Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 06.08.2023, 09:07   #21
szynszyll
 
szynszyll's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,521
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 16 godz 29 min 47 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał mdxmd Zobacz post
1100 demontujesz same wałki bez ruszania rozrządu, wystarczy zdjąć osłony boczne i już wszystko jest na wierzchu w 1300 to rozbiórka całego moto.

może modele Ci się pomyliły ?
tia. w 1300 to jest posrane. w 1100 jest zebatka posrednia. tak czy owak luzy zawsze byly perfekt w st1100 jakie mialem 'na podnosniku'. najpowazniejsza usterka z jaka sie spotkalem to totalnie cieknaca pompa wody

co do wstecznego to gdzies kiedys widzialem w necie patent samorobke w jakims wielkim BMW badz HD. polegalo to na tym ze koles opuszczal silnik elektryczny z gumowa rolka dociskana sprezyna czy silownikiem do tylnej opony i podawal napiecie z akumulatora przez przekaznik guzikiem na kierownicy. powoli i bardzo dostojnie ale motocykl jednak ciagnal do tylu. potem rolke odsuwal i wio! ale to byl patent. w GW1800 na 100% jest wsteczny - nie znam innych modeli z taka funkcja bo to zupelnie nie moj 'segment'.

tu ciekawy artykuly nt.

https://www.autoblog.com/2021/01/24/...Ylpph71Op-me0r

https://www.advrider.com/f/threads/r...my-rig.459712/

temat widze w google dosc popularny
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg 08e3bf0f4fd50d257896d3f3993ab888.jpg (57.4 KB, 187 wyświetleń)
Typ pliku: jpg c45d342319f90e474d727b43aa5272b9.jpg (68.0 KB, 187 wyświetleń)
__________________
buziaki
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem