Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Dom / garaż / inne sprawy z życia forumowicza > Dom forumowicza - wszystko do domu i o domu

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 19.01.2024, 10:22   #1
Michal
 
Michal's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 647
Motocykl: LC8 1290 Super ADV R i WFM
Michal jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 4 tygodni 10 godz 11 min 55 s
Domyślnie Router + access point

Cześć

Potrzebuje porady, nie znam się na tym kompletnie, a na pewno kilka osób ma większe doświadczenie.

Chciałbym poprawić zasięg i jakość wifi w domu, w tej chwili mam dwa tanie routery w różnych miejscach w domu i dwie sieci o takiej samej nazwie.
Jeden z routerów jest schowany w pomieszczeniu technicznym, wiec praktycznie nie ma zasięgu wifi, do niego podpięty jest switch + gniazda w pokojach, recorder do kamer itp.

Wymyśliłem sobie, że chciałbym router, który będzie miał dużo wyjść RJ (tak żeby usunąć switcha), router bez wifi. Do tego chciałbym 3 access pointy, np.:
https://www.mediaexpert.pl/komputery...mbps-nascienny x1szt
https://www.mediaexpert.pl/komputery...122m-1xgbe-lan x2szt

Nie mam pojęcia jaki router, no i jeszcze tak, żeby przeciętny zjadacz chleba był w stanie to uruchomić.
__________________
Pozdrawiam
Michał
Michal jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.01.2024, 11:34   #2
nabrU
Stary nick: Radarman
 
nabrU's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2017
Miasto: Whiteley, UK
Posty: 2,838
Motocykl: 2017 CRF1000L DCT
nabrU jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 1 dzień 8 godz 31 min 44 s
Domyślnie

Na szybko bo zajęty w pracy jestem: TP-Link Deco mesh. Był ostatnio wątek o tym na FAT, poszukaj
__________________
W barze jak zaczynasz się awanturować to albo dostajesz w ryj albo wylatujesz na ulicę na kopniakach. Tylko gdzieniegdzie bar zrównuje się z ziemią, a awanturnicy przenoszą się do następnej knajpy.
nabrU jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.01.2024, 14:44   #3
Michal