Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 14.09.2020, 08:48   #1
M_XX
 
M_XX's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2013
Miasto: Tarnowo Podgórne
Posty: 54
Motocykl: ATAS'18
Przebieg: 40000
Galeria: Zdjęcia
M_XX jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 6 dni 12 godz 53 min 21 s
Domyślnie

Pisze pewnie poważnie, Afryka to nie cross. Do chwili wycieku nie było żadnych objawów zużycia.
Przy okazji da się to zrobić samemu czy serwis?
W Poznaniu jest tylko Honda Karlik, -nie chciałbym januszować ale oni są mega drodzy.
Zależy mi na tym żeby było dobrze zrobione i na najlepszych dostępnych uszczelniaczach , niekoniecznie oryginalnych.

Widzę że jest potrzebny seal driver. Sa jakies patenty na obejście tego?
Robiłem takie rzeczy w normalnym zawiechu, USD to dla mnie nowość pod tym względem.
Przy okazji fajnie powymieniać doświadczenie, uszczypliwości nic nie wnoszą.

Pozdrawiam

Ostatnio edytowane przez M_XX : 14.09.2020 o 08:54
M_XX jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15.09.2020, 12:04   #2
Grzechu2012
 
Grzechu2012's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Łomżewo
Posty: 908
Motocykl: AT-NAT
Przebieg: 80000
Grzechu2012 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 10 godz 33 min 33 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał M_XX Zobacz post
Pisze pewnie poważnie, Afryka to nie cross. Do chwili wycieku nie było żadnych objawów zużycia.
Przy okazji da się to zrobić samemu czy serwis?
W Poznaniu jest tylko Honda Karlik, -nie chciałbym januszować ale oni są mega drodzy.
Zależy mi na tym żeby było dobrze zrobione i na najlepszych dostępnych uszczelniaczach , niekoniecznie oryginalnych.

Widzę że jest potrzebny seal driver. Sa jakies patenty na obejście tego?
Robiłem takie rzeczy w normalnym zawiechu, USD to dla mnie nowość pod tym względem.
Przy okazji fajnie powymieniać doświadczenie, uszczypliwości nic nie wnoszą.

Pozdrawiam

robiłem sam co prawda wymiana środka na kartridże ale nie ma tam żadnej kosmicznej technologii, wystarczy ruszyć głową i mieć zaplecze z narzędziami. Ogarnij sobie manual lub jutuby
__________________
www.grzechunakolach.pl
Grzechu2012 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Jakie uszczelniacze zaworowe? Fihu Silnik, sprzęgło, skrzynia 8 09.09.2018 09:57
Uszczelniacze lag z Larsona. Poncki Rama, zawieszenia, napęd 28 20.04.2012 15:00
Pierscionki, uszczelniacze Evvil Silnik, sprzęgło, skrzynia 18 12.09.2011 21:21


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.