Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Inne - dyskusja ogólna

Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 24.06.2011, 11:43   #1
Marcin-BB

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Aug 2009
Miasto: Bielsko Biała
Posty: 1,617
Motocykl: TA 600/rd03
Przebieg: 48ooo
Marcin-BB jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 4 dni 19 godz 22 min 3 s
Domyślnie Intruz, virago czy shadow?? Jakiego choppera wybrać??

Witajcie!
Wiem, że moje pytanie w tytule może budzić niepokój, więc spieszę wyjaśnić: Chopper ma być dla starszego kolegi, który po latach chce wrócić do jazdy na motocyklu. Ja nie znam się w ogóle na tego typu motocyklach, nie mam doświadczenia z żadnym z modeli i stąd prośba- co możecie poradzić lub odradzić
Wiem, że jest tu spora grupa, która z tego typu motorków przesiadła się na AT lub inne enduro, a są i tacy co mają oprócz Królowej takie chromowane cuda w garażu. Liczę na pomoc w wyborze modelu a może nawet na skierowanie do ciekawych, wartych uwagi ogłoszeń- jeśli ktoś coś wie
Zadanie jest takie: Dysponujemy kwotą około 10 tyś zł (ostatecznie można naciągnąć do 12 gdyby się trafił jakiś cukiereczek), a wymagania są niewygórowane. Ma być oczywiście lśniący i błyszczący w nienagannym stanie technicznym. Nie upiera się kolega przy żadnej marce, nie jest fanatykiem, ale też nie jest znawcą, więc odpadają modele mało znane czy jakieś rodzynki, które ciężko będzie serwisować i dokupić części czy akcesoria. Ma być proste i w miarę niezawodne. Nie chodzi o jakieś bydle z silnikiem 2L ale coś na czym w miarę łatwo się jeździ. Kolega ma spore doświadczenie i poukładane w głowie, ale nie chce ciężkiego motocykla, jednak z racji jego gabarytów (kawał chłopa przysłowiowy) odpadają wszelkie maleństwa w stylu virago 250 itp.