|
30.05.2017, 09:09 | #1 |
Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Bialystok I Akalice
Posty: 1,718
Motocykl: AT RD07a; XR600R
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 4 godz 35 min 23 s
|
Ciężkie vs liście
Takie coś znalazłem. Wychodzi, że wszystko to kwestia techniki.
https://riders.drivemag.com/ww/news/...ly-think-again |
30.05.2017, 09:14 | #2 |
Że się da to wiadomo, tylko błąd na klocu bardziej boli
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
|
30.05.2017, 09:20 | #3 |
mistrzu
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 11 min 34 s
|
Ślisko, błoto lub glina szybko weryfikuje taki marketing. Dużymi da się zapierdalać, ale musi być przyczepność, najlepiej żwiry, szutry czy kamienie ew piach i prędkość. Kawałek krowiej łąki i każdy ciężki stoi - nie pomoże ani moc ani umiejętności - co najwyżej dalej trzeba będzie wejść żeby go wyciągnąć.... W warunkach polskich na piaskach Mazowsza czy Podlasia można pokozaczyć, ale gliniasty południowy wschód .....
__________________
Enduro i ADV |
30.05.2017, 09:31 | #4 |
__________________
Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką.. |
|
30.05.2017, 20:21 | #5 | |
Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Szikago
Posty: 1,245
Motocykl: Była ST, była DR, była RD03 Rejli. Czas na LC8 Ładwenczer. KTM690R. ATRD07
Online: 2 miesiące 1 tydzień 1 dzień 17 godz 21 min 4 s
|
Cytat:
Aktualnie testuje KATA 950. Jak sie siada z Afryki to moc okrutna Na szutrach piachach robi robote oby miec odwage W blocie tez niema biedy I jestem bardzo pozytywnie zaskoczony oponami K60 bo wczesniej latalem praktycznie tylko na C02, MT21, E09, slynnym Motozie Jednak jezeli chodzi o podloze typu glina i inne sliskie a nie kopne to przynajmniej na K60 musze na listonosza jechac. Nie wiem jak by bylo na kostkach No i masa... Na pewno na powazniejszych pochylosciach i w ciezkim terenie bedzie po dupie cieklo |
|
30.05.2017, 22:07 | #6 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Cytat:
|
|
31.05.2017, 00:39 | #7 | |
BANDA LUBLIN
Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Lublin
Posty: 3,996
Motocykl: RD04
Przebieg: Kręcony
Online: 3 miesiące 2 tygodni 4 dni 14 godz 26 min 17 s
|
Cytat:
Czytam dalej. Z Maniakiem, zgoda. |
|
31.05.2017, 04:41 | #8 |
Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Szikago
Posty: 1,245
Motocykl: Była ST, była DR, była RD03 Rejli. Czas na LC8 Ładwenczer. KTM690R. ATRD07
Online: 2 miesiące 1 tydzień 1 dzień 17 godz 21 min 4 s
|
Rozumiem że środek nocy i różnie bywa ze wzrokiem
Ostatnio edytowane przez WojtekBBI : 31.05.2017 o 18:27 |
30.05.2017, 09:36 | #9 |
znamy przynajmniej 2 przypadki ludzi od nas z forum co na dużych gieesach mieli groźny wypadek na niewinnym błocie
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
|
30.05.2017, 09:44 | #10 |
Tak jak piszą chłopaki na suchym to każdy kozak , w błocie już gorzej.
Na swoim przykładzie , dwa lata temu huską te450 miałem problem aby wjechać niektóre podjazdy na UA. W tym roku ta sama trasa africą wjechałem bez kłopotu. Nie sądzę abym nagle stał się Błażusiakiem , po prostu w tym roku było sucho.
__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica Twin>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S |
|