Dzisiaj moja Tesla obchodzi 3-miesięczne urodziny(y).
Kicha, kaszana, cienizna, do poprawki:
- światła (brak działających matrixów, brak możliwości zmiany snopu światła dla krajów LHD i RHD, kształt snopu świata taki sobie, długie zapalają się bez sensu np. przy świecących latarniach ulicznych),
Samochód jest znacznie dłuższy niż ID.3 i ma nieciekawy promień skrętu (tu ID.3 czy Born są chyba rekordzistami) więc parkowanie i manewrowanie w ciasnych miejscach to nie jest w Tesli Model 3 nic przyjemnego.
Myślałem, że będzie mi brakować Android Auto, ale jakoś udaje mi się bez tego ficzeru funkcjonować
Podsumowując, widać sporą przewagę na ID.3, ale widać też gdzie przyoszczędzono, bo tak naprawdę Tesla Model 3 (czy Model Y) to raczej nie premium tylko masówka w świecie EV. Nie umniejsza to jednak faktu że to fantastycznie jeżdżący i bardzo oszczędny samochód