Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 21.03.2023, 23:24   #180
coddy
 
coddy's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2020
Posty: 19
Motocykl: CRF1100
coddy jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 6 godz 36 min 59 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał coddy Zobacz post
Otrzymałem dzisiaj info z Hondy:

"Dziękujemy za kontakt z firmą Honda.

Pańska sprawa została przekazana do odpowiedniego działu w celu rozpatrzenia. Otrzyma Pan odpowiedź mailową jak tylko zostanie ona rozpatrzona
."

A ja tylko poprosilem, aby podali mi status zgłoszenia serwisowego sprzed 3 miesięcy...

Dodatkowo w serwisie, gdzie stoi moto dowiedziałem się, że w książce serwisowej stoi, że:
Honda nie odpowiada za tablet, którego producentem jest Garmin oraz oprogramowanie do niego, które dostarcza Google. Także robi się ciekawie.

Tak złośliwie od siebie dodam, że za silnik także nie powinni odpowiadać, ponieważ producentem oleju nie jest Honda...
Drodzy, podobno wymienili mi wyświetlacz, pomimo straszenia, abym się przygotował na batalię sądową. Moto oddane w zeszłym roku na tydzień przed wygaśnięciem gwarancji. Jakiś czas temu odezwali się z Hondy, że uznają wadę i wymieniają na gwarancji.
Teraz moje pytanie, jak sprawdzić czy wymienili? Dodatkowo wymieniony wyświetlacz, zgodnie z prawem jest podstawą do przedłużenia gwarancji/rękojmi na niego o kolejne 24 miesiące i czy ta informacja powinna znaleźć się w KS?
coddy jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem