|
Forumowy Mechanik Poradniki ludzi doświadczonych w dziele nie gębie. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
05.11.2018, 23:27 | #851 |
Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,792
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
Ktoś mądry podpowie? Rozumiem, że to "coś" to "secondary air injection" lub "exhaust gas recirculation" czyli EGR?
Ta membrana jest ciągnięta przez podciśnienie z gaźnika, jedna rurka idzie w okolice airboxa (aktualniej jest luzem) a druga wchodzi w okolice rury wydechowej w blok silnika. Pytanie brzmi, czy to ustrojstwo to EGR czy SAI? EGR wraca spaliny do dopalenia, natomiast SAI daje więcej czystego powietrza do spalin, aby też były mniej szkodliwe. I pytanie numer 2 czy jest mi to potrzebne? Praktycznie na żadnym zdjęciu silnika DR350 tego nie widać. Wszyscy to wycinają, czy to jakaś egzotyczna wersja z tym? |
06.11.2018, 06:18 | #852 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
|
Nie znam się i nie powiem
co to ale mialem takie 2 wyprute z motocykli z rynku US więc zakładam ze to zbędne. |
06.11.2018, 07:16 | #853 |
Stary (P)iernik
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,769
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 35 min 57 s
|
Dopalacz spalin - do usunięcia.
W moim xrl też był - amerykańska wersja
__________________
|
18.12.2018, 20:40 | #855 |
Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,792
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
Mam pytanie, znowu DR350
Ostatnio udało się odpalić. Była uszkodzona fajna świecy, padnięte CDI, otwarte podciśnienie w gaźniku i sparciały jedne oring w gaźniku ... i tyle - 510zł na teraz. Moto po jakiś dwóch latach odpalił mi za drugim kopem na ssaniu, przy jakiś 5 stopniach na plusie - więc spoko. Sprawdziłem kompresję miernikiem "średnio niskiej jakości" (yato, 60-70zł ale wygląda jak chińczyki po 30zł z allegro). Na kompletnie zimym silniku, przed pierwszym odpaleniem (więc pewnie olej dawno ściekł ze ścianek cylindra) wydmuchał 7,5bar. Po wlaniu 6ml hipola do cylindra, pokopaniu kilka razu wydmuchał 8,5bar. W serwisówce piszą 9,5bar. I teraz pytanie: czy jest sens robić remont pieca? Myślałem nad nowym tłokiem + szlif + regeneracja głowicy. Czy może uznać, że nie ma padaki i przejeździć testowo jeden sezon, a decyzję podjąć za rok? Jeszcze myślałem ściągnąć głowicę i sprawdzić czy po wlaniu benzyny do kolektorów zawory ciekną i jak wygląda cylinder od środka. Generalnie nie chciałbym, aby na początku sezonu okazało się, że moto pochłania 1l/100km oleju i zamiast jeździć to trzeba remontować |
09.03.2020, 20:00 | #856 |
Witam kolegów !
Potrzebuję waszej pomocy bo jestem uziemiony. WR 450 F 2011, wymieniałem olej i ku... zgubiłem małe uszczelki od dekla filtra oleju. Teraz olej cieknie i nie mogę jeździć a kupiłem niedawno (miesiąc temu) i żal oj żal wielki. Nie mogę znaleźć w necie, kupiłem pudełko z 300 uszczelkami ale żadna nie pasuje, zamówiłem co prawda w sklepie pod WSKĄ we Wrocławiu ale dostawa za 3 tygodnie dopiero, jeśli korona nie wytępi ludzkości. Może ktoś zna wymiary 3 małych uszczelek oringów i tej większej i wie gdzie można nabyć szybciej niż za 3 tyg. Mechanik ze mnie żaden ale zmierzyłem suwmiarką otworki i wyszło 11,4mm. Z góry dziękuję za pomoc. |
|
09.03.2020, 20:22 | #857 |
Zarejestrowany: May 2010
Miasto: P-ń
Posty: 534
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 2 tygodni 3 dni 4 godz 8 min 52 s
|
tam są 3? wszytkie zgubiłeś? potrzebny jest wymiar oringa wraz z grubością gumy. Mam w pracy szafę oringów, coś dobierzemy
|
09.03.2020, 20:33 | #858 |
Kupić nawet nieoryginalny zestaw uszczelek na silnik i tam pewnie będzie. Olek motocykle albo allegro i masz. A uszczelki sie nie zmarnują. Jeśli chce ci się sprawdzić czy numery katalogowe są takie jak w 250 to dokupiłem pod wymiar w sklepie z uszczelniaczami. Gdyby było to samo to mogę ci wysłać.
2011 to juz 4 zaworowa? Tu jest wypis do czego to montowali. Masa zamienników. Ostatnio edytowane przez Prince : 09.03.2020 o 21:01 |
|
09.03.2020, 21:49 | #859 | |
Cytat:
W serwisówce nie mają numerów są delikatnie zaznaczone na rysunku. i trudno dojść jakie to. Ile ma zaworów nie wiem Ale dziękuję za informację. Garbaty nieee, zgubiłem te malutkie, duży oring jest, włożyłem inne podobne ale nie trzymają, i olej delikatnie leci z tych kanalików chyba. Ostatnio edytowane przez Brambi : 09.03.2020 o 22:04 |
||
09.03.2020, 22:05 | #860 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
|
Zaworów jest 5 a oringi są identyko jak w xt600, tenere i wielu innych. Popatrz na numer części.
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Moskity, robale i inne... jak się chronić (poradnik) | chomik | Przygotowania do wyjazdów | 20 | 10.03.2013 17:10 |
Woda - jak pić, aby się dobrze napić (poradnik) | chomik | Przygotowania do wyjazdów | 33 | 24.02.2013 23:59 |
Poradnik: Jak przetrwać na pustyni | Elwood | Kwestie różne, ale podróżne. | 10 | 05.06.2011 22:07 |