|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
11.06.2018, 00:18 | #11 |
Pracuj uczciwie dla dobra swego kraju- dostaniesz rentę , bilet do raju
Zarejestrowany: Mar 2015
Miasto: Dzierżoniów
Posty: 1,013
Motocykl: RD03
Przebieg: 12 000
Online: 1 miesiąc 20 godz 58 min 46 s
|
Oryginalny mi padł przez zfajczoną kostke, od alternatora , te 3 żółte przewody .Zmieniłem na ten https://photos.app.goo.gl/dzwvGWFZxmQBkVWP7 i jakis czas było dobrze , aż spaliło mi żarówki( do tego trudnozdobywalne ba21d) i okazało sie że mam nawet ponad 15v.
Jutro poszukam te przekaźniki od świateł i prowizorycznie spróbuję to wzmocnić - zobaczę czy to coś da |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wydolność alternatora/układu ładowania. | CzarnyEZG | Układ elektryczny i zapłonowy | 7 | 22.04.2014 21:37 |
gniazdko ładowania - z przekaźnikiem czy bez? | Evvil | Układ elektryczny i zapłonowy | 8 | 01.08.2013 01:44 |
napięcie międzyfazowe na regulatorze napiecia | Grucha | Układ elektryczny i zapłonowy | 12 | 21.06.2013 13:25 |
Zbyt Duże Zużycie Oleju | WiesiekM | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 51 | 26.07.2012 15:12 |
Znika napięcie w tripmasterze | ToSt | Układ elektryczny i zapłonowy | 5 | 19.06.2011 00:06 |