Wątek: R1300gs
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 08.10.2023, 14:22   #137
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,401
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 133 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 10 godz 26 min 29 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał matjas Zobacz post
Nie wiem jak to jest możliwe ze po 5k w wasserbokserach jest czarny olej z przekładni. Mój w k1100 jest czarny jak doleje MOS2 - gdyby nie to po 6k zlewam miód plus jakiś tam meszek na korku. W Deauville było to samo. W poprzedniej cegle również. W gs80 tez.
Nie miałem nigdy takiego motocykla jak 1250 i nie wiem o czym piszesz. Brzmi to, wybacz, niewiarygodnie.

Ogólnie serwisując samodzielnie motocykl nie widzę jakichś, jakichkolwiek, problemów z wymiana oleju w skrzyni czy przekładni głównej raz w sezonie przy okazji oleju silnikowego. Koszt jest żaden, biorąc poprawkę na globalne koszty tego ekskluzywnego hobby :/
niestety ale miałem do czynienia już z kilkoma zakupionymi w PL (nowe z salonu), niewielkie przebiegi i mocno zanieczyszczony olej. Żeby było śmiesznie to nie można kupić części zamiennych do tej przekładni bo nie ma takiej możliwości... tylko kpl. dyfer (dostępne są tylko uszczelniacze).
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem