Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 01.11.2023, 15:43   #22
szynszyll
 
szynszyll's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,521
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 16 godz 29 min 47 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał browar Zobacz post
Układ pompa-siłownik potrafi wytrzymać i 100 kkm,warunek -zmiana płynu przy każdej wymianie oleju lub częściej.Z bąbelkami w zbiorniczku się nie spotkałem,dopóki klamka twarda daj sobie z tym spokój.
Olej wg serwisówki 10W/50,praktycy (w tym i ja ) leją 15w/50 ze względu na hałasujące przy rozruchu silnika napinacze łańcuchów rozrządu.Motorex ok,dobry jest też Shell Advance Ultra w syntetyku.
wlasnie w tym bieda, ze ten motocykl - pomimo tego, ze ladny zewnetrznie i nie zgrzebany - musial byc mocno zaniedbany serwisowo. swiadcza o tym kompletnie zasyfione lagi, zablokowane pokretla tlumienia, wklejony na mazut zaworek regulacyjny - o czym bylo powyzej. jak odkrecilem dekielek od pompy sprzegla to w srodku bylo czarno zupelnie. przelalem to spora iloscia budzetowego minerala zanim wlalem Magura Blood i tak dalej syf z ukladu wychodzi. boje sie, ze ten grafitowy syf moze pochodzic z powloki slizgowej cylindra pompy. ale tak jak napisalem - klamka jest twarda, sprzeglo lapie wysoko, po zblokowaniu silownika klamki nie idzie ruszyc - jest jak kamien. dalsze odpowietrzanie moge sobie wiec pewno darowac. zostaje olej ( kupowany z pewnego zrodla ale...) no i sprzeglo - bo tlucze sie dosc mocno i jezeli ktos o motocykl nie dbal to hgw czy kiedykolwiek tam zagladal. 7100 to olej o wysokiej specyfikacji i z tego co czytam to serwisy KTM go leja i nie ma z nim problemow w 950 i 990. napinacze faktycznie po dluzszym postoju potrafia narobic hałasu. ten shell jak na swoje parametry kosztuje bardzo rozsadnie.
__________________
buziaki
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem