Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 07.08.2023, 23:30   #8
ex1
 
ex1's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 2,970
Motocykl: CRF1100
ex1 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 5 godz 42 min 20 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał magneto Zobacz post
Dzięki za filmik. Jakieś 9 lat temu miałem DR350 z 1992. Fajnie wspominam (pomijając apetyt na olej i coś "nie teges" z zaworami).
Małe sprostowanie - na mokro, z "ogonem" (błotnik tylny z dodatkową "ramą") DR 350 waży 137 kg (z niem. TUV-a i potwierdzone na wadze).

Tak i to jest/był spory problem, bo wałek był łożyskowany ślizgowo w głowicy i przy braku smarowania padał i wałek i głowica. Już wtedy zdobycie sprawnej głowicy graniczyło z cudem
Co do kopniaka - ja nie narzekałem. Półautomatyczny deko, zawsze mi to działało. A po wywrotce - tylko przekopać z włączonym zapłonem i trzymanym deko do pierwszych objawów zapłonu, deko normalnie, kopniak i jazda. Echh... Co mnie podkusiło, że sprzedałem

Były różne wersje i różne wagi.. najlżejsze ważyły 113 i 118 kg, kolejne 124 a najcięższe z rozrusznikiem 130 kg.
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..
ex1 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem