|
Hobby Forumowicza Lubisz misie, kwiatki czy też inne dewiacje - to forum jest po to, abyś mógł się podzielić swoim hobby |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
18.12.2023, 18:27 | #2262 |
Zakonserwowany
|
Trudno mi oceniać, jeździliśmy po podłożu o słabej przyczepności. Piach, pył i granulat wulkaniczny, pewnie na bardziej odpowiednich oponach byłaby lepsza przyczepność i trakcja. Ale z tego co mówił kolega, który udostępnił nam rowery to jego klienci jeżdżą z przewodnikiem i na spokojnie, my jeździliśmy sami. Max to 1890 m przewyższenia w większości na eco , tour na stromszych podjazdach, bateria 625 WH.
Myślę że przy wyższych temp. ponad dwa koła jest do wykręcenia. Na 2000 m było rześko a o porankach w okolicach zera, na dole 23/25 stopni .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
21.12.2023, 06:51 | #2263 |
Zakonserwowany
|
Łukasz napisz kilka zdań o Canyon Spectral, interesuje mnie realna autonomia na tej 900 WH i czy producent przewiduje możliwość montażu dodatkowej baterii. Pojawiła się możliwość zakupu takiego roweru w dobrej cenie i tak myślę. Jedyne co mnie powstrzymuje to silnik. Może teraz jest bardziej dopracowany i mniej awaryjny, miałem kiedyś przez chwile Meride One z 2019 roku z tym silnikiem i nie mam pozytywnych wspomnień.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
22.12.2023, 18:54 | #2264 |
To do mnie? Jak tak, to co ja mogę napisać. Jak dla mnie to ideał jeżeli chodzi o baterie i możliwości oprogramowania. Jeżdżę głównie na Eco, można każdy tryb kastrować i jak się ma w nogach to można wydłużyć baterie.
Tu wyjeżdżałem baterie do zera, na ostatnim zjeździe padls https://www.komoot.com/tour/1312034234?ref=aso Tu mi zostało 23% https://www.komoot.com/tour/1301196741?ref=aso Tu 9% na koniec. https://www.komoot.com/tour/1215636104?ref=aso Jeżeli chodzi o dodatkowa baterie to nie ma opcji, przynajmniej fabrycznie. Jeżeli masz możliwość kupna nowego to pytanie który rok modelowy. Ja mam 22 i tam mam Shimano EP8, W 2023 ładują już ten nowszy. Ja nie nazekam na silnik, jeździłem na Boschu i jak dla mnie to EP8 jakoś tak delikatniej oddaje moc. Fox jak dla mnie dużo lepszy od Rock Shoxa, ze 160 spadłem na 150 ale lepiej wybiera i czyje większy komfort na dużych prędkościach. Generalnie dla mnie ta 900 to ideał ale ja ważę 67 kg i dużo kręcę bez prądu więc 2800 w przewyższenia zrobię zawsze. W tym sezonie nie użyłem ładowarki w trasie, czego o 625 i Boschu nie mogę powiedzieć. Właśnie zrobiłem upgred na Sram eagle, zobaczymy w górach jak to się sprawuje. Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka
__________________
Pozdrawiam, łajza na Crf110 |
|
22.12.2023, 19:31 | #2265 |
Zakonserwowany
|
Dzięki za informacje Łukasz, mam ofertę na model 2023. Byłem pewny że kupię ten, potem że tamten i tak zeszło że nic nie wiozłem.
Co roku czuję że tracę moce, pesel, kontuzje które się odnawiają jak przesadzę, poskręcane kości i musze się co raz bardziej wspomagać . Jak to mówią dupa nie nadąża a łeb by jeszcze chciał. Trochę o nim czytałem i ma dobre opinie, co prawda w IT nie jest jakoś popularny, do tego rozmiar XL jest praktycznie nie sprzedawalny i mogę go mieć za połowę ceny po znajomości. Sprawdziłem, dokładnie to ten model: Canyon Spectral ON CRF silnik EP801
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
22.12.2023, 22:50 | #2266 |
Mogę tylko dodać, że w Pl są dwa serwisy autoryzowane. Mam szczęście, że jeden z nich jest u mnie w Krk i jest to pierwszy serwis, jaki mogę z czystym sumieniem polecić. Chłopaki mega profesjonalizm, wiedzą, doświadczenie i podejscie do klienta. Dla mnie duży plus. Pewnie jak kiedyś zmienię rower to też na Canyona.
