Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Inne - dyskusja ogólna

Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 24.06.2011, 20:02   #11
BartekJ


Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Gliwice
Posty: 246
Motocykl: RD 07a i orange, ale biały-250 EGS
BartekJ jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 17 min 25 s
Domyślnie

Przychylam się zdecydowanie do opinii Szynszylla.
Brać Szadołkę, jak się już MUSI chłop zachromować. Silnik bliźniaczy do afrykańskiego, zarówno 600 jak i 750 - 1100 za te pieniądze nie kupi. Przyzwoite w serwisie, nie zdarzają się niespodziewajki. Jedyna upierdliwa rzecz to łańcuch. Żeby przesmarować szprajem to trzeba przetaczać, albo można załatwić temat smarowniczką jakąś. Są wersje c4, mają kardan, ale mają tez jeden gaźnik, i nie chodzą już tak ładnie jak wersje dwugaźnikowe. Ale te są za większą kasę, więc problemu ni ma.

Virago 535. Problemy ze sprzęgłem rozrusznika, stukające sworznie tłoka, szczególnie tylnego, cewki zapłonowe umieszczone z przodu motocykla podatne na zalania i cuda się dzieją w trakcie jazdy w deszczu, i ten permanentnie zerwany gwint śruby trzymającej pokrywę filterka oleju ( jedna z trzech, ale akurat ten gwint jest w karterze silnika). Zdarzają się poluzowane szprychy koła tylnego.
Intruder - świeci się toto i nawet coś jedzie. Ale niech Bóg ma w opiece tego, kto go skonstruował. Gaźniki dwa różne (dwa różne filtry powietrza) daleko od siebie i synchro linkami na wolnych i na roboczych obrotach. Ale że jest ciasno jak cholera to mało przyjemna robota. Problemy z chromami widywałem, a ma się błyszczeć przeca, i farbka tu i ówdzie odłazi.
Plus to kardan niewątpliwie.

VN 800 - wizualnie nawet mi się podoba, jak zadbany. Chimeryczny pojedynczy gaźnik. Lubi sobie pokichać w filtr powietrza. Żeby dobrze poregulować trzeba pobawić się dyszami i takie tam. Zawory na płytkach ale nie trzeba demontować wałków rozrządu do regulacji, bo koniki popychaczy są przesuwane poosiowo, trzymane na swoim miejscu roboczym przez sprzężyny, nanizane na oś popychacza. To trochę upraszcza obsługę.

Drag Star 650 - hmm...silnik podobny do viragowskiego, ale nie jest identyczny. I jak na razie nie miałem jakiegoś przypału z tym modelem. Kiepski jest amor z tyłu - szybko dobija. Zresztą przód też jest za miękki ,szczególnie wersja classic. Trochę pomaga zmiana oleju na bardziej gęsty.

Pozdro...

Ostatnio edytowane przez BartekJ : 24.06.2011 o 20:11
BartekJ jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:50.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.