Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Inne - dyskusja ogólna

Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 19.08.2012, 11:55   #1
Fausto
 
Fausto's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2011
Posty: 47
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Fausto jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 dni 18 godz 22 min 53 s
Domyślnie Afryka a Transalp

Może dla niektórych będzie to głupie pytanie ale ja zupełnie nie znam się na technice, chociaż bardzo lubię jeździć.
Chciałbym Was zapytać czy obecny model Transalpa w jakikolwiek sposób nawiązuje do któregoś z modeli Afryki? Czy to jest jakaś przynajmniej próba kontynuacji Afryki czy obecne Transalp to zupełnie inny motocykl nie mający nic wspólnego z Afryką? Chodzi mi o prównanie zwłaszcza w aspekcie silnika i zawieszenia.
Fausto jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.08.2012, 12:42   #2
Gawień
 
Gawień's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Józefin
Posty: 860
Motocykl: RD07a
Przebieg: 84000
Gawień jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 1 dzień 13 godz 14 min 9 s
Domyślnie

juz niestety żaden nowy motocykl nie będzie nawiązywał do starych afryki , transalpow itp. wkradła sie księgowość do produkcji ...
Gawień jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.08.2012, 14:05   #3
Adagiio
Zakonserwowany
 
Adagiio's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2005
Miasto: Biecz
Posty: 4,928
Motocykl: XRV Rally
Adagiio will become famous soon enough
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 18 godz 43 min 16 s
Domyślnie