A jak masz możliwość kupna CRFa za pół ceny, to bym nawet się nie zastanawiał :-) Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka
__________________
Pozdrawiam, łajza na Crf110 |
|
23.12.2023, 08:25 | #2267 | |
Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Piotrków Trybunalski
Posty: 1,100
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: 80800
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 miesiące 1 tydzień 19 godz 58 min 40 s
|
Cytat:
IMG_4017.jpg |
|
23.12.2023, 15:00 | #2268 |
Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 2,984
Motocykl: CRF1100
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 7 godz 3 min 22 s
|
tez mam Canona spectrala chyba albo 8 już nie pamietam.. na 900Wh i silniku p801.. silnik spoko.. nie czuję jakiś przewag bosha. z tym ze wkurza mnie ze nadal prawie nikt nie potrafi go odblokować..
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. |
31.12.2023, 07:02 | #2269 |
Zakonserwowany
|
Udanej pedaliady w nowym sezonie dryndowym i zdrowia . 2023 zakończyłem we czwartek, mój najlepszy od kiedy jeżdżę .
Zdrowia dla wszystkich .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
21.01.2024, 00:30 | #2270 |
Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,502
Motocykl: CRF1000, RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 7 godz 22 min 12 s
|
No to witam się w gronie zelektryfikowanych. Świeżo nabyta Orbea Rise H15, amelinium (szlifowane spawy wyglądają prawie jak karbon), zawias Fox (36 perf.grip 150 + float X perf. 140), napęd XT/SLX, silnik Shimano EP8 RS (60Nm skastrowane systemowo), bateria 540Wh + range extender 252Wh (1,5kg, serwisant miał lekko używany, 1600zł z gwarą od dziś), koła Race Face AR30, opony Maxxis 29x2.4. Heble do wymiany (zwykłe dwutłoczki deore 6100 + tarcze 180 ), wjedzie wyższa kiera i pewnie droper 210, później mleko w koła. Nówka sztuka XL, model '22, 21,6kg (zważony, dętki, bez pedałów i dodatkowej baterii). Dożywotnia gwara na ramę. Fajna, trailowa geometria. Wyszło 20kpln (katalogowo 31k).
Jeździ b.fajnie, wspomaganie jest płynne i zależne od kadencji (im szybciej kręcisz tym więcej silnik dorzuca). Podoba mi się taka filozofia + mniejsza masa. Zasięg i wydajność na podjazdach sprawdzę jak pogoda trochę odpuści, ale jestem dobrej myśli. Przejechałem się na Specu Kenevo SL (karbon, 19,5kg, 35Nm, 320Wh) i Turbo Levo comp (alu, 23kg), Focusie JAM2 6.9 (alu, prawie 27kg, bosch smart, 750Wh), Scott'cie Geniuszu 910 (karbon, 24,5kg, bosch, 625Wh) BH Lynx pro carbon (karbon, 24,5kg, EP8, 720Wh). Narowistość Bosch'a mnie trochę odstraszyła (poza eco było już dziwnie i ostro), normalne EP8 fajnie jechało. Na specu za to było fajnie i cicho, a na SL było całkiem ciekawie. No i wersje w rejonie 20kg bardziej mi podeszły niż klocki powyżej 25kg...ja wiem, że na szlaku nie czuć tej masy, ale oderwać je od ziemi trudniej, a przerzucić przez zwalone drzewo na szlaku lub wnieść po schodach jest średnio fajnie...do tego lubię jeździć rowerem (chciałem spróbować wspomaganie(!) na podjazdach czy na tripy po górach), od niepohamowanej mocy mam moto... Czaiłem się na Ghost Path Riot (20kg, 24kpln), kenevo sl expert (19,5kg, 30k), Giant Trance X adv.e+ elite 2 (20,5kg, ok.22kpln), ale albo problemy z dostępnością albo cena zaporowa albo brak możliwości przymiarki...a z zagranicy nie chciałem sprowadzać (gwarancja). Marin ma teraz fajną opcję z cushcore dodawanym do Alpine trail i Rift zone'ów, ale masa już ponad 25kg... Myślałem też nad Rise'm w karbonie, ale miał dziwne oszczędności (np. mniejsza bateria 360Wh, brak wyświetlacza), a za 3,5kpln więcej miałbym gorszy osprzęt, 2kg mniej=trochę ponad połowę baterii... Więc jest alu... img-20240120-wa0000.jpg
__________________
Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650 |