Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Podróże. Całkiem małe, średnie i duże. > Umawianie i propozycje wyjazdów

Umawianie i propozycje wyjazdów Masz już plan? Nie masz? A może szukasz kompana w podróży? Brak Ci koncepcji na długi weekend, wakacje? Szukasz plecaczka? Nikt nie chce jechać na Elefanta? Tu szukaj bratniej duszy...

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 22.11.2010, 18:37   #1
Hipolit
 
Hipolit's Avatar


Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Lublin/Rzeszów
Posty: 123
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: wchuj
Galeria: Zdjęcia
Hipolit jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 21 godz 28 min 20 s
Domyślnie Propozycja enduro-wyprawy Polska-Słowacja(Koszyce)-Rumunia(Bukareszt)-Ukraina(Odessa)-Lwów-Polska ok.2700km

Witam wszystkich zainteresowanych
Nigdy jeszcze nie byłem motocyklem za granicą a już najwyższa na to pora dla mnie ;]
Plan jest następujący;
-wyjazd w sierpniu(jestem studentem więc będę musiał uzbierać resztę funduszy na wyjazd i w razie czego być we wrześniu w domu ale to się jeszcze okaże)
-trasa jaką opracowałem to trasa do jakiej będę w stanie się przygotować, na której pokonanie będzie mnie stać i jaką będę w stanie pokonać jako motocyklista. Taka na pierwszy ogień
A mianowicie dla mnie wyjazd z Lubina-Koszyce(Słowacja)-Bukareszt(Rumunia)-Odessa(Ukraina)-Lwów(Ukraina)-Dom
około 2700km do zrobienia.Trasa wyznaczona po drogach ale daje zarys całości.
Co do samej trasy przejazdu jestem oczywiście skłonny coś zmienić ale chciałbym by ogólny zarys podróży został jak to obmyśliłem przynajmniej z Bukaresztu do Odessy. Ale najpierw muszą się znaleśc chętni do takiej wyprawy(przeprawy).
-jeden z najważniejszych punktów podróży: