Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Dział Producentów i Dostawców

Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 29.11.2009, 23:15   #11
matjas
 
matjas's Avatar


Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 13,669
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 1 tydzień 16 godz 8 min 2 s
Domyślnie

piszcie piszcie.. serce rośnie.

a teraz kilka słów dla Was i dla tych co będą czytali później, żeby było widać postęp 1. FAKTYCZNIE wtyczki wysokiej jakości i wodoszczelne okazały się fatalnym wynalazkiem. były dość duże i niestety wychodziły z nich piny co po kilkukrotnym rozłączeniu niestety często skutkowało brakiem przewodzenia.
potem była zmiana na czworokątną białą wtyczkę /pewnie niektorzy mają i taką/ ale skonczyly się jej zapasy u dostawcy i ... zupełnie przypadkiem znalazłem tę której uzywam teraz: świetna bo naprawdę bardzo mała, a przy tym z zatrzaskiem i z pinami żeńskimi ze sprężynką więc zawsze jest styk niezależnie od drgań itede... przy niej zdecydowany jestem zostać. dodatkowo zrezygnowałem z zaciskania konektorów we wtyczkach na rzecz ich lutowania. i tak mam zawsze na warsztacie nagrzaną lutownicę więc co mi szkodzi. teraz przylutowane są mniej podatne na złamania no i nie ma mowy o ich wyrwaniu. prędzej przewód pęknie.
przy okazji pochwalę się że stosowane obecnie przewody wykonane są z miedzi beztlenowej OFC i opatulone raz że ekranem a dwa to że izolacją niepalną/samogasnącą. chyba w sam raz do motoryzacji pomyślałem sobie.
2. była podniesiona kwestia zaworu: ten obecny jest faktycznie spory. ale mam już zrobiony SWÓJ zawór dedykowany stricte temu urządzeniu. jest dwukrotnie mniejszy. w sprzedaży będzie wkrótce - kiedy zakończę wszystkie testy. w XRV jest sporo miejsca żeby zmieścić nawet ten stary. ten nowy za to zmieści się nawet w sprzętach typu DRZ czy SX jakowyś gdzie nie ma wiele przestrzeni podplasticznej.
3. co do smarowania z dwóch stron... ech... scott miał jedną rurkę przez niemal 20 lat. i smarowało.
da Bóg na wiosnę będę miał double indżektora póki co cieszę się że jedyne co trzeba smarować to przestrzeń między rolką a sworzniem. hehe. w pozostałych miejscach jest smar fabryczny chroniony oringami czy xringami. ze smarowaniem wzmiankowanej przestrzeni sworzniowej radzi sobie nieźle rurka z jednej strony. ale: klient nasz Pan
4. ubiegając kwestię która pewnie się pojawi: w przygotowaniu element mocujący sterownik na kierownicy - do tej pory korzystałem z taśmy dwustronnej, która akurat w XRV sprawdzała się OK. ale żeby było full profi uważam, że takie mocowanie jest konieczne.
5. i w końcu na końcu: napełnianie zbiornika. myślę nad tym. a raz na 2 do 3 tys km myślcie i Wy najprościej będzie mi zmienić średnicę jednej rurki do napełniania i takową dołączać do zestawu. wówczas łatwiej będzie nałożyć ją na strzykawkę.
dla tych którzy już hulają z motooilerem - można końcówkę posiadanej rurki na ciepło rozkalibrować i wtedy będzie już na zawsze jej średnica odpowiednia dla wsunięcia tam strzykawki.

dziękuję za opinie i czekam na następne, których bardzo jestem ciekaw.
matjas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline  
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Motooiler robertG7 Wszystko dla Afryki 25 29.03.2014 07:19
Porada łańcuchowa pilnie potrzebna ... paku Rama, zawieszenia, napęd 3 10.08.2009 09:51


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:32.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.