Cytat:
Napisał mdxmd
1100 demontujesz same wałki bez ruszania rozrządu, wystarczy zdjąć osłony boczne i już wszystko jest na wierzchu w 1300 to rozbiórka całego moto.
może modele Ci się pomyliły ?
|
tia. w 1300 to jest posrane. w 1100 jest zebatka posrednia. tak czy owak luzy zawsze byly perfekt w st1100 jakie mialem 'na podnosniku'. najpowazniejsza usterka z jaka sie spotkalem to totalnie cieknaca pompa wody
co do wstecznego to gdzies kiedys widzialem w necie patent samorobke w jakims wielkim BMW badz HD. polegalo to na tym ze koles opuszczal silnik elektryczny z gumowa rolka dociskana sprezyna czy silownikiem do tylnej opony i podawal napiecie z akumulatora
przez przekaznik guzikiem na kierownicy. powoli i bardzo dostojnie ale motocykl jednak ciagnal do tylu. potem rolke odsuwal i wio! ale to byl patent. w GW1800 na 100% jest wsteczny - nie znam innych modeli z taka funkcja bo to zupelnie nie moj 'segment'.
tu ciekawy artykuly nt.
https://www.autoblog.com/2021/01/24/...Ylpph71Op-me0r
https://www.advrider.com/f/threads/r...my-rig.459712/
temat widze w google dosc popularny