najlepiej niech jeżdżą tylko dla lansu do sąsiada na działkę, najbardziej wypasionymi sprzętami. Będziemy mieli co kupować w dobrych cenach mało jeżdżone :D
... " no tak ale ja tu muszę mieć indeks 200 - ja mówię - "no być może, ale dwie paczki to ja w życiu motocyklem nie jechałem - to trochę szybko"
...
Nie rozumiem, co chcesz przekazać tym cytatem, że ci co jeżdżą 200 to co?
Hehe... :mur:.Widac nie jezdzisz po asfalcie.Dobre opony to wazna rzecz.A co do indeksow,to sam widzialem jak kolo na parkingu byl nagle sprawdzany przez Polizei i juz dalej nie pojechal.Nie mial odpowiedniego INDEKSU.
randal 76
27.01.2012, 15:30
http://www.daidalgas.com/ktm-adventure-1300/
wersja z kardanem:)
Hehe... :mur:.Widac nie jezdzisz po asfalcie.Dobre opony to wazna rzecz.A co do indeksow,to sam widzialem jak kolo na parkingu byl nagle sprawdzany przez Polizei i juz dalej nie pojechal.Nie mial odpowiedniego INDEKSU.
Myku, a testament już napisałeś..? :p:p:p:p;)
i przetłumaczyłeś notarialnie na niemiecki..? :P
Po polsku napisalem,powinien wystarczyc :D.Rambo ciebie,jak sie domyslasz wykluczylem :haha2:
:haha2:
No nie miałem sumienia skanu z wątku o Islandii wystawiać na allegro,
ale kto wie czy na starość nie zrobie się zgryźliwy :p:p:p:p
;)
lukasz_vip
24.04.2012, 19:15
http://www.motogen.pl/aktualnosci/fresh-air/szpiegowskie-zdjecia-ktm-adventure-1290,art843.html
Nowe foty.
To ma byc nowy "DZIK"?:lol19:
na szczescie nie ma być to następca 990 ale pomysł na uzupęłnienie oferty modelem bardziej turing.
niestety mnie się też nie podoba.. blleeee
http://www.motogen.pl/aktualnosci/fresh-air/szpiegowskie-zdjecia-ktm-adventure-1290,art843.html
Nowe foty.
Co to za tłumik , paskudnie się prezentuje to już nie mieli ładnego nowego tylko ze szrotu wytargali.
A mi się wydaje że jest to specjalnie przygotowane by wzbudzał jak najmniejsze zainteresowanie, wersja produkcyjna będzie miała zmienione plastiki, tłumik i wizualnie bedzie się znacznie różnić od tego czegoś na fotach. Motocykl jest w fazie testów tak więc testują rame, osprzęt, serducho, wygląd natomiast to sprawa drugorzędna.
Pozdro
W końcu jedyny głos rozsądku. Dubel :Thumbs_Up:
Starzy wyjadacze a podniecają się zamaskowanym motocyklem w trakcie testów drogowych. Ta skrzynka pomiarowa na bagażniku pewnie też Wam się nie podoba :D
W końcu jedyny głos rozsądku. Dubel :Thumbs_Up:
Starzy wyjadacze a podniecają się zamaskowanym motocyklem w trakcie testów drogowych. Ta skrzynka pomiarowa na bagażniku pewnie też Wam się nie podoba :D
Ojtam ojtam , pomarudzić trochę trzeba w końcu to KTM ;)
Jak to było w kabarecie?
Brzydaaallll:-))))))))))))))
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.