Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 21.11.2023, 18:29   #712
nabrU
Stary nick: Radarman
 
nabrU's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2017
Miasto: Whiteley, UK
Posty: 2,985
Motocykl: 2017 CRF1000L DCT
nabrU jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 5 dni 6 godz 14 min 2 s
Domyślnie

Nie to żebym bronił Teslę, ale jestem kompletnie zaskoczony wynikiem tego raportu (którego źródła, nie mogę znaleźć nawet po niemiecku ). Inna sprawa, że jest tez kilka niejasności, o których poniżej:

1. Słyszałem o problemach z zawieszeniem przednim Tesli, ale nie są to (z tego co mi wiadomo) jakieś powszechne przypadki i jeśli wystąpią są usuwane w ramach gwarancji.
2. Nie słyszałem o problemach z hamulcami i światłami. Te hamulce są w ogóle dziwne, bo raport twierdzi, że psuje się coś co tak naprawdę w EV jest rzadko używane
3. Dziwne, że twierdzi się, że z EV do 3 lat dostępne są tylko dane z Renault Zoe, e-Golf i Tesli 3. To ja się pytam gdzie są inne 3 letnie EV skoro twierdzą, że przebadali ok. 10,2 mln samochodów w ostatnim roku?
4. Wynik Tesli (14,7%) musi dziwić skoro według tego samego ADAC psuje się ich bardzo mało (ok. 1 przypadek na 1000 samochodów):

https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeu...ckrufe-maengel

A ich specyficzny raport na temat Tesli Model 3 jest raczej pozytywny (im mniejszy wynik punktowy tym lepiej):

https://assets.adac.de/image/upload/...la-model-3.pdf

5. Raport TUV 2023 w ogóle nie wspomina o Tesli i jedynym EV jaki jest tam umieszczony jest Renault Zoe.

Więc ja się pytam: o co kaman? Wyczuwam jakiś niemiecki spisek bo Tesla za dobrze się w DE sprzedaje
__________________
W barze jak zaczynasz się awanturować to albo dostajesz w ryj albo wylatujesz na ulicę na kopniakach. Tylko gdzieniegdzie bar zrównuje się z ziemią, a awanturnicy przenoszą się do następnej knajpy.
nabrU jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem