08.10.2018, 16:44 | #1 |
Zarejestrowany: Feb 2012
Miasto: Gdańsk
Posty: 355
Motocykl: RD07a
Przebieg: 44500
Online: 1 tydzień 4 dni 6 min 19 s
|
Kultowy motocykl z USA. XR650L itp.
Ćwiczył ktoś sprowadzenie kultowego enduraka z USA? Zima idzie, jakieś zaskórniaki mam, może coś bym podziałał. Macie sprawdzoną firmę, przetarty szlak?
|
08.10.2018, 17:29 | #2 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
|
Tylko używka. Nówki nie zarejestrujesz w PL.
|
08.10.2018, 17:37 | #3 |
Stary (P)iernik
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,769
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 35 min 57 s
|
Trzeba polować u nas w Polsce.. Zdarzają się rodzynki
Xr 650 L to specyficzny motocykl. Mam takiego Nie przejechałem nim jeszcze dużo ale dziś wybrałbym chyba inny motocykl Dr 650 se lub Huske 630 XRL Ma kilka istotnych wad, które trzeba poznać przed zakupem Chłodzony wiatrem silnik ma być oryginalny, żadnych sportowych wałków Podwyższonych tłokow itp.obowiazkowo trzeba zamontować chlodnice oleju Motocykl ma problem z nadwyżka ciepła Trzeba uważać na stan oleju. Motocykl lubi lyknac. Częstym przypadkiem jest przytarcie Tłoka - gdzie w xt 600'sie to nie zdarza. Nie tak rzadkim opuszczenie gniazda zaworowego lub pęknięcie głowicy. Głowica wrażliwa na nadmiar ciepła Jadąc w sina dał warto mieć z sobą CDI. Silnik nie jest tak idiotoodporny jak w xt 600 czy dr 650 se Motocykl jak na soft enduro jest dość ciężki - bez paliwa 158 kg Tyle samo co xt 600 A o 10 kg więcej niż dr 650 czy huska 630 W siodle dość wysoki 940 mm. Nie dla niskich
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 09.10.2018 o 18:10 |
08.10.2018, 17:38 | #4 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
|
A jakie to wady ma że wolałbyś DR?
|
08.10.2018, 17:51 | #5 |
Banned
Zarejestrowany: Dec 2015
Posty: 538
Motocykl: xt660z, ktm 500exc, nc750x
Online: 1 tydzień 2 dni 19 godz 22 min 36 s
|
kultowy to był raczej XR650R
"L" ka to sie może schować |
08.10.2018, 18:05 | #6 |
Stary (P)iernik
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,769
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 35 min 57 s
|
Lka się może schować osiągami do R ale ja jeszcze produkują do dziś i ma rynek zbytu
Natomiast R nie robią już 10 lat więc myślę że można podać do dyskusji Kultowa była Xr 600 a wersja L Jest bardziej cywilna bo zawiech identyczny, rama Silnik prawie też
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 08.10.2018 o 18:17 |
08.10.2018, 18:18 | #7 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,668
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 miesiące 3 tygodni 2 dni 4 godz 27 min 25 s
|
Mam dwie 650L na zbyciu, nie trzeba sprowadzać
__________________
Jeśli sądzisz, że potrafisz to masz rację. Jeśli sądzisz, że nie potrafisz – również masz rację. |
08.10.2018, 18:36 | #8 |
Zarejestrowany: Aug 2014
Posty: 61
Online: 3 dni 7 godz 57 min 53 s
|
SE też i mi chodzi po głowie za dominatora. Zawsze to mniej do połamania przy glebie i mniej podnoszenia. W xr 650l od razu mody są potrzebne gaźnika i dolotu bo za ubogo ma i nie dość że się grzeje to nie jedzie.
|
08.10.2018, 18:39 | #9 |
Jeździ czasem z nami eLka. Ciężkie, wysokie i delikatne i wydaje mi se, że te zawiasy ograniczają kierownika. No i sam kiero mówił, że ma drugą sztukę która ramę już miała kilkakrotnie spawaną. Kiedyś tez mocno interesowałem sie tematem ale jakoś mi przeszło po tym co widziałem. Nie to,ze złe moto, ale jakby przeznaczenie bardziej spokojno-podrózne bez odrobiny szaleństwa.
XR650R mam. Też nie polecę nikomu Zło wcielone. Od trzech lat odprawiam egzorcyzmy i a ona dalej mną poniewiera jak chce. |
|
08.10.2018, 20:50 | #10 |
Zarejestrowany: Feb 2012
Miasto: Gdańsk
Posty: 355
Motocykl: RD07a
Przebieg: 44500
Online: 1 tydzień 4 dni 6 min 19 s
|
Mój stary kumpel, który zjeździł motocyklem pół świata miał podpis pod tablicą: Bikers work is never done. Jeszcze przedwczoraj miałem w garażu 4 motocykle. Freeride poszedł do jednego kumpla, jeden trampek do znajomego, a na drugiego czai się przyjaciel. Stoi jeszcze SR500, jest na finiszu renowacji. Freeride zrobił swoją robotę, pouczył mnie technicznej jazdy. Trampkiem byłem na południu Europy i w Murmańsku. Już mi się nie chce kręcić kilometrów. I tak pomyślałem o czymś szutrowym. Stąd pomysł XR lub 690 itp. Jakiś grosz się znajdzie. Poza tym zawsze ktoś znajomy kupi Nigdy lipy nie miałem. Zima idzie coś można pokombinować.
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
XR650L z 2000roku - potrzebne info lub graty | slafo | Inne tematy | 10 | 19.01.2016 09:12 |
Motocykl AWD | Boski-Kolasek | Inne tematy | 7 | 15.08.2012 23:16 |