Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat AfricaTwin > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 11.09.2008, 02:55   #1
Maniok
 
Maniok's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2008
Posty: 171
Motocykl: RD07a
Maniok jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 12 godz 37 min 33 s
Domyślnie kranik paliwa mi cieknie

Witam
Mam problem kranik paliwa mi cieknie w miejscu gdzie pracuje pokrętło (wygląda na nierozbieralny).

Wspomóżcie radą: czy da sie to naprawić? Zastąpić czymś innym ? W ostateczności ile kosztuje nowy i czy sa jakieś zamienniki?
__________________
Zen i sztuka oporządzania AT.
Maniok jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.09.2008, 08:48   #2
hubert
Jaki świeży jaki świeży ??
 
hubert's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,777
Motocykl: RD07a
hubert jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 6 godz 54 min 2 s
Domyślnie

Siemanko

Nowy kosztuje 81 EUR. Na twoim miejscu poszukałbym używki. Popytaj osób, które sprzedają na allegro czy ebayu klamoty do Afyki. Nie jest to chodliwy towar więc pewnie wiele osób go nawet nie wystawia na osobnych aukcjach ...
__________________
Hubert

hubert jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.09.2008, 09:14   #3
newrom
heu ?
 
newrom's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kraków
Posty: 937
Motocykl: RD07
newrom jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 20 godz 17 min 46 s
Domyślnie

A może po prostu poszukać zestawu naprawczego ? Do trampka kosztował kilkanaście pln.

pozdr
newrom
__________________
RD07 & DRZ
newrom jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.09.2008, 10:34   #4
wieczny
Common Rejli
 
wieczny's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,764
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
wieczny jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 38 min 28 s
Domyślnie

Tramp ma zdaje mi się podciśnieniowy, więc tam jest co naprawiać (membrankę).
__________________
BRW 1991
I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże.
NIE SPRZEDAM!

wieczny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.09.2008, 18:49   #5
Maniok
 
Maniok's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2008
Posty: 171
Motocykl: RD07a
Maniok jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 12 godz 37 min 33 s
Domyślnie

Nie wie ktos czy nie podejdzie kranik z RD04? Moze ktos mi podac srednice sruby w baku RD04 i rozmiar nakretki kranika?
__________________
Zen i sztuka oporządzania AT.
Maniok jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.09.2008, 18:57   #6
hero
Mizerna Kruszynka
 
hero's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Lusk
Posty: 830
Motocykl: RD07a
Przebieg: 110 tys
hero jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 2 dni 22 godz 4 min 6 s
Domyślnie

moja propozycja sprawd najpierw czy nie cieknie ci z nakretki (tej duzej) co mocuje go do zbiornika . Te mulaém i sie okazao e to oring ten pod spodem out. sprawd przy okazi ten oring na siatce w zbiorniku. A co do rezkecalnoci to sie da bo ja to zrobiem i sie okazalo ze to jednak ta powysza uszczelka. musisz rozwierc nity i tyle . Uszczelki nowe do rodka za 5zl i tyle.
OJ!
hero jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.09.2008, 19:16   #7
podos
 
podos's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 4,028
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
podos jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 8 min 10 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Maniok Zobacz post
Nie wie ktos czy nie podejdzie kranik z RD04? Moze ktos mi podac srednice sruby w baku RD04 i rozmiar nakretki kranika?
nie ma szans.
__________________
pozdrawiam, podos
AT2003, RD07A
------------------
Moje dogmaty
0. O chorobach Afryki: (klik)
1. O Mikuni: Wywal to.
2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!!
3. O goretexie: Tylko GORE-TEX
4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów
5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu.
6. Lista im. podoska Załącznik 10655
7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem.
8. O KN: Wywal to.
9. O nowej Afripedii: (klik)
podos jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.09.2009, 17:06   #8
dubel
 
dubel's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Krzyż Wielkopolski / Hjørungavåg (norwegia)
Posty: 2,754
Motocykl: Była Africa,KAT990,GS1200Adv, jest 1190 Adv. R
Przebieg: rosnący
dubel jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 3 dni 6 godz 22 min 22 s
Domyślnie

Temat stary ale rozwiązałem ten problem u siebie wiec postanowiłem sie podzielić moją wiedzą dla potomnych.
Mój kranik ciekł z pod blaszki która jest przynitowana.
kranik w brew pozorom jest bardzo łatwo rozbieralny wystarczy rozwiercić nity wiertłem 3.5mm na wylot po czym blaszke zewnetrzną rozwiercxiłem na 4mm a otwory w kraniku nagwintowałem na srube 4mm
W blaszce znajduje sie ornig który należy wymienić i problem znika
budowa kranika jest bardzo prosta w srodku znajduje sie kulka i sprężynak która zaślepia odpowiedni otwór i tyle
śrubki wkreciłem na loctail i wszystko sprawóje sie wyśmienicie
pozdro
dubel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.09.2009, 19:51   #9
Dzieju

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 6,278
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 2 tygodni 3 godz 51 min 43 s
Domyślnie

nie ma to jak prostota i skuteczność
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:47.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.