|
Inne tematy Motocyklowo |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
05.11.2019, 10:48 | #11 |
Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Zabrze
Posty: 918
Motocykl: Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie
Przebieg: x14tys
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 6 godz 3 min 19 s
|
Muszą być 4 pasy, tak jak piszą koledzy wyżej. Rurka na koło na końcu szyny nie jest elementem montażowym, jak dla mnie jest tylko znacznikiem dokąd max może dojechać koło. Muszą być dwa odciągi na bok i dwa przód tył. Żadnego przepasania przez kanapę, za stelaże kufrów, czy zadek - to jest zbędne, a można narobić sobie kłopotów.
|
05.11.2019, 11:37 | #12 |
Wszyscy chcą kompresować zawieszenie, ale do tego trzeba zdjąć błotnik.
Uważam że lepiej bez kompresji jest za koło/oponę lub podstawę lagi Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
|
05.11.2019, 11:37 | #13 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,924
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 23 min 12 s
|
Jeżeli będziesz mieć wątpliwości to zawołaj jakiegos rozgarnietego przechodnia zeby w razie czego ci asystowal z prawej strony. Ja zawsze sam.wpycham moto do busa a jest on wyższy niż przyczepa. Nie odpalam bo cos ci sie omsknie i moto pojedzie. Na pych w asyście choc niekoniecznie i koniecznie 4 pasy. Po drodze mozesz na chwile stanąć i sprawdzić czy są odpowiednio napięte.
|
05.11.2019, 11:54 | #14 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
|
05.11.2019, 12:04 | #15 |
Ostatnio brała mnie laweta Moto i gość wprowadzał Moto, zrobił to jakby wprowadzał rower. Tylko trzymał sprzęgło i drugą ręką za tył.
Byłem w szoku, gadu gadu, a okazuje się że to był stunter :-) |
|
06.11.2019, 08:58 | #16 |
no tak, ale kontrukcyjne błotnik w NAT to słabizna, smompresowanie z butelką czy klockiem między półką a błotnikiem może go uszkodzić.
Na wystawach mocowanie wystawowych motocykli jest za oś, to czego nie można to samo pasami |
|
06.11.2019, 10:26 | #17 |
Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,391
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 7 godz 26 min 18 s
|
Co wy wszyscy z tymi 4 pasami Dwa pasy z przodu i jeden z tyłu. Najpierw napinamy przednie, na końcu tylny, który ma ciągnąć motocykl do tyłu. Jeśli dysponujemy zwykłymi dwuczęściowymi pasami transportowymi to warto ich haczyki zapleść by "stworzyć"pojedynczy pas który będzie pracował w pętli. Te haczyki potrafią się wypiąć z ucha. Niestety przetestowałem kiedyś taki scenariusz... Pętla jest pod tym względem 100x bezpieczniejsza.
Zdrówka
__________________
keep it simple |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Patenty na transport moto na przyczepce towarowej. | Dubel | Inne tematy | 35 | 17.09.2019 20:00 |
Iran, maj 2016, moto na przyczepce do Bułgarii | schneider | Umawianie i propozycje wyjazdów | 6 | 24.11.2016 10:38 |
Przyczepka skladana do przewozu motocykli | QrczaQ | Wszystko dla Afryki | 14 | 13.09.2015 21:57 |
Transport afryki na przyczepce | roman350 | Wszystko dla Afryki | 36 | 05.03.2014 18:16 |
MAGIA ''AFRYKI''-Świat Motocykli | irekafrica | Inne tematy | 26 | 05.03.2013 07:48 |